10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Melanie wij halen bijna nooit wat bij de frituur terwijl hij aan het einde van de straat zit maar had er zo een zin in heb nog wel lopen twijfelen maar mijn man vond dat ik het verdient heb :D
    Suc6 met een zomerjas zoeken en een nieuwe fiets!

@Butterfly fijne dag verder geniet ervan! Een gekookt ei op brood is ook erg lekker en magerder dan een gebakken ei.

Hier echt super veel gedaan alles is weer schoon en opgeruimd.
    Ik heb een mega pan groenten soep gemaakt is voor vandaag en morgen lekker makkelijk en mager.
    Ik heb bij de Wehkamp een spijkerrokje en een donkerblauw linnen rokje besteld ook nog een taupe kleurige en een witte legging en nog een leuke bh.
    Op de kleding krijg je 20%korting! :)

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Jij bent ook druk geweest zustertje.
    En ook wat kleding gekocht, leuk he.
    Ik heb vanmorgen ook wat shirtjes gescoord hoor. Met dit mooie weer is het heerlijk om kleding te kopen hahaha.

Hier staat de cake in de oven, de keuken is schoongemaakt.
    De wc is weer schoon.
    Zal zo met de lunch bezig, manlief is zo ook weer thuis en heeft dan wel honger. Vanmiddag is hij bij de kleine meid en mag mama eens een middag weg!! Wel even lekker. Geniet echt van het mama zijn, maar het is wel even lekker om even een middag met de meiden bij te kletsen onder genot van thee met heel veel lekkers :):) haha!!
    Kinderen zijn soms ook doodvermoeiend ;), al heb ik een heel lief dochtertje waar ik soms amper werk van heb.

3. Isabella81

13 apr 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje zustertje wat een verhaal van je zusje! Dat is flink schrikken!

Ja X factor Badboyz, Sumera en Dony geweldig. Mathijs was wel een beetje teleurstellend, maar hij en Danielle beide zo goed in de herkansing! Maar Danielle vind ik toch wel een toppertje hoor. Kelvin was wel de slechste gister maar verdient zeker nog wel een kans want dit was echt helemaal niks voor hem en hij is gewoon wel heel goed. Het nummer was wel goed maar gewoon niet voor de stem van Kelvin.

Oeh Kimmetje die stokbroodjes met kruidenboter zijn ook echt te lekker!

Zustertje dat is ook lekker zeg, wat heerlijk haha. Gefeliciteerd met je verjaardag!

Butterfly heerlijk HIgh Tea! Zal vast goed gesmaakt hebben!

Melanie wat heerlijk joh dat je gewoon alles aan kan en zelfs zoveel te groot is!! Dat moet wel heeeeel motiverend zijn!

Hier eten we vanavond broodjes hamburger. Zelfgemaakt wel maar toch wel een hoop calo's. Maar even kijken hoe we dat binnen de perken kunnen houden.

4. zustertje

@Isabella lekker een broodje hamburger!

Wat is het hier rustig vandaag iedereen zit denk ik lekker in de zon! Wij zijn heerlijk op de fiets naar mijn schoonouders geweest en met een omweg weer terug in totaal 18km gefietst toen we thuis kwamen was ik helemaal trillerig eerst even een kopje soep genomen en net nog een tosti met 20+kaas en achterham.
    Ik zit nog laag met mijn calorieen ik denk pas rond de 800 maar we gaan straks naar vrienden kan ik daar nog wat nemen.

Fijne avond allemaal!

Liefs

5. liebrando

liebrando Niet meer actief

Jou zus hoort dan wel de medicijnen te hebben want te jong is ze echt niet. Wij worden ook vanaf onze 18e in de gaten gehouden. Mijn cholesterol zat altijd op 5.5/5.7 tot na de bevalling van onze kleine meid, en een jaartje lekker eten haha was me cholesterol 6.2 Daar schrokken ze van en ik kreeg meteen de zwaarste medicijnen mee terwijl mijn vader en zusje niks krijgen van hun HA en vele malen hoger zitten dan mij. Maar goed ik heb in januari laten prikken, halverwege februari ben ik naar de HA beurs gegaan daar kon ik ook prikken en was toen al 4.1 geworden in 6 weken tijd was me cholesterol dus van 6.2 naar 4.1 gezakt. Dus ja of de vorige uitslag nou wel of niet klopte weet ik niet. Maar ik moet wel zeggen dat ik nu een stuk gezonder eet, dus misschien komt het daar ook wel door dat hij zo naar beneden is gegaan naar 4.2 nu. Tegen mij zeiden ze bij 5.5 ook dat ik het niet in me bloed heb maar toch was een jaar daarna me cholesterol al 6.2 Dus ja ik weet het niet. Ik weet iniedergeval dat ik nu goed zit en zo wil blijven! Ik weet dat 4.2 heel erg goed is voor mij, toch blijf ik ht eng vinden maar ik zal het toch moeten leren om naast me te leggen want ik kan niet me hele leven met angst blijven leven!

