10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik zal jullie even verlossen want ik ben helemaal vreselijk geweest haha. Ik heb als avondeten een pistolet met ham en kaas en ei, en een beetje curry eroverheen gehad. En zonet nog een heerlijke bak Mona toetje gegeten dame blanche, witte pudding met chocolade saus hmmmmm!! En ik heb er heerlijk van genoten en echt geen spijt van!!

Morgen krijgen we patat, en savonds een bowlingparty van me man zijn werk dus daar zal ook het een en ander gedronken en gesnapt worden haha.....

Onze kleine meid loopt nu echt los! Dat kan ze al alleen ze verdomde het. Ze was liever lui haha. Maar nu vind ze het toch echt geweldig en stapt ze vrolijk overal heen! Ik vind het heerlijk om te zien, moet er wel even aan wennen haha. Ons kleine meisje die nu ook al wegloopt haha. Dan merk je echt hoe snel de tijd gaat! Nog een jaartje dan zit zij ook alweer op de peuterschool dan heb ik ze alle 3 niet meer thuis. Ohhh wat zal dat stil zijn bleghh......Dat zou echt wennen worden!

ik zal jullie even bijlezen haha!

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nou ik zal mijn lijstje ook hier neerzetten.
    ik kan nu nog veel op maar hopelijk word dat vanaf 3 mei minder

O: 2 beschuiten 1 met 1/2 plakje kaas en een met smeerkaas
    T: pepermuntje en water
    L: 2 getoaste boterhammen met kaast
    T: water en pepermunt
    A: aviko zwitserse aardappelschotel (van 1 zak is nog over) met een broodje hamburger (met mager gehakt) en daarbij salade: sla, uien, radijsjes, komkommer, tomaat
    T: appel en water

en evt als ik nog honger heb een kommetje pudding

3. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ jongmoedertje , ben je nog aan het dieeten ? Zie alleen maar lekkere dingen voorbij komen bij jou :p
    @ dani , welkom en succes met afvallen !
    @ humbley , jeetje meis wat een gezeik , hoop voor je dat je snel wat anders hebt om te wonen ...

Menu vandaag ,
    ontbijt , 2 plakjes vetarme ontbijtkoek
    lunch , boterhammetje met jam , kopje koffie
    tussendoor , 3 droge koekjes
    avondeten , aardappelen , spinazie , halve gehaktbal
    nu , bakje lays baked ..

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Jongmoedertje.. Fijn dat je zo lekker kunt genieten van al het eten! En een leuke avond voor de boeg! Wat leuk dat je meisje nu ook losloopt..

Zustertje.. wow wat een beweging heb je gehad vandaag!Goed zeg.. En de boodschapjes etc al binnen. Wat een mooi cadeau heb je gehad van je ouders..

Moppie.. kwark en fruit zijn geen dikmakers he? Dus zit wel goed met de callo's meid!

Dani.. prima menu, maar is pudding niet heel vet?

Net mijn fiets al opgehaald, slot en standaard zitten er ook al onder. Morgenmiddag zet Erwin het achterzitje er op.. kunnen we lekker gaan fietsen!!

5. MamavEsmee

Nicole.. Je hebt het vandaag weer goed opgepakt meid.. mooi menu!

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,
    @ Kim: Mmm lekker zeg, friet saté! Heerlijk!

@ Chantal: Goed dat je een sinaasappel hebt gepakt ipv chocola!

@ Zustertje: Gaat helemaal goed komen hoor. 1 mei onder de 107!

@ Nicole: Die brownie moet wel heel lekker geweest zijn, als je er zelfs over droomt.

@ Humbly: Kan me voorstellen dat je je k*t voelt onder de situatie thuis, zeker nu Liam eronder lijd. Hoop dat hij snel weer wat beter is. En dat de situatie ook verbeterd. Weet je zeker dat je geen urgentie kan krijgen, zeker nu Liam ziek is? Knuffel voor jou! Wat een schattig filmpje van Liam!

@ Butterfly: Jeetje wat een verhaal, oven jouw jeugd zeg. Fijn dat je destijds bij je vriend bent kunnen gaan wonen. Moet een moeilijke tijd geweest zijn. En dat niemand vraagt hoe het met je gaat of hoe je echo is geweest. Ik kan me daar echt niks bij voorstellen. Hier zou meteen dezelfde dag iedereen aan de telefoon hangen, om te horen hoe het geweest is. Ook een knuffel voor jou meid!
    Wij maken altijd een planning voor we booschappen doen, met wat we de hele week gaan eten.

