Dames ik stop ff met dieëten want zit er echt ff doorheen, ik blijf wel gezellig meekletsen maar van afvallen gaat ff niks komen. Ik heb het gevoel tegen de wind in te willen gaan wat natuurlijk niet kan!
@mamavesmee, je moet doen waar jij je goed bij voelt. Jij voelt het beste wat je wil en wat je kunt. Als ze je zegt, ik vind het zo wel voldoende, zou ik toch proberen meer te eten en echt kijken waar je grens zit. Dus dan toch maar ophogen naar 1500. Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind. Maar op 1400 leven is wel weinig hoor. Denk dat de meeste vrouwen met normaal/gezond gewicht rond de 1600 eten??? Het is voor jou nu even testen tot waar je kunt gaan. Lastig inderdaad.
Meid, vergeet niet dat je BV geeft!!!! Hoeveel voedingen geef je nog. Weet dat afvallen en BV niet samen kan gaan. Kan je uberhaupt wel SB doen???? Denk goed om jezelf. Je bent moe, veel klachten, het kan met elkaar te maken hebben. Pas echt goed op jezelf. Als je je wat beter voelt gaat het afvallen misschien makkelijker. Je zit nu niet toppie in je vel.
Klopt en hoor ik ook vaker, ik geef nog 2x per dag bv. Zit idd niet lekker in mijn vel ook doordat ik nog steeds niet ongi ben geworden, die druk word ik niet vrolijk van. SB kan ik wel doen maar of dat mag icm bv weet ik niet, wat ik wel weet is dat ik van mijn kg's af wil want word eerlijk gezegd een beetje depri van dat het maar niet wil lukken pff. Het kan idd allemaal met elkaar te maken hebben die klachten, maar ja dat weet ik dus niet of het zo is. Heb nog steeds honger en niks genomen, ga mijn tanden poetsen en slapen. Tot morgen dames!
--->> nicole26; ik zal zo even kijken en het veranderen --->> sweetroosje; ja ik zal de lijst even opfrissen zo anders lijkt het net of er heel veel mee doen maar er doet bijna niemand meer mee op die op de lijst staan --->> emma 29; super joh! Liam gaat niet naar de peuterzaal denk ik zo want hij zit elke ochtend op het kdv --->> melanie; lief he hij lag er zo skattig bij,, nu alle behandelingen afwachten en dan merken we wel hoe hij word haha ja was inderdaad heel handig en mijn verslaving waren krentenbollen dus dat is ook niet al te slecht nu kun je me er ook wel voor wakker maken hoor --->> sweetroosje; ooh misschien dat je daarom ook wel minder afvalt,, inderdaad even goed lezen wat je nou echt wel en niet mag,, --->> moppie; ooh nog nooit van gehoord,, zal het eens keer proberen ben normaal niet zo dol op appel,, --->> melanie; ik heb in de avonden ook hele erge honger altijd, nou heb ik het geluk dat ik om half 10 al in bed lig dus me er niet aan toe kan geven,, anders neem een stuk fruit hoe is het gegaan gisteren avond?? --->> moppie; zwaar he de lekkere dingen weerstaan,, ik heb het ook 2 weken gedaan maar voelde me er ook heel misselijk door, nu ik weer gezond eet voel ik me wel weer goed --->> zustertje; netjuhs! --->> emma; en smaakte hij?? welke heb je dan altijd? --->> renieta; haha ik zit ook 4 pagina's samen te vatten lol netjuhs uitgekomen kwa kcal --->> jongmoedertje; winnen is altijd goed toch maakt niet uit met hoeveel je wint als je de punten maar binnen haalt toch? ( of zie ik dat nou helemaal verkeerd) haha genoten van de m&m's lees ik --->> Renieta; en nog valt 1300 heel erg mee hoor! ik las ergens dat als je onder de 1400 kcal zit per dag je nog afvalt --->> sweetroosje; he meid dat is klote! blijf maar lekker mee