6. liebrando

liebrando Niet meer actief

gisteravond was errug gezellig, hb voor het eerst in tijden weer een borreltje gehad malibu 7up 2x. Moet zeggen dat de 2e me niet lekker viel. Ik heb hem maar voor de helft opgekregen. Vroeger dronk ik elk weekend wel en dan ook best veel haha. Maar nu kan ik tegenwoordig niks meer hebben haha, dus dat was ook meteen harde afleersel. Werd niet dronken ofzo, maar het viel me zwaar op de maag kon gwoon niet meer op. Ik ga maandag pas wegen denk ik haha. Ik wil even niet weten hoeveel calorieeen ik het weekend erdoorheen heb gegooid haha. Ben wel bekaf, lag gister 1uur op bed en de kids waren 6.00uur alweer wakker pfffff. Dus een kort nachtje gehad. Plus dat ik van 11.00uur tot 4.00uur met me dochtertje in leeuwarden ben wezen te shoppen dus heb ook aardig wat verbrand denk ik, maar dat heb ik er nu ook alweer aangegeten haha.........Ik duik vroeg me bedje in vandaag heb het wel even gehad. Sorry voor me ego verhaal!!

meiden nog een fijn weekend geniet van het prachtige weer!! En laat je niet verleiden door lekkers, maar zet door!!!!

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Vandaag geen tijd gehad om te komen kletsen!

Vanmorgen op de fiets naar mijn ouders geweest, 8 km heen en 8 km terug.. Lekker zeg. gaan we zeker vaker doen!

Daarna op de mark kibbeling gekocht en lekker opgegeten!

Vanmiddag telefoon dat mijn beste vriendinnetje bevallen is van een een zoon. Alles goed gegaan, alleen heeft ze veel bloed verloren en moest een nachtje ter observatie naar het ziekenhuis. Dus vanmiddag voor mijn dienst nog even een mooie kaart en een setje kleding gehaald voor de nieuwe wereldburger. Morgenmiddag gaan we kijken! Leuk..

Zit nu in de slaap.. Het is onwijs rustig.. Alle clienten zijn weg. Of uit of bij ouders.. Er is dansavond vanavond. Ze zullen er met een halfuurtje wel weer zijn.

Vanavond dus lekker veel regeldingetjes kunnen doen. Wel fijn hoor!

Mijn menu voor vandaag:

O: 250 gram yoghurt met 20 gram muesli.

T: appeltje, water en een evergreen.

L: 150 gram kibbeling.

T: bakje meloen en 40 gram witte chocolade.

A: 2 krentenbollen en 250 gram kwark.

T: heb net een mandarijn op en straks nog wat Lu tucjes ( zelf meegenomen.

Zit dan op een totaal van 1534.. Vanaf gisteren opgehoogd naar 1550.. Ben benieuwd maandag!!

Vanmorgen woog ik gewoon netjes 74,3!:D

Vanaf morgen ga ik weer reageren hoor..:)

8. MamavEsmee

Chantal.. hoe gaat het tot nu toe?

Humbly.. nagedacht over het bellen?

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Zustertje: Ik werk in de fashionstore op Center Parcs :D
    @Mel: Goed man! Ben je geslaagd voor een jas en fiets?

Was weer erg druk vandaag op het werk. Flink wat meters gemaakt ;) Gelukkig van de chocolade af kunnen blijven! Jippie.

Ben benieuwd of ik wat ben afgevallen, we zullen het morgen zien!

10. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hallo meiden , hier een megadruk dagje achter de rug :D
    Taarten bakken was echt super leuk , foto volgt nog hihihihi ... wel een heel vreemd dagje wat eten betreft maandag weer volop ertegen aan wat lijnen betreft ...

Menu van vandaag ;

Vanmorgen , evergreen
    tussendoor , bonbon
    lunch , broodje met brie en sla
    tussendoor , stukje zelfgemaakte taart
    avondeten , mcdonalds , chicken sensation menu ( zoooo lekker )

Tja net op de weegschaal gaan staan en de schade valt nog mee gelukkig :) Wel lekker even zo'n weekendje zondigen , had het wel ff nodig geloof ik ...

