extra melk drinken, magarine op brood, uhmm extra yoghurt of fruit nemen, iets meer groeten of aardappelen wat extra's drinken tussendoor,, dit werkte hier heel goed Liefsz 8)
Goedemorgennnnnnnnn ff stiekem ben aan het poetsen MvE ik zou idd probere om er 100c bij te nemen .. lekker hoor ! en ook spannend ! goed is goed he humbley ... de Bruine haha da's de lekkerse M en M ... en jij ? meiden met feestjes succes vandaag hou vol he !! nicole wat vervelend dat je stil staat ! ik heb ook 3 weken stil gedstaan moederloos wordt je er van maar daarna ook gelijk 1,5 kilo er af !! hou dus vol je doet het goed zo en ben weer poetsen
--->> emma; de gele!! de anderen lust ik niet poets ze! --->> renieta; dat kan ook ja!! zo kun je het ook oplossen Liefsz
Renieta en Nicole, thnx dames! Humbly, Hema heef goede rompers. Ben fan van de strech rompers, heerlijk die dingen. Goed dat je de lijst hebt aangepast. Renieta, hier is het ook bewolkt geen zonnetje te zien. Je kan ze buiten hangen al is het maar voor de frisse lucht en als het regent snel naar binnen halen. Hier ben ik gwn niet vooruit te branden, ben moe terwijl ik niks gedaan heb. De kleine net in bed gelegd, rust in de tent. Net ontbeten en heb verder geen plannen, vanavond uitgenodigd bij schoonzus met heel de familie dus drukke gezellige boel.
--->> sweetroosje; ja ik heb een effen blauw truitje gehaald bij de hema,, ze hadden geen blauwe romper nou jah zo kan het oowk vind ze daar idd ook heel fijn,, veel plezier vanaaf! misschien dat je je morgen weer wat fitter voelt,, Liefsz 8)
@Sweetroosje: Geen dank hoor @Emma: Poetze @Humbley: Ja je moet toch wat? ga proberen op 1300 te komen, wie weet dat ik inderdaad dan wel afval. Gisteravond ook die chocolademouse gehad, en ondanks dat toch wel 0,1 eraf. En zal nu meer water gaan drinken.
--->> renieta; ja daarom wie weet en water drinken is inderdaad goed proberen kan geen kwaad toch Liefsz 8)
ja het is nog koud buiten hier ook,, de bewolking is inmiddels weer gearriveerd hier haha dus de zon komt jullie kant op haha Liefsz
Goedemorgen meiden, @ Renieta: Niet te streng voor jezelf meid! 1300 kcal is nog steeds minder dan de 1400 kcal om af te vallen! Veel plezier op de verjaardag vandaag! Goed voornemen om geen taart te nemen! Je kunt het meid! @ Nicole: Ik zag dat je nieuwe fotos had geplaatst, vandaar dat ik ook even ging kijken! @ MamavEsmee: Heb gisterenavond toch niks meer gepakt. Ben lekker naar mijn bed gegaan, en heb nog even liggen lezen! Of je vanaf Maandag naar 1500 zal gaan? Tja ik weet het niet. Heb je deze week wel echt op 1400 gezeten? Of zat je toch nog lager? Als je lager zat, zou ik nog een week 1400 doen denk ik! @ Sweetroosje: Misschien wel verstandig om even een pauze in te lassen. Als het niet lukt, word je alleen maar kwaad op jezelf, en daar word het waarschijnlijk alleen maar erger van! Hoop dat je de draad snel weer op kan pakken meid knuf! @ Humbly: Ik heb uiteindelijk niks meer gepakt en ben maar naar bed gegaan. Werd vanmorgen wel met honger wakker. Maar toen mocht ik ook weer eten! Zo, de lijst drastisch aangepakt! Je hebt het er maar druk mee! Ziet er weer goed uit hoor! Zo ik ben weer bij! Wat kunnen jullie kletsen met zijn allen zeg! GEZELLIG Vanmorgen natuurlijk weer gewogen en tot mijn grote verbazing was er een halve kilo af! Me is heel erg happy!!!! Zo even mijn menu verzinnen voor vandaag! Was ik gisteren vergeten! Zo meteen even boodschappen doen. Bah heb een hekel aan boodschappen doen, en zeker op Zaterdag. Maarja vriend (die het normaal doet) heeft weekenddienst, dus heb weinig keus. Liefs
Humbly, ben benieuwd naar de foto van Liam bij de kapper of was het na de kapper? Renieta, hier ook frisjes. Wel een kleeeeeeeeeeeeeein straaltje van de zon tussendoor maar wel koud brr. Melanie, ik hoop het ook. Thnx! Boodschap ze, ik haat ok boodschappen doen op zaterdag, TE druk voor woorden is het dan terwijl hier op zondag alles open is. Water, ik moet ook wat meer water gaan drinken. Kom niet aan mijn 2L per dag, en het is goed voor alles!
@ Melany: nee ben erg streng voor mezelf, i know, komt omdat k "bang" ben om aan te komen. Voor mijn gevoel eet ik enorm veel, dat deed ik "vroeger" nooit. Heb zelf ook "hekel" aan boodschappen doen, daarom gistermorgen al om half 9 bij de winkel, kun je tenminste je auto kwijt, is hier normaal echt een drama. Heb altijd ruzie met mensen die gauw me plekje afpikken haha.. Succes met boodschappen doen, wat voor werk doet je vriend eigenlijk? @Sweetroosje: Ja hier is ook bewolkt en op buienradar staat: volop zon.. haha, moet die zon eerst nog vinden dan haha.
Renieta, zoek ze haha. Hier schijnt het zonnetje weer wel, maar nog steeds brrr buiten. Misschien straks met de kleine naar buiten als het warmer wordt, maar eerst wasje draaien en ophangen en de afwas weg werken.
--->> melanie; ik vind het leuk om te doen dus voor mij is het geen enkele moeite ik vergeet hem alleen vaak te plaatsen lol maar daar heb ik jullie voor die het altijd netjes vragen en wat goed dat je niks genomen hebt goed zeg 0.5 eraf haha ik moet ook nog een paar dingen hebben dus jah moet er ook aan geloven,, normaal niet erg maar wel op zaterdag --->> sweetroosje; na de kapper,, onze kennis gaat er met de tondeuse over haha ik maak een voor en een na foto zodat je het verschil goed kunt zien *************************** Zo Liam ligt op bed fris en wel ga ik zo even snel een paar boodschappen doen en dan vanmiddag naar de verjaardag,, misschien dat ik toch wel wat extra's neem omdat ik mezelf heb gezegd dat ik het dan mag zodat ik thuis minder snel in de verleiding kom het lijnen gaat hier nog niet echt vanzelf sprekend,, krijg steeds meer moeite met eraan houden,, haha als ik me in de spiegel zie ( met kleren aan ) dan denk ik van nou jah ik zie er zo toch ook wel goed uit? en dan ga ik weer twijfelen haha ik probeer gewoon door te gaan Liefsz 8)