10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @ Humbley: Ja heb me zusje net al gebeld.. en ze heeft me lievelingstaart ook nog... chocoladetaart & zelfgemaakte appeltaart... aaargghhhh

@Moppie: Dikke knuf voor jou meid.. is er al meer nieuws?

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

jupps, zie banner... vandaar die grote kom choco ijs... :(

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    --->> moppie; daar wil het ook al niet meer? :(
    gaat lekker met ons allen,,

--->> renieta; ooh dan word het helemaal moeilijk!!! ik denk dat we ons niet echt in kunnen houden denk je wel?

Liefsz 8)

4. steenbokje

ik mag vandaag, heb ik net besloten :p

zometeen boodschapjes doen als er WEL parkeerplekken vrij zijn (net bij 3 supermarkten alles bezet!) en dan m&m's halen. heb de neiging om een grote zak helemaal in mn uppie leeg te eten!

zow, en morgen frisse start...

5. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Moppie: Bah meid wat ontzettend balen zeg :( Hele dikke knuffel voor jou en kan me heel goed voorstellen dat je dan aan een kom ijs zit, groot gelijk.

@Humbley: Ik neem me mueslireep mee, maar ben echt bang dat ik de verleiding niet kan weerstaan.....
    ga wel ff op caloriechecker kijken welke taart ik beste kan nemen haha.. ow wat erg...

6. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    een appeltaartpunt is 282 kcal.. niet best, nou chocladetaart zal nog wel meer zijn....

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    jaaa choco taart is nog wel meer :p:p

8. steenbokje

appeltaart is toch gezond? Er zit fruit in whahaha :p

Ben van mening dat je jezelf af en toe best wat mag gunnen. Lijnen, prima, maar het moet geen obsessie worden. Op een feestje kan je best een puntje nemen, die 300kcal verbrandt je ook wel weer door het vele geklets, en evt. het fietstochtje er naar toe en weer naar huis ;)

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Renieta, tjah moet ook gebeuren he. Hier de afwas gedaaan en wasje is aan het draaien, zonnetje hier komt en gaat dus denk dat het een thuisblijfmiddag wordt. We gaan vanavond toch weg.

Humbly, ik weet precies wat je bedoelt en hoor het ook vaak van andere dat het niet nodig is om af te vallen omdat ik er zo ook goed uit zie. Maar zelf weet ik wel beter! Beetje dubbel maar hou de moed erin meid! Knuff

Moppie, hmm lekker bak chocoijs geniet ervan. Balen van je ongie meid, geef er maar lekker aan toe en begin morgen met een nieuwe start!*Knuff*.

Humbly, ben benieuwd naar de voor en na foto's van Liam.

Renieta, haha tjah beter vooraf kijken dan achteraf balen toch? ZO kun je het ook bekijken.

Ik voel me gelijk beter in mijn vel nu ik het afvallen heb losgelaten, maar toch zit het ergens in mijn achterhoofd. Wou net een stuk chococake nemen maar heb het toch gehouden bij 2 beschuitjes met appelstroop (nog goed ook voor de ijzer ook nog).

Zit nu lekker aan een pot kruiden thee, genietend van de rust (mijn kleine ligt te pitten)

10. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @ Moppie: Ben ik met je eens, ik mis me witte wijn bijv ook heel erg.. maar die chocotaart... damn...
    Ga toch proberen het niet te nemen vanavond..
    Kan dan beter nog wat hapjes eten.. als ik vanavond nog iets van 100-150 kcal neem, zit ik rond de 1300-1350

@Sweetroosje: Heerlijk toch, ben blij dat je je iets beter voelt:D Goed om te horen.

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goede keuze gemaakt sweetroosje !! komt goed knuf

dikke knuf voor jou moppie !! hier is het dinsdag weer spannend .. maar ik hoop nergens meer op geniet van je M en M's !

humbley en renieta lekker genieten op de verjaardag maar gewoon een half puntje nemen kan ook he !! en dan vanavond maar ff wat minder ofzo

12. steenbokje

volgens mij kan je beter een klein stukkie chocotaart nemen en van de hapjes afblijven als ik dat zo lees :D

1 dag zondigen zal je echt geen kilo's zwaarder maken hoor!

morgen gewoon een extra gezond dagje er achteraan plakken en dan hoef je je nergens zorgen over te maken!!

13. steenbokje

ik duim voor je ;)
    houd je je temp ook bij? ik had zelf aan mn temp al gezien dat ik ongi zou worden...

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Renieta en Emma, dank je dames. Knuff terug!

Emma, spannend. Ik duim voor je!

15. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hmm ik denk er nog wel ff over na ;)
    denk dat het toch gewoon me mueslireep word en maybe stukje komkommer ofzo

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    dank je sweet roosje en moppie

ik temp niet
    ik doe maar niks .. met tim twee jaar moeten wachten en je bent er zoooo mee bezig uiteindelijk !
    ik moet ook zeggen dat het lekker ging om mijn eigen ding te doen en het maar rustig af te wachten maar sinds de MK is het anders ! ik weet nu dat het dus een stuk sneller kan dan bij tim en dus ben ik stiekem al wat ongeduldiger .. maar heb pas hoop na een jaar reken ik maar bij mezelf !!

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Renieta: Mijn vriend werkt als accountmanager/relatiebeheerder/planner bij een internationaal chemicaliën transportbedrijf! Boodschappen zijn weer gedaan… het was gelukkig minder druk dan verwacht! Oh chocoladetaart! I love it! Door de calorieën vooraf te bekijken, kun je er straks misschien makkelijke vanaf blijven?!

@ Moppie: Ongesteld??? Knuf meid! Ik snap dat je jezelf lekker wil voleten met chocolade meid!

@ Sweetroosje: Fijn dat het al wat beter gaat meid

@ Emma: Ik duim met je mee meid!

Ik heb net lekker mijn middageten op. Had alleen een groter broodje genomen als gepland en daar blijken dus meteen 100 kcal meer in te zitten. Kom dus vandaag wat hoger uit dan normaal… maarja so be it! Het is vandaag frietdag! Daar kijk ik elke week weer naar uit! Heb er zin in. Kom vandaag op een totaal van 1275 kcal.

Liefs

18. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Melany: Ja ben erg geschrokken van de hoeveelheid kcal die erin zitten, dus ik neem braaf mijn mueslireep mee :p

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    braaf hoor renieta !! goed bezig !!

melanie nog netjes hoor je aantal C voor in het weekeind met frietjes er al bij !!

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Wel ovenfriet hoor, dus dat scheelt een hoop! ;)

Deel Deze Pagina