@ mamavesmee , leuk dat je beste vriendin bevallen is , gefeliciteerd en wat goed dat je 16 km fietsen achter de rug hebt :$

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Wat een rust hier vandaag... Iedereen lekker genoten van het mooie weer?

Ik ben vandaag op zoek geweest naar een nieuwe fiets. En ik heb iets gevonden. 2 eigelijk... nu nog een keuze maken. Allebei van die retro-modellen... Helemaal gaaf! Maar ik heb wel een voorkeur voor 1 van de 2. Van de week eerst even op het werk erover hebben ivm fietsenplan. En dan volgende week bestellen. Kan ik eindelijk weer op de fiets naar het werk.

Mijn menu van vandaag:
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt met;
    1 banaan erdoor

T: niks

L: 1 junglebartje (van bakker bart)
    half met light salami
    half met kipfilet en een drupje curry
    1 beker optimel drink

T: een halve snelle jelle
    150 gram meloen

A: 150 gram bistro-aardappels uit de oven
    schaaltje sla met een beetje dressing, komkommer en ananas
    3 vissticks
    1 lepel halfvolle frietsaus
    1 lepel curry

Ik kom op een totaal van 1138 kcal.

Net zijn we bij mijn ouders geweest. Zij gaan morgen in Postel (belgie) friet eten en vroegen of ik mee ging (roland is morgen de hele dag op de tennisbaan en eet ook daar). Ik twijfel heel erg of ik zal gaan. Ik eet morgen zoiezo friet, maar eigelijk ovenfriet en een kroket. Als ik met mijn ouders mee ga word het een grote zak friet met een dikke klodder belgische mayo, een broodje braadworst en een ijsje. Want ik kan het dan natuurlijk niet laten om vanalles en nog wat te eten als ik daar heen ga. Dus mijn verstand zegt niet doen.... Maar het is zo lekker en ik wil het zo graag. Vorige week die chinees nu dit. Het is een stuk makkelijker als roland gewoon thuis is.

Sorry lang verhaal hahaha...

Liefs

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: zomerjas niet, fiets half hahaha... Goed dat je van de chocola afgebleven bent!

@ Nicole: Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. En een lekkere eetdag ook! Allemaal lekkere dingen! Je hebt het verdient meid.

@ MamavEsmee: Gefeliciteerd met de nieuwe wereldburger (zoals je dat zelf zo mooi zegt) Veel plezier morgen met knuffelen :D

13. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Moeilijke keuze. Ik begrijp dat je zo twijfelt.
    Heb nu hetzelfde dillema, of ik met moederdag mee uit eten wil, mams trakteert, oma gaat ook mee. Maar ik weet het niet. Want 4 mei gaan we ook al uit eten met oud collega's naar de griek.
    Maar ik vind het ook lullig om nee te zeggen.
    Zo heb ik dus wel iedere keer iets wat mijn dieet doorbreekt, en ik wil er zo graag voor gaan. Ben officieel nog niet eens 5 kg kwijt en ben al zo lang 'half en half' bezig. :(

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Lastig he? Ik weet het ook echt niet. Zeker omdat ik voor volgend weekend eigelijk alles op alles wil zetten om nog zo veel mogelijk af te vallen. Dan zal er namelijk wel weer het een en ander bij komen ben ik bang. Maar kom op he... Postel, daar kun je me 's nachts voor wakker maken.... :)

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Ja, je zei inderdaad laatst nog dat je daar zo graag naar toe zou willen.
    Ik gun het je in ieder geval van harte dat lekkere frietje!

16. MamavEsmee

Nicole.. Dat fietsen viel me echt enorm mee.. Halfuurtje heen en een halfuurtje terug. Lekker dagje voor jou. En soms heb je dat i.d. gewoon nodig. Is ook niet erg! Het weer oppakken is veel moeilijker.;)

Melanie.. Ik zou gewoon gaan! 1x zondigen per week is niet erg.. Misschien s'avonds een uurtje wandelen? Compenseerd dan misschien nog een beetje.;) Leuk dat je in iedergeval weet wat je wilt qua fiets. Ik woon 2 km te ver weg van mijn werk om in aanmerking te komen voor fietsplan.:x

Kimmetje.. ben benieuwd naar je gewicht morgen!

Butterfly.. genoten van de high tea?

