@Dani: Mooie resultaten al hoor Ga zo door en die 5 kg komt wel goed. Jij ook alvast een fijn weekend
hallo meiden!! vanmorgen moest ik me weer wegen hoor na het lekkere eten van gister. Ik hield me hart vast maar de weegschaal was errrrrrug lief voor me ben zelfs 300 gram afgevallen door al dat lekkere eten haha. Ik snap me lichaam echt niet meer hoor. Maar goed heb ik weer wat speling over voor vandaag. Morgen zal er echt wel wat bij zitten. Patat eten vanavond en dan de bowlingparty. Maar goed maakt ook niets uit, lekker genieten dat is het belangrijkst!! Hebben jullie de temperaturen ook gezien van het weekend ohhhhhhhhhhhhhhh heerlijk! dat word bijkleuren! Straks weer mt de oudste naar ht zwembad, pff enorm warm daar altijd, maar goed het is wel super om hem te zien zwemmen dus zweten hebben we er zeker voorover!! fijne dag meiden geniet lekker van het prachtige weer!!
Het is hier rustig vanmorgen zeg. Hier een drukke ochtend gehad, zit nu net aan mijn lunch. Na het CB meteen naar huis en in de auto gestapt. Moest nog wat op het werk brengen voor mijn collega. En de clienten wilden Esmee heel graag een keer weer zien. Het was: "ooooooohhhhh"en "aaaaaaaaahhhhh". Wel heel leuk. Op het CB alles goed, ze groeit heel mooi met de lijnen mee en doet alles verder super. Ze ligt nu op bed. Mijn dag: Ontbijt: 3 boterhammen met slankie smeerkaas, melk. Tussendoor: banaan Lunch: 4 volkoren boterhammen, 2 plakjes 30+ kaas en melk. Tussendoor: Denk aarbei en meloen. Avond: macaroni carbonara. Tussendoor: geen idee Zo wat opruimen en de auto wassen. Het is weer allemaal vogelpoep.
MamavEsmee ja fijn he die kortingsstickers van de Hema. Ik had ze van mijn ouders ook al gekregen en die zijn al op haha dus straks nog maar even die van onszelf op maken. Jeetje jongmoedertje bij jullie is het wel heel zwaar in de familie zeg! Mijn vader heeft op zijn 40ste een hartinfarct gehad en toen hij in de 50 was was er een ader verstopt en zou hij een omleiding krijgen. Maar mijn vader (en zijn vader ook) heeft een heel sterk hart en zijn lichaam heeft zelf een andere ader gezocht en dus zelf zeg maar die omleiding gecreerd. Ik heb me ook op mijn 18e laten testen en toen was het 4 of nog niet eens. Dat was volgens de huisarts genoeg om aan te tonen dat ik het niet heb. Mijn vader krijgt wel medicijnen, als hij die niet krijgt heeft ie zo weer een cholesterol van boven de 9 . Hij moet ook elk jaar naar de cardioloog. Mijn zus is net 30, ze is zelf ook eigenwijs en gaat maar niet terug naar de huisarts om zich weer te laten testen. MamavEsmee weet niet meer of je het al eens vertelt hebt maar hoe lang ben je nu aan het lijnen? Pfff zie nu dat ik van pag 129 moet bijlezen . Jeetje Elif wat heftig van je man! Kan me voorstellen dat je je helemaal rot schrikt. En gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ah Melanie frustrerend he die energiemaatschappijen. Hier kreeg ik een verkeerde jaarrekening. De man die het op had genomen hier had waarschijnlijk van een 6 een 9 gemaakt. Ik gebeld, nou werd geregeld en kon het als niet verzonden beschouwen. Wordt het toch afgeschreven! Dus weer bellen en het laten storneren en toen ik de nieuwe rekening kreeg bleek dat we nog geld terug kregen zelfs. Dat was dan uiteindelijk wel weer fijn want inmiddels ook de rekening van de waterschappen binnen . Haha Zustertje wat leuk weer ff je trouwjurk aan . Hier blijft ie wel passen aangezien ik een maand of 7 zwanger was toen . Chantal vervelend dat je nog van die moeilijke avonden hebt . Kleintje netjes 1,5 kilo al kwijt! Ah Humbly dikke knuffel! Hoop voor je dat je echt snel een eigen huisje hebt! Jeetje Butterfly jij hebt ook een heftige jeugd gehad zeg! Nou bij MamavEsmee ook al lees ik . Dani welkom! Lees inmiddels