10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hier ook uit limburg :p

@sweetroosje dat valt nog mee 200 gram!!

wij hebben net gegeten!
    had salade met vegetarische cord don blue en aviko aardappelschotel!
    erg lekker

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Was het gezellig op kraamvisite? Lekker geknuffeld met het mannetje?

Ik ben net thuis van Postel. Ben toch maar gegaan. Maar ik heb me voor mijn doen keurig gedragen. Ik heb een puntzak friet met belgische mayo, een frikandel speciaal en een ijsje met 1 bol citroenijs en 1 bol witte chocoladeijs op. HEERLIJK! Heb er echt van genoten. Normaal zou ik een grote friet genomen hebben (nu een normale) en een broodje braadworst met heel veel uien, mayo en curry en een groot ijsje met 3 bollen en slagroom. Dus ik vind dat ik het best goed gedaan heb. Ik zit nu wel vol.

Ik ben vandaag (omdat ik naar Postel ging) vanuit mijn huis te voet naar het huis van mijn ouders gegaan. Ongeveer 3 kwartier gelopen, en een tussenstop gemaakt op de tennisbaan (even bij vriendlief gekeken). Ik zou eigelijk ook te voet terug naar huis gaan (na Postel) maar ik heb op de heenweg mijn voeten kapot gelopen. Ik had mijn birkenstocks aan, voor het eerst dit jaar. En dat ging dus niet helemaal goed. Dus mijn ouders hebben mij thuis afgezet met de auto.

Ik ben benieuwd, ik hoop dat ik niet al te veel ben aangekomen. We zullen zien.

Liefs

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    ik heb toch nog even naar mijn calorieen gekeken. Ik kom op een totaal van 1893 kcal. Valt me nog niet tegen, heel eerlijk gezegd.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sweetroosje.. Spannend, morgen beginnen met Weight Care.. Succes meid! Gaat vast goed komen!!

Rianne.. Jij ook succes morgen met de start van Herbel life.

Moppie.. Lekker tuintje heb je zeg!:$ Lijkt me heerlijk om lekker te kunnen zonnen, in een hangmat tussen de perenbomen! WOW

Melanie.. Goed dat je er zo lekker van hebt genoten, auw, je voet kapot gelopen.. Heb mijn birkenstocks ook weer uit de doos gehaald. Heerlijk! Heb er mijn eerste dienstjes al weer op gewerkt.

Dani86.. Is die lekker? Vegetarische cordonbleu? Vind dat vegavlees zo vreemd ruiken en dan is meteen mijn zin in eten weg!:)

Net het huis even aan kant gemaakt, gezogen , gedweild en stof afgenomen.. De afwas is weg en er zit een wasje in de machine. Alles weer klaar.

Vanmiddag op kraamvisite geweest, uiteindelijk er bijna 1,5 uur geweest, lekker buiten gezeten.. De verse papa en mama waren lekker boven. Daar even om het hoekje gekeken en natuurlijk dikke tranen toen ik mijn vriendinnetje zag. Ze heeft het super goed gedaan. En ze hebben een prachtig kereltje. Hij lag lekker in zijn bedje te slapen dus knuffelen komt van de week wel!;)

Eenmaal thuis de oven aan en genoten van de pizza.. Geen ijsco gehad vanmiddag dus kom wat lager uit. Wel een bakje kwark en wat meloen genomen net..

Ben trouwens heerlijk bijgekleurd..8)

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Melanie, je hebt even lekker genoten zo te lezen. En je hebt een bewuste keuze gemaakt, ik vind het knap. Mag ook wel eens..... nu gewoon even een strenger weekje. Ik vind de witte fiets, nummer 1 het mooist.

@Mamavesmee, en hoe was het met de kleine Jesse??

@Woonplaats, ik kom ook uit Friesland ( Oosterwolde ), weer in de buurt van Renieta. Woon paar minuten rijden van Appelscha :p.

---------------------------------------------------------

Hier een lekker dagje gehad.
    Eerst nog kraamvisite gehad hahahaha, beetje laat maar wel leuk.
    Feliciteren ze ons ook nog met de kleine haha.
    Esmee heeft een heel leuk roze jurkje gekregen. Heb het zelf ook nig in de handen gehad en toen niet gekocht.
    Ze waren pas om 13.30 weg dus wij snel eten en 14.30 zijn we lekker even te fietsen geweest ( 8 km ).
    Onderweg nog een ijsje gegeten :).
    En daarna lekker in de tuin gehangen.