Ik zit nu op wacht.. 1 client zou of voor 23.00 terug gebracht worden of ze bleef bij haar ouders slapen. Nog een kwartiertje, anders ga ik naar boven!

Zit nu aan glaasje sinas light.. Straks nog lekker wat tucjes in bed en een aflevering law en order kijken,.. Leuk!!:D

17. MamavEsmee

Butterfly.. gespot!:D

Goede nacht gehad, als een blok geslapen!

Mijn menu voor vandaag.

O: beker optimel yoghurt kersen ( 500 gram doe er de hele ochtend over)..

T: water en koffie.

L: 2 boterhammen met kipfilet en curry ( lekker melanie!;)) en een appeltje.

T: beschuit met blauwe muisjes en we gaan een ijsje eten ( tevens een flink stuk fietsen ;))

A: 3/4 pizza bolognaise van dr. oetker ( 600 callorieen) met een schaaltje komkommer salade.

T: 50 gram Lays Baked.

Zit dan op een totaal van 1534. Die beschuit en de ijsco doen het hem. Maar zit netjes onder de 1550!

Koffie prutteld, heb de tuindeuren open gezet. Straks met de stagaire die komt om 9.00 buiten in de tuin koffie drinken!

Het is rustig in de wvz. Van de 12 zijn er maar 7 aanwezig..

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden...

De High Tea wad gisteren heerlijk.
    Als ik geweten had wat voor lekkere dingen je allemaal kreeg was ik thuis niet gaan lunchen. Ik heb flink gezondigd, het was heerlijk. Chocolaatjes, sandwiches met zalm, kaas, soort vlees, sones, muffins, koekjes :), en pooootten thee haha.
    En de hele middag buiten op het terras gezeten, lekker verkleurd.
    Eenmaal thuis friet gegeten, heerlijk!!!!

Harrold had een pokeravond gisteren en ik totaal geen zin thuis te blijven. Ben met mijn zusje naar de bios geweest: "de gelukkige huisvrouw". Leuke film, wel dramatisch hoor, wie heeft hem gezien?
    Omdat ik zo vol zat van al dat lekkers de hele dag alleen slush puppy gehad in de bios en water.
    Eenmaal thuis Esmee wakker tot 02.00 uur dus een korte nacht gehad, want half 8 werd ik wakker en aangezien het pokeravond een giga bende hier in huis. Ben dus eerst maar gaan zuigen en dweilen, en de afwas :$, wat een hoop. Meneer ligt nog in bed, en ik zijn puin ruimen. Doe het eigenlijk nooit......... maar we krijgen uurtje of 11.00 uur nog kraamvisite :$. En ze is 10.5 maand. Bijzonder :p.

Vanmiddag lekker op de fiets weg, of naar het strand.
    Esmee kan dan lekker spelen in het zand/gras en papa en mama in de zon zitten :). Met zulke kleintjes kun je nog weinig activeiten buitenshuis doen. Fietsen, zwemmen en wandelen, daar kom ik op uit. Eerst maar zien hoe laat ze wakker is vanmiddag.

De weegschaal was minder lief :(, maar na gisteren vrij logisch!
    Komt wel weer goed, als we toch gaan fietsen, wat misschien nu wel beter is ;), komt het wel goed.

Zeg meiden, geniet van deze mooie dag!
    Gaan wij ook doen!

Zo eerst ontbijten :).

19. MamavEsmee

Butterfly.. klinkt erg lekker allemaal!:D jullie wonen dicht bij water begrijp ik? Lekker hoor! En veel water drinken vandaag, is de weegschaal morgen weer lief. Veel plezier met de kraamvisite!:D

20. zustertje

Goedemorgen meiden!

Gelukkig hoefde ik niet veel te lezen was erg rustig gisteren.

@Mamavesmee Gefeliciteerd met je vriendin! Hoe heet het kindje?
    Lekker geslapen? Ik ga hier ook alles lekker open zetten heerlijk die zon
    @Melanie moeilijk is dat he maar als je nu vandaag ook flink aan de wandel of zo gaat kan het best hoor ik heb het vrijdag ook gedaan en absoluut geen spijt van.
    @Kimmetje leuk joh een kleding zaak... Soms erg moeilijk om keuzes te maken maar ja dat is het leven ;)
    @Nicole grappig menu van jou :D Ben je taarten wezen maken of begrijp ik het verkeerd?

Ik ga maar eens op caloriechecker mijn menu voor vandaag invoeren.

Deel Deze Pagina