dat er wel meer gister iets te lief voor zichzelf zijn geweest . Zustertje lekker veel gefietst! Wat goed joh! Leuke mamavesmee nieuwe fiets! Oeh Melanie die cheesecake klinkt wel erg goed zeg!! Ga vanavond maar eens die optimel citroen kwark halen. Hoor jullie steeds over die kwark haha en ik hou wel van citroen . Moppie gefeliciteerd met je neefje!!! Leuk zo'n kleintje! Over samen dingen doen, hier heb ik een hele lieve schoonmoeder die af en toe de kids een avond, nacht en ochtend neemt dus dan hebben we lekker de tijd met zijn 2-tjes. Soms uiteten, naar de film, soms lekker thuis hangen samen . Wauw Melanie wat goed joh 1,3 kwijt deze week!!! Super! Butterfly zolang je maar alle voedingsstoffen voor de kleine binnen krijgt heerlijk dat je afvalt en niet te veel aan komt. Ik ben in beide zwangerschappen ook pas aan het einde een kilo of 2 aangekomen. Verder steeds stabiel gebleven, woog ook al 88 kilo toen dus dat was ook al wel zat haha. Ik had erg veel last van overgeven (bij beide tot 7 mnd ) en lustte maar weinig vette dingen. Wel heel vreemd zeg dat een nieuwe huurder minder hoeft te betalen. Zou er zeker een telefoontje aan wagen. SweetRoosje fijn weekend! kat1981 welkom! Netjes Dani 1,5 kilo er weer af . Gister een dagje zonder kids gehad en toen ben ik veel te lief voor mezelf geweest , vandaag dus maar niet gewogen. Vandaag weer wat strenger is het plan .
Butterfly.. haha.. ook een beetje een obsessie met de weegschaal.. Fijn toch dat het zo goed gaat! Fijn dat het op het CB goed was. Vind het toch altijd weer spannend.. En leuk, met Esmee naar je werk geweest.. Ohhhh.. macaroni carbonara.. lekker!! Betreft de huurder.. Ja, een woningstichting heeft recht om dingen te wijzigen. Helaas voor jullie. Maar je kunt er altijd een belletje aan wagen. Kimmetje.. Ja, het weer is er naar het weekend om lekker te genieten van een fruitsalade.. Je hebt dan ook vaak minder zin in warm eten ( ikke dan).. Sweetroosje.. Ga je elk weekend naar je moeder? Kat. Welkom meid. En het lijstje is nooit vol. Goed dat je de stap hebt genomen om af te vallen! Wat vervelend dat je 2 kleintjes bent kwijt geraakt dmv een miskraam. Hopenlijk helpt een gezond gewicht om zwanger te worden en te blijven. Hoeveel wil je in totaal afvallen? Nicole.. Ik had met die laatse paar kilo's ook veel moeite.. Maar heb na 2 weken de knop weer omgezet en toen ging het eigenlijk weer prima.. Je moet er even doorheen! Heb je de workshop morgen? We willen wel een foto van het resultaat zien hoor! Renieta.. leuk.. shoppen! Ik heb een maandje geleden 4 nieuwe broeken gehaald maar ze zijn me allemaal al weer te groot. Vind het zo jammer. Ik wil eigenlijk nog kijken voor een leuk jurkje met een legging ( strak model).. Kan het nu hebben he?! Mooi menu voor vandaag trouwens! Dani.. dus met bandje ben je in een maandtijd 5 kilo afgevallen? Had je dat niet zonder bandje ook gered? Jongmoedertje.. Zie nu al op tegen de zwemles straks van Esmee.. Vreselijk! Isabella.. Ik ben aan het lijnen vanaf 20 november.. Nu 5 maanden.. Maar het gaat nog steeds prima. Heb op 2-3 x na geen vreetbuien ( lees het snaaien van chocolade) gehad. Heb je wat leuks gedaan gisteren? En van wat voor lekkers heb je genoten? @ Jeugd.. ach.. ik heb het een plekje gegeven. IK vind het goed zo. Ik ben nu gelukkig en heb het fijn! Maar als je alles opsoms klinkt het i.d. niet heel leuk.Maar heb ook wel leuke dingen gedaan hoor. **** Vanmorgen gezellig bijgekletst met mijn vriendinnetje.. Die is dinsdag 40 weken zwanger. Erg spannend allemaal! Esmee was jammer genoeg vanmorgen met haar verkeerde been uit bed gekomen dus veel huilen en jengelen.. Wordt daar altijd kriebelig van! Tussen de middag lekker verse bolletje gehaald bij de bakker. Lekker zeg!
