10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

meiden ik voel me zwaar klote!!! het is zo mooi weer, en me mannetje vliegt maar lekker van hot naar her, en ik moet hier maar binnen zitten met de kleine meid! Ik ben van verveling al vanalles gaan eten! Heb zelfs de frituurpan aan "shock". Mannetje is vanmorgen gaan vissen met de boys en daarna zou hij thuis blijven. Komt ie net thuis met zijn pa gaan ze eerst in de tuin een borreltje drinken. En nu gaat ie ineens naar zijn ouders toe met de boys grrrrrrrr. De kleine meid ligt in bed te slapen, en ik zit hier maar lekker uit vervelend een frikandel op brood te eten, heb al autodrop op, bakje chips en 3 stukken brood. Vanmorgen was de weegschaal 75,6 zo blij en ik denk dat het morgen wel weer 76, nog wat zal zijn grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

2. Isabella81

13 apr 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ben ik weer even. Met eten hier bij mijn ouders gaat het gelukkig goed, had gister maar 800 cal op dus 's avonds lekker 2 wijntjes op en een paar toastjes zalm haha. Vanochtend lekker door de dierentuin geslenterd, echt ideaal weer voor!

Heb alles gelezen maar niet alles onthouden :D.

Las wel dat Liam ziek is :(. Hopelijk knap hij snel weer op! Geef hem maar een dikke knuffel van me.

Jongmoedertje ook ziek, beterschap! Hier ook nog niet helemaal lekker maar wel aan het opknappen gelukkig. Ah lees nu je laatste berichtje :( kan me voorstellen dat je je nu helemaal extra naar voelt! Morgen dan toch maar weer ff streng voor jezelf zijn!

Kimmetje lekker genoten lees ik :D. Komende week wel wat strenger zijn weer voor jezelf he ;).

MamavEsmee wat goed al 4 dagen op gewicht! Veel plezier met zwemmen! Oh je bent alweer terug :D.

Jeetje Nicole lekker zo'n nachtelijk telefoontje :(

Zustertje klinkt goed je etentje! Na die fietstocht ook helemaal verdient!

Ah dat is fijn he Melanie als mensen je ff niet gezien hebben en meteen even komen met de complimenten :D. Fijn dat je het samen met je vriend doet, kan me voorstellen dat dat een hoop steun en motivatie geeft. Mijn vriend is vrij getraind en gespiert dus die hoeft echt niks af te vallen en nu toch steeds vragen hoeveel calo's er ergens in zitten wat hij eet haha :D.

Whoopie welkom!

Emma alvast fijne vakantie!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij hebben gisterenavond gegeten

1ste gang verschillende soorten stokbrood met 3 soort tapenade
    olijven,tomaten en kruidenboter

2de gang
    wrap met tonijn salade
    toast met gerookte zalm en hollandse garnalen
    pasta met spinazie,mozerella en tomaatjes

3degang
    carpacio van ossenhaas
    groene salade met gerookte zalm en garnalen
    garnalen kroketje

4degang
    varkenshaas in champignonnen saus
    gegrilde zalm met gamba''s
    vispotje (witvis en zalm)
    hier zat ook friet,gekruide aardappelpartjes,aardappelpuree en groente bij

5de gang
    bolletje aardbeien sorbet
    bolletje witte chocolade mousse
    stukje cake met stukjes chocolade erin

Het lijkt echt mega veel als ik het zo zie staan maar het zijn echt kleine porties en het is gewoon precies genoeg je zit nu super vol na alles maar je hebt gewoon een voldaan gevoel.
    Dit kostte 28.50 valt echt mee vonden wij.

Net heerlijk gefietst met manlief 11,4KM :D calorieen weer wel verbrand voor vandaag morgen weegdag ben echt heel erg benieuwd hoeveel ik in totaal afgevallen ben.

Ik zit achter de laptop kan niet echt makkelijk reageren op iedereen is niet zo een groot scherm.:)

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou ik ben lekker aan het fietsen geweest met man en tim en we zitten nu in de tuin in de zon met een biertje erbij !!
    wat een zaligheid !
    en omdat we soep en brood eten kan dat pintje nu echt wel ff !!

wat een zaligheid ! ben er helemaal happy van zeg !