@ MamavEsmee: Wat een verhaal zeg. Moet moeilijk geweest zijn! Kan me voorstellen dat je het voor Esmee heel anders wilt, en zo te lezen slaag je daar goed in! Knuff! Leuk dat de echo van je zusje zo mooi was! Wel jammer dat ze niet konden zien wat het is.

@ Dani: Welkom en succes met afvallen!

@ Kimmetje, kimmetje, kimmetje toch :p

Zo, ik ben weer bijgelezen. Wat een verhalen vandaag zeg. Krijg er kippenvel van meiden! Knuffel voor jullie allemaal!
    Ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt. Ik hoop eigenlijk onder de 105 te zitten, maar ik ben er bang voor, dat dat niet gaat lukken. We zien wel, ik kan er nu toch niks meer aan veranderen. Ik heb het voornemen om aankomende week niks te zondigen (dat streven heb ik eigenlijk altijd, maar nu extra)…

19 mei is een collega jarig. Ze vertelde vanmiddag dat ze dan voor ons een cheesecake met witte chocola en frambozen gaat maken. Ohhh… ik denk niet dat ik daar nee tegen kan zeggen. Mmm!!! (waar je je een maand van te voren druk over kunt maken he;))

Mijn menu van vandaag:

O: 200 gram optimel yoghurt
    30 gram muesli
    1 beker optimel drink

T: 1 peer
    1 appel

L: 2 krentenbollen
    1 cup a soup tomaat

T: Water

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram mengsel van kipfilet, roerbakgroente en chicken tonightsaus

Totaal: 1176 kcal

Liefs

7. nicole26

@ mamavesmee , ja moet wel anders gaat er nooit meer iets vanaf :( Lekker fietsen , ik moet nog een nieuwe fiets kopen ;) pak altijd die van mijn moeder maar moet er nu toch echt zelf een gaan kopen , hahaha ....
    @ melanie , hoop dat de weegschaal morgen lief voor je is 8) Cheesecake , kan me voorstellen dat je daar nu al aan denkt ;):D

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, hier een drukke avond gehad.
    Esmee lag in bed, gezogen, gedweild, boodschappen gedaan, luiers ingeslagen. Had nog een actiebonnetje, 3 pakken halen 2 betalen. Altijd leuk. Ben naar Super de boer geweest, waren zoveel aanbiedingen. En de actie met de monopoly kaarten. Als je alle stationnen hebt, win je gewoon een vakantie naar spanje of portugal. Heb er al twee :D, nu nog 2 hahaha!!!

En de meloenen waren bij de C1000 in de aanbieding, dus meteen 3 meegenomen. Gisteren 1 gekocht, en die is nu al op :).
    Eet zo een halve meloen.

En nu................ ligt er weer een lading was :$.
    Waar het vandaan komt mag Joost weten.
    De laatste was voor vandaag zit in de droger. Heb gewoon 4 wassen gedraaid, ook beddengoed trouwens.

Mijn dagje:
    Ontbijt:
    3 volkoren crackers met pindakaas, melk.
    Tussendoor:
    160 gram meloen en 75 cl water.
    Lunch:
    4 boterhammen met, 2 plakken kaas, 2 plakjes achterham en tussen de sandwichmaker, water.
    Tussendoor:
    Half stukje taart met 2 kopjes thee. ( weet niet wat voor taart, zelfgemaakte ).
    Avond:
    Boterham met kaas, half bord lasagne ( bewust voor de boterham gekozen, dan at ik minder lasagne, zit al veel kcal in :) ).
    Tussendoor:
    Banaan

En als ik vanavond nog trek heb......... er is weer voldoende fruit, maar dat heb ik al gehad vandaag, denk dan een bakje kwark!!
    Optimel meegnomen, aardbei maar ze hadden ook een nieuwe smaak, appel kaneel, ik kende niet nog niet.

9. liebrando

haha nee ik lijn even niet meer, ik heb even een pauze genomen! ik blijf verder wel gezond eten enz (behalve nu dan ff haha) maar me calorieeen tellen enz nee dat is voor mij even aan de kant! Heb het wel even gehad na 1,5 jaar. Moet maar even weer rust er inkrijgen enz, en wie weet heb ik over een paar weken weer eens de energie en motivatie om er echt weer voor te gaan!