kletsen en doe alles maar op je eigen tijd dan komt het vanzelf goed ****************************** zoo weer bij hier gaat alles zijn gangetje, zo even naar de hema heel lopen, het is prachtig weer en ik heb een blauwe romper met lange mouwen nodig voor Liam! hij heeft een super mooi blouseje maar korte mouw vandaar O; - 1 glas goedemorgen drink - 1 banaan T; - 1 vitealinea yoghurt - 2 glazen water L; - 2 boterhammen met file american - 1 glas water T; - 100 gr druiven - 200 gr optimel yoghurt - 3 glazen water - 2 kopjes koffie met melk een een zoetje ( verjaardag ) A; - 200 gr rode bieten - 130 gr gekookte aardappelen - 70 gr rundervink - 1 sauslepel jus Totaal kcal; 1094 lijst;
Goeiemorgen meiden @Humbley: Ja 1300 kcal heb k nog nooit op gezeten en heb me vanmorgen gewogen en ben toch nog 0,1 afgevallen. Mijn gewicht schommelt heel erg, was van de week nog 77.7 en nu bijv 78.0 Heeft iemand een idee waar dat aan ligt? @Sweetroosje: Meid je zit inderdaad niet lekker in je vel, laat het afvallen even en kies eerst voor jezelf. Hoop dat je je gauw weer beter voelt!!!! @All: Wat een heerlijk weertje alweer he Heb de wasmachine draaien en die zal ik straks lekker buiten ophangen. Mijn menutje voor vandaag: Ontbijt: Magere yoghurt met 45 gr cruesli Kop thee T: Koffie met ontbijtkoek Lunch: 2 volk.brood met casselrib en rosbief. Beker magere melk T: Thee met banaan/kiwi Avondeten: Varkenshaasje met krieltjes en broccoli Tussendoor: 2 koffie & water, mueslireep met chocola. Kom ik op een totaal van: 1134 kcal. Heb vanavond verjaardag van me zusje en heb me voorgenomen geen gebak of iets dergelijks te nemen, ga aan de water en neem wel een mueslireep mee. Of ik het volhoud.. is een 2e haha.
--->> Renieta; kan zijn dat je op dat moment meer vocht vast houd,, elke dag weeg je ook anders,, ja heerlijk weer! net even een half uur gelopen en een truitje gevonden zal vanmiddag een foto maken als Liam naar de "kapper" (gewoon de tondeuse erover heen ) is geweest lol,, hier gaat de was ook lekker buiten hangen vandaag is wel koud maar de zon schijnt wel lekker haha hebben we vandaag allebei een grote test! ik heb vanmiddag van kennissen van ons ,, ben benieuwd of ik de verleidingen kan weerstaan,, 1 tip! goed eten voordat je er heen gaat! Liefsz 8)
Ja ik kan dat gebak nog wel weerstaan denk ik, maar bijv een stukje kaas of komkommer.. augurk, zulke dingen vind k moeilijker, of bijv handje nootjes ofzo... Neem me flesje water mee haha, we zullen zien Hier wordt het nu een beetje bewolkt en zon is weg., maar volgens buienradar hangt er geen regenbui boven ons hoofdje. Dus denk dat ik het er zo maar wel op waag
---->> renieta; haha ja daar heb ik ook altijd zo veel moeite meej,, haha nou jah we komen de dag vast wel door en als een beetje zondigen stellen we gewoon een balansdagje in hier was het bewolkt toen ik wegging maar nu schijnt de zon weer volop haha er hing gewoon bewolking,, ik denk daar ook want er was geen bui op buienrader te zien,, Liefsz 8)
Ja het is hier nu gewoon bewolkt inderdaad. We komen de dag wel door, vandaag lekker rustig aan en alvast moed en doorzettingsvermogen verzamelen haha. Moet straks nog ff naar de winkel stokbrood halen, en wil nog aardbeien in huis halen, als ze in de winkel liggen tenminste. En heb hier nog 2 glazen potten/vazen staan en die wil ik even laten opmaken en geef ik die cadeau aan me zusje.
