@Butterfly24: Wat een gezellig dagje! Geniet van het zonnetje vandaag! Vanmorgen viel de weegschaal me wat tegen, was maar 1 ons afgevallen. Maarja alle beetjes helpen. Ga zo met een vriendinnetje terrassen, gezellig! Fijne dag allemaal!
Ik woon in Jirnsum (Friesland) ligt tussen Leeuwaren en Heerenveen in!!! Een klein mooi lief dorpje!!!
@mamrianne wat een lieve schattige foto's uit een klein mooi lief dorp jullie komen dus overal vandaan Ik moet binnenkort stage gaan lopen 1 wewekend in Lathum en 1 weekend in Babberich en dan eind juli2 weken in hellevoetsluis! ligt dat bij iemand in de buurt??
Zustertje.. Haha.. Jesse is een populaire naam he??! Melanie.. Ennnn?? Weet je inmiddels wat je gaat doen? - 600 gram is mooi!! Ik vind de eerste fiets het mooist.. Heb nu zelf een transporter ( zwart met mand).. En die zit goed bevestigd hoor, jatten ze er echt niet zo af. Butterfly.. Geniet van je dag vandaag! Het weer zit super mee he?!8) Dani.. spek en friet zijn geen goede combi's nee! @ woonplaats: Nijverdal ( overijssel) vlak bij avonturenpark hellendoorn. Renieta.. Misschien wel goed om lotgenoten te spreken. Lief dat je moeder meeging! Nicole.. veel plezier bij je ouders, lekker in de tuin zitten! *** Het werk zit er op, Erwin had al stofgezogen etc. Net nog even een wasje weggepakt. Tegen half 4 gaan we even een halfuurtje kijken bij de baby.. zoooo leuk!! Ga nu even de tuin in met een boekje..
Goedemorgen allemaal *gaap* ben nog niet op gang gekomen vandaag, ookal ben ik al wel een tijdje wakker. Gister werd mn moeder 55, dus zijn we daar de hele dag geweest, hebben er gegeten + taart, chocola... @Tuinfoto's: Bekijk bijlage 67590 We zijn nu bezig met de bouw van een blokhut. Straks een garage met stenen schuur er achter... Er komen nog heel wat fruitbomen, fruitstruiken, grote groentetuin, kippenhok met krielkipjes!!
Hoi dames, I'm back in town, rustig dagje vandaag. Lekker luieren op de bank, genietend van hoe de kleine aan het spelen/zingen/praten is haha. Hier geen zon/warme weer te bekennen, het is wel helder maar geen straaltje zon. Gisteren heerlijk genoten van het lekker weer, eerst naar de park gegaan voor de fotoshoot en daarna in de tuin gebbqued en vervolgens s'avonds genoten van een bakje en taart binnen. Dus ja al met al niet gezond gegeten maar dat mocht van mij, vandaag woog ik 85.8kg (dus 200gr zwaarder). Vandaag wel gezonder maar niet helemaal, morgen beginnen met WC spannend! Vandaag: @11.30u: 1.5 bbb tosti met 30+ kaas, grote glas jus d'orange @14.30u: 250gr magere kwark @17.30u: beetje vlees met groenten @Ts: water, thee
@Rianne, mooie foto's echt lief je mannetjes. @Dani, ik kom uit ZH/Rotterdam. @MvE, kraambezoek altijd leuk! @Moppie, druk met bouwen nog steeds. Grote tuin ook.