10. MamavEsmee

Melanie.. Mooi dagje vandaag zeg! En 19 mei lekker genieten van de cake/taart.. Ik eet dan een taartje met je mee want ben dan ook jarig!:D Ik hoop dat ik het anders doe..goed genoeg dat Esmee later terug kan kijken op een mooie en liefde volle jeugd! Ze willen niet weten wat het geslacht van de kleine is..;)

Nicole.. Ik heb deze fiets ook met een leuke aanbieding gekocht! Ben niet zo'n dure qua fiets, geen moeders fiets oid. Gewoon een simpele oma fiets, met mooie rietenmand en achterzitje! Joeppie!!

Butterfly.. Mooi menu vandaag meid! JA, die was he?? Pffff.. En je lekker uitgeleefd met de koopjes, ben ook een koopjes jager!:D Die appel/kaneel vind ik niet zo lekker, smaakt vrij melig vind ik! De citroen heb ik gehaald, dacht dat die niet lekker was maar die is echt jummie!!:D

Ik heb trek, geen toetje gehad dus net een crackertje met een klein beetje kipkerrie salade. Ga zo nog wat chipjes pakken!

11. liebrando

Ja ik heb er nu gewoon echt van genoten, geen spijt van. Of gedacht van oei zal ik dat nou wel doen? nee ik ben gwoon naar de winkel gegaan heb verse pistoletjs gekocht en de mona toetje! De rest had ik al in huis. Dus lekker gaan eten!

Jaaaaa morgen een leuke avond heb er wel even zin in! Even samen de deur uit, weer ff bijkletsen mt zijn collega's en de vrouwen!

Jaaaaa zeker leuk dat ze losloopt het is alleen even wennen, ze was altijd te lui en nu stapt ze overal heen zelfs al naar buiten! Dus dat is even wennen, dat we onze kleine meis (want klein is ze haha) nu zo zien lopen!

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Met nog kwark straks kom ik uit op 1840 kcal.
    Vind dat knap gedaan van mezelf :).
    En dan wete ik niet eens zeker of ik de kwark neem, zonder de kwark zou volgens cal checker teveel vet eten en met kwark niet teveel en niet te weinig. En aan kcal mag ik het hebben, moet eigenlijk wel. Vind anders dat ik laag zit.
    Kan ook nog een koek nemen :).
    Dan kom ik op 2040 uit.

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Jongmoedertje, kan me helemaal voorstellen dat het nu wel hard gaat. Esmee is 10 maanden, en die staat al los en heeft haar eerste stapjes al gezet :$, nu al!! Wat worden ze dan ineens groot.
    Denk dat die loopt als ze jarig is. Ze is zo snel met alles.
    Kroop met 5 maanden al, stond een paar weken later al bij de tafel.
    Vind het aan de ene kant helemaal niet leuk, ze wordt nu ineens zo groot. En lekker er eventjes uit. Is voor mijn man en mij ook lang geleden dat we lekker eens weg zijn geweest. Maar goed, werk om het weekeinde en het weekeinde dat ik thuis ben vind ik het heerlijk thuis.

14. liebrando

Onze kleine meid liep ook al met 10 maanden net als haar jongste broertje. Maar ze verdomde het om steeds te lopen kruipen vond ze veel interessanter. Met 1 jaar liep ze ook los overal heen, alleen waneer zij zin had. Dus we hoefde haar echt niet op de voeten te zetten om te stappen want mevrouw trok dan lekker haar beentjes op. Maar nu haar broers de laatste tijd steeds buiten spelen en dus van binnen naar buiten lopen en rennen heeft mevrouw zoiets van heeee dat is nieuw dat kan ik ook wel even. Dus die wandeld vrolijk naar buiten zodat mams er lekker achteraan kan, en lachen dat ze dan doet haha heerlijk!!

