10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Dank je wel meiden, ja MvE, ik heb hart voor me bewoners, mis ze enorm en vindt het heel erg dat het zo moet gaan, en als ze huilen omdat je weggaan, dan ja, dat doet je toch wel wat ja.

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    dikke knuf renieta

en humbley beterschap voor lian

MvE mmmmm een softijsje !! lekker hoor

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mve mijne is 11 kcal per lepel:D.
    Nou dat die reacties zouden komen zeker dat had ik wel verwacht, maar van die hormonen kom je best wel bij!

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elif.. het is ook geen aanval naar jou. Als jij niet prettig in je lijf bent dan moet je er wat aan doen. Of je nu 60 of 140 kilo weegt.. 11 cal per lepel.. Welke is dat??:D

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ elif , succes met afvallen ! Weet dat er veel calo's in turks brood zitten maar het is wel minder dan een broodje shoarma met saus :D en ik blijf toch nog precies onder de 1100 calorieen vandaag ....
    @ renieta , sterkte vandaag , zal zeker erg moeilijk zijn ... gewoon ff lekker eten vandaag , heb je wel verdiend ;)
    @humbley , ach gossie , je kleine mannetje zo ziek , vertroetel hem maar goed ...
    @ mamavesmee , hmmmm lekker een softijsje , kan niet wachten om weer een lekkere ijscoupe naar binnen te werken :)

Nou hier vandaag niet naar de speeltuin geweest maar een halve dag in de auto gezeten , zusje moest kleertjes hebben voor het dopen van mijn nichtje en wij dus naar een winkel gereden een flink stuk hier uit de buurt maar flink verdwaald , tomtom stuurde ons tot 2 keer toe naar de verkeerde buurt :( daar aangekomen , helemaal niets gevonden :( gelukkig konden we de kiddies bij opa en oma laten dus die hebben de hele middag lekker in de tuin daar gespeeld .... dadelijk lekker een filmpje kijken en een blikje cola zero ...

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    nee meid dat snap ik, maar bedoelde ik dus op de reactie van haar ;)
    Dus lieve meid echt niet op jou.
    Dat is calvé 3 % vet.
    Hij is wel niet zo lekker als de normale hahah maar dan eet je er ook weiniger van ;)
    hahahah

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nicole wat goed dat je er toch nog onder bent gebleven!
    Ik zit rond de 1000 nu.

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elif. I know!

Nicole.. heb volgens mij een reactie van jou gemist vandaag..:( Dus niet geslaagd voor kleren.. Welke film ga je kijken??

Ik ga er vandoor!

Doei!!

9. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ mamavesmee , had vanmorgen ook al een heel verhaal getypt :D:D Weet nog niet welke film , denk the blind sight of zoiets met sandra bullock of alice in wonderland die heb ik ook liggen .... maar vriendin smste net al dat ze zich verveelde dus ze komt misschien nog , is ook gezellie :)
    @ elif , vind je die mayo niet naar karton proeven , heb hem laatst ook gehad maar vond m echt niet lekker ... hier fritesaus light , smaakt ook goed maar ik eet m bijna nooit meestal curry of ketchup voor mij ....

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahaha hij is idd niet zo lekker haha.
    Dan eet je ook weiniger idd ervan ;)
    curry is dan idd gezonder!
    Heeft iemand van jullie eigenlijk ooit modifast shakes erbij gebruikt?

