10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    hmmm... er komt net op de reclame op tv lays limited edition pizza pepperoni voorbij! Dat lijkt me wel wat! ;)

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hihihihi , als jullie wat dichterbij hadden gewoond dan was het een stuk makkelijker geweest denk ik om een stukje te komen eten maar ik denk dat mijn taart de post niet overleefd :p:p

3. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ melanie , jaaa die reclame zag ik ook al voorbij komen , word wel heel nieuwschierig eigenlijk hoe pepperoni pizza chips dan wel smaakt 8)

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ja, ik dus ook. Ik denk dat ik hem volgende week meeneem op mijn weekend weg. Kan ik m proeven. Moet ik alleen wel zorgen dat ik niet meer dan een handje neem. Maar goed met 17 man is die zak zo leeg natuurlijk, als ie lekker is...

En dat stukkie taart zal de post niet overleven inderdaad ben ik bang. Hoewel het naar mij korter is als naar MamavEsmee :p

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    De pepperoni chips zag ik ook langs komen, ik heb hem al geproefd.
    Hij is echt heeeeeeeerlijk. Net of je een pizza zit te eten :).

Hier een bakje Lays Baked gehad ( 50 gram ), meer mocht ik van mezelf niet en omdat ik nog wel trek had net 250 gram kwark gegeten. Maar kan zo nog wel 50 gram chips op :), alleen gaan we niet doen. Zit vandaag op 2100 kcal. Vind het wel veel voor wat ik maar had gegeten. Maar het zal wel degelijk kloppen.
    Een meergranen eierkoek, vanille yoghurt na het eten, de macaroni, de chips, kwark en alles opgeteld schiet je dan wel de hoogte in.

Ga nog even in Esmee in haar dagboek schrijven.
    Houdt een dagboek bij voor haar, over wat ze beleefd, haar eerste stapjes, woordjes e.d!! Heel leuk.

Slaap lekker meiden.
    En Renieta, kop op meid! Ongie is altijd even een vervelende tijd.
    Komt wel weer goed.

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Als jij al zegt dat die chips lekker is, gaat ie zeker mee op het weekend. Komt wel op met 17 man! Leuk joh dat je een dagboek voor Esmee bijhoud. Super! Slaap lekker!

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Zit ook al sinds ergens in februari op dat punt. Had de 57 gezien, en zit nu weer een stukkie hoger. Blijf schommelen tussen 61 en 63. Voel me er in principe wel ok bij, maar toch... Vind die 5 leuker op de schaal! Maar kan het gewoon echt even niet opbrengen!!!

Hier ook ff ego verder. Ben te moe om overal op te reageren.

Truste!

8. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Fijn dat ik ook mee mag doen. Wat is het toch een lief forum.:)
    hoeveel ik precies weeg, weet ik niet. Zal me maandagochtend even wegen, maar schat ruim over de 100 kg. (ben 1m61...erg he...:))
    Zit eraan te denken om een 40 punten dieet te volgen icm flink wandelen en oefeningen doen.
    Zijn er meer meiden die dit dieet volgen of daar ervaring mee hebben? misschien zitten hier, net zoals ikzelf, emotie-eters tussen?

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Wat hebben jullie toch weer hard gekletst!

Vandaag hard gewerkt, en weinig pauze gehad. We hadden een outlet, met kleding van afgelopen seizoen voor collega's allemaal vanaf 1 euro tot 5 euro.
    Super druk gehad dus, ben nu hardstikke gaar.
    En morgen moet ik weer werken!

Maar ik baal van mezelf, ineens stond heel de kantine vol met paaseitjes. Waar komen die dingen nu weer vandaan??
    Heb me dus niet in kunnen houden.
    Had kleding voor een vriendin meegebracht, daar ben ik net geweest en die had weer zo'n lekker stokbroodje met kruidenboter in de oven gegooit.

Ik hoop maar dat de schade meevalt, heb nu wel 5 flesjes water op van 0,75 cl.
    Maar baal er ontzettend van.
    En morgen zie ik dus weer die paaseitjes, en er ligt ook nog een doos merci op de afdeling. :(

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Kom op Kim, jij bent veel sterker dan die chocola!!! Je kunt het echt. Denk maar eens aan hoe strak wij op 12 juni gaan winkelen. Dan moeten we (allebei) toch minimaal 1 maat kleiner aan kunnen. Kom op meid, daar gaan we voor!

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik heb net bij wehkamp een hele bult kleding besteld. Benieuwd of er iets bij zit. 1 tankini, 2 spijkerbroeken, 1 tuniek, 1 jurkje, 1 zomerjas, 1 legging, 1 tregging en 1 rok. Er zal toch wel iets bij zitten wat past...

