10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Oh.. jij was van het Topic waarin chantal zo defensief reageerde of niet?

Ga nu echt!!:D

2. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    hahaha welk topic precies dat met de achternaam ;)

3. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    elif dat heb ik ook !!! haha toen was ik echt een spetter... en begin er nu weer iets op te lijken !! nog tich kilo's te gaan hahaha

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,734
    3,175
    113
    Female
    --->> Elif; welkom :D

--->> mamarianne; mooie tatoo :D
    is dat zo duur ja? ik wou er anders nog wel met Liam heen,,

vanmiddag hotdogs gehad :) Liam wou niet eten en ineens zag ik dat ik dat nog had dus heb ik het gegeten :( 3 stuks van 80 kcal per stuk ,,
    nou jah nu maar braaf weer goed verder :p vandaag is niks maar morgen moet het dan toch goed komen ;)

vanaaf hebben we patat dus jah gezond is anders :p nou jah normaal heb ik zondag een niet zo goede dag dus in plaats van morgen vandaag :p heb altijd een "slechte" dag gehad zondag dus dat hou ik gewoon aan ;) ben er wel om afgevallen,,

Liam is nog steeds zichzelf niet, hij is heel hangerig, huilt veel, is heel erg moe,, wil niet eten, wel drinken, heeft heel veel dorst,,( zijn al 5 tuitbekers van 210cc sap door heen en een pakje roocevise :$ )

dat was het zo wel hier :p

Liefsz 8)

5. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Nou ja humbly dat moet ook eens kunnen heh:D
    Heeft het gesmaakt ;)
    Ik heb al mayonaise met 3% vet gehaald van de calvé tja lekker is anders hahahaha maar wel gezonder natuurlijk.
    Ik weet nog niet wat we straks eten eigenlijk.

En hartelijk dank voor je welkomsboodschap:D

6. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Humbly als hij trouwens maar blijft drinken is heeeeeeeel belangrijk, belangrijker dan het eten!
    Dus hoop dat hij strakjes of morgen beter eet:D
    groetjes Elif

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,734
    3,175
    113
    Female
    --->> elif82;
    haha jah het was zeker lekker :p en de patat vanaaf zal ook zeker heerlijk smaken ;)
    ach ik moet nog 8 kilo eraf hebben en of die er nou langzaam of snel afgaan maakt me eigenlijk niet zo veel uit :p de meeste ben ik al kwijt ;)

ja daarom :D en drinken gaat super goed dus :D haha hij is nu aan het stofzuigen met oma lol
    dat hij vandaag zo is komt door de osteopaat gisteren,, daar word hij heel moe en sloom van,,

Liefsz

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,734
    3,175
    113
    Female
    Lijst;

9. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Och arme word hij daardoor zo afgemat?

Nou ik zag het lijstje jullie gaan goed zeg!!
    EN jullie doen allemaal alleen calorieën tellen toch?

Humbly je bent zoveel afgevallen jeetje!
    Respect!

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,734
    3,175
    113
    Female
    --->> elif82;
    nee het valt wel meej hoor, hij heeft zijn nekje 2 keer goed losgemaakt en dat kost kinderen heel veel energie omdat hun lichaam zich aan moet passen,,

nee niet iedereen maar wel veel tellen calorieën ;) het werkt hier in ieder geval super, zo kan ik toch lekkere dingen eten maar met mate ;)

thnx meis! daarom hoeft het van mij nu ook niet zo snel meer ;) en durf ik ook meer lekker te eten ;) maar jah toch nog niet helemaal tevreden,,

als je op de lijst wilt moet je het zeggen dan zet ik je erop ;)

Liefsz

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden ik kom maar even heel snel langs ben erg druk geweest de afgelopen dagen..

Wij gaan vanavond uit eten maar ik mocht pas als ik van mijn ouders thuis tot mijn eigen huis gefietst had en dat is ruim 19km!! En ik heb het gehaald met tegenwind in nog geen uur tijd!

Ben helemaal trots op mezelf haha.
    Morgen na mijn dagdienst kom ik gezellig meekletsen.

Liefs xxx

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,734
    3,175
    113
    Female
    --->> zustertje;
    poeh toe maar!! dat inderdaad wel een heel eind!!
    haha gelijk heb je! ik ben ook trots op je :D

Hier lekker de fietjes op,, Liam zit nog aan zijn frikandellen want die sliep heerlijk tot 17.00 uur,, ik haal hem uit bed,, en hij voelde warm ik hem tempen 39.5 :$ vandaar dat hij vandaag bijna niet wou eten joh! hij heeft gewoon koorts gehad :$

Liefsz 8)

13. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Och arm manneke:(

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.....

Lekker dagje gehad. Eten staat op, we eten kip madras.
    Zijn op zaterdag altijd een beetje laat met alles.
    Vorige week bedacht dat zaterdag patatdag gaat worden, maar ben het gewoon vergeten hahaha. Dus dit weekeinde geen frietjes voor ons. Mag ik vanavond wat lekkers :p, chippies en er ligt nog komkommersalade voor op toast.

Vanmiddag lekker gewandeld met Esmee, heb nog twee shirtjes voor mezelf gekocht en kwark. Werd hier zo lekker gemaakt met kwark :p. Daarna lekker de hele middag in de tuin gezeten.
    Esmee heeft heerlijk gespeeld, ik heb zitten lezen en genoten van het zonnetje :). Wat heerlijk zeg.

