10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb optimel kwark meegenomen, kan ik dat ook eens eten.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

optimel kwark is lekker.. vooral de perzik vind ik lekker!

3. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb het nog nooit gehad, hoevel neem jij dan ongeveer?

Bah wat zie ik tegen morgen op, me clienten hadden het er vandaag al over dat ze me zullen missen en er niet blij mee zijn..

4. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Die optimel zal ik ook eens gaan proberen, schijnt inderdaad erg lekker te zijn!

Krijg nu weer honger :(

5. MamavEsmee

Renieta.. dan kun je met een goed gevoel dit afsluiten. Je hebt je werk dan goed gedaan! Afscheid nemen is natuurlijk nooit leuk.. Ik heb vanmorgen naast 1 boterham met beleg een bakje kwark van 200 gram genomen.. ( 80 callorieen) en ik zat bomvol!

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Uhm... jah! :x Dat mens haalt het bloed onder mn nagels vandaan.... Maarja, je moet dr een kans geven he! :)

Enne, doet jullie mam niet meer mee lijnen? Zou het een stuk makkelijker maken denk ik! Je mag wel eens in de week (bijvoorbeeld) hier eten hoor! Zorg ik wel voor iets gezonds :p

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Die optimel kwark is inderdaad erg lekker! Kan ik ook wel weer eens een keer meebrengen (of vriendlief mee laten brengen hahaha)! Ik pakte ook altijd 200 gram, en dan zat ik goed vol!

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    ik kan het morgenavond wel even eten:D

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hmmm dan zal ik dat ook weleens halen, klinkt ook erg lekker!

Enneh inderdaad Mel 'geef ze een kans' hahaha die houden we erin ;)

Ons mam heeft weer gewoon gebak gehaald terwijl er niemand jarig is, dus ik denk dat ze niet aan de lijn is ;)

10. MamavEsmee

Kim.. anders ben ik wel erg benieuwd naar wat voor gebak dat is! :D Deed je moeder met je mee? Jammer dat ze niet heeft doorgezet!

Melanie.. En?? Neem je zelf een salade mee morgen?;)

@ kwark.. vult sowieso erg goed! Lekker met een scheutje suikervrije ranja er door! De normale kwark dan he? Ik vind de appel/kaneel van optimel wat melig smaken.. de aarbei is hier altijd uitverkocht als ik hem wil kopen.:( En citroen houd ik niet van!;)

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Ja ze zei in ieder geval van wel, maar ik ben al die tijd serieus bezig geweest dan zij. Dus ik denk dat ze het al voor gezien houdt.

12. MamavEsmee

Jammer.. je had elkaar zo mooi kunnen steunen!

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Nu je het zegt, ik ben dr vergeten te bellen... Morgenvroeg nog maar even doen (nu een beetje laat)!

@ Kim: Wat een doorzetter :p Maarre... wie gaat die taart opeten dan??? Een hele?

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Hoe vond je x-factor? (sorry ff offtopic)

15. MamavEsmee

Vond de meiden erg sterk en de mannen minder.. Maar komt denk ik door het thema..;)

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ja, vond het thema ook maar raar eigelijk maar goed...

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Een hele goede zonninge zaterdagmorgen..... :)

Pffff, zit nu net aan mijn ontbijtje, alleen krijg het niet weg.
    Wat een dienst gisteren zeg, grote chaos.
    Er was weer ziekte, dus mijn collega werkt vanmorgen tot 14.00 alleen, dus als ze 08.00 in dienst komt al gauw zoveel mogelijk doen samen voor het 09.00 is en ik vrij ben.
    Daarnaast meer ziekte dus gisteren allemaal vervanging regelen.
    Daar weer naast bleek de rekening van het werk op 0,0 te staan, en de boodschappen voor de ontmoetingsruimte moesten gedaan. We koken hier het hele weekeinde, heb je wel geld nodig om boodschappen te doen leek me. Gelukkig kon het deels worden opgelost met het andere team, maar goed, 17.00 ging collega pas boodschappen doen en de bewoners wilden eten.
    Alles liep zo vreselijk uit. We besloten te frituren, diepvries lag vol snackspullen.

