@Humbly, Butterfly en MvE, het zat jullie niet mee zo te lezen. Bij deze een dikke knuff voor jullie en Humbly, ik hoop dat er gauw een oplossing voor je is. Sterkte! @Dani, welkom en succes met het afvallen. Denk op zulke moeilijke momenten aan waarvoor je het doet! @Hier, dinnetje is net weg. Gezelleig ge-thee/koffie leut, ze had 2 bosschebollen meegenomen waarvan ik 1tje op heb (FOEI). Heb honger, nog niet gekookt omdat ik niet weet wat te koken pff.
@Humbly,Butterfly,Mamavesmee Heftig allemaal! Heel veel sterkte voor jullie! Ik heb onverwachts een drukke dag gehad ik belde mijn vriendin (die 10 dagen geleden bevallen is) even om gezellig te kletsen en toen ben ik er onverwachts heen gegaan. Rond 12.30 zat ik nog steeds bij haar belde mijn zusje of ze mocht komen ze zou op de fiets komen ben ik haar tegemoet gereden (in totaal 14 km gefietst) en vanavond breng ik ze nog een eindje terug dan heb ik denk nog 6km erbij. Vanmiddag naar de Lidl en Jumbo geweest om heel veel boodschappen voor mijn verjaardag enz ik heb wel chips,chocolade enz meegenomen waar ik niet echt weg van ben haha. Ik ga nu koken lekker andijviestamppot tot straks allemaal!
@Mamavesmee, dat doe ik ook. Ik zeg elke dag tegen Esmee hoeveel ik van haar hou, hoe lief ik haar vind en knuffel ook elke dag met haar. Ze is mijn alles, ze is mijn leven....!! Samen met mijn man natuurlijk hahaha. Het is rustig geweest hier vanmiddag zeg. Had weinig bij te lezen, is ook wel eens lekker haha. Op het feestje een stukje zelfgemaakte taart gehad...... niet te eten 8), gadverdamme!! En een vriendin van mijn schoonzus vond het ook niet zo lekker, we zeiden dat het heerlijk was maar wel heel machtig. We zaten vol haha, wel lullig. Ik heb de helft laten staan. Schat het stukje wat ik had wel op 200 kcal. Zat roomboter in de vulling, en cake. Verder thee gehad en geen hapjes. Had er ook nie echt trek in, ben nu lasagne aan het maken. Kan zo de oven in. Vanavond even boodschappen doen, moet nodig weer. Lopend kun je dan net niet zoveel meenemen he. Dus even met de auto voor de weekspullen.
Trouwens... maken jullie voor de hele week de planning wat er s'avonds wordt gegeten? Voor degene die weekboodschappen doen?
ik probeer wel vaak voor 3/4 dagen een planning te maken maar voor de rest lukt het soms niet! we eten 1 x per week friet maar wel met vlees en groente erbij en 1 x per week vis en 1 x soep met brood!! de rest aardappelen/rijst met vlees en groente en 1 x in de week pasta!
--->> dani; welkom en veel succes!! **** Liam kan zelf op de stoel komen en er ook weer af YouTube - MOV00675.MPG
@Dani: Welkom, en heel veel succes!! Ik ben vanmiddag weer een beetje buiten mijn boekje gegaan. Heb met een vriendinnetje op het terras gezeten en hebben lekkere nachos gegeten met gesmolten kaas, en een stokbroodje met kruidenboter. Net dus maar 2 volkoren crackers gegeten met rookvlees en een schaaltje yoghurt. Van mijn frietjes van gister was ik gelukkig maar 3 ons aangekomen, dus ik hoop dat het morgen ook weer zo meevalt. Vanaf nu dus volop water drinken, en morgen weer lekker gezond doen. Heb verder vandaag gelukkig geen tussendoortjes genomen. Hoop dat ik ook niks meer pak vanavond. Hopelijk valt de schade dan weer mee.
@Humbly: Dikke knuffel! Hoop dat je snel een eigen plekje vindt, want dit is ook geen fijne situatie zo... @Butterfly: Het gemis van complimentjes... kan er een boek over schrijven helaas. Wees trots op jezelf, en wat je bereikt hebt!!! Had vroeger ook graag willen horen dat IK het goed deed, ipv "je zus doet het beter" Met mn zus heb ik echt een super band trouwens! Zie hyves voor ons vage wazige fotootje hahaha... Maar thuis, ach... Ik heb de afgelopen 5 jaar heel wat narigheid te verduren gehad en had graag ook eens willen horen "hoe gaat het" of "ik ben trots op je" omdat ik toch even mn studie af heb gemaakt ondanks alles... === @Dani: WELKOM!!!
O: banaan T: 2bh jam, thee L: 1bh appelstroop, flesje sinaasappelsap, thee T: 1bh appelstroop, blikje cola light, thee T: reepje 40gr. chocolade A: spaghetti met gehakt, ui, tomatensaus. witlof, ijsbergsla, pakje sap straks nog wat kwark, appel enz.
Ben weer eens stout geweest vandaag: O: 2x bbb met kaas, kop rooibosthee T: nvt L: bosschebol, kop koffie, paar chocorozijntjes (FOEI) T: nvt A: rijst, prei/courgette met boursin, paar el vissoep T: 0.5l water
Moppie.. Wat dat toch is met ouders en complimentjes.. Die geven we onszelf dan maar he?! Lekker menuutje trouwens! Sweetroosje.. Ik ben " nog" niet stout geweest vandaag.. heb wel enorm veel zin in chocolade.. * zucht* Ik krijg morgen een nieuwe fiets! Gewoon een zwarte omafiets, met achterzitje en een krat voorop.. leuk!!
Heb dat altijd als ik ongie ben, zin in chocolade pff wat hormonen allemaal kunnen doen met een vrouw zeg. Jij mag het hebben, jij hebt je streef behaald ik niet. Leuk een complete omafiets, ik ben nog steeds opzoek naar een mamafiets.
Zit nog een kilo van mijn streef.. maar ben nu aan het stabiliseren, helaas past daar geen choco in.. Heb niets met omafietsen en versnellingen, laat mij maar gewoon fietsen!
Zo mijn zusje is weer weg ik heb in totaal 25km gefietst vandaag Mijn km-teller doet het sinds gisteren weer is wel prettig haha. Mijn eerste kado is al binnen voor mijn verjaardag van mijn ouders gehad een super mooi grote witte houten tuinbank Arnold heeft hem net in elkaar gezet staat echt super gezellig! Ik heb net als avondeten 400 gram andijviestamppot gegeten en 2 kleine verse scharreleieren was echt super lekker! Ik heb ook niet gezondigt vandaag ontbijt 1 volkoren cracker met ossenworst 200 gram optimel kwark citroen tussendoor niks was bij een vriendin en heb de koek en beschuit met muisjes afgeslagen lunch 3 volkoren boterhammen 2 met achterham 1 met halvajam (abrikoos) tussendoor 1 klein gehaktballetjes klein stukje ham (was in de jumbo boodschappen aan het doen) avondeten andijvie ei Misschien dat ik straks nog wat neem maar zit echt propvol
Thanx :d Heb net een raketijsje gehad (40kcal ofzo, mijn favoriet!!) en neem vanaaf nog kwark met fruit. dat mist nog, zuivel en 1 st. fruit. heb ook geen flauw idee hoeveel kcal het is, ga het ook niet meer uitrekenen