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.734
    3.175
    113
    Vrouw
    haay haay meiden,

--->> all;

thnx hoop dat Liam morgen een stuk beter is :) de zetpil werkt inmiddels, heb hem er wel nog een keer uit moeten halen maar het is nu toch echt stil,, nou jah hij hoest wel maar hij slaapt ook ;)

--->> Elif;
    dat is inderdaad weinig ;) wel slim om te onthouden ;)
    nee ik heb nooit modifast gebruikt,, ik heb nu de thee van zonnature ;) haha hoor hier goede verhalen erover duss ben benieuwd :p

--->> Nicole;
    oh dat is irritant,, lag het aan een nieuwe straat dan dat de tom tom het niet kende? en zonder kleding terug komen is natuurlijk helemaal k*t,,

nog even hier op zp en half tv kijken en dan sluit ik hem af en ga lekker naar mijn bedje toe,, word een lange nacht hier denk ik,,

Liefsz

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier lekker aan het bankhangen, heerlijk.
    Ik hou van Holland gekeken, en daarna deel van "echt waar".
    Nu een film op tv, heb tussendoor was gevouwen.
    Nu alleen nog een mand strijkwerk, maar dat komt morgen wel hoor.
    Geen zin meer in nu. Lekker chips gehad :D, we hadden mama mia's, heerlijk....!!

Ga ook afsluiten, en niet al te laat naar bed.
    Morgen 08.00 werken :( zo vroehoehoeg!! Vind dat verschrikkelijk hoor haha. Moet er dus vroeg uit en aangezien ik afgelopen nacht slaapdienst had dus ook al kort nachtje gehad.

Nou meiden, fijne dag morgen, kom morgenavond denk ik pas weer bijlezen. Druk dagje. Na het werk meteen door naar een feestje.

@Renieta, is even moeilijk. Helemaal als clienten huilen, staat het huilen jezelf ook nader dan het lachen. Ben dan zelf ook altijd heel gevoelig aangelegd. Afscheid is nooit leuk....helaas.
    Rustig aan he!!!

All, fijn weekeinde verder :)

13. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven

Super mooi hoor!

14. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Ben net thuis. Heerlijk gegourmet, lekker veel komkommer en chamignons gegeten. En natuurlijk vleesjes. Daarna met z'n vieren WEER naar ijssalon kees geweest.
    Dus ik vrees dat de kilo's er weer aanzitten. Morgen shoppen in Amsterdam met een vriendin, dus daar zal ook wel het een en ander gegeten worden wat niet goed is.

Hoop dat het allemaal meevalt, maandag gaan we weer serieus verder! (of opnieuw).

15. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

#855 steenbokje, 17 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 apr 2010
    @Emma: 1 kopje voor het slapen gaan is al voldoende hoor... hoeveel heb jij er gehad, dat je er zoveel last van hebt???

@MamaRianne: super meis!!!

@Jongmoedertje: beterschap...

@Elif: welkom! Kan me voorstellen dat je je even niet prettig voelt in je lichaam, als je bijna 10kg zwaarder bent dan normaal, maar houd ook in gedachte dat je niet altijd 52 kan wegen ;) Ik was altijd halvewege de 50 (1.76 lang) maar zit nu op 61. Veel lager dan 57 ga ik niet meer komen, maar ik gooi het op de leeftijd :p

@Renieta: Afscheid nemen valt altijd zwaar. Knuffel!!

@Humbly: zo'n Ab Swing is funest voor je nek! En je traint er meer je armen mee dan je buikspieren... (tenminste, da's toch zo'n ding waar je in ligt??)
    Beterschap voor Liam trouwens!!!!

===

zowww... sorry, niet alles onthouden, maar hoop dat iedereen een goed weekend heeft! Morgen nog zo'n mooie dag hopelijk, moet nog aan het werk bij ons nieuwe huisje...

= Gister:
    - 5 bh en veel thee op het werk,
    - patat + frikadel + kroket als avondeten. niet zo best maar had geen puf meer om nog te koken

= Vandaag:
    -2 krentebollen, pakje sap, flesje ranja.
    -1,5u motorrijden en nog 1u met zusje in cafe zitten omdat ze zich had buitengesloten en we moesten wachten tot mn vriend met de reserve sleutel naar Groningen kwam :p
    - beetje witte rijst, 2 stokjes sate, tjap tjoy, halve fles cola.

nu ff warme douche! dit was mn eerste ritje op de motor dit jaar, en eerste lange rit in 5 jaar tijd na ongeluk, dus flink intensief... voel het behoorlijk in mn rug en ben bang dat ik morgen een zielig hoopje ben...

