PFFFF heb weer wat meegemaakt ben nog steeds de schrik niet helemaal te boven. Ik ging rond 15.30 naar mijn ouders op de fiets is ongeveer 18km en mijn zusje belde en ze zou mijn kant op fietsen en dan zouden we samen naar mijn ouders thuis fietsen (mijn zusje(18) en broertje(13) wonen nog thuis) Gezellig gefietst en gekletst en thuis zijn we samen met mijn ma in de tuin gaan zitten (mijn pa was aan het koken) Zitten half uurtje lekker te kletsen over van alles en nog wat en mijn zusje zat aan een flesje bier mijn ma en ik aan de wijn (ik drink echt nooit maar die was erg lekker) Ik was even binnen wat gaan halen en ik hoor mijn zusje zeggen dat ze zich beetje vaag voelt en ik zeg nog je ziet ook wit en ineens trekt ze lijkwit weg (echt witter kan bijna niet) en ze hangt ineens helemaal slap in der tuinstoel. Mijn ma (is verpleegkundige vanaf der 17de en werkt nog steeds) en ik stonden gelijk bij der en maar roepen Simone mijn ma zegt bel maar 112 gaat niet goed en ondertussen ren ik ook naar binnen om water te halen ik was heel snel terug en eindelijk kwam ze een beetje bij. Wij haar opgepakt en op het bed van mijn ouders gelegd die hebben een slaapkamer beneden. Eindelijk kwam ze goed bij en kreeg ze weer wat kleur. Ik gelijk een groot glas cola met 5 scheppen suiker erin en een boterham gepakt toen ging het steeds beter. Mijn man kwam ook net binnen en die schrok zich ook rot ik barste echt in janken uit dacht echt dat we ze kwijt waren en dat we moesten gaan reanimeren Nu is het waarschijnlijk gekomen dat ze tussen de middag te weinig gegeten heeft toen rond 15.30 een eind gefietst en toen lekker in de zon met alcohol. Kreeg net een lief smsje van der dat alles weer goed was gelukkig. heb niet echt puf om op iedereen te reageren maar misschien straks. Liefs xxx
Hahaha moppie, nee, ik sta er niet na elk toiletbezoek op hoor. Maar vanmorgen moest ik na het ontbijt naar het toilet, en weeg eigenlijk altijd na het toilet en voor het eten . Ik weeg alleen in de ochtend en schrijf dit gewicht ook op. Vind het prettig om er overzicht op te hebben. Als ik nou morgen ineens weer meer weeg, kan ik een beetje uitzoeken wat ik heb gegeten en beter niet had kunnen doen. Als ik er controle op heb, eet ik makkelijker gezond en snaai ik niet. Als ik niet elke dag weeg ga ik sneller lekkere dingen pakken, met het idee, morgen balansen! Renieta, je setje kleding klinkt leuk meid! En weer lekkere dingen in huis
Ja leuke dingen he Moet alleen wel erg aan de bolero wennen, krijg hem nog niet mooi geknoopt... @Zustertje: Jemig meid wat is dat schrikken zeg, s niet fijn inderdaad, je schrikt je lam. Maar je hebt goed gereageerd!!!
@ zonnetje.. I.d lekker genieten van de zon! Vanmiddag nog een ijsje gehaald ( 1 bolletje yoghurt ijs).. die 130 zijn benut.. Moppie.. Mooi menu vandaag en ook lekker friet gegeten! Renieta.. Je nieuwe kleding klinkt leuk!! Lekker zomers.. Ik heb een wit met grijs jurkje met ene grijze legging. Erg zomers.. Kan ik het zondag lekker aan. Bolero vind ik zelf niet prettig zitten, heb dan ook bijna geen tiet.. Butterfly.. Je schrijft je gewicht en wat je eet ook op? Wel handig , zo weet je i.d. waardoor het komt! Lekker met Esmee in de tuin gezeten.. Last van de prikjes gehad of hoefde ze toch niet? Zustertje.. jeetje wat schrikken. Wat je verteld hoor je wel vaker.. De combinatie met weinig eten, alcohol en warmte is niet goed.. Fijn dat alles nu weer goed is! Lief dat je zusje je nog even smste.. Rianne.. Alvast succes voor maandag! **** Vanmiddag genoten van het heerlijke weer, er op de fiets op uit geweest.. Bij de hema geslaagd voor een leuk jurkje en 2 leggings.. Volgende week met de stickers nog 2 t-shirtjes er bij halen. Ben ik weer mooi! Heb me een beetje laten gaan met eten vanavond.. Wel netjes mijn portie friet, groente en snack op maar nog een klein kroketje gegeten wat over was.. *** Erwin waarom bak je meer dan nodig is..*** :x Baal van mezelf.. Merk dat de verleiding op lekkere dingen te pakken/kopen nu groter wordt.. Vind dat best moeilijk..Moeilijker dan het helemaal niet eten. Ik weet dat als ik het niet in huis heb ik het ook niet kan eten.. Maar de gedachte aan lekkere witte chocolade laat me het water in de mond lopen.. Straks X-Factor kijken, leuk! Melanie.. jij er ook klaar voor!! **** Ik ga nog even snel een wasje ophangen!
