Geen dank hoor meis Graag gedaan. Zit lekker met de laptop op de bank, tv aan, kaarsjes aan, kop koffie, jammie. Morgenochtend werken van 7.00-12.30, morgenmiddag ff op verjaardagsvisite bij me beste vriendin, die is jarig & morgenavond denk ik maar even sporten, deze week nog nie gedaan.. dus moet echt!!!! Vrijdagavond zoiezo sporten
@ MamavEsmee: Ik heb puur zin in iets lekkers. Tis niet dat ik honger heb. Dus ik mag niks hahaha... maar komt goed. Het is al weer een beetje gezakt. @ Elif: Jeetje dat was wel heel erg schrikken. Kan me voorstellen dat je in paniek raakte. Wel goed nieuws MBT de behandeling. Super en een nieuwe baan: geleficiteerd!
Staat er doodleuk in die brief, dat het volledige bedrag op 5 mei afgeschreven word. Ze doen net alsof het geld me op mijn rug groeit. Morgen maar even bellen om een regeling te treffen. Ik vind dit echt nergens op slaan.
Elif.. jeetje wat een dag gisteren,gelukkig valt het allemaal mee. En goed nieuws betreft jullie babywens.. En gefeliciteerd met je nieuwe baan! Renieta.. Leuke dag voor de boeg morgen! ***
Jeetje Elif, wat moet je zijn geschrokken . Wat vreselijk zeg. Gelukkig dat het niets erg was, maar er schiet je op dat moment van alles door het hoofd. Dam begint je dag ook lekker zeg. Ben blij voor jullie dat het meevalt. En is de snijwond erg? Zal hij wel veel last van hebben?! Gefeliciteerd met je baantje. Doe je dat nu naast je andere baan of zeg je je andere baan dan op? @Melanie, oh balen meid!!! Wij waren ook bang bang voor electra, zaten er ook al op te wachten. We betalen meestal ook heel wat bij dus vorig jaar hebben we ons laten ophogen. Maar afgelopen jaar een wasdroger gekocht die veel draaide in de winter, kachel wel eens wat hoger, pc veel aan, we vreesden voor het ergste maar wij krijgen 70 euro terug . Wel niet veel.... maar we hoeven niet bij te betalen. Voor 380 euro kun je veel leuke dingen doen helaas . @Mamavesmee, mijn clienten wonen allemaal zelfstandig en doe vrijwel ook alles zelf. Begeleid twee jonge meiden van 21 en 23 jaar. Een jongen van 24 jaar en een oudere vrouw van 70 jaar. Merk dat mijn voorkeur naar de jongere doelgroep gaat. De meiden zijn heel enthousiast en heel zelfstandig. Het is altijd puur een gesprek over hoe het is gegaan afgelopen week, of ze vragen hebben waar ik iets mee moet. Je kunt het meer zien als ambulant eigenlijk. Daarom ook even een dipje gehad omdat ik het werken saai begon te vinden. Moet wel uitdaging houden voor mezelf en die zoek ik voor mezelf nu ook. Wat clienten zelf kunnen, wil ik ze eigenlijk zelf laten doen. Ik neem gauw dingen over omdat dat makkelijker is en dan sneller klaar he. @Renieta, ik herken het wel. Mijn vriendinnengroepje ook altijd druk, we plannen 1 keer in de maand een uitje omdat het er anders niet van komt en we elkaar tijden niet zien door alle drukte. Twee werken in het onderwijs, een werkt in de kinderopvang en ik in de zorg. We zijn nooit tegelijk vrij dus het is ook lastig plannen. Daarbij ben ik de enige met een kindje, wat het ook wel lastig maakt soms. De meiden willen wel eens stappen, maar voor mij is dat nu niet zo eenvoudig meer. Ze is wel 07.00 uur wakker, en ik heb er weinig trek in een zeer korte nacht omdat ik dat ook niet meer vol hou. Daarnaast werk ik zelf ook om het weekeinde, en een vrij weekeinde met mijn gezin hecht ik nou eenmaal meer waarde aan dat tot in de vroege uurtjes stappen en met een kater of doodmoe zondag voor jan lul op de bank te liggen. En bij veel vriendinnen die ik heb komt het altijd van mijn kant... als ik tijden door drukte niets laat horen, duurt het van hun kant ook een eeuwigheid. Daar heb ik een hekel aan. En ik ben zelf ook altijd heel erg druk, heb altijd wel iets te doen. Heb drie zusjes waar ik redelijk veel mee omga, en natuurlijk mijn gezin. Hier dus ook niet vaak visite hoor, maar vind het ergens ook wel lekker. ---------------------------------------------------- Het fruit was heeeeeeeeerlijk. Alleen de meloen en aarbei vult niet echt bepaald. En aan kcal zit er echt niets in. Had 180 gram meloen en 111 gram aardbei en dit was 50 kcal. Keek er echt van op.