Hallo meiden , hier vanmorgen weer gewogen en zit nog steeds op 74.9 terwijl ik heel de week me wel goed aan de hoeveelheid calorieen heb gehouden maar goed we gaan gewoon door @ sweetroosje , zou het gewoon ook even uitstellen dan als ik jou was en gewoon zorgen dat je op gewicht blijft en niet aankomt dan pak je het afvallen later toch weer op , denk eraan dat je lichaam ook veel moet geven met bv !! Klets je toch gewoon gezellig mee @ renieta , kan ook vocht zijn , drink je ook voldoende water ? Merk zelf dat als ik een dag te weinig water heb gedronken dat ik best wel wat vocht vasthoud . Veel plezier op de verjaardag ! @ humbley , bedankt voor het aanpassen en jij ook veel plezier op de verjaardag ... Verder nog geen plannen vandaag , ga dadelijk eerst maar eens douchen 8)
ooh een drukke dag voor de boeg dus aardbeien lekker! ik koop ze alleen als ze in aanbieding zijn,, vind ze nogal prijzig net zo als mandarijnen op dit moment,, knutsel ze!! is een heel leuk idee trouwens,, Liefsz
@Nicole: Ja ik drink misschien aan water 1 flesje van 750 ml, soms dat nog geen eens. Zal er eens aan gaan denken, minimaal 2 flesjes te drinken. @Humbley: Ja ik mag altijd graag creabea bezig zijn, heb zelf gister hier ook weer van alles neergezet & verandert. Denk dat ik die potten met tulpen kort gesneden erin zet.. lekker vrolijk
--->> renieta; ik ben totaal niet crea bea haha heb er totaal geen geduld voor lol tulpen erin goed idee! --->> nicole26; thnx!! Liefsz
Haha ik ben ook niet creatief vind ik zelf, maar anderen vinden van wel haha. Maar k had dat met die tulpen gezien in een cadeaushop hier in dorp, dat ga k gewoon namaken haha
ahhh ik zit in dilemma, wel of niet de was buitenhangen, zonnetje was er net, maar tis nu helemaal bewolkt :S
Humby.. ben benieuwd naar je restyles kereltje!8) En mooi menu weer vandaag.. En al lekker gewandeld.. je was er vroeg bij! Renieta.. Ik zou ophogen! Rond de 1200-1300 callorieen gaan zitten. Misschien verbrand je wel meer.. En op de verjaardag kun je rustig een worst met augurk nemen hoor. Valt qua callorieen erg mee hoor. Nicole.. I.d. gewoon doorgaan meid! Hij schiet bij jou vast ineens weer naar beneden! Butterfly.. Wat jij zegt is wel waar hoor.. Op 1400 callorieen leven is vooral bij inspanning niet veel.. En ik val er nog steeds bij af en er mag nog wel iets af maar niet meer een kilo per week. Ga na het weekend maar eens kijken hoe zwaar ik ben en dan kijk ik maandag wel wat ik ga doen. **** Hier zo eerst even de boel aan kant maken, even stofzuigen en dan broodjes halen bij de bakker.. Menu vandaag is een beetje rommelig! O: 1 bruin bolletje met jam en een knackebrod met kipfilet. T: schaalte meloen. L: 2 meergranen boterhammen met smeerkaas en cup a soep. T: appeltje. A: friet met kroket. Zit dan rond de 1050.. Maar vanavond lekker borrelen en hapjes dus zal maar niet verder gaan tellen!
--->> Renieta; ik zou het gewoon buiten hangen,, hier is de zon ook weer terug gekomen --->> mamavesmee; haha anders ik wel eerste keer de haren eraf,, bovenop heeft hij heel weinig maar achterop pfft niet normaal meer dus even alles gelijk maken en dan maar weer groeien haha jah wou er om 9 uur zijn en dat is gelukt ook een mooi dagje en geniet van je borrelen en hapjes vanaaf je hebt het verdiend! Liefsz 8)