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Emma.. Wat zijn jullie aan het verbouwen? En heel veel plezier voor van de week.. De tassen inmiddels gepakt? EN geniet van je biertje meid.. Heerlijk, een week geen callorieen tellen. Geniet er van, je hebt het verdiend!:D

Jongmoedertje..Ach meisje toch?! Beetje jammer dat je man op dit moment dan even geen rekening met jou houd! Hopenlijk heeft het wel gesmaakt.. ;)

Issabella..Fijn dat je dan s'avonds nog kunt genieten van een wijntje en wat lekkers.. Dat maakt het " lijnen" ook houdbaar he? Ik kan ook de hele dag uitkijken naar wat lekkers s'avonds.:)

Zustertje.. het klinkt allemaal heerlijk zeg! * kwijl*.. En weer lekker gefietst! Knap hoor!

Nou, het ijsje vanmiddag was echt heerlijk! Heb genoten van elk hapje!

Nu lekker een kopje thee.. Ga zo even opnieuw de callorieen berekenen want heb minder aardappeltjes gegeten.. Kijken of ik zo nog een toetje mag!;)

Morgen weer werken, heb er wel zin in hoor! Even wat anders..;)

6. liebrando

Het eten heeft me zeker gesmaakt, maar ik baal er wel enorm van!! Het was niet de bedoeling. Pfff ik wil morgen echt niet op de weegschaal kijken! Morgen maar weer wat beter opletten!

ik zal jullie besparen wat ik de rest van de dag nog heb gegeten. Dat is niet normaal!!! Hoop dat ik morgen ook weer een beetje kan skeeleren, me oor doet niet superzeer meer, is nog niet zoals ie hoort, maar goed ik heb geen zin om elke dag met dit mooie weer binnen te zitten. En een beetje beweging is nooit verkeerd.

Oja nog over me zusje uit de foto's enz is niks gekomen over haar bult gelukkig!! Wat het wel is weten ze dus niet. En daar baalt ze flink van want ze is echt al helemaal binnenste buiten gehaald maar wat vinden ho maar. Ze kan amper lopen en fietsen enz, ze moet maar fysio gaan nemen zegt de dokter. Ja lekker makkelijk als je niet eens weet waarvoor. Maar goed iniedergeval een opluchting dat het niks ergs is. Nu ik woensdag de HA nog ff bellen voor de uitslag voor me cholesterol. Hoop dat ie netjes is anders heb ik een probleempje haha.....

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Renieta: motorrijden in combi met nog niet uitgerevalideerd zijn (en dat ook nooit worden) is niet handig ;)
    Ja ik had je toegevoegd op hyves...

@Melanie: leuk, zo'n gezellige avond! En wat een heerlijk gevoel moet dat zijn als mensen aan je vragen of je afgevallen bent!!

@Whoopie: welkom!

@MvE: rustig aan doen, dat staat niet in vriendjes woordenboek. Om 12u heeft ie me uit bed getrapt en mocht ik meehelpen dakpannen sjouwen. Heb dus de hele middag op t dak gezeten whahaha... wel flink AU op mn rug nu, ben ietsiepietsie verbrand!
    Owwww en wat heerlijk, zwemmen!!! Wil ik ook zo graag weer doen maar heb echt de discipline niet om elke week te gaan...

@Emma: fijne vakantie meis!!! Geniet!!! :)

@Jongmoedertje: Aaaah nee meis, waarom nou zo snaaien? Ik snap dat je je verveelt, maar dit is niet de goede manier om verveling tegen te gaan!
    Morgen gewoon ff niet wegen hoor...

@Isabella: lekker, dierentuin! Is mijn favo uitstapje ;)
    Die wijntjes heb je er dan vast weer af gewandeld!

@Zustertje: 5 gangen? WOW ! na 1 zou ik al helemaal vol zitten hahaha, maar ok, kleine porties, dan kan het wel. Klinkt heerlijk allemaal!

===

@Hier: Om 12u uit bed gekomen nadat vriend me er zowat uit had getrapt.