Ik zal mijn andere baan moeten opzeggen, want de nieuwe is fulltime en wilde wel die andere paar uurtjes op zaterdag erbij maar ben bang dat dat toch te veel van me gaat eisen. 6 dagen werken.
Melanie.. je bent streng voor jezelf! Butterfly.. meloen vind ik best vullen , er zit i.d. weinig in, dat klopt! Mag je er lekker veel van! *** Ik ga lekker wat chipjes pakken en tv kijken.. doei en tot morgen!
Streng zijn werkt voor mij het beste. Daarom neem ik 's avonds ook nooit een tussendoortje. Heb een tijdje 's avonds nog wel eens iets van snack a jacks gepakt. Maar dat is niet aan mij besteed, want dan wil ik altijd meer als het op is.
Dan kan ik zo een hele meloen op hahaha. Melanie, wat je zegt is herkenbaarm altijd meer willen als het op is. Wat je met chips hebt, heb ik ook hoor. Ik kan niet met een klein bakje, dat is veel te snel op en dan wil ik meer. Een handje chips is voor mij onmogelijk. Zo was het met paas eitjes ook, ik moet er minimaal 4 of 5, aan 1 heb ik niet genoeg. Ik heb ze dan ook niet gekocht. Hier aan de Japanse mix, had even geen zin meer in chips. Alleen vind de nootjes van japanse mix het lekkerst..... , heb alle nootjes uit de zak gevist, en dat is op, zoveel was het niet, maar ik wil meer nootjes:x!! Alleen dat is er niet. Ik ga mijn bed ook opzoeken!!! Morgen iets drukker dagje, nichtje van Harrold is jarig.
@Elif: ik had je verhaal gister al gelezen in een ander topic. Flink schrikken zeg!! Is alles wel goed gekomen met je man? @All: wat zijn jullie netjes qua snaaien.... O: - T: warme choco bij motorzaak om warm te worden T: warme choco bij vriendlief op werk (idem) L: pasta, salade T: flesje ranja, pakje light sap T: pakje light sap A: banaan (vlak voor het werk) T: 2 thee T: bapao broodje (snaaaaaaaaai) T: 3 mini reepjes chocola ( a 40 gram!!!) Had pas laat boodschappen gedaan en geen tijd meer gehad om een boterham te smeren voor mn werk, dus banaan gepakt. geen goed idee want dan ga ik snaaien als ik thuis kom! Hmmmzzz.... morgen weer een gewone werkdag dus: Werk: 4-5 boterhammen, appel, flesje sap / spa, veel thee, 1 bouilon Avond: restje pasta / salade wat over was van vandaag... Snaai: 1 reepje chocola, want die is er nog hihi... Truste allemaal!
