10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Humbly.. Lief dat je moeder de was doet! Vind het veel werk namenlijk.. Hier nog geen ondergoed.. Esmee trekt het hemd uit d'r broek loopt de hele tijd met d'r rug/buik bloot. :D. hier ook al rompers 98-104.. Trusten..;)

Moppie.. duur zeg, voor een pizza! Hier ongeveer 8-10 euro.. Maar we doen het zelden.. ;)

Jongmoedertje.. goed dat je genoten hebt van je eten! En je meisje ook.. leuk is dat he? Stoer dat je zusje geslaagd is!

@ weer.. Hier lekker in een joggingpak onder een dekentje op de bank!:)

@ Monatoetjes.. Lekkerrrrr.. vooral de griespudding met saus en de frambozenpudding met saus.. lekker!:)

Zustertje.. Fijn dat je morgen niet zo'n drukke dag hebt!

Renieta.. Dan is een muesli reep een goede keus i.d.!;)

Nicole.. Jeetje, jullie leven draaide om de nachten, best heftig! Jammer van de jas! Ach, H&M is ook leuk!!;) Je avondeten is lekker!

Patriesja.. Hier gaat het wel oke.. Langzaam nog wat er af.. Niet veel meer hoor..

Wij gaan nog lekker even bankhangen.. Zo nog even een bakkie chipjes! Lekkerrrr..:p

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Ik ben mijn dip van Zondag wel weer te boven. Ben blij dat ik vanmorgen niet veel zwaarder was. Het was natuurlijk niet geweldig maar dat is mijn eigen schuld. Nu wil ik een keer het weekend goed doorkomen weer. Dus daar gaan we voor aankomend weekend.

@ Pizza en friet: Ik houd er zo van. Heerlijk! Kan er geen genoeg van krijgen! Pizza ga ik voortaan zelf maken. Afgelopen Zaterdag gedaan. Het is zo klaar en heel erg lekker (en minder calorieën dan menig andere pizza)

@ Humbly: Goed hoor dat je van al dat lekkers af kan blijven.

@ Jongmoedertje: Lunchen in de stad gaat hier ook nooit goed. Wij nemen meestal wel een broodje maar dan zo’n heerlijk luxe belegd, in een eetcafe!

@ iedereen die zin heeft in iets lekker: NIET DOEN! Jullie kunnen het! Denk aan dat mooie strakke lijf dat je van de zomer zal hebben ;)

@ Patriesja: Ah, dat komt helemaal goed dan met die laatste kilo’s, zeker met nog een aantal van die actieve dagen zoals vandaag. Nog even doorzetten. Mijn ideale gewicht zou 85 kilo zijn. Maar dat betekend dat er nog 21 kg af moet. Ik wil eerst onder de 100. Ziet er nu naar uit dat het een gevecht gaat worden. We zien het wel, ik ben trots op wat ik tot nu toe bereikt heb!

Wij zijn vanavond naar een oom en tante en nichtje van vriendlief geweest. We moesten eigenlijk alleen iets ophalen maar zijn blijven plakken. Was wel gezellig. Weer de nodige complimenten in ontvangst genomen :D. Nu net thuis. Nog even wat drinken en dan zo lekker naar bed.

Ik ben toe aan vakantie. Volgende week gaan we lekker een weekend weg (met de hele familie in een woonboerderij!), heb er wel zin in. Ik zie alleen wel tegen het eten op! Ik ga proberen me zo goed mogelijk aan mijn dieet te houden. Maar weet niet of het gaat lukken. Ben dan lekker 7 dagen vrij! Heerlijk! Maar eerst nog 5 dagen
    werken.

Liefs

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hola seniorita's *zwaai*,

Iedereen heeft zin in iets LEKKERS en ik zin in een ongie (weird he haha).

Hier ipv lekker een snack a jack caramel en een glas homemade smoothie genomen *likje*.

Iedereen die is gaan slapen trusten, knuff *SMAK*

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ melanie , ik zie net dat jij al bijna 25 kilo kwijt bent :$:$ super hoor , en ook al over de helft , komt helemaal goed met jou !!!!

