10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Lukas ging geloof ik met 1,5 jaar naar gewoon ondergoed! Maar gaat Liam nu al naar 98/104??? Daar zit Lukas nog maar net in met zijn bijna 3,5 jaar!!!
    Ja mannetje eet ook slecht met warm eten hoor!!

Maar ze hebben leuke dingen hoor voor kids in die maten zeker bij de Hema :)
    En de luier blijft wel goed zitten. Hier geen problemen mee gehad

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.169
    113
    Vrouw
    --->> mamarianne;
    ja de rompers knappen los als Liam loopt en krijg ze met moeite dicht,, dan knelt het boven bij zijn schouders heel erg :(
    Liam heeft een lang boven lichaam dat is het hele probleem ook,,
    dan ga ik toch maar eens ondergoed aanschaffen ;)

Liefsz

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Pfff ik heb ook mega zin in iets zoets maar doe het niet!!!
    Haha ik zit nu lekker aan 200 gram kleine tomaatjes
    Deze week heeft de c1000 tomaten in de aanbieding je hebt platte zwarte bakjes en daar zitten kleine trostomaatjes in en die zijn LEKKER!! Echt super!

Morgenochtend heb ik maar 4 clienten ben dus lekker vroeg thuis en dan ga ik weer op iedereen reageren gaat beter achter de pc.

Ik blijf wel meelezen

Liefs

4. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ik zit nu aan een bak koffie met mueslireep, me 2e al vandaag, maar das beter dan chips of toetje pakken denk k dan..

5. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik moet volgende week ook ongi worden dus dan zal de monatoetje ook wel weer verschijnen in de koelkast hmmmm!!

ik heb er nooit problemen mee gehad met de boys en pampers. Is altijd goed gegaan hiero! Ik kreeg ze niet eens meer in een romper met 80/86 haha

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.169
    113
    Vrouw
    --->> zustertje;
    tomaten jammie!! lekker en gezond ;)
    werk ze morgen!

--->> renieta;

inderdaad beter dan chips ;)

--->> jongmoedertje;

denk dat ik maar gewoon een hemd en een boxer haal ;) staat ook zo skattig,,
    hoezo kreeg je ze er niet meer in dan?

Liefsz

7. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ mamavesmee , nee De Zomerjas gaat het hem helaas niet worden volgende maand , heb nogal een paar financiele tegenvallers gehad :( dus toch maar eentje van de h&m of zo , vind het belangrijker dat Saartje alles goed heeft .... Nee , slapen is niets aan te doen maar ik ben al blij dat de nachten nu tenminste langer zijn dan 4 uurtjes slapen ;) Op een gegeven moment was ik ook echt helemaal k.o. , werken ging eronder lijden en gezondheid waardoor ik toen ik mijn baan kwijt ben geraakt :( maar gaat nu sinds een half jaar toch wel een stuk beter gelukkig !!!!
    @ humbley , ben met Sara bij maat 104 overgegaan op hemd en broekje ..

Jeetje dames door dat gepraat over lekkers krijg ik weer honger :$:$ Pizzaaaaaa , zalig daar kan je me dus echt wakker voor maken !!! Vanavond aardappeltjes , asperges en een ienieminie stuk schnitzel gehad , was echt lekker ....

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.169
    113
    Vrouw
    --->> nicole;
    haha daar wel een pizza fan ;)
    asperges lust ik niet,, schnitzel weer wel ;) :p

we doen eigenlijk heel slecht he meiden,, we praten over allerlei lekker dingen terwijl we er juist af moeten blijven :p ik krijg er spontaan honger van lol

Liefsz

9. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Klinkt errug lekker Nicole :D

10. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja ik moet eigenlijk ook wel eerlijk toegeven dat ik momenteel ( afgelopen weekend en vandaag) een dip heb qua gezond eten en sporten.
    Morgen mezelf een schop onder de kont geven

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.169
    113
    Vrouw
    die heb ik zaterdag en zondag gehad dus heb mijzelf ook even een schop gegeven en hou het nu weer goed vol ;)
    af en toe even streng zijn voor jezelf :p

Liefsz

12. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja nou ja ben vanaf 24 febr erg streng geweest en flink sporten, dus ja..nu echt even een dip.
    Maar morgen weer proberen:D

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.169
    113
    Vrouw
    moet kunnen toch ;)
    ik vond het ook wel eens een keer welletjes lol ben al zo veel kwijt,, nu mag ik ook af en toe een keer genieten ;)

meiden ik zet de laptop uit en ga nog even bankhangen en naar bed!

trusten en tot morgen!

