Die kast was er sinds ik het nog kon hebben, maar nu overbodig. Normaal doet ie dat niet, maar dit keer een volle kast voor mijn neus pff. Kan moeilijk alles weg geven omdat ik me niet in kan houden, ook niet leuk voor hem.
Wijziging: O: 2 beschuitjes met appelstroop, 2 knckbrod met kaas, kop rooibosthee T: 2 appels, glas magere melk L: mok opkikker, 2 gekookte eitjes T: banaan, 0.5l water A: broccoli/courgette/zeevruchtensoep, bakje rauwkost salade T: half bakje kwark met kiwistukjes erin
Pfff alles bijgelezen was wel even bezig! Ik zit nu eindelijk op de bank na een hele lange dag werken en daarna nog even een uurtje bij mijn vriendin geweest. Ik heb echt geen puf om te reageren ga lekker onderuit op de bank. Vanmorgen gaf de weegschaal 109.0 aan gelukkig toch een kilo er af afgelopen week. Morgen weer een lange dag werken. Fijne avond iedereen en tot morgen.
Pff nou ik had me voorgenomen om niet op de weegschaal te staan. Maar heb het vanmorgen wel gedaan ;( en ik was dus door al dat geeet gister 1 kilo aangekomen!!!!!!!!!! Ohhh wat was ik vanmorgen boos zeg. Niet te geloven kon mezlf wel voor de kop slaan!! Maar goed het is me eigen schuld dus niet bij de pakken neerzetten gewoon weer verder gaan. Ik moest zostraks even collecte lopen, en toen zag ik mezelf in de deur van iemand, en toen dacht ik hmm je bent helemaal niet lelijk wat zeur je nou!! Dat was voor het eerst dat ik dat over mezelf dacht, normaal trap ik mezelf wel de grond in. Heb alleen nog een beetje een dikke kop haha, maar goed dat is veel erger geweest dus dat zal ook nog wel minder worden. Heb vandaag gewoon normaal gegeten, heb alleen een softijsje gehad wat niet de bedoeling was, maar ik had er zo zin in, en ik heb er ook heeeeeerlijk van genoten. Verder heb ik de hele dag gezond gegeten. Net nog een bak fruit mt banaan, appel, druiven en kiwi opgegeten heerlijk! En lekker geen calorieeen geteld en dat bevalt me wel! We zien wel wat de weegschaal doet, ik ben er inidergeval echt even klaar mee, kom ik aan pech dan, val ik af is het mooi meegenomen. Ik trek me er even lekker tussen uit. Ik ga gewoon lekker genieten van wat ik lekker vind, en die calorieeen tellen laat ik lekker even voor wat het is. Gewoon gezond eten en lekker bewegen is goed genoeg om gezond te blijven! zo nou zal ik jullie verhalen even terug lezen want dat zijn er nogal wat haha!
Hey meiden, @ All: Dankjulliewel voor alle knuffels! Knuff terug voor iedereen! @ Kim: Nog iets leuks gekocht in amsterdam? @ Butterfly: Lekker zeg, een hele week vrij! @ Elif: Lekker een ijsje, ik duim mee voor je nieuwe baan! @ Misssporty: Fijn dat het weer goed gaat met de broeken, is een fijn gevoel! En die ernstig witten benen heb ik ook! @ MamavEsmee: Fijn dat het zo goed blijft gaan met je gewicht! @ Elif: Wat een verhaal zeg. Hoop dat je snel zwanger mag worden! En dat je 9 maanden later een mooi wondertje vast kunt houden! @ Zustertje: Mooi, dat er ondanks je heerlijke etentje toch een kilo af is! @ Jongmoedertje: Fijn dat je lekker hebt genoten van je ijsje! Wel balen van de kilo! Maar meid, die is er zo weer af! Zo, ik ben sinds een uurtje ook thuis van mijn werk. We hadden werkoverleg. Dus vandaag 12 uur op mijn werk doorgebracht! Pfff Ben blij dat ik morgen vrij ben. Komt er vandaag een vertegenwoordiger bij ons op het werk met een MEGA grote zak engelse drop! Heerlijk! Waren eindelijk de paaseitjes op, zit ik weer met die drop opgescheept. Het houd ook nooit op! Vriendlief heeft de chocokoeken weggegooid en de weegschaal verstopt :x. Maar wil morgenvroeg eigenlijk wegen, dus