Ja zodra ze de eerste stappen hebben gzet dan gaat het hard hoor. me oudste word dit jaar alweer 6 jaar, kan het me echt niet voorstellen maar toch is het zo! Dan denk je echt jeetje waar blijft die tijd toch!! Vind het soms wel moeilijk om te accepteren hoor. Hij was ons 1e kindje,en nu laat ie zich langzaam meer los, spelen bij andere kinderen, elke dag naar school, zelf de kleren aan en uit doen, zelf brood klaarmaken enz....dan besef je wel even hoe hard ht allemaal gaat. En hij is heel trots dat ie het kan, en dat ben ik ook op hem hoor, maar van binnen doet het toch wel een beetje pijn omdat je weet dat ie zich nu beetje voor beetje meer gaat loslaten van je.....

Me man en ik gaan eigenlijk nooit samen weg. Alleen personeelsfeest 1x in het jaar, nu hebben ze extra een bowlingavond gedaan. Ik ga normaal altijd naar cambuur dan is hij bij de kids want hij is een ajacied haha.....Dus ik ben meestal alleen weg, is ook weleens leuk om samen weg te gaan. Ik wil wel een vertrouwde oppas gaan zoeken voor 1 of 2x in de maand, maar me mannetje niet. Dus dat schiet niet op haha...........

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @mamvanesmee pudding is idd vet maar neem 100gram van de mona dat zijn 60 cal en ik zit dan echt vol dus dat gaat maar heb het nog niet gepakt dus doe ik nu ook niet meer is te laat!

16. nicole26

@ jongmoedertje , soms moet je gewoon ff stoppen met lijnen , en als je op gewicht blijft pak je de draad toch gewoon over een tijdje weer op ;) Moet zeggen dat ik de laatste tijd ook niet meer heel erg gemotiveerd ben voor die laatste 5 kilo :)

@ mamavesmee , kan aan een fiets ook niet heel veel uitgeven , dus word ook een goedkoopje :p

17. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Jongmoedertje: Geniet er van morgen!!!
    Wat lijkt de tijd ineens te vliegen als ze rond gaan lopen he ;) Haha... kan zelf bijna niet wachten tot ik zo'n rondhuppelende uk in huis heb...

@Nicole: kom je zo niet op veel te weinig kcal uit? Lijkt me zo weinig, jouw dagmenu! Snap dat je even streng wilt doen, maar niet TE weinig eten he!

@MvE: nee, de kwark maak ik me geen zorgen over. Had 200gr magere kwark, een banaan en een groene appel erdoor, met lepeltje frambozenjam. :D
    Heerlijk, fietsen! mijn kat gebruikt mijn banden helaas als krabpaal, en ik heb geen zin om WEER nieuwe banden te halen... komt volgend jaar wel na de verhuizing...

@Melanie: cheesecake met witte chocola en frambozen...... (moppie herhaalt dat in gedachten even 10x achter elkaar... ooooowwwwwww!!!) :D

@Butterfly: hoe gaat het met je gewicht meis? Ben je al veel aangekomen of blijft het binnen de perken? Idd al weer bijna 11 weken zwanger!!!
    Was je bij Esmee veel aangekomen totaal?

@Samen dingen doen: wij gaan ook nooit samen weg hoor. Veel te druk leven sinds Wim werkt. Nu ik ook werk hebben we er helemaal geen tijd voor! Heel soms plannen we nog wel eens een dagje dierentuin. of inderdaad wat Jongmoedertje ook al zegt: personeelsfeestjes, maar er komt weinig van.
    Eigenlijk zou ik graag een hotelletje willen boeken om eens een weekend helemaal tot rust te komen, maar dat lukt niet met de huidige verbouwing / onze huisdieren...

@Hier: Mijn schoonzusje is gister bevallen van een gezonde zoon, 8 pond! :)
    Vriendlief is best een trotse oom volgens mij ;)

Nu hij nog pappa worden :p

edit: zie banner... ;)

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Oh haha, dan heb ik het verkeerd begrepen. Weet niet of ik met die verjaardag de taart neem. (of ik hem kan weerstaan). Wij hebben in de familie eind mei 8 verjaardagen (in 1 week :$) Waar ik ook allemaal heen moet. Ik zie wel! Eerst het weekend weg maar eens overleven. 1 voordeel, mijn moeder is ook aan het lijnen (al is het niet zo streng als ik) dus dat helpt wel.

19. MamavEsmee

Moppie..gefeliciteerd met je neefje! Oef.. krabpaal is niet handig nee..;)

20. MamavEsmee

Veel plezier vanavond meid!!:D

Share This Page