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Geen ervaring met dat dieet. Ook geen emotie-eter. Eerder een emotie-niet-eter hahaha... Succes meid!

13. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Gisterenavond lekker op tijd gaan slapen was echt gaar en nu al klaar wakker mijn eerste wasje zit er al in kan die zo lekker naar buiten!
    De weegschaal was net heel lief voor mij 3 ons lichter dan gisteren morgen en je wilt niet weten wat mijn avondeten gisteren was :):):D:$;)

Daar komt ie.....
    klein frietje met pindasuas mayo en uitjes
    frikandel speciaal
    saterol
    :):):):):):):):$:$:$:$:$:$;)

Dit was mijn menu voor mijn verjaardag haha alleen hebben we gisteren het gedaan kwam beter uit en nu ben ik zo blij dat de weegschaal 107.7 aangaf gisteren morgen was het 108.0
    Vandaag en morgen er tegen aan en dan hoop ik echt dat ik maandag op 107.5 zit of natuurlijk nog lager :D
    Vandaag lekker veel doen mijn lieve man gaat nog schilderen van morgen en ik ga het huishouden doen en vanmiddag denk ik op de fiets naar mijn schoonouders om verse rabarber te halen en dan kan ik die lekker gaan koken.
    Tot straks weer allemaal!
    Geniet van de dag en het weer!

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Zustertje, zo, dat klinkt in elk geval heerlijk en mag ook best een keer hoor meid. Hoor je nooit over zondigen. Geniet van het mooie weer op je verjaardag meid. Heerlijk. En de weegschaal blijft zo lief voor je, super!!!

@Kat1981, met dat punten dieet heb ik ook geen ervaring. Kan je daar ook niets vertellen dus. Zelf tellen de meesten hier kcal op caloriechecker.nl en dat werkt voor velen hier erg goed.
    Ik zelf ook nog :), terwijl ik zwanger ben haha. Best erg, maar wil gezond blijven eten, bij mijn eerste zwangerschap at ik alles wat los en vast zat, kwam nog niet veel aan, wil het nu anders doen.
    Met jou gaat het ook goed komen meid. Las je verhaaltje gisteren ook hier, je hebt met afvallen een duidelijk doel, hou dat voor ogen en je komt een heel eind.

@Melanie, heerlijk he, nieuwe kleding uitzoeken.
    Nu heb je ook een heel mooie smoes om te shoppen :).

@Kimmetje, wat Melanie ook zegt, jij bent sterker dan de chocolade. Laat zien dat je dat je dat lekkers de baas kunt en lach erom. Die chocolade staat je gewoon uit te dagen. Als je begint met afvallen dan moet je heel wat "testjes" doorstaan. Als jin het kunt weerstaan, ben je vanavond super trots op jezelf. Het is toch heerlijk dat wanneer je met Melanie gaat winkelen je een maat kleiner kunt kopen?? Zet hem op en vecht ervoor!

----------------------------------------

Hier al vroeg wakker, Esmee slaapt nog dus ik ga me zo vlug in de kleren sjorren. Heb net mijn ontbijtje op. Zo even wat opruimen, een wasje buiten hangen. Vanmiddag dan de echte HIGH TEA met mijn vriendinnen. Verheug me er zooooooo op!! Jummieee, al dat lekkers bij de thee :p. Denk niet dat ik me dan kan inhouden en dat ga ik ook niet doen ;).

Vanavond heeft Harrold een pokeravond hier.
    Zijn broers en een paar kennissen en vrienden komen hier pokeren. Ze doen dit regelmatig en dan bij iedereen thuis om en om en Harrold was weer aan de beurt. Al dat lekkers wat hij in huis gehaald :).
    Daar probeer ik maar wat af te blijven.

Vanavond hier FRIETJES.
    We hebben dit keer MCain Steakhouse friet, dikke platte patatjes en een kaassoufle. Las van mamavesmee eens dat die snack het magerst is :p. Maar heb lijn mayonaise gehaald. Hoop dat die lekker is. 15 kcal per lepel. Valt mee dacht ik zelf.

Doei doei!!!!
    Hier is werk aan de winkel nu.

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel & Butterfly24: Thanks. Ik ga me daaraan proberen vast te houden. Zit nu aan een schaaltje yoghurt met banaan en een glas optimel. Ben al met buikpijn wakker geworden dus dan kan ik ze hopelijk wel laten staan.
    Ik hou het maar in mijn achterhoofd wat jullie gezegd hebben!!

Ik ga me maar eens omkleden, zometeen werken bah :(

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Kan me voorstellen dat je niet zit te wachten om te gaan werken.
    Hier lekker een weekeinde vrij, maar hierna moet ik 3 weekeinden werken hoor. Met mooi weer is werken nooit leuk.
    Moet je de hele dag?

