Dat is wel heftig zeg.. En anders in je menu in calculeren dat je wel een klein stukje mag hebben.. zeg maar 2x..
@ moppie , nah ik geloof dat ik net een heel netjes dagje heb verpest 2 mueslirepen en een halve zak lays baked dus kom wel wat hoger uit dan vanmiddag ... normaal kom ik altijd tussen de 1100 en 1300 calorieen uit , als ik hoger of lager zit val ik niet meer af inderdaad ...
Zo'n weekendje moet je gewoon een keer plannen. Wij hadden het er ook steeds over om een weekendje weg te gaan, maar elke keer kwam het er niet van. En nu gaan we in juni uiteindelijk (na 4 jaar) een weekend naar Brugge. Ik kijk er echt naar uit!
Hahaha, het was altijd in mei al druk met de verjaardagen hier. En nu heeft mijn zus vorig jaar ook nog eens de tweeling (vorig jaar geboren) ertussenin geparkeerd hahahaha! Wel gezellig
Moppie, ben ik totaal 1 kilo aangekomen . Was iets meer maar loop veel en ben heel bewust van wat ik eet. Dus was weer afgevallen, en nu in totaal 1 kilo aangekomen. Ben er wel heel blij mee haha!!!
@Mel: Haha ik moet nu ineens denken aan een ijsje van ben&jerry's. Daar hebben ze schepijs van bij Jamin, en dus ook de smaak cheesecake. ZO LEKKER!! Morgen ga ik weer op rantsoen!! En ik heb me voorgenomen me niet te gaan wegen, want ik lijk wel achterlijk om iedere dag op dat ding te gaan staan.
oops, das balen meis! misschien overdag toch iets meer eten, zodat je savonds niet de neiging krijgt om dit soort dingen te pakken? als ik savonds ga snaaien, weet ik dat ik overdag te weinig heb gehad (zoals gisteren met die chocola en bapao...) tijd voor bed! over 6 uurtjes gaat mn wekker al weer - veel te vroeg!
Goedemorgen meiden, Ik een keer de eerste hier, dat gebeurt ook nooit. Ik had nog wat tijd over (voor het naar mijn werk gaan) dus ik dacht laat ik mijn gewicht vast doorgeven. De weegschaal was lief voor me vanmorgen. Ik woog 104,7 kg, dat betekend dat er deze week (ondanks de chinees, en de chocokoeken van zondag) 1,3 kg af is. Me is happy Fijne dag allemaal en tot vanavond! Liefs
Wow, goed bezig Mel!!! Ik kon het vanmorgen ook niet laten om weer te wegen (terwijl ik gister nog zei dat ik het niet zou doen maar goed). Ben gelukkig niks aangekomen na de Nachos en het stokbrood met kruidenboter! Ook niks afgevallen maar dat had ik ook niet verwacht. Ik hoefde vandaag eigenlijk pas om half 12 te beginnen, maar ben nu al wakker Zo maar even opruimen hier! Fijne dag allemaal!
Nicole.. jammer van je mooie dagje. Acht, die 2 muesli repen zul het niet doen! Melanie.. Allemaal verjaardagen is zeker gezellig! En lekkerrrr.. Je streven voor deze week toch bereikt meid! Hardstikke goed meid.. Kimmetje.. Ohh.. ben & jerry's.. * kwijlt*.. Dat is zooooo lekker!! Misschien is elke dag wegen i.d. geen goed plan! Oh.. toch gewogen lees ik. De weegschaal was in iedergeval lief voor je meid. **** Weinig gekletst sinds gisteravond.. Zit nu aan mijn ontbijtje.. Straks, zoals elke ochtend hier even schoonmaken en met de honden wandelen. Vriendinnetje kwam misschien nog even langs.. In iedergeval even wat fruit halen bij de supermarkt.. En vanmiddag lekker fietsen natuurlijk!!! Vanmorgen natuurlijk weer gewogen.. 74,3.. blijf redelijk stabiel! Ben er echt blij om!! *** Mijn menu: O: 200 gram optimel vanille yoghurt met 1 eetlepel muesli. T: appel L: 2 boterhammen met kipfilet en 1 knackebrodje met pindakaas. T: appeltje A: friet met goulashkroket en salade. T: 50 gram ( gewone ) chips. Zit dan op 1423 callorieen.. Wil vandaag weer ophogen met 50 callorieen.. Maar mag dan nog zo'n 130 callorieen extra.. Wie helpt??