Ja heb lekker genoten, lekker wat gewinkeld enzo. Zo fijn ff zonder kinderwagens enzo haha. En lekker thuis van de stilte genoten . Ik had bij de AH een doos slagroomsoesjes gekocht, was in de bonus (heeeel sterk excuus he ) en voor ik het wist was die doos leeg .
Meiden ik kom na het weekend wel weer eens langs hier! Of midden in de week! Ik zie wel even wanneer ik er de tijd voor heb en of jullie me wel gaan missen
Zit heerlijk buiten en Esmee is lekker aan het spelen buiten. Zal zo even lekker bak fruit maken. De auto is aan de buitenkant gewassen, de was is gevouwen . Dacht: doe het nu maar, vanavond hik ik er weer tegenaan. Lekker dat zonnetje, even bijkleuren . En de bestelling van H&M is gekomen . Had al zo'n zin in die twee nieuwe broeken ( positie kleding ), Want de broek die ik vorig jaar droeg zit veel te groot nu en slobbert maar wat om mijn kont. En 4 hempjes, lekker voor het mooie aankomende weer .
Hoi meiden! Ik moest gisterenavond onverwachts nog weg en vandaag weer werken ik ben net thuis. Ik ga zo op de fiets naar mijn ouders en met mijn man in de auto weer terug met de auto. Ik heb nu heerlijk 3 dagen vrij samen met mijn man vanavond kom ik gezellig meekletsen! @Chantal hoe gaat het?
@mamvanesmee: mijn bandje is nu nog leeg en moet het nu op eigen kracht doen. kon redelijk snel weer vast voedsel enz eten! 3 mei is de 1e opspuiting en dan moet ik meer en sneller afvallen dus ben beniwud!! maar toch ben ik trots op die 5.5 kilo in 4 weken :d Butterfly.. .niet te vaak wegen he!!! Kimmetje.. ja ik houd ook van fruit heb net aardbeien, frambozen, appels, bananen, appels, mandarijnen gekocht heerlijk Renieta.. leuk.. shoppen! ik wacht nog even heb nog zoveel maten hier liggen!!!
Dani.. Ok, dus na de opspuiting gaat het nog sneller.. Goed dat je nu al aan het " lijnen" bent!! Meestal schuiven mensen het maar door! Butterfly.. bezige bij ben je ook! Leuk, kleding binnen.. *** Een nieuw jurkje en 2 nieuwe leggings gekocht.. Ben blij!! Nu aan een salade, patatjes zijn bijna klaar!! Lekkerrr....