Jeetje wat kletsen jullie toch veel! Ik kan het allemaal niet bijhouden hier haha. @Zustertje: Super goed nieuws! @Mel: Thanks, dat is lief! Enneh, die financiele tegenvaller is balen zeg, hopelijk kun je nog iets met ze regelen, het is tenslotte HUN fout! @Elif82: Jeetje, wat schrikken zeg! Goed dat je de ambulance hebt ingeschakeld. Proficiat met je nieuwe baan! Vandaag een heeeeeeeeeeeele lange werkdag gehad, het was mega rustig. Het park zit redelijk vol, maar het zijn heel veel Fransen en die besteden niet zoveel in m'n winkeltje, dus dat was wat minder. Na het werk uit eten geweest met een collega/vriendinnetje, en daarna samen aan een presentatie gewerkt voor onze opleiding. Normaal heb ik op woensdag altijd frietjesdag, dus heb lekker genoten van mijn frietje sate, heerlijk. Wel lekker veel water gedronken vandaag, dus ik hoop dat de schade meevalt. Morgen lekker een dagje vrij, heerlijk genieten!
Goede morgen meiden, Allemaal lekker geslapen? Ik wel in elk geval... Ben super vrolijk. Net even naar de wc geweest en me gewogen en de weegschaal was weer goed gezint vandaag 107.9!!!!!!!!!!!!! Onder de 108 gelukkig. Ik wil 1 mei echt onder de 107 zitten en dat moet makkelijk lukken denk ik. Net had ik mijn man zijn brood gesmeerd en ben ik in mijn trouwjurk terug naar boven gegaan haha (die had ik gisteren buiten uitgeklopt hij staat altijd op een paspop in de logeerkamer) Arnold heeft hem dicht gedaan en hij is echt al veel te ruim!!! Ik ga nu nog even lekker relaxen in bed met de laptop tot straks.
@Zustertje wat super goed van je, die 107 gaat je zeker weten lukken .. Toppie ! Ik heb net mijn BMI weer gemeten en die is nu van 42.6 naar 41.8 gegaan Niet extreem veel maar zoals ik gisteren al zei alle kleine beetjes helpen en ik ben natuurlijk nog niet eens een week bezig Was trouwens op de Wii Fit 1 kilo zwaarder dan bij Sonja Bakker alleen de BMI was wel het zelfde .. Ik had het gisteren avond echt moeilijk wilde chocolade en had bonje met me ventje, kon niets hebben, uiteindelijk maar een sinaasappel genomen maar ik merk wel dat de strijd nu echt gaat beginnen Meiden iedereen succes vandaag
@Zustertje, 1 mei onder de 107 moet lukken hoor. Zou ik me geen zorgen over maken. En wat een fijn gevoel dat je je jurk niet meer past . Dat is in de toekomst ook altijd je maatstaaf. Toen ik getrouwd was zei ik, ik wil nooit zoveel aankomen dat de jurk te klein is. Hm, nu is dat wel het geval, dit is sinds toen de tweede zwangerschap en na de eerste was ik nog niet alles kwijt. Ga hem niet passen hahahahaha!!! @Moppie, ik vind jou snaaien wel meevallen hoor. Een bapao broodje en drie kleine chocolaatjes. Het kan erger hoor haha. ---------------------------------------------- De zon straalt en de lucht is blauw, wat wordt een mens daar vrolijk van wakker. Ontferm me meteen maar weer over de was. Als Esmee vanmiddag wakker is gaan we naar het feestje van haar nichtje en dan wil ik alle was schoon aan de lijn hebben. Mag de machine wel opschieten, want er lag alweer een hoop . Wordt er soms echt niet goed van!!! En hier nog steeds hetzelfde gewicht . Net mijn ontbijt op, 3 volkoren crackers met halvarine en pindakaas. En de halvarine en pindakaas gewogen . Wat is pindakaas VET...jeetje!
Chantal, afvallen is ook een hele strijd, het is vechten, elke dag vechten. Maar als je stevig in je schoenen staat en je mannetje steunt je daarbij, kom je een heel eind. Er zijn meiden hier die zo gigantisch veel zijn afgevallen, dat vind ik echt geweldig goed van ze. Daar heb ik echt respect voor. We steunen elkaar hier, als iemand het moeilijk heeft helpen we elkaar en zo lukt het eigenlijk iedereen om door te zetten en boven al dat lekkers te staan. Je hebt het gisteren ontzettend goed opgelost door een sinaasappel te nemen. Vergeet niet, zulke avonden zullen er nog veel meer komen. Maar sta er boven, ga dat gevecht aan en je zult zien dat als jij die 20 kilo kwijt bent je heel erg trots bent op jezelf. Ik bekijk vaak foto's van mezelf waar op echt op mijn zwaarst was, en dara kan ik wel om huilen. Die foto's motiveren mij om inplaats van een koek of snoep gewoon fruit te pakken. Ik ben dan nu zwanger, en hoef niet af te vallen, maar let wel heel erg op mijn eten. Als ik eenmaal bevallen ben kan ik daar alleen maar trots op zijn. Meid, kop op, en vechten!! Jij kunt die strijd aan.
