10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Bah de kleine man nog niet lekker? dat verklaart maybe ook waarom hij voor zijn doen lang heeft geslapen.
    Ja ach heb gister ook geen calorieen geteld en vandaag gaan we gewoon weer verder.
    weekends let ik er toch iets minder op, vind k nie gezellig voor me vriend ;)

Denk dat me menu zo word vandaag:

O: glas verse jus. glas afslankthee, 1 volk.broodje met casselrib en 200 gr optimel kwark
    T: 2 koffie met plak ontbijtkoek
    L: 2 volk brood met filet american en light jam.
    Glas magere melk.
    T: Thee met bakje aardbeien en banaan, maybe kiwi, maar die zijn nog niet rijp denk k..
    A: Drumsticks met broccoli en krieltjes.
    Bakje rauwkost met komkommer/tomaat.

Zit ik op 1411 kcal.
    Is wel errug hoog, misschien moet ik die drumsticks maar niet eten..

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,732
    3,172
    113
    Female
    ---> Renieta;

ik heb gisteren ook geen kcal geteld haha vond het wel goed ;)
    denk dat dat inderdaad de reden is waarom hij zo lang heeft geslapen maar denk dat de reden dat hij doorgeslapen heeft de melk is ;) aangezien hij altijd 4 tot 5 keer wakker word als hij ziek is ;)

vind 1400 nog wel meej vallen hoor!

Liefsz 8)

3. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    ja neem zo de ontbijtkoek niet, zit nog bomvol van die optimel kwark, ow had de aardbei trouwens, errug lekker:D
    Dus kom dan uit 1350 ongeveer.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Goede morgen!

Butteflfy.. werkse vandaag en een flink lunchpakket heb je mee!:D

Humbly.. Mooi menu meid! Toch lekker, een keer een nachtje doorslapen!;) Hopenlijk doet de wandeling Liam goed..

Renieta.. mooi menu en optimel kwark vult goed he?! Heb ook net een schaaltje op.. Pffff..

Vanmorgen natuurlijk weer gewogen en ik blijf op 74,9.. al 4 dagen.. Ben echt blij!!:D

Vanmorgen ontbeten met 200 gram optimel kwark aardbei, 100 gram aarbeien er door en een dunne knackebrod met light jam..

We gaan zo lekker zwemmen.. En heb een gewone triangel bikini aan ipv mijn tankini.:)

5. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja pff vult echt wel, heb net de 1e was buiten gehangen en koffie loopt nu, maar hoef geen ontbijtkoek.. pfff zit zo vol haha.

6. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden ,

Wat een weertje weer , heerlijk :D:D Word er helemaal blij van !! Vandaag lekker met de kids naar het bos en daarna bij opa en oma in de tuin spelen ... Vanmorgen was de weegschaal weer lief voor me 73.8 :) Gisteren nog een vriendin op bezoek gehad dus toch nog een gezellig avondje gehad ... Vannacht was wat minder , kreeg om 4.40 uur ineens telefoon , onbekend , en toen ik opnam werd de verbinding verbroken :( maar had mijn mobiel op het nachtkastje gelegd en ik schrok me dood want ik had de trilstand erop , kleine ook wakker en we sliepen pas om 6 uur of zo weer .....

@ kimmetje , ik geloof dat ijssalon kees best wel een zwak van jou is of niet ?:p
    @ mamavesmee , lekker zwemmen en ook nog de bikini aan , goed zo meis !! En al 4 dagen op hetzelfde gewicht is natuurlijk helemaal toppie !
    @ humbley , lekker dat je mannetje doorgeslapen heeft , hoop dat hij snel weer beter is !!
    @ renieta , een halve kilo heb je zo eraf meis :p
    @ butterfly , werk ze vandaag !!

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,732
    3,172
    113
    Female
    --->> mve;
    haha Liam vond het wandelen even leuk maar toen hij moe begon te worden niet meer :p
    slapen in de buggy/wandelwagen is voorbij :p ( of hij voelt zich er niet goed genoeg voor :p )
    verder toch nog even 3 kwartier gewandeld :D
    veel plezier met zwemmen!!

