10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden , hier weer een nachtje heerlijk geslapen gelukkig :D Heb vannacht zelfs gedroomd over mijn karamel-brownie van Starbucks gisteren :) jeetje wat was dat lekker ... Blijf wat gewicht betreft nog steeds hangen op hetzelfde er gaat gewoon niets vanaf dus ik heb besloten om maandag weer heel streng te gaan beginnen , dus ff weekend nog normaal eten en dan vanaf maandag weer minder van alles nemen ... Beetje vreemd want ik zit nu ook onder de 1200 calo's :(

@ mamavesmee , dat is weer een heel mooi menu-tje voor vandaag :)
    @ sweetroosje , wat een luxe , het strand in de buurt , dat lijkt me heerlijk 8)
    @ chantal1984 ,, de strijd begint nu wel maar er komt ook een tijd dat je niet beter weet , geloof me het word gemakkelijker !! Gewoon even doorzetten :D
    @ zustertje , onder de 107 moet toch lukken , gewoon ervoor gaan meid !!

Vanmiddag gaat Saartje naar de creche en ik ga denk ik maar even de auto wassen en lekker koffie drinken bij m'n oma :)

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier ook lekker bezig, boven de boel even schoongemaakt.
    Boven blijft er altijd zo bij met die kleine meid.
    Nu even mijn verzinnen verzet, ze moest zich maar even vermaken.
    Beddengoed van de bedden gehaald, kan dat ook mooi in de was.
    De zon trekt ook weer steeds weg, en van een blauwe lucht is ook niets meer te zien helaas. Als het maar droog blijft denk ik dan maar.

We zullen zometeen eens even fruit eten.
    Heb meloen klaar staan, yummieee!!

@Nicole, die brownie heeft indruk op je gemaakt meid hahaha. Misschien eet je wel net te weinig om af te vallen? Raar eigenlijk he.

@Zustertje, scheelt dat je geen taart liefhebber bent. Dan is de verleiding op feestjes ook niet zo groot. Hier vanmiddag een verjaardag, en wat ze aan taart hebben, geen idee. Weiger het niet, kies het gezondste:p.

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Zustertje: onder de 107 moet vast wel lukken meid :) Zet hem op!

Chantal1984: Weegschalen verschillen nogal... Hier geeft de weegschaal ook andere dingen aan dan de Wii fit ;)

Mamavanesmee: mooi lijstje :)

Butterfly: succes met schoonmaken ;)

Gisteren is mijn lijstje iets anders geworden qua avondeten het werd: Asperges met kaassaus, cordon bleu, denne aardappelkroketjes uit de oven

Vandaag wordt mijn lijstje:
    O: museli met melk
    L: 3 of 4 crackers met rookvlees / sandwichspread
    T: Bakje yoghurt
    A: Vis filet, aardappeltjes, sperziebonen
    T: Snack a jack

Oh en mijn weegschaal was weer erg lief :D gaf weer - 0,5 aan, nu in totaal 1,5 kg kwijt :D
    Maar goed ben gisteren avond nog naar de w.c geweest dus dat verklaard die 0,5 kg denk ik ;)

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.168
    113
    Vrouw
    meiden kom even niet reageren,, zit er weer helemaal doorheen,,

verhaal;

Haay haay

Vanmorgen weer eens met Liam naar de ha geweest op advies van het kdv omdat Liam steeds meer gaat huilen en steeds meer gaat hoesten enz.
    De huisarts kon niks meer betekenen en vind zelf dat de klachten ook voor een overgroot deel komen door de situatie thuis,, alleen kan hij jammer genoeg ook niks betekenen,, ik heb me daar toch een portie zitten huilen!! een groot gedeelte van de klachten die Liam heeft komt gewoon door de thuissituatie! zelfs de ha is het daar mee eens en nog kan er niks gebeuren en moet hij hier maar lekker blijven zitten!! G*tver!!!

nou jah 3 mei een afspraak bij de kinderarts omdat niet alle klachten hier vandaag komen,, hopelijk kan hij verder iets betekenen,, voel me op dit moment weer zeer klote kan ik jullie vertellen,,

houd het nou nooit eens op :(

zit nu ook even niet met mijn hoofd bij het afvallen,,

Liefsz

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Zustertje, dank je. Ben al 3jr geweest met gezond lijnen wat gwn niet heft geholpen, dus nu ff zo proberen met begleiding van dieëtist.

@Schoonmaken, hier een hoop te doen maar nergens zin in. Zit weer met dekentje op de bank, krampen zijn nog steeds aanwezig. Net dinnetje gesmst dat ik de deur maar niet uitga en dat zij moet komen, zo gezegd zo gedaan.

@Hymbly, jeetje meid balen dat het weer niet lekker loopt. Kan je nergens anders intrekken waar het rustig is terwijl je ondertussen wacht op een woning? Ik wens je veel sterkte ermee meid, dikke knuff!

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.168
    113
    Vrouw
    nee jammer genoeg niet,, anders was ik allang weggeweest,,

Liefsz

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Humbley meisje, wat een rot situatie ook!
    Kinderen krijgen van alles mee, en Liam heeft wel de ene klacht na de andere. Ik kan me ook goed in de huisarst plaatsen, want het is een hele logische verklaring. Er moest met spoed een oplossing voor jullie komen, dit kan natuurlijk zo echt niet langer.
    Kun je echt geen urgentie krijgen?? Las namelijk eerder dat dit niet kon. Meisje, ik zou als ik jou was overal weer achteraan bellen.
    Dit kan zo echt niet meer. Jij gaat er aan onder door, maar je zoontje ook. Ik zou de kinderarts bellen en kijken of de afspraak veel eerder kan, want 3 mei... dat duurt ook wel weer dik twee weken.
    En kan de maatschappelijk werkster niets betekenen, of je door verwijzen naar het een of ander die je weer verder kunnen helpen?
    En ergens een crisis plaats???
    Je hebt plekje voor jullie zelf nodig, zo lang je in deze situatie blijft zitten gaat het met jullie beiden niet beter.
    Ik vind het wel vreemd van de HA, kan hij niets voor je doen????