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Dankje, nog wel 21 kg te gaan! pfff... Maar ik geloof ook wel dat het goed komt eigelijk! (for now, haha...) 1e streven nu is onder de 100! Dan zien we wel weer verder (per 5 kg denk ik)

6. nicole26

@ melanie , vind het in ieder geval echt heel goed van je dat je al zover bent gekomen !! En ik twijfel er niet aan dat je ooit nog wel op je streefgewicht komt en anders doe je het toch met tussenposes :D

7. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Melany: Je mag trots zijn op jezelf meid, komt helemaal goed met jou!!!! Ga zo door

8. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @lief nichtje Melanie: Je hebt je vast niet verveelt vandaag met al dat poetsen, ook weer een hoop calorieen verbrand zo ;)
    Maar ik kan het dus ook niet laten om me zowat iedere dag te wegen, word er niet goed van!
    (Heb helaas geen vriendje die 'm weghaalt haha).

Maar alvast heeeeeeel veel plezier met het weekendje! En de groetjes aan iedereen alvast ;)

Nog even mijn menuutje voor vandaag:

O: Glas optimel en 2 volkoren crackers met rookvlees:
    T: eierkoek
    L: 2 volkoren crackers met slankie smeerkaas en een opkikkertje.
    T: 2 snack a jacks
    D: Boeren yoghurt.

2,5 flesjes water van 0,75 cl. (normaal 3 maar kreeg het echt niet meer weg)

Totaal van ongeveer 1200 kcal.

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Hier een vroege vogel, al om 7u op. Verrekte van de krampen, nu nog. Heb de kleine gevoedt, aangekleed. Nu ik ontbijten en aankleden en dan de deur uit richting het zh voor mijn afspraak, kan ik weer lekker met mijn neus op de feiten gedrukt worden.

@Melanie, je mag zekers trots op jezelf zijn meid!

@All, hoi hoi

Laters allemaal *zwaai*

Liefs SR,

10. nicole26

Goeiemorgen meiden ,

Hier even een snel berichtje voordat ik naar Dusseldorf ga :D Vanmorgen gewogen en ik zit weer op 73.8 , nu toch maar voor de 72 gaan !! Zal er vanavond pas weer zijn dus iedereen een fijn dagje gewenst ;) Ben d'r weer vandoor !!!

Ow ja , ik ga dus echt wel naar Starbucks vandaag :p:p I'm loving it !!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.168
    113
    Vrouw
    #1171 Humbly89, 21 apr 2010
    Laatst bewerkt: 21 apr 2010
    beide :p lijkt me en makkelijker aangezien Liam niet meer wil blijven liggen totdat zijn romper dicht is en ondergoed heb je makkelijker aan,,
    ja die heb je wel ;)

hij heeft het dus ook niet zo lang gehad,, ik blijf gewoon hopen dat het over gaat :D
    wauw drukke dag gehad zeg! wel lekker veel gelopen ;)

ja ze wast toch al dus dat neemt ze gewoon mee,, oh vind de was doen juist helemaal niet erg,, strijken dat vind ik nou afschuwelijk,,
    wel grappig om te zien dat de ene nog rompers aan heeft en de ander al gewoon ondergoed :p

--->> melanie;

een gezellige avond gehad dus :D en complimenten inderdaad heel leuk om steeds te horen ;)

oooh lekker een weekend weg!! ach als je je dan niet aan je dieet houd is het niet zo erg toch ;)

--->> kimmetje;

mooi dagje gisteren ;)

--->> nicole;
    have fun!!

--->> sweetroosje;

auw krampen :( zijn ze inmiddels al een beetje weggetrokken?

zo even Liam zijn kamer schoonmaken, lijkt me wel net zo fris en slim nu met de astma ;)

menu;

O;
    - 1 glas goedemorgen drink ( 200 ml )
    - 1 knackbrod ( volkoren ) ( 45 kcal )
    - 0.5 halvajam
    - glas ideaal gewicht thee

T;
    - 200 gr optimel yoghurt
    - 1 peer
    - 2 glazen water

L;
    - 2 fijn volkoren boterhammen met sandwichspread
    - 1 glas water

T;
    - 1 banaan
    - 1 vitalinea yoghurt
    - 2 glazen water
    - 1 glas ideaal gewicht thee

A;
    - 130 gr gekookte aardappelen
    - 200 gr groenten ( nog onbekend )
    - 70 gr vlees ( nog onbekend )
    - 1 sauslepel jus

Totaal kcal; 863

Liefsz 8)

12. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Nicole: veel plezier en geniet van de Starbucks!!!