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Kimmetje23 werkse vandaag en niet meer zondigen he ;)
    Wat voor werk doe je eigenlijk?

@Butterfly Ik heb er ook echt van genoten en zonder schuldgevoel haha Jij ook weer druk in het huishouden? Ik heb de woonkamer al helemaal gedaan straks nog 2 nieuwe hortensia's voor in het achterraam halen dan is dat ook weer netjes.
    Geniet van je dag en vanavond ook genieten van wat lekkere dingen hoor mag gerust.

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @ all wat kletsen jullie veel zeg! sorry maar heb het niet allemaal gelezen :$

even mijn lijstje van gister:
    O:2 beschuiten met kaas
    T: water, appel, wortel
    L:1 boterham en kibbeling
    T:water en aardbeien
    A:bami met kipfilet, augurk, wortel, courgette
    T:bakje mona yoghurt (100 gram) en 1 choco koekje

Gister niet gaan hardlopen! wel gefietst en gewandeld. heb sids gister middag steken in mijn rechter buik kant! echt pijnlijk soort spierpijn ofzo. zitten, liggen ademen alles doet pijn :(
    En dat terwijl we vandaag de tuin aan het doen zijn. dus mijn vriend en schoonpaps zijn hard aan het werk en ik kan/mag niks doen! alleen zorgen voor eten en drinken :p

Vanmorgen toch nog even op de weegschaal gaan staan (hij riep me gewoon) en ik woog 92.1 (gister nog 92.8) dus gaat goed!!

Vanmiddag even met mijn schoonmams naar de markt (zij moet van alles halen) misschien haal ik nog wat fruit :D echt heerlijk weer ervoor!!

Mijn lijstje voor vandaag
    O: 1 beschuitje met kaas
    T: water met sinasappelsap en appel
    L: broodje met ei en 1 knakworst
    T: water en aardbeien
    A: heb ik nog geen idee van :$
    T: water of thee

Ieereen veel succes

@zustertje had jou stukje wle even gelezen hoe gaat het nu met je zusje? zal zeker schrikken zijn geweest!!!!
    @butterfly geniet van je weekend

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, hier alweer een ochtend erop zitten.
    Net 1.5 uur gewandeld, bij mijn moeder even een bakje koffie gedronken. Nu net een bakje meloen op, zal zo even een flesje water leeg drinken, moet wel. De lunch.... nog geen idee eigenlijk.
    Manlief wil vast weer iets lekkers :). Zal voor hem een eitje bakken, misschien voor mezelf ook, ik weet het nog niet eigenlijk.
    Wil niet al te vet lunchen, krijg vandaag mijn hoeveelheid lekkers nog wel binnen :). Denk gewoon maar broodje kaas met komkommer ofzow. Want of ik de rest van de dag nog aan groente toe kom?? Wat sla bij de frietjes dan maar, maar vind dat nooit zo super, patat moet gewoon lekker met mayo, lekkere snack erbij en geen gedoe verder ;).

Ga even wat opruimen verder, cake bakken voor vanavond, even wat schoonmaken. Nog heel wat te doen dacht ik zo.

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Zustertje: Heerlijk jou avondeten gisteren zeg. Dat was altijd mijn vast bestelling bij de friettent. Mmm! Super dat je toch afgevallen bent!

@ Butterfly: Veel plezier en smakelijk eten bij de high tea, en met je frietjes vandaag. Echt een feestje bij jou vandaag :D

@ Kim: Niet vergeten he ;) Werk ze!

Hier al vroeg wakker. Wel lekker op zich. Heb mijn hele kledingkast even doorgelopen vanochtend. En zo’n beetje alles aan gehad. Voor ik begon met lijnen was ¾ van alles wat er in mijn kast lag te klein. Nu heb ik gewoon NIKS meer wat te klein is. Nu is 2/3 te groot! Heb alles wat te groot is maar uit de kast gehaald en in de kast op een andere kamer gelegd. Kwam erachter dat ik best wel weer wat broeken heb die ik aan kan. Dus die 2 broeken die ik gisteren besteld heb, kunnen ook weer terug. Aangezien ik nog meer wil afvallen! Als mijn broeken (die nu weer passen) ook te groot worden, heb ik niks meer en MOET ik nieuw kopen. Maar goed dat volgende maand het vakantiegeld komt hahaha!

Ik heb vriendlief overgehaald om toch maar weer de weegschaal tevoorschijn te toveren. Ben toch wel erg nieuwsgierig elke dag. Ik was vanmorgen 3 ons lichter dan gisteren. :D

Ik ga shoppen voor een nieuwe zomerjas en een nieuwe fiets!

Fijne dag allemaal!

Liefs

Deel Deze Pagina