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Een opvanghuis een idee?

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.168
    113
    Vrouw
    eerder dan 3 mei kon helaas niet :( heb gevraagd en gezegd dat het gewoon eerder moest maar kon niet :x:x
    urgentie krijg je alleen maar als je bond en blauw bent,, dan is het ineens geen goede situatie meer,, het enige wat ik nog kan doen is de maatschappelijk werk bellen en zeggen dat de ha vind dat we ook zo snel mogelijk het huis uit moeten dat ze misschien kan proberen via de woningbouw urgentie te krijgen of iets omdat hun meer kunnen van mij natuurlijk,,

Crisis plaats willen ze me niet hebben omdat dat ook geen goede omgeving is voor Liam,,
    nee inderdaad, ik ga er bijna aan onderdoor en Liam gaat het steeds slechter mee,,
    nee de ha kan niks meer doen, de woningbouw is hier sinds een jaar veranderd en sinds dien kan de ha niks meer betekenen,,

Liefsz

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.168
    113
    Vrouw
    doen ze niet aan ivm Liam,, dat is helemaal geen goede omgeving voor hem,, nog te veel om zich heen omdat ik me daar niet op me gemak voel,,

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Humbley, was even aan het googlen gegaan.
    Heb wat dingen gelezen over crisiswoningen, noodopvang.
    Meestal wordt samen met de maatschappelijk werker uitgezocht wat er mogelijk is. Ik zou achter de maatschappelijk werker aangaan.
    Er zijn veel dingen mogelijk rond de situatie waar je in zit.

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.168
    113
    Vrouw
    daar hebben we het over gehad maar daar willen ze me niet hebben :( omdat het voor Liam geen goede omgeving is,, het enige wat ze willen doen is dat ik ergens bij familie terecht kan en dat kan niet of een eigen huis zoeken,,

Liefsz

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Meid, maatschappelijk werker bellen.
    Vertel dat het met jullie steeds slechter gaat, je zit om de haverklap bij de HA. Ze moet je met spoed helpen.

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.168
    113
    Vrouw
    ja ik heb net gebeld maar ze nemen weer eens niet op! die mensen kun je ook niks van op aan als je ze nodig hebt :x:x
    ik kan alleen bellen als mijn moeder er niet is en die komt zo ook weer thuis,,
    blugh word er zo gek van,,

Liefsz

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.168
    113
    Vrouw
    ik zal de woningbouw ook eens bellen en vragen,,

EDIT

kan ik niet bellen,, kan hier geen 0900 nummer bellen,,

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Snap het ook wel, maar wat is voor Liam beter?
    Een tijdelijk noodplekje voor jullie samen, en dat je dan verder naar een huis kunt zoeken? Of de situatie waar jullie nu inzitten.
    Ik ken je situatie uit verhalen, zit er niet in.
    Je moet kijken wat voor je kind beter is.
    Dit werkt niet. Je hebt geen goede band met je moeder he?
    Wonen je zusjes ook allemaal thuis?
    Las vaak iets over zusjes.
    En je kunt echt nergens anders terecht? Geen familie, geen vriendinnen??

Ik ben met ruzie het huis uit gegaan, en heb tijdelijk bij mijn schoonmoeder gewoond. Mijn man woonde ook nog thuis.
    Wij hebben toen een huisje kunnen zoeken.
    Ik kon nergens anders terecht ook..... maar er is altijd iemand die je kan en wil helpen. En je oma?????

17. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Jeetje wat zijn jullie snel met reageren :D

ff bijlezen hoor ;)

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.168
    113
    Vrouw
    ja dat heb ik haar ook uitgelegd maar jah hun vinden dat geen goed omgeving voor een 1 jarig kind dus dan kan ik ook al niks meer,,
    nummer 1 is inderdaad het huis uit,, heb het er met mijn oma overgehad en die kan me ook niet in huis hebben en mijn familie verder ook niet omdat die ook al minder kinderen in huis zitten en geen plek hebben,,
    ik had een goede band met mijn moeder maar sinds ik vertelde dat ik zwanger was was dit ook ineens voorbij,,
    ja mijn zusjes wonen allemaal nog thuis,, die vinden dat ik ook zo snel mogelijk een eigen plekje moet vinden,,

vriendin heb ik bijna niet en die wonen ook nog thuis dus is ook geen mogelijkheid,,

jij hebt dan nog geluk gehad :) dat het op die manier kon,,
    hier helemaal niks,,

belde net de maatschappelijk werk maar dat mens werkte vandaag niet en morgen ook niet GOTVER echt waar die mensen als je ze nodig hebt,,

Liefsz

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Jammer dat de band met je moeder daardoor is veranderd.
    Heeft ze het wel geaccepteerd?
    En met je zusjes kun je verder wel opschieten?
    Misschien moet ik dit niet vragen, maar ik vind geen vader in het verhaal. Zijn je ouders uit elkaar? Of erger, is je vader overleden?
    Het spijt me als dit laatste het geval is.
    Maar mocht dit niet zo zijn, kan hij iets voor je betekenen?

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Humbly, vreemd dat je met je kleine niet in een opvanghuis terecht kan nooit van gehoord. Heb je geen mobiele nummer van je mw? Hoezo heeft je oma/familie geen plek tijdelijk? Juist in deze tijden hoort je familie klaar te staan voor je, nogmaals veel sterkte meid!

Deel Deze Pagina