10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Renieta.. Extra fruit? Bijv een banaan bij door de muesli/yoghurt.. Een boterham met mager beleg als tussendoortje. S'avonds nog wat yoghurt/kwark/plakje koek noemen.. Een extra cracker bij de lunch, een soepje bij het avondeten!;)

Humbly..voor het eerst zijn haar er af.. Dat is i.d. spannend! Ik vond het doodeng de eerste keer..:) Ga ook zeker genieten vanavond! Ik ben ook te vreden met hoe ik er nu uit zie.. Mijn streven was 73 kilo. Zit er nu 1,7 kilo vanaf.. Maar ik vind het goed zo.. ben nu 16,3 kilo kwijt. Best wel veel eigenlijk..;)

Emma.. lekker aan het poetsen meid! Ik vind het i.d. goed.. ik denk dat ik in totaal nog zo'n kilo zal afvallen.. Zit nu op 74,7 en ben 1,75 lang.. Vind het gewicht bij mijn postuur en lengte passen..

Sweetroosje.. Goed dat je nu in iedergeval voor jezelf de knoop hebt door gehakt. Misschien is je lijf er nog niet aan toe! Veel plezier vanavond..:)

@ hema rompers.. Ben ook gek van de stretch rompers met lange mouw.. t-shirtje er over heen en klaar! Ook als het frisser is een blousje of longsleeve is geen probleem.

@ weer.. Frisjes maar het zonnetje schijnt.. beter als regen!:D

Melanie.. Ik heb de hele week op 1400 gezeten.. soms 20 er onder of iets er over.. Alleen gisteren kwam ik wat lager uit. Ook morgen wil ik wat lager gaan zitten ivm vanavond ( eventjes balansen).. Ik wacht de weegschaal maandag af en anders ga ik nog een weekje 1400 doen.. De weegschaal was dus lief.. Maar goed dat je gisteren niet gesnoept/snaaid hebt! :D Succes met de boodschappen meid! Is toch nog prima qua callorieen.. Hier tussen de middag ipv 2 meerganen boterhammen een meergranenbol ( 90 gram en 200 callorieen).. Was wel erg lekkerrrr.;)

Moppie.. ben je ongi geworden meid?! Geniet van het lekkers vandaag meid! Morgen weer met goede moet er tegenaan! Dikke knuffel..

@ verjaardag.. Neem dan ook lekker een stuk taart hoor.. Wel een klein stukje en houd er die dag wel rekening mee met de rest van mijn menuutje.

Jullie zijn weer flink aan het kletsen geweest zeg..

Vanmiddag tijdens de lunch ook mijn fruit genomen een meerganenbol.. lekkerrrr..

Vanmiddag even Esmee haar tas inpakken om uit logeren te gaan.. We nemen friet en kroketten mee naar mijn ouders en eten daar mee..

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: 16,3 kg best wel veel. Dat is heel erg veel! Super dat je zo dicht bij je streef zit meid! Ik had bij de lunch ook een meergranenbol ipv een bruine pistolet. Alleen mijn meergranenbol was nog groter als de jouwe! haha... Ach ja... Het zal toch niet zo zijn dat ik morgen daar ineens weer een halve kilo van aangekomen ben. Het was wel erg lekker.

3. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    hier een mini update van 1 van de zwangere. Kan zeggen dat ik er goed ziek van ben. Misselijk, overgeven, maagzuur, vermoeid... hopelijk is het snel voorbij, want leuk is het niet.

Maar ja, laten we hopen dat er over een maandje of 7 een kindje uit komt, dan heb ik het niet helemaal voor niets ondervonden :p!

Nja, gister intake bij vk, bloeddruk top.
    En dan as donderdag de termijnecho, dan zien we precies hoever ik ben. SPANNEND!!

Hier gaat het voor de rest allemaal goed???

4. MamavEsmee

Mijn ervaring is dat je juist van overmatig chips (zout) en snoep ( suiker) aankomt.. brood ed. zijn prima voedingsmiddelen..;)

5. MamavEsmee

Meisje V leuk dat je komt updaten.. Sterkte met de misselijkheid. Is niet leuk!