--->> nicole;

ppft lange nacht gehad daar dus :(
    veel plezier in het bos en bij opa en oma!

Liefsz

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Nicole: Ow dat is niet fijn nee, en dan pas om 6 uur weer slapen, blegh.
    Heerlijk naar het bos, tis ook errug mooi weer.
    Ik denk dat ik vanmiddag ff naar de braderie hier in het dorp ga, weet het nog niet zeker.

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Ik ben al weer een half uurtje thuis van mijn werk had een rustige route ook weleens fijn.
    Nu lekker even op de bank hangen en vanmiddag heerlijk op mijn ligbed in de tuin en lekker lezen.
    Gisterenavond echt HEERLIJK gegeten! We hebben buffettafelen gedaan het was een 5 gangen diner en per gang kies je met je mede tafel genoten 3 gerechten uit en daar krijg je allemaal een portie van.
    Hebben op 2 gerechtjes na alleen maar vis gedaan was echt SUPER lekker.
    Vanmorgen niet gewogen ik zie morgen wel wat hij aan geeft vandaag een balans dagje en dan zal het best goed komen.
    Vanmiddag lekker met manlief nog even fietsen.

Iedereen een hele fijne dag! Geniet van het weer.

10. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ renieta , braderie is ook altijd leuk , doe alleen Sara er geen plezier mee dus dat is wel jammer , veel plezier alvast !!
    @ zustertje , klinkt erg leuk dat buffettafelen , meer zoiets als tapas of niet ? Lekker vandaag een balansdagje !

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hey dames. Ik ben vandaag een zielig hoopje dat AU roept. Eigen schuld. T was t zeker waard!
    @humbly grappig apparaat!
    Vervelend dat je kleine man nog steeds ziek is!

Goed... zal maar eens uit bed komen denk ik...

12. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ow jee moppie hoe komt dat? en heb jij me toegevoegd op hyves?

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Isabella: Handig als je niks lekkers in huis hebt. Hier hetzelfde. Vriendlief en ik lijnen samen dus dat is erg handig moet ik zeggen! En X-factor. Ik ben ook bij dan 4granted eruit is. Vond er niks aan.

@ Kleintje: Vervelend dat je zo moet blijft meid. Hoop dat de huisarts iets voor je kan doen.

@ Jongmoedertje: Ik denk ook dat dat evenwichtverlies van je oren komt. Hangt allemaal samen! Ik hoop dat je je snel weer goed voelt!

@ Elif: Welkom en succes met afvallen!

@ Mama Rianne: Je tattoo is erg mooi geworden! Dietiste is inderdaad erg duur. Ik heb er ook een navraag over gedaan, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb, aangezien het me zo ook vrij aardig afgaat!

@ Zustertje: 19 km gefietst… pfff… doe het je niet na… Dat uit eten had je wel verdient! Fijn dat je ervan genoten hebt!

@ Renieta: Ik kan me voorstellen dat je je klote voelt na het afscheid. Is niet niks! Knuf meid!

@ Kim: Veel plezier vandaag! Fijn dat het gezellig was, en je lekker gegourmet hebt. Jammer van kees! Hoop dat het gesmaakt heeft! (maar dat zal wel)

@ Humbly: Ik hoop dat Liam snel weer beter is! Is ook niks zo!

@ Moppie: Ik hoop dat je snel weer hersteld bent van je motorrit!

Zo hier ook weer wakker! Gisteren de hele dag bij vrienden geweest.
    We waren uiteindelijk pas rond 1 uur ‘s nachts thuis. Was erg gezellig, en lekker gegeten! ‘S avonds kwamen er nog andere vrienden, die we al een paar maanden niet gezien hadden. Het eerste wat ze vroeg was of ik zoveel afgevallen was, en dat ik er zo goed uitzag. Doet een mens goed :D

Mijn menu van gisteren:

O: 200 gram optimel yoghurt
    30 gram muesli
    1 beker optimel drink

T: niks

L: 1 kom wontonsoep
    1 2 bruine mini broodjes
    1 met runderrookvlees (ja, ik lust het ook kim)
    ½ met filet americain
    ½ met light salami

T: 1 of ander baksel van filodeeg met ananas (was erg lekker)

A: Stuk pizza met ham, (beetje) salami, ui, paprika, champignons, prei en ananas.
    Veel salade

Vanmorgen ben ik begonnen met 1 krentenbol en een beker optimel drink. Zo eerst maar even caloriechecker invullen voor de rest van vandaag. En dan dadelijk lekker met een boek in de zon :D

Liefs

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Mijn dag van gisteren was (ongeveer) 1308 kcal. Dus valt me nog mee!