moet even zorgen dat hij m tevoorschijn haalt. Vandaag weer ertegenaan gegaan. Ik kom met mijn menu van vandaag op 1206 kcal. Menu: O: 200 gram optimel yoghurt 30 gram muesli T: 1 appel 1 peer L: 2 meergranenboterhammen met: 20 gram ham 1 krentenbol 1 cup a soup tomaat T: Niks A1: Broodje pikante kip (voor het werkoverleg) A2: 400 ml groentesoep (thuis, na het werkoverleg) Ik heb ontzettende honger vandaag. Maar dat zal wel door dat gevreet van gisteren komen. Ik heb op het werk info aangevraagd over het fietsenplan. Ik ga Zaterdag even in wat fietsenwinkels kijken. Kan ik voortaan gaan fietsen naar mijn werk en naar de winkel enzo. Ik pak nu overal de auto voor. Liefs
@MamavEsmee: Super lekker geshopt! Toen we in Amsterdam aankwamen zijn we eerst naar een terrasje gegaan op de Dam om lekker te lunchen in het zonnetje, was echt genieten! En daarna dus lekker gewinkeld, gaan we vaker doen op de saaie zondagen @Nicole26: Gelukkig ben ik niet zo heel dol op slagroom, dus die laat ik altijd achterwege! @Mel: Heb een super leuk roze tuniekje gekocht van Dept, met bijpassende teenslippers met bloem, en bloemetje voor in mijn haar, en een heel leuk hemdje bij River Island met bloemen. Very nice Mijn menu voor vandaag: O: 2 volkoren crackers met kipfilet en een glas optimel T: Banaan L: 2 volkoren crackers met slankie smeerkaas en een opkikkertje. T: 2 snack a jacks caramel A: Gebakken aardappeltjes met kipkrokant snitzel ofzoiets met appelmoes. Avond eten dus niet al te best, heb dus ook gezegd dat ik geen gebakken aardappels meer hoef. Zit zowat op 1400 kcal wat ik echt teveel vind
@ Kim: Zeker nice, allemaal nieuwe kleertjes Enne, de calorieen zitten waarschijnlijk niet zo zeer in de gebakken aardappels, maar wel in die schnitzel. Zeker omdat die gepaneerd is. Daar zitten veel calorieen in. Verder zou ik niet te veel bananen eten. Max 2 per week. Zitten veel koolhydraten in! En niet echt bevordelijk voor de ontlasting! Misschien kun je er iets mee. Misschien ipv 2 snack a jacks 1, en nog een stuk fruit?! (weet eigelijk niet hoeveel er in een snack a jack zit...)
@Mel: Ik kan inderdaad niet of nauwelijks naar de wc, dus dat zal daar dan inderdaad wel aan liggen, dus bedankt voor de tip! Die snack a jacks zit niet zoveel in, en zitten per 2 verpakt, das de ellende haha. Super bedankt voor de bananen tip
Zo, lange dag gehad. Ben al een uurtje thuis, de kleine meid werd wakker dus even lekker geknuffeld en wat melk gegeven en die slaapt weer lekker. Ik had trek en er was nog wat bami over wat ik warm gemaakt heb. Niet super gezond maar goed.......! En nu de rest van de week vrij , kan ik weer actief mee kletsen. @Elif, meisje, wat een verhaal van jou. Dat moet allemaal wel heftig geweest voor jullie en jullie willen zo graag. Ik hoop echt voor jullie dat jullie snel wat positief bericht krijgen want dat is jullie zo gegund. @JM, fijn dat je weer aan de beterende hand bent. Balen van die kilo, maar je weet waar het door komt . Nu gewoon weer verder. @Melanie, jij ook al een lange dag. Wij hier ook vergadering, vandaar de lange dag. Moet soms even gebeuren. En de weegschaal inmiddels gevonden. @Sweetroosje, hm, minder dat de snoepkast weer gevuld is haha. Maar je man wil natuurlijk wel eens wat lekkers , moet jij nu steeds verleidingen de kop steken. Maakt je sterk . Vervelend is het wel. Ik koop voor mijn man ook wel lekkere dingen, hij is niet op dieet, maar goed, je hebt wel al die verleidingen steeds. Nou kan ik het goed afremmen, maar ook niet altijd. Sterkte ermee . Ik ga zo mijn bed zoeken.......!!! Welterusten.