6. liebrando

liebrando Niet meer actief

pff ik hoor vandaag ook bij de zondaars. Mijn mannetje nam me mee te lunchen en ik heb toen een heerlijke uitsmijter met ham/kaas/spekjes en rosbief gehad. Zit enorm vol vult echt erg, maar goed vanavond maar een bakje soep etn om het te compenseren hoop ik! Heb zostraks ook skeelers gehaald vanaf meteen voor straf maar een best blok skeeleren haha.

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MeisjeV: Leuk dat je ons even op de hoogte brengt! Hoop dat je misselijkheid snel minder word meid! En... eerste echo! Spannend hoor! Veel plezier!

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

MvE, dank je meid.

MeisjeV, leuk dat je komt updaten en spannend termijnecho!

JM, hoop dat het iig gesmaakt heeft. Skeeler ze vanaaf.

Moppie, lijkt me ook sterk dat je door die bol een halve kg aankomt.

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik geloof dat je mij bedoelt hihi! ;)

10. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zow er is alweer veel gekletst.

@MvE: Heb net me banaan met kiwi gehad, denk dat ik straks nog een knackebrood met filet american neem ofzo, kom k toch wat hoger uit denk k dan maar...

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hahaha ja hoezo heb ik slaap hihi.

12. MamavEsmee

Prima keus meid!

13. MamavEsmee

Heb net een schaaltje galia meloen op.. lekkerrrr..

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    jaaaaaaaaa MvE die heb ik ook nog liggen !
    ff uit de koelkast pakken kan hij op temp komen en vanavond lekker smikkelen maar ... goede tip !!

en nu hier wat zo ga met tim ff naar de speeltuin denk ik !

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dames plassen jullie ook heel veel? Ik zeker 6x minimaal op een dag.

16. MamavEsmee

Emma.. Ik heb gisteren dus de meloen in stukjes gesneden en in vershoudbakjes gedaan.. Kon ik gisteren 1x en vandaag 2x een bakje pakken. Heerlijk en erg laag in callorieen.:D

17. ff snel update

-22 kilo

doe nu nog steeds dr frank maar voor de laatste 10, ik moet er nog 18, wil ik ook calorieen gaan tellen

Dus dan zal ik hier wel vaker zijn

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Meiden wat kletsen jullie veel ;) :p moest gewoon 7 pagina's verder lezen haha!!

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey..........

Jeetje :$, weer zoveel gekletst.
    We zijn hier wel een stelletje kletskousen met elkaar.

@Moppie, meid :(! Balen zeg. En inderdaad, dan mag je jezelf even lekker verwennen hoor. Vandaag mag het, baal maar even flink en morgen weer een nieuwe dag meid. Dikke knuffel...! En je appelreceptje klinkt goed. Ga ik zeker eens proberen :).

@Emma, ik heb zo gelachen..... 1 M&M. Hm, als ik het neem, dan moet ik minstens een halve zak ;).

@Renieta, fijne verjaardag. En joh, neem lekker een stukje taart. als ik een feestje heb en dieet streng, dan neem ik OF een stukje aart, OF gezonde hapjes. Dubbelop doe ik nooit. Heb ook wel moeite taart af te slaan. Maar de hapjes ronde duurt langer dan de koffie/thee ronde. Ik kies dan zelf voor wat hapjes. De taartronde is zo om haha. Geniet in elk geval van het feestje, en is je cadeau klaar?

@Sweetroosje, misschien voel je je beter als je de BV stopt? Of wil je hier echt mee door gaan. Dan kun je misschien het afvallen tot het einde van de BV zo laten, gewoon erop letten. Dat doe je al lees ik, beschuit nemen terwijl je een stukje cake van plan was. Dat doe ik nu dus ook. Ik neem wel lekkere dingen, maar overweeg alles heel goed. Denk wel na voor ik echt iets lekkers neem, en ik bedenk me ook wat de gevolgen kunnen zijn. Als ik er dan nog achter sta neem ik het gewoon. Laatste tijd doe ik alles gewoon hahahaha.
    Toen ik BV gaf wilde ik heel graag afvallen, mijn borsten waren werkelijk gigantisch, en ook daardoor baalde ik van mezelf.