@Hier: lekker vroeg op voor de verandering. Ik spring zo op de motor en ga die verwennen met nieuwe bandjes ;)
    Het ziet er koud uit buiten! Nu maar hopen dat het niet al te fris is in leren pak :(

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.168
    113
    Vrouw
    --->> moppie;
    het is redelijk koud jah,, net Liam op de fiets weggebracht maar het is fris :(

Liefsz

14. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ah, tijd voor lang ondergoed dus :p
    Leer is absoluut niet warm...

@All: fijne dag vandaag! Ik ga ff eindje tuffen...

15. Isabella81

13 apr 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    SweetRoosje succes vandaag!

Nicole veel plezier vandaag!

Ja het is echt fris vandaag :(.

Hier maar even een ontbijtje pakken. Boterham met kipfilet :D.

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Moppie motor rij ze ;) en maar rustig en voorzichtig rijden!!!

Ah ok dus Liam is al een echt boefje ;) met het niet meer stil willen liggen :D

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.168
    113
    Vrouw
    --->> isabella;
    eet ze!!

--->> mamarianne;

haha dat deed hij vanaf 9 maand al,, verschonen en of aankleden is hier een drama!

Liefsz

18. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Vanmorgen gewogen ( mag niet maar kon het niet laten ) en ben 8 ons afgevallen in 3 dagen :D ... Is niet veel maar het begin is er :D

Vanaf maandag ga ik 2 dagen in de week sporten ...

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden!!

En Esmee heeft weer tot 08.00 uur geslapen.
    Wat een genot, nou was ze wel wakker om 05.30 maar toen heeft mijn mannetje haar een fles pap in bed gegeven en sliep ze weer verder.
    Het weer vandaag hier....... vreemd! Net helemaal bewolkt en grauw, en hagelde ineens en nu schijnt de zon weer. Warm ziet het er niet uit helaas. Of we vandaag gaan wandelen of fietsen :(, geen idee eigenlijk.

@Pizza, ik vind pizza echt heerlijk, en dan vooral pizza's met verschillende soorten vis. Alleen bestellen is inderdaad erg duur. Als wij hier een pizza bestellen zijn we per pizza gewoon 12.50 kwijt en samen zo 25 euro. We hebben hier een pizzeria en een shoarmatent, en de prijzen zijn bij beide hetzelfde. Vind het eigenlijk belachelijk. De pizzeria zou duurder moeten zijn dan een shoarmatent. Maar goed, op woensdag heeft shoarmatent een actie, 7 euro voor alle pizza's! Dan is het nog eens te doen. En ik maak ook wel zelf pizza's. Zit gewoon veel minder kcal in en is vaak nog lekkerder ook.

@Moppie, waar moet je heen met de motor? Misschien hoor ik je langs rijden wahahaha!! Kalm aan meissie en is je rug wat afgekoeld?

@Nicole, balen dat je je werk door de lange nachten bent kwijtgeraakt zeg. Wat voor werk deed je eigenlijk? Ik las eerder eens dat je wel aan het sollciteren was? Inmiddels iets verder ermee? Van de tegenslagen klinkt herkenbaar, hier ook fasen waarin het een na het ander komt. Vraag me dan wel eens af: "houdt dit ook een keer op". Zelfs werkende mensen hebben er wel last van. Vooral de belastingsdienst vind ik erg vervelend 8).

-------------------------------------------------------

Hier weer gewogen, en 100 gram lichter dan gisteren.
    En zelfs nog een aardbeienkoek en chips gehad.
    Vind het best bizar eigenlijk hahaha. Maar ook wel heel erg fijn.

ZEg, ik ga eens lekker douchen en kijken wat de kleine meid naar boven allemaal uitspookt. Ze kruipt altijd lekker rond boven en dan ga ik even wat eten en snel hier lezen. Ze speelt dan lekker even, maar ze is ineens wel erg stilletjes, en als ze dat doet....;), doet ze vaak iets wat niet mag!

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Chantal, ik vind in 3 dagen 800 gram best veel hoor.
    Maar goed, aangezien je in de week 1.5 tot 2 kilo wilt afvallen kan ik me voorstellen dat je hiermee wat minder tevreden bent.
    Maar ik vind het juist wel veel, het begin is er inderdaad!

Deel Deze Pagina