Butterfly.. lekker dan, dat er zonder jou weten een dienst is veranders.. Morgen wel de hele dag vrij! Beter toch?! En het is i.d. goed dat Erwin dat doet! Hij heeft het geprobeerd heel tactische te brengen.. En ik was misselijk in bed gisteravond. Ben even weer genezen van het "vol vreten"
--->> mamavesmee; goed goed Liam hoeft niet terug te komen! hij is zo goed vooruit gegaan en vandaag heeft hij de laatste hand gelegd dus dat is mooi en goed nieuws wel moet ik alle koemelk uit zijn eten halen behalve het brood en de flessen,, ken het gevoel haha hier ook heel erg,, we gaan gewoon op ons eigen ritme door,, --->>MissSporty; ik ben 1.85 en weeg nu 87.8 kg dus lijk inderdaad niet te zwaar,, hoe oud is je kindje? Liam was met de geboorte 3400 gr en 50 cm klein,, inmiddels is hij 9760 gr ( met 11 maand ) en 79 cm ( ook met 11 maand ) lang en dun dus --->> mve; mooi dagje vandaag weer hoor! ^^^^ hier nu een lekker bakje ( 200 gr ) optimel kwark vanmiddag even een riem halen voor Liam want jah meneer moet nu naar meet 80 broeken voor de lengte anders heeft hij hoogwater maar deze is ongelooflijk te groot bij de buik whaha Liefsz
@MamavEsmee: Weight care chocolade is zo'n shake ter vervanging van een gewone maaltijd. Ik vind 'm wel lekker en lekker makkelijk, want ben niet zo'n broodeter 's ochtends. Nee heb nog geen test gedaan. Zou namelijk ook nog kunnen dat ik gewoon onregelmatig ben na de bevalling. Ons meisje is bijna 7 maand oud, maar heb tot bijna 6 maand BV gegeven.
@ mamavesmee , hihihihi nee niet door de wasstraat , ben wel een lui schaap maar zooo erg is het ook weer niet Tenminste niet altijd Geloof best dat je het er moeilijk mee hebt met om wat meer calorieen te gaan eten , ga ik dadelijk ook nog problemen mee krijgen ben ik bang maar goed ik heb het ervoor over om op mijn streef te komen .... En de implanon , niet doen tenminste wat mijn ervaring betreft , ik heb totaal geen ritme wat menstruatie betreft en ik ben er net 8 dagen of zo vanaf en het begint gewoon nu weer opnieuw en zo ben ik het 5 weken niet en dan weer 2 of 3 keer achter elkaar .... en ik heb hem nu 1.5 jaar of zo ..
@MissSporty, oef, spannend meid. Zijn jullie bewust bezig voor een tweede? Zie dat je meisje 7 maanden is. Wij zijn bezig gegaan voor een tweede toen mijn dochter zo'n 7 maanden was. en was vrijwel gelijk zwanger. Kan snel gaan hoor. @Mamavesmee, ja, ik vind het echt vreemd. Want wist dit echt niet. Maar heb het vermoeden dat een collega zit te rommelen. Wij werken met pb diensten, dan heb je 1 keer in de week een dienst dat je je hele dienst aan je clienten kunt besteden zonder op de groep te draaien. Die had zij gisteren maar toen ze jarig en is ze niet gekomen. Op de dag dat we die Pb dienst hebben sta je zeg maar dubbel ingepland. zij kon gisteren niet, maar vind dat ze dan wel recht heeft op die dienst en plant die zelf op een andere dag. Vanavond dus..... en ze heeft denk ik mij gewoon op een dag gezet zonder dit te overleggen. Ze neemt de PB diensten zo serieus, als er op de groep nood aan de man is... helpt ze ook niet, want ze heeft dan pb dienst . Zo heb ik vorige week echt een dienst alleen gedraaid omdat mijn andere collega met twee clienten ook weg was, en zij PB dienst had. Zo irritant. Vaker iets van gezegd, maar schijnt niet te werken bij haar. Maar als ze dit zonder mijn weten heeft gedaan........ ben ik echt kwaad. Dus zal zeker een gesprek hebben met haar. Blegh, voel me naar het werk nu echt schuldig, maar wist het echt niet. @Aardbeien, die zijn lekker he. Gisteren ook weer een bak gekocht. Dus vanmiddag als tussendoortje een grote schaal aardbeien.... en zonder slagroom en suiker, al is dat wel heeeeeeeeerlijk, schep vanille ijs, aarbeiensaus erover jammiee, maar helaas. Gewoon aardbeien kaal.