@ Humbley, haha, leuk opgelost met de lijst achter mijn naam. Weet je wat? Ik blijf gewoon mijn gewicht doorgeven :p. Ga elke vrijdag wegen en dan laat ik je dat weten ;).

@MeisjeV, heel vervelend. Ik had het bij de 1e zwangerschap ook. Nu helemaal niet. Alleen een week buikgriep gehad, maar buiten dat om niet misselijk en ook niet overgeven. Ik vond het toen verschrikkelijk. Ik heb de intake afgelopen dinsdag gehad en heb nu dinsdag een termijn echo. Spannend he :).
    Veel kijkplezier, het is geweldig.

@Mamavesmee, geniet van het feestje meid. Maar dat komt vast wel goed. Lekker dansen ook?? Verbrand je de hapjes ook wel weer mee haha.

@Hema rompers, ze zijn geweldig. Esmee draagt ze vaak en ik doe er leuke t-shirtjes over. Je hebt nu weer zulke leuke shirtjes en het kost haast niets. Dus ze heeft de wereld. Ik heb vorige week weer twee roze en twee blauwe rompers gekocht. Ze zitten ook heerlijk volgens mij.

@Pendelen, las over pendelen. Ik heb het voor de gein gedaan vlak voor ik wist dat zwanger was ;). En de pendels zeiden december-jongetje. Dus ik dacht, ach, dan duurt het wel even nog. Maar ik was al zwanger toen, wist het alleen niet. Vind pendelen echt onzin, maar het is wel leuk te weten. Mijn tante pingelde wel met een ketting. Ook zoiets, toen zou ik 4 meiden krijgen :p. Harrold was al niet blij toen hahaha. Vier meiden, hij zou het nu wel leuk vinden een zoontje te krijgen ;). Mij maakt het totaal niets uit.

Nou dames.....

Vandaag weer rare dag :)

O: kom cruesli met melk.
    T: twee boterhammen met een gekookt ei, yoghi.
    L: portie kibbeling met knoflooksaus.
    T: koffie met melk en een zoetje, bruidskoekje.
    A: friet met een frikandel.

De friet was niet de bedoeling.
    Maar vanaf nu plannen we op zaterdag ook frietdag.
    We hebben nu geen vaste patatdag.
    Dus vandaar beginnen we vandaag meteen hahaha.
    Ga het voor het eerst vers maken ;). Ben benieuwd.

Vandaag druk gehad.
    We zijn van de week aan het puin ruimen geweest in en rond het huis, en vanmorgen naar de stort geweest, huis opgeruimd en schoongemaakt. De dag is dan zo weer om trouwens.

Vanavond relaxen.
    We zouden uit eten en naar de film, hadden we in de planning.
    Maar ben echt wel moe aan het eind van de dag, en lijkt me nu ook niet zo verstandig. Als de drie maanden om zijn en ik wat fitter ben, dan is dat wel leuk. Volgende week ook hier een drukke week.
    Erg veel werken, ben alleen dinsdag de hele dag vrij.
    En dan hebben we de termijnecho, dus ook al op pad. We willen dus dit weekeinde even rustig aan doen. Ga beginnen met verjaardagskaartjes voor Esmee haar verjaardag.

@Ideeen gezocht voor een kindertaart. Ik zou bij de bakker een taart bestellen van hello kitty. Heel leuk.
    Maar toen mijn nichtje 1 werd hadden ze ook zo'n taart en die was erg mooi, maar zo zoet. Er waren weinig die hem lekker vonden. Kwarktaart is altijd erg in trek hier. Ik zat te denken gewoon kwarktaarten te maken en die leuk opmaken met roze kraaltjes, bloemetjes o.i.d! Maar misschien hebben jullie leuke ideeen?

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ninien, wat goed zeg!

MvE, hmm lekker galia meloen. Echt het weer ook voor, vooral als die gekoeld is.

Rianne, tjah we hebben vaak bewezen dat we kletstantes zijn hihi.

Hier net de was opgehangen en genoten van het zonnetje op het balkon, de kleine hara groentehap gegeven en nu bijkomen op de bank (voel me echt een oma deze dagen door die vermoeidheid).

Deel Deze Pagina