Ontbijt/Lunch: kom magere kwark met eetlepel jam

We zijn de hele middag bezig geweest bij ons huisje: dakpannen sjouwen, dakpannen tillen, dakpannen op het dak leggen...
    Had verwacht dat we binnen bezig zouden gaan met de tussenwandjes, anders had ik me wel ff ingesmeerd. Resultaat is nu een flink verbrande rug/schouders, maar ach... zo krijg ik nog een kleurtje (rood dan)

Avondeten: bord witte rijst met 1 stokje sate, glas cola

Zow... nu ff t stof uit mn haar spoelen en aftersun zoeken...

8. MamavEsmee

Jongmoedertje.. vandaag vergeten meid!;)

Moppie.. Ik ga vanaf volgende week op maandagavond baantjes zwemmen, heerlijk! Samen met een vriendin dus dan moet je wel he? Met Esmee gaan we eigenlijk elke week wel een keertje zwemmen. Het is echt een waterratje!:D

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey lieve meiden ff snel ben bezig met pakken en tim ligt net op bed !
    bedankt voor alle leuke vakantie wensen !!
    we gaan ook echt genieten !
    heb er zo'n zin in
    maar ik ga jullie wel VERSCHRIKKELIJK MISSEN !!!
    zet hem op allemaal !! ik wil over een week bij iedereen 2 kilo er af zien:Den ze er bij mij echt niet aan
    ben mooi nog een kilo afgevallen maar dat zet ik lekker niet op de lijst zo heb ik iets aan speling !

dikke supper knuf voor all !!

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Daar ben ik weer, languit op de bank. Weer terug van mijn gezellige weekendje, de kleine ligt ook uitgeteld op bed.
    Heb jullie wel gemist! Is er nog wat nieuws, heb ik wat gemist?

Hoe gaat het met jullie en met de kilo's?

Vandaag dag 3 dat ik 10km heb gelopen, voel het heel goed in mijn benen. Maar het weer was ook heerlijk, en heb er ook van genoten.

Ik breek vanaf hier weer in als jullie het niet erg vinden want het is me ietjes teveel om 40 pagina's terug te lezen, kletstantes!

11. liebrando

emma29 heel veel plezier meis ga er lekker van genieten!!

@rest van de meiden. Ik ga vandaag ook gewoon uit me geheugen wissen! Ik ga morgen lekker niet op de weegschaal staan doe ik over een week wel weer (als ik het tenminste volhou haha)......maar morgen echt niet! Wil niet weten wat het gwicht is.......

ik ga nu voor de buis hangen zonder snaaierij dat heb ik voor vandaag wel genoeg gehad! Weg met de snaaierij!!!

fijne avond nog meiden!

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Zustertje: Ziet er echt heerlijk uit, je etentje van gisteren. Mmm! :D En zeker niet duur!

@ MamavEsmee: Fijn dat je van je ijsje genoten hebt… en? Zat er nog een toetje in?

@ Jongmoedertje: Ik snap dat je baalt van het lekkere eten meid, maar kan het me wel voorstellen als je de hele dag alleen (met je dochter) thuis bent geweest. Niet boos op jezelf zijn meid. Heeft geen zin, je kunt het toch niet meer terugdraaien. Morgen weer vol moed verder. Hoop dat je je snel weer goed voelt.

@ Emma: Fijne vakantie! Geniet er maar lekker van! Je hebt het verdient!:D

@ Moppie: Weer hard gewerkt vandaag dus. En verbrand is niet fijn! Volgende keer toch maar goed insmeren!

Ik heb gezondigd! :) :$ Ben vanmiddag met mijn zus naar mijn ouders gegaan, en ze kwamen op het geniale idee om chinees te halen. Dus ik heb chinees gegeten! Kon het natuurlijk ook weer niet bij 1 bord laten… Maar het was wel heerlijk!

Verder lekker de hele dag in de tuin gezeten. Uiteindelijk niet meer gelezen. Eerst kwamen mijn ouders, toen mijn zus met haar dochter en daarna zijn we naar mijn ouders gegaan. Ben lekker een beetje bijgekleurd in de zon. Ik merk wel, nu ik afgevallen ben, dat ik het sneller koud heb. Terwijl iedereen onder het zonnescherm zat, ben ik in de zon gaan zitten omdat ik het koud had. Haha…

Liefs

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Emma, fijne vakantie toegewenst! Geniet ervan, veel plezier!

