10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

aaahhhh.... was al weer alle reacties door aan het spitten om te zoeken... hihi

THANX!

2. steenbokje

Vervelend dat hij astma heeft!
    Zelf heb ik het op mn 15e gekregen helaas :(

Vergeet vooral niet om Liam z'n mond te laten spoelen na het inhaleren. Die medicatie is funest voor de tanden
    (uhm... domme vraag, hebben ze op die leeftijd al tandjes? ik ben echt een muts...)
    Maar iig, altijd handig om aan te leren voor later wanneer het melkgebit gewisseld is ;)

(zegt de dame met een bek vol vullingen)

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kimmetje.. fijn dat de weegschaal weer naar beneden gaat! Werkse vandaag!

Butterfly.. De weegschaal blijft lief voor je, het nu i.d. zo dat je wel een kindje hebt die ook vraagt om aandacht en tijd dus je kunt niet altijd lekker op de bank kruipen als je moe bent..Bij jullie geen zonnetje? Hier is hij inmiddels gaan schijnen, de hele ochtend in huis gezeten dus, als Esmee straks wakker is dan gaan we lekker een stuk wandelen met de honden, lekker!! De strijk.. Pfff praat me er niet van! Heb vrijdagavond een wasmand weggestreken en nu staat er al weer een wasmand vol te wachten.. Net ook al een wasje gevouwen en de volgende zit in de machine.. En zo gaan we maar door!;)

Renieta.. jeetje zeg, dat zijn i.d. behoorlijk wat kilometers. Hopenlijk kan er iets geregeld worden met een lease auto. Zou wel mooi zijn!

Nicole.. De nachten zijn regelmatig slopend bij jou he? Vervelend! Succes met 2 kleintjes vanmiddag! 74.0 is ook mooi! :)

Patriesja.. Die laatste paar kilo's zijn moeilijk he?! Veel plezier met wandelen en bij je zus..

Humbly.. hopenlijk groeit Liam er over heen.. Esmee heeft ook bijna een half jaar ventolin gebruikt. ;)Fijn dat het lijnen weer goed gaat!

Missporty.. lekker menuutje heb je voor vandaag! Goed bezig hoor..

Melanie.. Had je slaap blijkbaar even nodig. Lekker toch? Je hebt i.d. genoeg te doen vandaag.. Vind dat nooit zo erg..;) En de weegschaal was lief voor je.. Mooi! Prima menu vandaag..Komt helemaal goed voor vrijdag!:D

Mamarianne..Hopenlijk maak je de goede keuze en zie je snel de weegschaal dalen!

KLeintje..ja, kletsen kunnen zie hier wel! Gaat het afvallen goed?

Isabella.. En dat is het mooie van callorieen tellen, een patatje eten kan prima, maar dan moet je er de rest van de dag rekening mee houden!

Gisteren op het werk enorm veel kunnen doen! Ik had een stagaire die goed ingewerkt is dus die " draaide" de groep met mij op de achtergrond en onder tussen kon ik mijn To-Do list afwerken! :D

Vanmorgen mijn zusje op visite gehad, was gezellig.. lekker gekletst!

Net al even stofgezogen en 2 wasjes gedaan, zo nog even dweilen en afwassen..

Heb vannacht waardeloos geslapen , misschien zo even een halfuurtje tukken..:)

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Oja.. mijn menuutje voor vandaag!

O: 2 boterhammen met 30 + mosterdkaas.

T: een appel en 2 knackebrodjes met light jam

L: 3 boterhammen een dubbele met ham en 1tje met light jam en een schaaltje meloen.

T: appeltje

A: 250 gram aardappels en 100 gram boerenkool, 100 gram magere rookworst.

T: 50 gram Lays Baked..

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Bij ventolin hoef je de mond niet te spoelen. Alleen bij corticosteroiden (bijvoorbeeld flixotide)! Die hebben als bijwerking dat je schimmelinfecties kan krijgen in de mond (als je niet spoelt)! Ventolin heeft die bijwerking niet! Met je tanden heeft het weinig te maken...

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Lekkere werkdag gehad dus... is altijd fijn als je wat dingen kunt afwerken! Mooi menu weer vandaag!

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    MvE ze heeft het bekeken op een kaart en toen kwam ze daarop uit en ze doet het al een hele tijd dus ik ga ervan uit dat ze wel weet dat het dan klopt!

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik meld mij ook hier :D ..

Ik ben vanaf gisteren officieel begonnen met Dieeten .. Ik wil graag in 10 weken 15 - 20 kg af gaan vallen ... Ben benieuwd ..

Iedereen succes !

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Chantal in 10 weken tijd 15 - 20 kg :O is dat niet veel te veel? Ze adviseren toch altijd niet meer dan 1 kg per week af te vallen....
    Welkom in ieder geval :)

Mamavanesmee: zit nog steeds op 0,6 kg dus erg hard gaat het niet :p

10. chantal1984

Sonja Bakker heeft het zelf gezegd dat ik in die periode makkelijk rond die kilo's kan gaan zitten .. Ze zei dat 1,5 tot 2 kilo per week afvallen voor mijn postuur / gewicht gezond was .. Dus ik ga er van uit dat ze gelijk heeft ;)

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Welkom Chantal

12. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zow heerlijk woonkamer ff schoongemaakt, wat heringericht, heb de banken nu scheef staan,heb 1 lang raam tot aan de grond en daar stond de bank voor, zonde van lichtinval vind ik, dus maar even verandert,tis alleen wel errug wennen, maar vind wel grappig eigenlijk.
    Net ff voor vriendin van me naar de schoenmaker geweest en nu weer lekker thuis met een kopje thee en bakje met banaan/aardbei en kiwi. Heerlijk.
    Vanavond lekker avondje thuis, heerlijk, helaas wel home alone.