Liefsz

14. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Tot morgen Humbly:D Lekker slapen en bank hangse nog even

15. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ humbley , jaaa hier een die hard pizza fan , sowieso italiaans eten en laat dat nou net zoveel calorieen bevatten :(:( Truste alvast !!

Hier ook weinig motivatie nog , ik houd me overal wel aan maar niet van harte ....

16. liebrando

Ze wogen zo 11 12 kilo toen ze in maatje 80/86 zaten. Ze waren niet dik maar zagen er wel gezond uit haha. En dan die rompertjes tussen de benen nee dat vonden ze zelf ook niks. Heb ze lekker in hemdje en boxer gezet!

17. liebrando

ik denk dat ik van het weekend maar eens een pizza ga bestellen! Is alweer een poos geleden en heb er wel trek in! Ik vandaag bellen voor me cholesterol is de ha niet aanwezig, moet ik morgen weer bellen grrrrrrr....

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Aha ok Humbley,maar wil je echt over op gewoon ondergoed of lijkt je dat wel stoer?? :D
    Hebben ze trouwens wel rompers maat 98/104?

19. Isabella81

13 apr 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Humbly hier hadden ze sowieso van de jongens versie maar 2 of 3 setjes rompers en heel slabbetjes. Zoonlief heeft 86/92 maar ze hadden alleen 62/68 geloof ik.

Ja Moppie idd dat ga je op die leeftijd echt niet lezen :(. En wat betreft de frituur we halen ook maar 3x per jaar wat bij de snackbar, ik vind het echt wel lekker op zijn tijd maar denk er meestal ook helemaal niet aan. Met een bord pasta pesto ben ik eienlijk net zo blij.

Oeh ja Renieta pizza heerlijk, maar ik maak hem dan zelf van brooddeeg en dan valt het best mee qua calo's :D. Vind het zelfgemaakt ook lekkerder :D.

Zo jongmoedertje kan me voorstellen dat je het na zo'n tijd wel ff.

Hier is trouwens de astma ook allergisch, dus als allergisch reactie krijg ik astma. Vooral allergisch voor huisstofmijt maar ook pollen en dieren. Al heb ik 2 katten en daar kan ik volgens mij inmiddels wel tegen :D.

Oh jongens pizza uit de super en bestellen :(, jullie moeten echt eens zelf maken :D! Zoveel lekkerder! Ik doe vaak met geitenkaas, of mozzarella, of tonijn of of of haha.

Grappig trouwens Humbly dat jou mannetje een jaar jonger is dan mijn jongen en al een grotere maat heeft :D. Mijn kleine man draagt qua rompers 86/92. Jij hebt wel echt een langerd dan! Die van mij is toch wel gewoon gemiddeld qua lengte. Ik laat hem denk ik tot zolang het kan in rompers, zeker in de winter toch wel erg fijn als dat allemaal lekker bedekt is.

Heb die mona toetjes van choco dreams nog nooit geprobeerd, gaan we maar zo houden denk ik haha.

20. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Jeetje wat is er sinds vanmorgen veel gekletst!!! :D

@melanie, ik wil er iedergeval nog 2 kilo af, nog een paar kilo zo mooi zijn ;) maar hoeft niet..
    Hoeveel moet jij er nog?

@humbly, ventolin inhaler heeft Celeno ook gehad, geloof toen hij ruim een half jaar was.
    Heb hem daarna nog 1 of 2 keer gebruikt met anderhalf ongeveer.

@mve, ja idd die laatste kilo's, als je dan net ff wat meer gaat eten, gaat er niks meer af...
    Hoe is het met jou laatste kilo's?

@chantal, welkom, succes met afvallen!

@humbly, celeno zit pas in maat 86 ;) heeft nog rompers, maar van de zomer wilde ik ook wel een paar setjes stoere boxers kopen :)

Zo ik heb vandaag een bewogen dagje gehad, ging ongeveer 12 uur de deur uit en half 6 pas terug!
    Alles lekker lopend gedaan, eerst de eendjes voeren, toen langs de kinderboerderij(even kijken naar de lammetjes en geitjes ;))
    en toen ff door het winkelcentrum, een paar leuke boekjes gekocht enzo en naar de supermarkt boodschappen doen!
    Daarna lopend naar mijn zusje, ff gezellig gekletst en daarna lopend naar huis, nog ff langs de winkel(wat vergeten) weer langs de kinderboerderij(tja.. dat is de leukste weg naar huis ;)) en naar huis.
    Heb allles bij elkaar vandaag bijna 2 uur gelopen :D

Deel Deze Pagina