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zit even snel aan mijn ontbijt.
    Twee donkere meergranen boterhammen met kaas en melk.
    Zo was ophangen en in de auto naar het werk.
    Voor het werk 4 meergranen bollen klaar gemaakt en nog twee meergranen boterhammen, banaan, peer, krokante graanreep, soepje, en een bakje kwark. En daarmee moet ik tot 15.00, moet makkelijk lukken hahaha.
    Manlief maakt tussen de middag chinese groentesoep, dus vanavond kopje soep en lasagnette bolonaise :), lekkerrrr!!

En gewogen, ja soms doe ik zelfs ik dat dagelijks, om het bij te houden. En nog steeds netjes 87.3 :D. En heb gisteren wel 3 kleine mergpijpjes gehad en een bak chips :). Ben dik tevreden, aangezien ik anders had verwacht.

Geniet van het weer!!!!!
    Ga misschien met wat bewoners wel lekker aan de wandel vanmorgen. Beweging pakken.

Butterfly *zwaait* jullie uit en wens jullie een fijne dag!!!

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.734
    3.175
    113
    Vrouw
    --->> moppie;
    nee is hier zit je in, je licht er niet in,, ( heb nog geen last van mij nek gelukkig, en merk zelfs dat als ik 50x heb gedaan mijn buik gewoon hard is :p )

veel plezier morgen!

--->> butterfly;
    werk ze en met jou lunchpakket wil dat ook wel lukken toch :p

zo heb vanmorgen toch wat mee gemaakt!
    ik werd wakker om half 8,, en nog geen Liam wakker :$ hij ligt nog lekker te slapen gewoon! normaal is hij stipt 7 uur wakker maar vandaag dacht hij laat ik eens uitslapen lol :p

hij heeft vannacht de hele nacht doorgeslapen :D heerlijk gewoon ( of het door de melk komt of het door de ziekte komt weet ik niet )
    hopelijk is hij vandaag een stukje beter :)

Liefsz 8)

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.734
    3.175
    113
    Vrouw
    18-04-2010

O;
    - 1 glas goedemorgen drink ( 200 ml )
    - 1 sinaasappel

T;
    - 200 gr optimel kwart ( vanille )
    - 0.75 cl water ( flesje )

L;
    - 2 bruine boterhammen met sandwichspread
    - 1 glas water

T;
    - 1 sinaasappel
    - 1 vitealinea yoghurt
    - 1 flesje ( 0.75 cl ) water

A;
    - 130 gr gekookte aardappelen
    - 130 gr bruine bonen
    - 1 hamburger
    - 1 sauslepel jus

T;
    - 200 gr optimel kwark
    - 1 muslireep ( 97 kcal )

Totaal vandaag; 1273

19. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden,
    Heerlijk weertje alweer he:D Wasmachine draait alweer, was om 8 uur al klaarwakker, dat krijg je he als je hele week al 6 uur op staat.
    Zit nu aan me ontbijt:
    Glas versgeperste sinaasappelsap
    Glas afslank thee
    200 gr Optimel kwark
    1 volk. broodje met casselrib.

Was "maar" een halve kilo aangekomen door de pizza en de hapjes, viel me wel mee.

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.734
    3.175
    113
    Vrouw
    --->> Renieta;
    ja echt super weer :D
    netjes begonnen zeg ;)
    een halve kilo maar? dat valt inderdaad heel erg meej :D

Hier is Liam om kwart over 8 wakker geworden en hij is nog niet beter :( de koorts is wel weg maar hij zelf is nog hangerig, lusteloos, moe, huilerig :( straks maar even met hem wandelen misschien gaat hij nog wel even lekker slapen :)

Liefsz 8)

Deel Deze Pagina