10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Dames, fijne avond!

Ik ga mn rug in laten smeren ;)

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden meiden toch de meeste zijn op de ongezond toer haha
    Ik heb mijn mannetje net een glas wijn gegeven en een bakje chips maar heb zelf maar 1 snack a jack genomen ben echt zo benieuwd hoe de weegschaal morgen is haha.
    Ik heb nog afslankthee van kruidvat die is erg lekker en je kunt er goed van naar de wc ook erg prettig.

Morgen een druk dagje eerst van 07.30 tot 14.30 en dan ga ik met het allerschattigste meisje kuffelen (kindje wat vorige week geboren is)

Tot morgen middag meiden

slaap lekker!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie.. geniet van je rugmassage.. Al hoewel.. verbrand en insmeren..;) Auw!!

Zustertje..Werkse morgen en geniet van het babysnuffelen!

Wij gaan peter R kijken! Doei!!

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Netjes een stabiele 61! Op naar de rest!

Ja klopt het weer was ook heerlijk dus van die 10km voel je niet echt veel behalve in je benen haha.

Auw een rooie rug, zal wel pijn doen denk ik.
    Nou after-sun ze haha.

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Moppie, jij ook fijne avond.

Zustertje, werk ze en knuffel ze. Hoe was het bij de ha afgelopen donderdag?

MvE, kijk ze! Enge man bah bah bah.

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Sweetroosje bij de HA geweest hij is er zo goed als zeker van dat ik een normale eisprong heb omdat ik elke 33 dagen ongesteld wordt.
    Manlief zijn sperma is nu op het lab en krijgen we deze week uitslag van ben benieuwd.
    Leuk dat je er naar vraag :)

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Fijn dat jou cyclus iig in orde is, hoop dat je man z'n kwak ook goed zal zijn.

Omdat ik er niet was en ik geen 40 pagina's heb terug gelezen, dacht ik het ff te vragen.

Ik duim voor jullie dat het helemaal goed gaat komen, succes ermee!

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier een kl*te avond. Na een berg chinees en 4 chocokoeken, nog lekker een potje gejankt...

Nu naar mijn bed
    Truste

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Nicole26: ijssalon Kees is inderdaad een zwak voor mij, terwijl het niet eens zo heel dichtbij is. Al moet ik wel zeggen dat ik er uit mezelf nooit heen ga, ik laat me altijd overhalen door een vriendin. Gelukkig heb ik wel een bolletje minder gepakt dan normaal, maar gezond is het niet!
    @Isabella81: vanaf vandaag ga ik inderdaad weer goed opletten! Ben na dit weekendje gelukkig maar een halve kilo aangekomen, maar het blijft zonde natuurlijk. Het ging net zo goed!
    @Mel: Gourmetten was erg lekker! En goed dat je geen ijsje hebt genomen.
    Wat het chinees betreft, een keer moeten het kunnen, je moet niet TE streng zijn voor jezelf. Tuurlijk baal je achteraf (dat heeft iedereen hier denk ik) maar we gaan vanaf vandaag weer gewoon verder! Dikke knuffel.

Zaterdag avond dus lekker gegourmet, en gisteren de hele dag in Amsterdam geweest. Als ontbijt een banaan en een glas optimel, 's middags een uitsmijter gegeten daar op een zonnig terrasje, was heerlijk! En 's avonds uit eten geweest bij de Mexicaan hier in Eindhoven.

Al met al slecht gegeten dus, maar gelukkig maar een halve kilo aangekomen. Had veel en veel meer verwacht.
    Dus vandaag gaan we weer serieus verder!

Net een lekker ontbijtje gehad, 2 volkoren crackers met kipfilet, en een glas optimel.

Spreek jullie vanavond!

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Melanie, dikke knuff meid. Hoop dat het vandaag beter met je gaat!

Kimmetje, hmm lekker gegeten gisteren. Idd vandaag weer aan de slag.