Manlief doet de kleine meid nu in bad en ik ga zo het eten afmaken.
    Heb wel trek. Vanmiddag geen tussendoortje gehad, als lunch teveel gehad denk ik.

@Elif, welkom meid.

@Mamavesmee, okeej, adem inhouden gaat dus vanzelf over? Ik vind het wel eng hoor. Nog geslaagd bij Ikea?

@Mamarianne, mooie tattoo zeg. Bijzonder.

15. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ons eten zit ook in de oven, ovenschotel , aardappel, courgette, en gehaktballetjes ( voor mij niet te veel :p)
    Met een saus van paprikapasta( turkse öncü biber pasta gaziantep evtipi) wat tomatenpuree, knoflook , zwarte peper en wat zout ;)

16. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier lekker soepje op en een boterham met een visstick !! mmm lekker hoor !!
    heb lekker nog wat C over voor een wijntje en een chippie vanavond ! dat wordt genieten
    woog ik gister 1.5 kilo zwaarder bij mijn ouders ivm on ongi was het er vandaag al weer af .. pfff gelukkig maar !
    en ben nog ongi dus zal wel minder worden ook !!
    vanmiddag weesten fietsen en wandelen met tim !! goed voor de lijn he !!

17. MamavEsmee

Elif.. nee over het feit dat je baalde van je buik en dat je met 63 kilo en 1,76 lang je zelf niet " te dik" mocht voelen! Hier Fritesaus light.. slechts 24 callorieen per eetlepel! Lekkerrrrr.. Die ovenschotel klinkt goed.. En de saus is vrij mager als die van tomatenpuree is gemaakt. ;)

Humbly.. geniet van je lekkers vandaag! En i.d. morgen weer oppakken meid.. Heb je die leuke jongen nog weer gesproken? :p Esmee wil niets van frikandellen weten, is wel weer dol op kroket en kaassoeflee haha..:D

Zustertje.. Wow wat knap zeg! 19 km gefietst..dat is veeeeeel!!! Werkse morgen..

Butterfly.. kwark is echt super lekker! En lekker genoten van het zonnetje. Die scheen/schijnt ook lekker he? Geniet van je lekkers vanavond! Ja, geslaagd. We gaan toch voor een houtenblad. Het 1 en ander laten aanpassen en hij is nu naar onze wens.. Volgende week dus bestellen! :)

Emma.. Vissticks op brood is zeker lekker! En ook genoten van het mooie weer. Lekker he?

De gyros was echt super lekker! Wat een feestje om te eten.. En vrij laag in callorieen! Doen we vaker..

Vanmiddag bij ikea nog een softijsje genomen, na het eten geen toetje gehad en ik had nog wat speling.. Dus kom mooi uit vandaag!

18. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi Meiden
    Sorry reageer niet op iedereen, ben moe, was een heftig dagje.
    Vandaag afscheid van me bewoners en collega's, valt me eigenlijk erg zwaar.
    Vandaag dus ook niet op me voeding gelet, ja vanmorgen wel normaal brood enzo gegeten, mager beleg, maar vanmiddag wel stukje kaas en worst gehad en 2 slagroomsoesjes.
    Eet zo met me vriend een pizza, zal er morgen wel spijt van hebben, maar voel me echt kl*te.
    Morgen weer streng dieten, maar nu ff me zinnen verzetten.
    Sorry meiden voor me egopraat :(:(

19. MamavEsmee

Renieta.. dikke knuf meid! Het is ook niet niks.. Volgens mij ben jij er 1 met hart voor d'r werk..

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,734
    3,175
    113
    Female
    haay haay

--->> Butterfly;
    haha een keer overslaan is toch ook niet erg ;) hier is zondag altijd patat dag ( normaal dan :p ) want dan hebben we nooit geen zin om te koken,,

--->> Elif;
    klinkt lekker!

--->> mamavesmee;

haha nee die heb ik niet meer gesproken :p ben er ook niet zo meer mee bezig moet ik zeggen,, heb nou echt zoiets van ok eerst een eigen plek en dan zien we wel verder ;)
    hier moet Liam niks van patat hebben :p kaassouflee en kroketten nog niet geprobeerd :p

--->> Renieta;
    snap je heel goed! en geef je ook groot gelijk dat je even niet op je dieet let :) morgen gewoon strak verder gaan dan komt alles goed :)
    Knuffel vanuit hier!

Zo Liam net nog even getempt 39.6 :( een zitpil gedaan, fles gedaan en naar bed gedaan,, hopelijk slaapt hij vannacht toch nog even goed,, als hij koorts heeft slaapt hij heel slecht,, word hij heel vaak wakker, nou jah ik weet waardoor het komt ;)
    en maar hopen dat hij morgen een stuk beter te pas is :)

verder hier zo nog even op de ab-swing ;) even goed 50x tot 70x doen,, kan namelijk geen gewone buikspieren doen ivm mijn rug en op deze manier heb ik er geen last van,, of het werkt is weer een vraag maar het kan in ieder geval geen kwaad haha

ga nu eerst even Liam zijn spullen opruimen en douchen! tot straks meiden!

Liefsz 8)

Share This Page