Oh ja, Vriendin wilde graag nog na het eten naar de ijssalon, maar vriendlief en ik hebben het niet gedaan. Was helemaal trots (had er namelijk super veel zin in) Ik denk dat ik het, als roland me niet tegengehouden had, wel gedaan had. Wat is het dan fijn, om het samen te kunnen doen :D

15. upc

upc Niet meer actief

Hallo allemaal!

Kan ik hier ook meedoen?
    Ik doe aan calorientellen maar zit eraan te denken acupunctuur of iets van laser te gaan doen. iemand hier ervaring mee?

16. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Dat is dan wel fijn Melanie.
    Mijne vind het maar allemaal onzin hahahah, dat is toch niet nodig....

17. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ik heb wel acupunctuur gedaan maar ivm vruchtbaarheidsbehandelingen en niet voor af te vallen.
    ik weet niet of het helpt.

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Whoopie: Welkom en succes met afvallen! Accupunctuur of laser heb ik geen ervaring mee! Dus kan je daar niet bij helpen. Calorieen tellen werkt voor mij heel goed! (zie banner)

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Nicole..wat raar dat je midden in de nacht wordt gebeld! :( Wat gaat de weegschaal mooi omlaag zeg..:$ De motivatie weer te pakken of niet? Veel plezier vanmiddag! Ja, ik durf mijn gewone bikini weer aan.. ben zo blij!:D

Humbly.. Esmee heeft helaas voor ons nog nooit in de wandelwagen/buggy geslapen. Behalve toen ze nog in de wagenbak lag dan..;) Ze slaapt alleen in een bed. En toch nog 3 kwartier gewandeld.. lekker!

Zustertje.. buffettafelen klinkt wel goed.. Ik ken het niet maar lijkt me een leuke manier van uit eten gaan! Duim met je mee dat de weegschaal morgen lief is.. Geniet van het zonnetje vanmiddag!

Moppie.. Motorrijden eist dan wel het nodige van je lichaam of niet? Maar lekker rustig aandoen vandaag en je lekker laten verwennen door je mannetje!

Melanie.. Je menu van gistere ziet er netjes uit zeg! En leuk dat je een mooi complimentje kreeg! Genietze in de zon vanmiddag! * schouderklopje voor het niet naar de ijssalon gaan*:)

Whoopie.. geen ervaring met acupuntuur en laser.. Maar welkom!

Vanmorgen heerlijk gezwommen. Niet alleen vrij gezwommen maar heb ook flink wat baantjes getrokken, esmee duwend op een vlot. Leuk voor beiden! haha..:D

Mijn menu vandaag!

O: 200 gram optimel kwark met 100 gram aardbeien, knackebrod met light jam.

T: na het zwemmen een muesli reep.

L: 2 boterhammen met 20 gram kokosbrood en een kopje kippensoep.

T: appeltje en een kinder softijsje ( gaan vanmiddag wandelen en een ijsje eten :p)

A: 175 gram gebakken aardappels, 200 gram gekookte worteltjes en een vissnitzel.

T: 40 gram doritos paprika.

Zit dan op een dagtotaal van: 1329..

Heb dus nog wat over.. Maar ik denk dat ik hier meer als voldoende aan heb!

Lieve meiden, geniet van het zonnetje vandaag!!

20. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden hier druk druk .. met de verbouwing en we gaan morgen lekker op vakantie ! ga zo wat spullen al klaarleggen
    we zijn vanmorgen al de hele dag op pad geweest .. heb net een extra boterham op had honger en vanavond eten we soep ipv friet want we zullen volgende week nog wel eens friet eten
    geen laptop mee dus volgende week lekker een week vrij van de calorieen tellen ! en eens lekker genieten ...

Share This Page