Vandaag nog inspiratieloos wat het voor het avondeten wordt, het zonnetje is hier nog niet verschenen. Zit nu aan mijn ontbijt...

Vandaag:

O: 2 knackbrod met kaas, 2 beschuitjes met appelstroop, kop rooibosthee
    Ts: 2 kleine appels, glas magere melk
    L: Kop opkikker, gekookte eitje
    Ts: kiwi, 0.5l water
    A: nog geen idee, dus tips zijn welkom

11. steenbokje

Goede morgen dames!

Was dat nou? Niet rot voelen Mel!
    Vandaag weer een dag toch?
    Je bent al zoveel afgevallen, dat komt er echt niet allemaal weer bij door 1 slechte dag...
    Dikke knuff!!!

@ zustertje. Hoop dat je niet te lang op de uitslag hoeft te wachten en dat alles goed is!
    Wel fijn dat je cyclus regelmatig is :)

Ik ga proberen mn rug nog eens in te smeren...
    Werk ze / geniet van t mooie weer!

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Moppie, heb je je erg verbrand aan de zon of ga je weer zonnen?

13. steenbokje

Aftersun smeren. Heb 4u buiten gewerkt gisteren... stom!

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Een hele goede morgen......

Ik ben er ook weer na een lange lange dag.
    Gisteren gewerkt, er was weer van alles gaande en vooral wat minder leuke dingen. Ben nog naar een client gefietst die in het ziekenhuis ligt. Er wilden geen andere clienten mee dus ben gaan fietsen en lekker even een stuk om. Er was een stagiaire bij op het werk dus ik heb lekker wat kunnen rommelen op kantoor en dus om fietsen :p. 14.00 waren we klaar en ging lekker buiten zitten, maar we waren met vier man personeel dus heb gevraagd: "als jullie het niet erg vinden.... ga ik dan liever naar huis". Moet vandaag ook weer eerder beginnen i.v.m vergadering. Dus was heerlijk 14.00 vrij, snel in de auto en naar huis.
    Daarna op de fiets naar het feestje wat we hadden.
    Beetje gesnoept..... handje chips, handje nootjes, stukje kaas, stukje worst, en natuurlijk KERSENVLAAI.....
    We hebben buiten gezeten, heerlijk. Daaarna hebben we met z'n drietjes nog een lekker stuk omgefietst. Eenmaal thuis broodje frikandel gehad en een hamburger en een paar party snackjes. Friet was op, en we zouden niet snacken hoor..... lasagne stond op het menu, maar het gehakt was vies verkleurd en we hadden geen patat.
    Toen Esmee in bed lag zijn we gaan douchen. Was 20.00 uur nog maar.
    En ik was ineens zoooo vreselijk moe, mijn schouders deden pijn.
    Manlief heeft me even lekker gemasseerd en ben echt als een blok in slaap gevallen. En hij ook, en we wilden ook Peter R de Vries zien, en wilde nog wat opruimen. Maar 23.50 werden we wakker, voelde me gewoon stom. Een gauw gedronken, medicijnen ingenomen en 00.00 lagen we weer in bed en heb geslapen tot 08.00 en Esmee ook. Wat een heerlijke lange nacht :).
    Ik had het ook echt eventjes nodig.
    Zoveel gewerkt afgelopen dagen, twee slaapdiensten, dus korte nachten. Vandaag nog even een vergadering, en paar uur werken.
    Moest eigenlijk van 16.00 tot 22.00 uur. Maar vergadering is 13.00.
    Wil eigenlijk een uurtje of 20.00/20.30 vanavond wel naar huis.
    PB dienst, dus kan wat aanrommelen vanavond.

Na vandaag de hele week vrij :D.

Net ontbijt op:
    Kom krokante muesli met melk.

En nu eerst wat opruimen......