Dames toch, wat is dit nou? Ben ik de halve dag weg, en hoef ik amper bij te lezen!! @Hier daarnet: ik: WIM!!!!????!!!!???? hij: "jaaaaaaaaaaa?" (geirriteerd) ik: "spin!!" hij: "zucht" & "splash" ik: =) Ben net een half uurtje weer thuis van het werk. Morgen weer vroeg op... Truste!
Goede morgen dames! De weegschaal gaf vanmorgen nog minder aan dan voor mijn ongezonde weekendje dus dat is een goed teken! Zit nu aan mijn glas optimel en mijn 2 crackertjes met rookvlees. Zometeen werken dus ga me even klaar maken. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden.... @Moppie, dat is geloof ik dat meisje wat wel eens heeft meegekletst. Ze gaf goede tips omdat haar man/vriend iets met sport en voeding deed, weet zo niet meer wat. Ze heeft een zoontje Roan, kon ik toen aan de banner zien. Heerlijk, Esmee tot 09.00 uur geslapen en mama dus ook. Had mijn slaap echt nodig afgelopen nachten. Net mijn ontbijt op, heb de laatste hap brood in mijn mond. O: Drie meergranen donker brood met 1 plak kaas en twee met smeerleverworst, en een glas melk. Vanmorgen gewogen en nog steeds 87.3 kilo. Schommelt zelfs naar 87.1 kilo. Dat betekend dat ik echt gewoon niets ben aangekomen afgelopen twee weken. Wat zal stabiliseren over een dik 1.5 jaar goed gaan . Zei tegen Harrold ook al: "Toen ik zwanger van Esmee had ik geen kinderen en liep ik helemaal niet". Nu doe ik dat wel, dagelijks, soms einden weg, en dat maakt echt wel degelijk groot verschil zeg. Ben er wel super happy mee. Zit zelfs nu nog niet op het gewicht wat ik had voor ik met afvallen begon want dat was 87.8 geloof ik. Hier vandaag (nog) niet zonnig. Vannacht geregend , nu ik vrij ben hoop ik dat het toch wel mooi blijft, in elk geval droog, want we gaan weer lekker veel wandelen en fietsen komende dagen . Is de bedoeling dan Zal mezelf in de kleren sjorren en Esmee ook.
Goeiemorgen meiden Pfff ben moe en voel me nie zo lekker, zwaar hoofd.. Gisteravond late dienst gehad bij me nieuwe job, niet zo blij mee, had een route van 174 km.... dat vind ik niet normaal!!! Zal er straks even een mailtje over sturen. Zit nu aan 2 glaasjes versgeperste jus en bord brinta. vandaag niet veel bijzonders op de planning staan.. nergens zin in eigenlijk
Goeiemorgen meiden , Slecht nachtje gehad , Sara is verkouden dus vaak wakker geweest Heb wat avondeten betreft 3 dagen flink gezondigd ( alleen wat avondeten betreft ) en ik ging vanmorgen op de weegschaal staan en toen gaf ie 74.0 aan dus een beetje aangekomen , ben ook ongi dus kan er ook mee te maken hebben .... Vandaag maar weer flink ertegen aan , dadelijk neefje ophalen van de creche dus heb vanmorgen weer gezellig 2 peuters hier kom vanavond maybe nog even bijkletsen , fijne dag allemaal !!!!!
Renieta, dat is een flink eind. Houdt dat in dat je gewoon zoveel km moet rijden om je clienten te bezoeken?
Ja ik had een route: hoogeveen-meppel-hoogersmilde-smilde-bovensmilde-hoogeveen, al met al 23.30 thuis, halve tank lichter en 174 km op de teller en 100 min reistijd