@MamavEsmee: Ik ben vandaag lekker vrij. Maar als ik vrij ben vind ik het altijd een stuk moeilijker om niks te snaaien, dus ik blijf maar lekker boven achter mijn laptopje zitten. Zo even naar het postkantoor, maar daar heb ik nog geen zin in
Humbly.. goed nieuws dus! Fijn hoor! Tip: broeken kopen die dmv elastiek te verstellen zijn! Misssporty.. Ah.. ik dacht een reep chocolade! Mooie cijfertjes van je meisje! Spannend betreft je NOD dus. Nicole.. vervelend dat je nu zo rommelt met je menstruatie. Zit je i.d. niet op te wachten he?! Haha.. zo lui ben je dus niet! lekker met de hand wassen! Butterfly.. lekker lullig van je collega! Sommigen zijn zo ego.. En dat werkt dan in de zorg? Ik zou in iedergeval even polsen hoe het is gegaan.. Wel typische dat zij nou ineens vanavond jou late werk! Kimmetje.. lekker vrij vandaag! Wat voor werk doe je? ( als ik vragen mag).. **** Aardbeien zijn binnen en weer te veel troepjes gekocht bij de action.. Wel leuk hoor! Erwin komt strax thuis dus met zijn 3tjes lunchen, gekookt eitje er bij!
--->> mamavesmee; yep die heb ik al en nog te groot zelfs maat 74 is nog te ruim maar zakt niet niet af hij heeft geen kont en of buik kwam buikmaat zit hij nog in 68 en lengte maat 80 ja en hoogwater ziet er gewoon niet uit dus jah een riem maar,, bretels zijn ook niks meer op deze leeftijd,, lunch ze! Liefsfz 8)
haha ja erg he,, heb alle 86 al bijna uit de kast gehaald en 92 erin gehangen,, zijn allemaal te breed maar jah lengte is goed,, 86 is kwa breedte goed maar weer te kort aan het worden,, het is ook nooit goed gelukkig zit hij ongeveer 3 a 4 maand in de zelfde kleding (truien dan broeken wel meer dan een half jaar ) Liefsz
@mamavesmee, ja en de dienst bij haar is er met pen bij geschreven . Had ik begrepen aan de telefoon, dus zij heeft er iets mee te maken. Sommigen zijn echt echo hoor en zitten liever op kantoor dan dat ze op de groep werken. Waarom werk je dan in de zorg he. Tuurlijk, ik zit ook wel op kantoor om administratie te doen, ook liever niet soms, ben liever op de groep. Maar zij zit vaak alleen achter de pc. Zo ego inderdaad. Zo, dus je vriend is weer lekker vrij..... wat heerlijk joh. Wilde dat Harrold dat had hahahaha. Soms komt hij wel eens lunchen thuis, maar heeft maar een halfuur lunch pauze, dus gevlieg van niks. Zo, hier de lunch op. kom tot nu toe op 1071 kcal. Ontbijt: Drie meergranen boterhammen met 1 plak kaas, 1 plak kipfilet, en twee kleine plakjes sate gril worst, glas melk. Tussendoor: Jus en de graankoek van time out. Lunch: Drie boterhammen meergranen met 1 plak kipfilet, 2 plakjes shoarma rollade, en een kop tomatensoep met veel groente. In brood zit best veel kcal zeg. Vanmiddag nog een schaaltje aardbeien, en een plakje ontbijtkoek. En vanavond koken op het werk, geen idee wat de planning daar is. Neem nog twee boterhammen en een stukje fruit mee naar het werk, en een bakje chips voor als ik in bed lig. Heb nu lays baked, en dat is vast iets beter dan de borrelnootjes en chips die wij hebben op het werk hahaha. Denk dat ik dan totaal mooi uit kom.