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, even gewandeld, ruim drie kwartier en blij dat ik weer thuis ben.
    De zon is weer verdwenen en de wind maar het echt gewoon koud buiten. Even sla gehaald, ga ik zo vast wassen en snijden, eitje koken om erbij te doen, uitje erdoor. Voor manlief hoeft er niet meer in hahaha. Die is niet zo tomatiger etc. Vind dat zelf wel erg lekker. Tomaatje erdoor, paprika o.i.d. Heb nog augurkjes, kan ik er ook well door doen.

@Mamavesmee, zo, je dienst er ook weer opzitten?
    Lekker he, je lijstje op die manier af te werken.
    Ik had een flinke lijst, en we hebben een raar weekeinde gehad op het werk, dus ben helaas niet aan alles toe gekomen.
    Maar goed, ben er volgende week wel weer hoor. En had wel wat mee naar huis genomen, wat ik nooit doe. Maar gezien mijn zwangerschapsverlof, al is het nog niet zo ver. Ik wil alles op orde hebben en up to date. Erg hoor, zo perfectionistisch!

@Chantal, welkom meid! 15 tot 20 kilo is veel. Maar ik zal niet zeggen dat het onmogelijk is. Sux6 in elk geval en bekijk hoe het gaat. Ga je Sonja Bakker doen?

We gaan hier maar eens aan het fruit.

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.169
    113
    Vrouw
    20-04-2010

O;
    - 1 glas ( 200ml ) goedemorgen drink
    - 1 banaan

T;
    - 2 kopjes koffie met melk en een zoetje
    - 1 peer
    - 1 vitalinea yoghurt ( aardbei )
    - 1 ideaal gewicht thee

L;
    - 2 fijn volkoren boterhammen met file america
    - 1 glas water

T;
    - 200 gr optimel kwark ( vanille )
    - 1 knäckebröd met halvajam
    - 1 ideaal gewicht thee
    - 2 glazen water

A;
    - 200 gr rode bieten
    - 130 gr gekookte aardappelen
    - 1 vega snitzel
    - 1 sauslepel jus

Totaal kcal vandaag; 1149

-->> moppie;

is niks over gezegd over spoelen erna,, ik was ineens aan het denken maar hoe wou ik het voor elkaar krijgen om Liam te laten spoelen :p

Liam heeft al 8 tandjes ;)

--->> mve;

ik hoop ook dat hij erover heen groeit,, blegh hij heeft al zo veel :(
    mooi dagje weer meis!

--->>chantal;

welkom en succes! het word heel zwaar om zo veel af te vallen in korte tijd maar toch niet onmogelijk ;) good luck!

--->> Renieta;
    toe maar lekker druk geweest dus :p wel fijn he als alles weer schoon en aan kant is ;)

geniet van je eten!

---->> butterfly;
    poeh hele wandeling zeg! hier zijn de wolken eindelijk weg en de zon te voorschijn :D heerlijk geen wolk aan de lucht :D

eet ze!

zo hier nu aan de knackbrod met halvajam en een kopje ideaal thee ;)
    Liam heeft een paar nieuwe spenen gekregen, normaal heeft hij bibi maar de buurvrouw had via via een paar spenen van difrax ( nog in verpakking en al ) gekregen of ik die wou hebben, nou jah tuurlijk! haha Liam wou er eerst niks van weten maar nu vind hij ze toch wel goed ;)

verder heeft hij nu 2 keer pufje gehad en hopelijk gaat het snel werken ,,

Liefsz 8)

15. steenbokje

Atrovent dan?
    Mijn huisarts + tandarts zeiden dat het hier door kwam (poeder wat tussen de tanden gaat zitten en blijft zitten als je niet spoelt)

Ken overigens meer mensen met ventolin en andere astma medicatie die hier erg veel last van hebben.

16. chantal1984

Yep ik ga SBeren .. Doe het met begeleiding van haar ( doe mee met het nieuwe seizoen van SOS Sonja ) dus sta continue onder haar hoede .. Ben nu met dag twee bezig en moet zeggen dat het me nog mee valt allemaal .. Heb niet extreem honger ofzo heb meer trek in iets lekkers ;)

17. steenbokje

Welkom!!

15-20kg in 10 weken?
    Ja, haha, dat zou ik ook wel willen ;)

Succes!

18. chantal1984

Zoals ik al zei heeft Sonja Bakker me dit zelf gezegd en ga er van uit dat ze er verstand van heeft ;)

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.169
    113
    Vrouw
    wauw kom je dan ook op tv??
    super joh dat je je er goed bij voelt :D hier ook 2 weken gedaan maar het werkte niet voor mij ,,
    ieder zijn manier he ;)

Liefsz

20. steenbokje

Ah ok ben dus toch niet zo'n muts als dat ik dacht :p
    Lees iig even de bijsluiter of het er in staat. Als het er niet in staat zal ik me vergissen ;)

Ow, en spoelen: maak er een spelletje van :p "kijk wat mamma kan!" (gorgel spoel spoel - uitspugen) :D

Blijkt maar weer, ik ben een muts als het over kinderen gaat ;)

Deel Deze Pagina