@Melanie.... meisie. snap dat je baalt, had ik ook gedaan. Maar je hebt je het weekeinde verder zo goed en sterk gehouden. Als het eenmaal mis gaat, gaat alles mis op zo'n dag. En soms heb je het even nodig om te vreten meid, om het maar even zo te noemen.
    Tuurlijk baal je, dat mag ook, maar vandaag een nieuwe frisse dag, dus ga met volle moed verder en vergeet gisteren.
    Dat is geweest en is ook niet meer terug te draaien. Vergeet het gewoon weer.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ow zo ik dacht dat je ging zonnen gisteren en je je verbrand had, auw 4 u buiten gewerkt is niet niks voor je tedere huidje.

Smeer ze en hoop dat het gauw weer beter gaat!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier een slechte start hahaha, gisteren met vrienden ijsje gaan eten heeeeeeeeeel ongezond en ja hoor 1 kg erbij ;) en mijn ongi wat nu steeds duidelijk eraan zit te komen ;)

Nu dadelijk weer netjes eten ;).
    Het is jammer dat ik geen auto heb vandaag, ik woon in belgiƫ anders kon ik lekker optimel halen;)
    Maar om daarvoor 12 km en 12 km terug te fietsen gaat me wat ver :p

Ik ga ook weer ff alles van jullie bijlezen jullie gaan zo snel hahaha

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Butterfly, heerlijk een lange nacht gehad. Ik lag er ook om 23u in tot 8u, de kleine ook zalig! Werk ze vandaag, een week vrij leuk om naar uit te kijken!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Elif, met dit weer is een ijsje eten echt verleidelijk joh. Gisteren een giga rij bij de ijscoboer zeg pfff, maar lekker was het wel.
    Hahaha nee zou ik ook niet doen 24km fietsen voor een pak optimel hihi.

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahaha ja het is heel fout maar ja.
    Mijn vriendin zei trouwens gisteren ook nog een keer, snap niet dat jij moet lijnen!
    Tja ben niet meer zoals ik was vroeger tja hallo!
    Maar ik wil het gewoon niet ;)
    Trouwens morgen een gesprek voor een andere baan bibber bibber, meer uren en een vaste baan!!!!!
    Ik wil het zooooooooooo graag.
    Ik werk nu met een contract 13-30 en dat is zo'n ramp qua uren, over 2 weken zelfs maar 13.
    En daar mag je dan je rekeningen van betalen en je hypotheek fijn!
    Mijn man werkt wel, maar wil ook graag wat zekerder werk!
    Willen jullie voor me duimen!!!!!

20. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Gister een lekker dagje gehad. Eerst 's morgens paar planten uit tuin gespit. We gaan de voortuin veranderen en alle planten gaan er (tijdelijk) uit. Voor de planten waar geen plek meer voor is straks nieuw huisje gevonden bij zwager. Vriendlief was echter al om 7.00 vertrokken, dus het spitten moest ik zelf doen. Maar het is gelukt! Verder lekker in de zon gezeten en bijgekletst.

Ons kleine meisje is lekker vrolijk de laatste dagen. Merk nu alleen dat ze 's nachts 2 slaapjes doet van ongeveer 5 uur. 's Nachts tussen 2 en 3 hoor je dus vaak lieve geluidjes uit haar kamer komen. Dan ligt ze even te kletsen met haar knuffeldieren. :D

Merk aan m'n broeken dat het weer langzaam de goede kant op gaat. En dat is toch mooi met het mooie weer in aantocht.
    Moet nodig m'n benen epilleren trouwens, want durf ze nog niet bloot te doen zo. (Zijn ook nog ernstig WIT trouwens!!!!!!)

Qua cyclus laat ik mijn banner even voor wat hij is. Ben niet zwanger en wacht dus gewoon even mijn ongi af en dan beginnen we weer opnieuw.

@Rianne: Is je tattoo mooi gelukt?
    @Moppie: Is nie leuk he, zo'n kreeftenkleurtje. Hoop dat de aftersun goed helpt.
    @Mel: Gewoon weer opnieuw beginnen vandaag.

Deel Deze Pagina