--->> butterfly; mooi dagje weer ik vind het wel mee vallen,, in 2 bruine boterhammen zitten 167 kcal,, terwijl er in 2 krentenbollen gewoon 268 kcal zitten,, Liefsz
@Butterfly: Nee, we zijn niet bewust bezig voor een 2e. En wat irri zo'n collega. @Humbly: Wij hebben hetzelfde probleem hier, maar dan met truien en broeken. Bij de truien maatje 74 zijn de mouwen nog te lang, maar voor de rest past t goed en veel broeken hoog water. Rompers zijn ook lastig vooral die van de Hema (=kort en breed). @Kimmetje: Suc6 met niet snaaien. Dat wordt veel hier typen, want dan kun je niet snaaien. Ja behalve dan een breaker die er altijd tussendoor kan!
--->> missporty; ja irritant he! hier ook de mouwen van 92 veel te lang,, moet het haast 2 keer omslaan maar kwam lengte past het zo mooi,, nou jah moet dan maar he Liefsz
@missporty: Het is al mislukt. Ik ging net naar beneden om 3 vitalu crackers te eten met rookvlees. Heb een klein yoghurtje gepakt, en toen zag ik ineens dubbelzoute dropjes op tafel liggen, 2 gepakt dus
Moppie heb me aangemeld voor de hyves maar onder een andere naam dan Isabella . Verder net per ongeluk een paar chipjes gegeten :O.
Butterfly fijne collega zeg . MamavEsmee volgens mij is stabiliseren ook echt het moeilijkste. Daar gaat het vaak mis ook dat ze toch weer een hoop aan komen na al het afvallen. Kan me dan ook goed voorstellen dat je het eten niet los wil laten zeg maar. Veel succes! Oh en hier ook 2 dunne en lange kindjes, of tenminste qua lengte zijn ze gemiddeld maar gewicht zit op de onderste lijn. Dus ons mannetje moet ook altijd een riem om en ons meisje moet straks als ze gaat staan/lopen maar lekker veel in jurkjes (goh wat een straf voor mama ).
Ha, ha, Issabella, hoe kun je nou per ongeluk chippies eten! @Humbly: Ja precies, we hebben dus duidelijk hetzelfde probleem met onze kleintjes. @Kimmetje: Jammer joh. Maar op zich valt t nog mee toch? Zolang je maar niet de hele zak met drop leegeet! Vanaf nu dus als je zin krijgt lange verhalen posten.
Humbly.. lastig kleren kopen dus! Volkorenbrood zit 154 per 2 snee! Kimmetje.. Alleen maar vrolijke mensen bij jou in de winkel! Leuk hoor! Wie laat er dan ook dropjes op tafel staan? Butterfly.. zo'n collega heb ik ook! Toevallig net een mailtje van het werk of ik 1 en ander wil ruilen in mijn rooster.. 1 slaapdienst extra.. maak ik een blok van 8 slaapdiensten.. Umh.. nee! En van zondag op maandag extra.. Umh.. nee.. maandochtend is mijn vaste vrije dagdeel. Ik heb net alle oppas rond. En met.. Dan worden er wel 3 diensten geschrapt maar dan werk ik in 1 week 60 uur en ben er daarna 17 dagen vrij. Dat is toch ook niet prettig? Soms:x.. Mooi menuutje voor jou vandaag! Erwin is altijd vrijdagsmiddag vrij omdat hij de rest van de week een uur langer werkt per dag! Wel leuk hoor. Lekker lang weekend! Isabella.. Oeps! haha... **** De lunch was heerlijk! Gezellig met zijn 3tjes aan tafel. Esmee vond het prachtig.. Eitje er bij! At hem met smaak op.. ( wil ze normaal nooit eten).. Vanmiddag gaan we even bij mijn moeder een kopje koffie drinken! Vanavond patatten! Lekkerrrrrrr!!!!