@Dani, haha teveel wegen. Ik weeg zo'n 3 keer per week, soms wel vaker hoor. Ervaar het niet als lastig. Wil mijn gewicht nu even in de gaten houden. En jij ook weer heel wat fruit ingeslagen lees ik. Lekker he, geniet ook echt van fruit, helemaal met dit weer. Jeetje, wat een rust hier vanmiddag. Iedereen geniet van de zon. Mijn man is net thuis uit zijn werk en gaat even met Esmee fietsen. Even rust.... kan ik de macaroni carbonara gaan maken. Wel trek. Vanmiddag grote schaal meloen en aardbei gehad en net samen met Esmee een raket ijsje. Lekker
@Butterfly: weegschaal, vreemd ding! Maar wel een fijn gevoel!!! maarre, sta je er nou na elk toiletbezoek op? @Kat: welkom! @Nicole: Nog even en je hebt je doel bereikt! Geweldig!! Misschien begin je jezelf bij je huidige gewicht te accepteren, en hoeft het niet zozeer om die laatste kilo's er af te krijgen? Maar in ieder geval, geniet even een paar daagjes zonder calo's te tellen of te lijnen, en daarna weer een frisse start @Renieta: wat vervelend dat je zo'n last van je ongi hebt! Wel fijn natuurlijk dat je lichaam werkt, maar toch... Merk het nu ook nu ik van de pil af ben. Had voorheen nooit zoveel krampen! @Jongmoedertje: veel plezier vanavond!!! @MamaRianne: Lekker druk weekend voor de boeg? Geniet @Zustertje: geniet van je vrije weekend!! @PATRIESJA: WAAR BEN JE??? === O: banaan T: 2 bh, pakje sap L: blikje cola, opkikker, 1bh T: 1bh T: bapao, 300gr magere kwark, banaan A: .... denk dat ik straks nog een patatje ga bakken. heb al wel een grote schaal salade voorbereid...
Hey meiden, @ MamavEsmee: Fijn dat je stabiel blijft! Uhm wat je nog kunt nemen voor 130 calorieën @ Butterfly: Wat super zeg, dat jou weegschaal ook zo lief is! 4 ons aankomen bij 11 weken zwangerschap kunnen weinig mensen zeggen denk ik! Super! En tja, verhaal halen over de huur, zou ik denk ik niet doen. Ik verwacht niet dat je dat geld nog terug krijgt. Maar eerder dat ze het erop gooien dat de nieuwe huurprijs fout is. En ja, die 2 cijfers zijn nu echt in zicht voor mij. Is echt zo lang geleden. Kan het me eigenlijk niet eens meer herinneren. @ Kat: Welkom en succes met afvallen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoop dat je hier wat steun kan vinden. @ Nicole: Dat lijkt me ook niet leuk, taarten bakken, maar ze dan zelf niet mogen proeven. Heel veel plezier in ieder geval!!! @ Dani: Gaat helemaal goed komen met die 5 kilo voor eind mei! @ Moppie: Volgens mij waren de bapaos in de aanbieding Zo, hier een drukke dag achter de rug. Vandaag was het erg druk op het werk. We begonnen met 7 collegas en uiteindelijk zijn er 3!!! Ziek naar huis gegaan! Toen waren er nog maar 4! Pfff hard moeten werken! Maar dan gaat de tijd wel snel. Nu lekker 3 dagen vrij, dan 2 dagen werken en dan 7 dagen vrij! Heerlijk vooruitzicht, zeker met dit weer! 2e helft van de zuurkoolschotel van Woensdag staat in de oven. Ik heb er helemaal geen zin in met het lekkere weer, maar heb niks anders in huis, dus gaan het toch maar eten. Heb wel trek inmiddels. Mijn menu vandaag: O: 2 knäckebröd volkoren met; Slankie smeerkaas 1 beker optimel T: 1 appel 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker L: 2 meergranen boterhammen met; 20 gram ham 200 gram optimel vanille yoghurt met; 1 peer erdoor T: 1 cup a soup tomaat A: zuurkoolschotel Ik kom vandaag op een totaal van 1185 kcal. Liefs
Hoi Hoi meiden. Nou vanmiddag ff boodschappen gedaan, ook ff nieuwe kleding gekocht. Heb een witte legging gekocht met een licht kort spijkerrokje ( maat 40 ) en een fel geel/groen hempje met een soort bolero erop met allerlei kleurtjes. Witte riem erbij om en witte schoentjes of zwart, loop k er weer leuk bij Net nog ff wat boodschapjes gehaald o.a meloen, tomaten, aardbeien, bananen, kiwi, sla. Jammie.