Ook hier intussen weer wakker. Esmee is lief voor me, ze laat me redelijk uit slapen . Heb dat ook wel wat nodig aangezien ik overdag niet kan rusten. Ik heb gewogen, en stond eigenlijk stomverbaasd op de weegschaal. Weeg 86.6 , dat betekend na gisteren een halve kilo lichter. Ik heb echt wel veel gegeten, alleen bewuster gekozen. Geen heel bord lasagne maar een halve en er een boterham met kaas bij, en inplaats van de aardbeienkoek gewoon kwark en een banaan genomen. Zelfs nog een stukje taart gehad, nou, een halve eigenlijk. Maar heb een stuk gefietst en na het eten druk in huis bezig geweest en boodschappen gedaan, dus veeeel gelopen. Heb niet stil gezeten, dus daar moet het van komen. Dan ben ik gewoon nog maar 0.6 kilo aangekomen . Ben er heeeeeeeeeel blij mee, zorg dat ik genoeg eet, net weer 3 boterhammen met slankie smeerkaas en melk. Maar verbaas me er gewoon heel erg over dat het zoveel verschil maakt dat je loopt en beweegt. Ik propte echt alles naar binnen waar ik zin in had bij Esmee. Dik zou ik toch worden. Kwam nog maar zo'n 7 kilo aan, maar ben er nu echt verbaasd over. Bewust en gezond eten en bewegen is zoooo goed voor je. Heb me dit eigenlijk nooit zo beseft tot ik er intensief mee bezig ben gegaan. Je weet het wel....... maar je doet er niets mee hahaha. ---------------------------------------- Mijn man belde net, onze woning staat te huur en een collega van hem heeft gereageerd. Wij betalen aan hun zo'n 40 euro meer nu dan de nieuwe huurpijs voor de nieuwe huurder zal zijn. Mijn man vond dit nergens op slaan en voelde zich genaaid. Het slaat ook nergens op. Nou moet ik er achter aan bellen was zijn vraag. Wat vinden jullie? Antwoord hierop halen? @Melanie, de chinees en koeken had je lichaam nodig denk ik maar zo. Wat goed zeg. Besef je wel dat je over een paar weken onder de 100 zit??? Ben super trots op je meid! Velen doen je dit niet na. Zometeen in de kleren. Moet zo naar het consultatie bureau met Esmee. Ben heel benieuwd hoe lang ze is en hoeveel ze weegt. En ze moet geloof ik prikjes. Moest een paar weken geleden maar was toen zo ziek. Geloof dat ze dat toen zei, nu prikjes 8). Zal Esmee blij mee zijn .
Butterfly..Bewust omgaan met voeding is zo belangrijk.. Gisteravond had ik na de chips zin in meer! Ben gaan douchen en nog lekker een grote bak meloen gepakt. Gaf me ook nog eens een meer voldaan gevoel!
Na te hebben gegeten en naar de wc geweest, weeg ik weer en 86.4, na 3 keer nog een keer erop staan, nog 86.4 kilo . Dat betekend maar 0.4 kilo aangekomen!!!
Ik ben zo blij dat het weer mooi weer wordt, dan eet ik ook altijd veel sneller fruit enzo. Het is weer meloen en aarbeien tijd, heerlijk!!
Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii allemaal, net mijn ontbijt op. De kleine ligt er weer in, heb de afwas gedaan en nu stofzuigen en inpakken om richting mams te gaan. Fijne weekend allemaal. Liefs SR
Hoi dames, mag ik ook meedoen? Ik ga a.s maandag beginnen, want bij mij mogen er ook heeeeeel wat kilootjes af. Ik wil een nieuwe start maken en mijn lijf wil ik helemaal o.k hebben voordat ik een nieuwe zwangerschap zelfs maar overweeg. Na twee miskramen gehad te hebben, wil ik overgewicht in ieder geval kunnen uitsluiten als oorzaak. Stom misschien, maar voel me zo schuldig. Ik hoor het wel van jullie als jullie lijstje al vol zit.