@Isabella, nee joh maak je niet druk meid. Ik hoop het ook dank je. @Butterfly, heb het een week gedaan toen besloot ik daarna te stoppen omdat ik maar niks afkwam en na het stoppen viel ik in 3 dagen 300gr af, raar maar waar. Aangezien ik nu van de dieëtist moet overgaan op maaltijdvervangers kies ik voor weightcare. Wel handig overal een spa blauw flesje, thnx. @MvE, is idd een goede na elke maaltijd een flesje drinken thnx! Ik ga maandag beginnen, heb een familieweekend deze week en kan moeilijk gaan weight caren dus maandag met frisse moed aan de slag! @Melanie, ja idd eindelijk verlost na 81 dagen. Kramp is er nog maar die nemen we voor lief, ben allang blij dat ik ongie ben geworden. Auw balen van de electra. @stroopkoek, in de magnetron en lepeltje vanilleijs erop hmm jummie. @Elif, jeetje meid dat zou schrikken zijn maar goed dat er meteen actie is ondernomen. En Super dat jullie in Juni mogen beginnen met IUI en ook nog eens een nieuwe baan! @Zustertje, je gaat de goede kant op! @Renieta, succes vanmiddag op verjaardag en sport ze vanavond. @Butterfly, fruit is heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk en ben bkij dat ik die gwn mag nemen tijden weight care. @Chantal, begin is altijd moeilijk meid. Doorzetten je kan het, denk aan de eindresultaat!!! @Moppie, hmm lekker warme chocomelk. Vandaag een nieuwe dag! @Hier, de krampen nemen toe maar die nemen we voor lief. Straks als ik kan en het niet te koud is naar de stad lopen (4km heen en heel misschien teruglopen als ik niet moe ben), koffie drinken met dinnetje. Anders gwn lekker op de bank hangen met een dekentje.
Kom vanmiddag reageren.. Nu druk druk druk.. zusje komt zo met de 3d echo die ze gisteren hebben laten maken.. LEUK!! Mijn menu voor vandaag: O: 3 knackebrodjes ( 35 callo's per stuk) 2 met kipfilet en 1 met jam light. Een schaaltje yoghurt en koffie. T: appeltje of meloen & ontbijtkoek. L: 2 boterhammen met kipfilet en 200 gram optimel kwark. T: appeltje of meloen. A: bord macaroni.. & schaaltje optimel yoghurt na. T: schaaltje chips. Zit ik op 1478 voor vandaag.. Tot vanmiddag!
@Butterfly ja geeft echt een goed gevoel maar vind het zo jammer dat ik mijn trouwjurk eigenlijk nooit meer in het openbaar aan kan hij is zo mooi! Onder de 107 gaat zeker lukken ik ging net voor mijn ontbijt nog even op de weegschaal staan en toen gaf hij 107.5 aan maar ik hou voor vandaag 107.9 aan kan het morgen alleen maar beter zijn haha. Ik heb me ook voorgenomen geen taart te nemen op mijn verjaardag hou er niet echt van neem ik liever wat andere lekkere hapjes. @sweetroosje Heel veel suc6 met weightcare moet je veel afvallen? En werkt een gewoon ''dieet'' helemaal niet dan? @Mamavesmee fijne ochtend! En tot vanmiddag. Boven is alles gestoft en ik heb mijn trouwjurk weer op de overloop gezet erg mooi! Ik ga nu beneden verder zit er lekker in Tot straks weer