Uiteindelijk mijn avondeten:
    * Kop tomatensoep, een bruin bolletje met kipfilet, bolletje met kruidenkaas light, een bruin broodje met een hamburger, en curry, en veel sla met tomaat.

Eenmaal het eten op.... riep mijn collega dat er kinderen op het dak van de kerk liepen. Wij hebben achter de locatie een hoge kerk staan met een schuin dak. Drie jongens klommen dat dak op en zijn de nok ingeklommen, waar ze heen en weer renden over het dak :$:$. Levensgevaarlijk. We hebben de politie gebeld.

Al met al....... en hele vreemde dienst dit keer.
    Lag om 00.00 gedouched in bed en zat met mijn chippies..... maar had helemaal geen trek. Bakje dicht gedaan en ben in een diepe slaap gevallen ;).
    Had al 4 soesjes gehad, collega was jarig geweest en wat stukjes worst. Dus jah, de chips mocht ook niet meer eigenlijk ;):). Gelukkig had ik er geen zin in.

@Jongmoedertje, beterschap meid!!!!!!

Verder veel al weer vergeten.
    Maak mijn dienst af, maar was lekker vroeg dus nog tijd over voor mezelf. Even rustig wakker worden :p.

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.735
    3.178
    113
    Vrouw
    --->> mve; ja heb ik gedaan meis ;) heb ook goede tips gekregen :D hoop zo dat hij hier beter op reageert :D en ik heb net zelfs even in ons brood ( etiket ) gekeken en volgens mij zit er geen melk maar soja in ons brood :D

koopverslaafde ik?!? :p neej joh dit was hoognodig :p

--->> renieta; mooi dagje vandaag! (gisteren dan :p )

---->> kimmetje;
    jij oowk een mooi dagje ( gisteren dan :p )

kwark valt hier ook in de smaak ;)

Liefsz

19. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Paps en mams eten de taart maar mooi op, maar ik blijf er vanaf!
    @MamavEsmee: Chaotisch dagje dus op je werk! Verstandig dat je de chips hebt laten staan!

Heb me net gewogen, en woog vanmorgen 99,1 dus toch weer afgevallen :D
    Maar heb me nu wel voorgenomen me niet meer iedere dag te wegen, want het slaat nergens op.
    Vanavond gourmetten en dat vind ik toch eigenlijk wel zonde nu het zo goed gaat. Dus ik heb me voorgenomen ook op tijd te stoppen als ik vol zit. Normaal at ik altijd gewoon door tot het op was maar dat gaan we niet doen.

Nu maar even mijn 2 beschuitjes opeten met kipfilet en mijn glas optimel. Zometeen werken, bah :(

20. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden ,

Wat een heerlijk weertje , werd al wakker met de zonnestralen in mijn slaapkamer dus dat is weer lekker wakker worden :D:D Ben ook echt helemaal toe aan de lente-zomer , heerlijk buiten zitten .... Vandaag lekker met mijn meisje eruit , denk dat we naar de speeltuin gaan .. vanmorgen gewogen en ik zat op 74.1 dus hopelijk morgen in de 73 ... Ben wel blij als het erop zit hoor , en als ik de 68 gehaald heb vind ik het ook wel welletjes hoor ....

@ kimmetje , goed dat je van de taart af hebt kunnen blijven !! Gourmetten moet je gewoon doen hoor, maar dan wat meer salade eten en mager vlees en rode sausjes , dan zal het best wel meevallen en lekker veel water tussendoor ... smakelijk alvast ..
    @ butterfly , wat een raar avondje heb je gehad maar al met al viel het eten wel mee toch ? Af en toe houd je dat toch niet tegen helaas ...
    @ mamavesmee , enne is de weegschaal al wat aardiger voor je ?

Kom vanavond nog wel even bijlezen weer , vanavond eigenlijk shoarma met een broodje op het menu maar ik denk dat ik lekker turks brood haal en daar een tosti van maak of zo .... weet dat daar ook wel de nodige calo's inzitten maar ik heb er gewoon heel veel zin in :D

Deel Deze Pagina