@ Zustertje: Jeetje, wat moet dat schrikken geweest zijn. Fijn dat nu alles weer goed gaat. Ik altijd moeilijk te achterhalen wat het precies geweest, maar jou redenatie klinkt heel logisch. Hoop dat het eenmalig was! @ MamavEsmee: Ik ben er helemaal klaar voor! Veel plezier! En ach... dat kroketje kun je echt wel hebben hoor! Je doet het super goed! Wat je beschrijft herken ik wel!
Melanie.. Donny was goed he?! En fijn dat de zin in lekkers zo herkenbaar is. Wat doe jij hieraan? Heb net maar een schaaltje meloen gepakt.. Nieteens zozeer de zin in eten maar gewoon wat lekkers willen!
Ik heb X- Factor helemaal niet gevolgd dit keer. Ik word niet goed van al dat idols, popstars en X-Factor. Moet alles dan wel van het begin tot het eind volgen. Staat nu wel aan, ik vond dat meisje ( weet de naam niet ) heel erg goed. Stacey begeleid haar. @Mamavesmee, ja ik ben heel erg, maar alles wat ik eet en weeg schrijf ik op. Ik heb er een map voor. Als ik dit niet opschrijf dagelijks ga ik al heel erg snel de mist in. Voor mij is dit een steuntje. Als ik de mist in ga schrijf ik ook niet meer. Ik tel de kcal ook, en dat noteer ik ook in de map. Dit is mijn steuntje in de rug. Heb daarin ook weer een lijst met mijn gewicht. Ze heeft van de prikjes helemaal geen last gehad. Tuurlijk even tranen toen de naald in haar beentjes gingen, maar de pleisters zaten erop, ik mocht haar weer aankleden en mevrouw had alweer de grooste lol. Ze heeft ook eigenlijk nooit last gehad van de prikjes. @Zustertje, jeetje, wat moet je geschrokken zijn joh! Gelukkig viel het allemaal mee, maar er schiet je op dat moment echt van alles door het hoofd. Voor je zus een wijze les denk ik . @Melanie, jij hebt ook weer een mooi dagje gehad meid. Gaat goed! @Woningbouw, ook nog niet heen gebeld. Schiet er toch niets mee, en ze mogen het doen inderdaad. Ga zo even douchen en chippies eten!!
Zeker. Maar ik vond iedereen tot nu toe goed. Alleen Kelvin minder (jammer, want hij behoort wel tot mijn favorieten). Wat ik aan zin in lekkers doe? Meestal heb ik niks lekkers in huis, dus kan ik dat niet pakken. Meestal pak in een glas cola zero (is eens wat anders dan water) of inderdaad iets van fruit ofzo. Maar moet zeggen dat dat bij mij meestal niet helpt hahaha... als ik zin heb in chocola, wil ik chocola en geen appel!
Samira vind ik maar een schaap.. Houd ook niet van zulke types.. Kijk ik doe verlegen maar ben verwaand.. Bad Boyz.. zijn leuk!! Butterfly.. Wij volgen het normaal ook niet, maar toevallig deze keer wel omdat ik bijna nooit werk op vrijdag.. Ach, voor de rest is er ook weinig op. Als het bijhouden van gewicht en voeding jou goed doet is het toch prima! Fijn dat Esmee geen last had van de prikjes.. *** Ik ga zo denk ik of chipjes of wat toastjes met kip kerrie maken.. Mmm.. lekker!
ja, Kelvin vind ik ook goed.. En vond het nummer wel erg mooi. Wij vinden intwine ook goed! Het nummer is alleen niet zo bekend. Chocolade is niet te vervangen met wat anders, helaas!
ik zit lekker x factor te kijken, heerlijk al die muziek Heb helaas al chocola op, maar moest echt even, ben ongesteld, is geen excuus.. i know. Begin mezelf kwijt te raken volgensmij:S Iemand een tip om weer die knop om te draaien???
Ja ik weet het, voel me nu alleen dik en opgeblazen, voor me gevoel is me buik ook dikker, maar dat kan ook wel komen doordat ik ongesteld ben. Heb even een dipje en snap niet waarom, want opgeven wil ik het niet... aargghhhhh bah
Je bent nu ongi..dan voel je je toch anders.. Met een paar dagen voel je je vast beter! Dikke knuf! *** Ga wat lekkers en een glas cola zero pakken!
@ mamavesmee , gooi er morgen wel even een foto op van mijn geniale creatie nu moet ie ook nog smaken natuurlijk @ moppie , denk dat jij het helemaal goed hebt , ben al blij met dit resultaat maar moet toch echt nog even door voor de rest dus maandag weer met frisse moed ertegenaan @ melanie , ga morgen wel een stukkie nemen hoor , maar wel een kleintje Sorry meiden , zit net pas dus geen tijd om overal op te reageren dus nu even een ego berichtje kom morgenavond weer bij lezen en kletsen ... fijne avond nog allemaal !
@ Nicole: Ik houd me ook aanbevolen als en nog een stukkie over is! Lekker! @ Renieta: Kom op meid! Je bent zo goed bezig! Je voelt je nu opgeblazen omdat je ongesteld bent. Over een paar dagen is dat gevoel weg, en zul je je vast weer beter voelen. Kom op meid! Even doorzetten, dan voel je je met een paar dagen veel beter, en ben je trots dat je het zo goed doorstaan hebt. (kun je weer een maand tegenaan) Hier zit de ongi er ook aan te komen. Bah! Maarja... het hoort erbij he!