Zustertje, heerlijk je etentje als ik zie wat je allemaal op hebt. En met 11km zul je het zeker wel afgefietst hebben.

Jongmoedertje, een *** dag lees ik. Meid streep eronder en morgen opnieuw beginnen, desnoods je weegdag verschuiven! Hoop dat woensdag je uitslag goed is.

Moppie, druk aan het klussen geweest dus ook wat verbrand.

MvE, hmm heerlijk he ijs met dit weer. Ik heb vandaag ook coupé genomen heerlijk en heb er echt van genoten, daarna 4km gelopen. Zwemmen is ook mijn favo, alleen in je uppie is het zo ongezellig. En die sportschool van 45 euro p/m, zie ik ook niet zitten.

Isabella, dierentuin is altijd leuk en vooral met de kids.

Humbly, beterschap voor LIam!

All, knuff!

Alleen de laatste pagina gelezen dames, sorry.

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

JM, doe dat meid. Hang ze maar voor de buis en jij ook een fijne avond.

Melanie, hmm lekker chinees. Afgelopen donderdag ook gemaakt en gegeten hier, begrijpelijk dat het niet bij 1 bord blijft want het is lekker hihi.

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    :) pfff... net ook nog een chocokoek erachteraan genomen! :)

Ach ja... dagje was toch al verpest, morgen weer vol goede moed opnieuw beginnen!

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hahahaha Melanie, ken dat maar al te goed. Ach het is toch zo slecht gegaan dan maar dat er ook achteraan gooien hihi.

Ik ga zo een bakske koffie nemen met een chocomuffin.

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Geniet er maar lekker van!

18. MamavEsmee

`Wat zie ik toch allemaal weer lekkere dingen voorbij komen.. Chinees, ijscoupe, muffins en chocokoeken! :D

Het weekend is moeilijk he meiden?!

Melanie.. Nee, geen toetje genomen! Zit nog laag hoor.. incl chipsjes op 1300.. Dus net een knackebrodje van 35 callo's genomen met een beetje pindakaas.. lekker! Straks nog wat chipjes. Blijf rond de 1400.. prima, naar gisteren!:)

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Melanie, zonder twijfel.

MvE, netjes 1300 kcal!

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@MvE:
    Heerlijk! Ik wou dat ik iemand had die me elke week mee kon slepen :p
    Lijkt me ook super om met mn kinderen later te gaan zwemmen =)

@Emma:
    WIJ JOU OOOOOOOOOOOOOOK!!!!!
    Maarre, die 2kg die gaat er bij mij echt niet af hoor... Hoewel ik het wel graag zou willen ;)
    (speling is erg verstandig tijdens vakantie! 8))

@SweetRoosje:
    Goed om te lezen dat je een gezellig weekendje hebt gehad!!
    Hier stabiel 61 dus ik ben tevreden! Daarnet zelfs nog 61 op de schaal dus hoop dat mn lijntje gestaag blijft dalen...
    10km lopen? jeetje! maar het weer is er natuurlijk wel naar :)
    Van mij heb je verder niet veel gemist, behalve dat ik me nu als een kreeft voel (eentje die kookt, want mn rug is zoooooooooo rood!)
    Geniet van je avondje op de bank!!! Ik ga richting vriendlief, die ligt in bed met een grote fles after sun :p

@Jongmoedertje:
    Mooi! Gewoon wissen, even niet wegen en keihard je best doen ;)
    Ookal ben je nu dan wat aangekomen (voor je gevoel), je zult de "echte schade" dan in ieder geval niet op de weegschaal zien ;)

@Melanie:
    we zouden binnen werken dacht ik... verkeerd geinformeerd. Volgende keer grote fles sunblock in de auto just in case!

Chinees, lekker toch? Zolang je maar hebt genoten, en het vooral niet elke dag doet hihi... Wij hadden gister ook een menuutje gehaald, en vandaag de restjes gegeten. Dus dat is 2 dagen zondigen (en de dag ervoor al patat) :)

Over koud hebben: ik ben altijd al een koukleum geweest, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Dat laagje vet begint dunner te worden dus dan krijg je het sneller koud. Was wel lekker, dat zonnetje he!

Zow, en nu aftersun... aftersun... aftersun!!!!

Deel Deze Pagina