Goeiemorgen meiden , Hier net mijn ontbijtje op , ga vandaag niet wegen ik weeg maandag pas weer , ik laat even het weekend voor wat het is ( ga me niet vol zitten vreten of zo ) en dan begin ik maandag weer heel streng voor die laatste 5-6 kilo ! Vind het gewoon heel vreemd dat mijn motivatie zo goed als weg is , ben nu 15 kilo kwijt maar die laatste kilo's willen niet lukken Morgen taarten bakken , maar ik ga er zelf niet van eten , heb er wel zin in lijkt me echt ontzettend leuk om te leren Vandaag flink aan het poetsen en vanavond even de boodschappen doen ...
Hoi Hoi meiden. Gister een leuke, drukke dag gehad. S'ochtends gewerkt, thuis geluncht en daarna ff naar oosterwolde geweest naar de schoenmaker, toen snel naar huis douchen en toen op visite bij een hele goeie vriendin van me. Daar een puntje appeltaart gehad en wat hapjes. Was om 20.30 thuis en heb 200 gr optimel kwark gehad en een wrap ( kant en klaar) die niet te eten was.. brr bah wat vies. Vanmorgen weer gewerkt, maar voel me erg ellendig. Vanochtend ongi geworden, ja ben blij dat me lichaam eindelijk eens z'n werk gaat doen.. mag ook wel na 3 jaar heen en weer geschommel en ellende... maar bah heb zo'n buikpijn en rugpijn.. al begint het nu wat af te zakken. Vanmiddag even boodschappen doen en wil even voor een leuke zomer outfit kijken, word de komende dagen erg mooi weer en tja heb 1 spijkerbroek en 1 witte broek die ik nog pas, rest is me te groot.. zelfs me rokjes.. is nie grappig meer haha. ************************************************** @Humbley: Bah meid wat een ellende, heb er kippevel van en brok in me keel.. blegh. Hele dikke knuffel van mij @Moppie: Gefeliciteerd met je neefje Leuk @Melany: Wauwie 1,3 kg eraf, super van je, helemaal top @MvE: Mooi menutje en zeker mooi gewicht Wandelse, tis heerlijk weer. @Butterfly: Ik zou dat gaan navragen inderdaad, maar of je er wat mee opschiet... Hoe was het bij het cb? @Sweetroosje: Fijn weekend @Kat1981: Welkom hier en tuurlijk mag je hier mee komen kletsen, erg gezellig. Hoeveel weeg je nu en wat is je streefgewicht? Wat voor dieet ga je doen? Ik woog altijd 85 kilo met me 1.70, maar weeg nu inmiddels 76.6 en sinds ik aan het afvallen ben gaat het met me cyclus erg goed tot me verbazing. @Kimmetje: Heerlijk weer wordt het he, de komende week wordt het ook 20 graden, jammie Dat word bruin bakken in de tuin haha
Mijn menu voor vandaag: O: 250 gr aardbei optimel kwark T: Schaaltje magere yoghurt L: 2 br brood met vlokken. Kopje magere melk Glas afslankthee T: Thee/water en bakje fruit ( moet nog halen bij supermarkt) A: Gek. aardappelen met drumsticks en broccoli T: Nog geen idee
Goedemorgen dames ik ben begonnen met een gewicht van 104.3 en ben voor de operatie afgevallen tot 98.3 en nu 4 weken later weeg ik 92.8 (vanmorgen gewogen was 1.5 kilo af ) dus met bandje 5.5 kilo afgevallen! hoop voor mijn verjaardag (eind mi) nog eens 5 kilo af te vallen liefst iets meer maar dat komt wel goed!! Mijn menu ziet er zo uit: O: 2 beschuiten met kaas en 8 druifjes T: water L: 2 krackers en een appel T: water A: kipfilet met bami met veel verse groente T: yoghurt met banaan (of aardbeien als z eniet te duur zijn op d emarkt) Vandaag ook nog 30 minuten fietsen en 12 minuten hardlopen! en wandelen met de hond morgen gaan we in de tuin werken (betegelen en ophogen enz) dus zal dan niet aanwezig zijn!! @Humbley: meid wat een ellende allemaal (hoe houd je het vol) Hele dikke knuffel van mij @Moppie: Gefeliciteerd met je neefje @Butterfly: Ik zou dat gaan navragen inderdaad, maar of je er wat mee opschiet... normaal mogen ze dat doen omdat de oude huurder eruit gaat! @Sweetroosje: Fijn weekend @Kat1981: Welkom. Wil iedereen HEEL VEEl succes wensen