Hier een apart dagje, helemaal na gisteren.

O: half stokbroodje met 30+ kaas en achterham in de oven, melk.
    T: 2 aardbeienkoekjes :):):), heel erg, maar Esmee had aan een koekje gezeten en wilde het vervolgens niet hebben.....en toen de visite weg was ( laat ) had ik echt trek en had het koekje op voor ik het besefte:).
    L: 2 bruine pistoletjes met tonijnsalade en sla ( blikje tonijn aangemaakt met een lepel lijnmayoniase ( 15 kcal ) en tabasco.
    T: Solero rood ( ijsje, 99 kcal ), paar knakworstjes, glas cola light en een schaaltje aardbeien.
    A: kommetje groentesoep, en weer twee bruine pistoletjes met de tonijnsalade, hetzelfde als boven, glas cola light.

Nu ik het overzichtje zo lees valt het ook wel weer mee.
    Ga zo even lekker douchen en wat opruimen, en met de uitnodigingen voor Esmee haar verjaardag bezig.

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Nou, heb het aantal kcal eens even geteld.... en kom laag uit zeg.
    Zit in totaal op 1631 kcal ongeveer.
    Dat had ik dus echt niet verwacht :$.
    Beter juist :p, neem vanavond bij de thee dan nog een plakje zelfgebakken cake. Die was gister goed gelukt, alleen de bovenkant iets verbrand... dat heb ik eraf gesneden en heb ik chocoladeglazuur over gedaan....en lekker :).
    Maar zit nu best wel vol, kan dus ook zijn dat ik gewoon lekker een bakje meloen neem of kwark.
    Kan nog alle kanten op, zou nog zo´n 350 kcal mogen eten ;);).

Mijn vrije week zit er weer op.
    Komende week weer druk druk druk helaas.
    Morgene om 08.30 de kapper aan huis voor mij, vergadering om 13.00 en daar op aansluitend een late dienst.
    Dinsdag weer cursus, woensdag slaapdienst, donderdag vanaf 09.00 vrij, vrijdag verder vrij, en het weekeinde twee late diensten :(.
    Als het maar eenmaal maandag is werk ik zo alle dagen weer af.

7. MamavEsmee

Lekker toch dat je nog wat mag pakken?!

Jij een drukke werkweek.. Ik ook!;) Dinsdagmiddag gesprek met 1 stel ouders, aansluitend doelenbespreking

Donderdag op vrijdag slaap en zaterdag op zondag ook. Zit ik mooi weer aan mijn uren!

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    MvE

Dinsdag kan ik daar pas mee beginnen. Ze brengt het spul pas morgen om 15 uur

9. MamavEsmee

Succes voor dinsdag dan!:p

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik had dan liever jou werkweek gehad 8).
    Je hebt dan slaapdienst maar heb nog veel aan beide dagen.
    Maar goed, ik werk nou eenmaal 10 uur meer dan jou en moet gewoon vaker werken. Dan toch minder werken straks?? :p
    Vind het wel lekker ook, ben nu de hele week thuis geweest, vind ik ook heerlijk hoor, maar vind het ook heerlijk even weer wat anders te doen dan mama zijn. Had een week gewerkt, was doodmoe, maar van een week vrij met de kleine meid.... ben ik eigenlijk net zo moe hahahaha. Werk is voor mij een manier om te ontspannen. Vind het mama zijn soms echt drukker, op het werk kom ik tot rust.
    Ja, klinkt heeeeeel vaag hahahaha!!

11. MamavEsmee

Ik begrijp helemaal wat je bedoeld.!

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @ sweetroosje en rianne veel succes met de dieten!!

@MvE die cordon blue was erg lekker. was de 1e keer vegetarisch maar was wel te doen. bevat volgens mij wel meer calorieen dan gewoon vlees!!

moet nog eens mijn calorieen gaan uitrekenen!!

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik zit op 1600 calorieen vandaag!!!:D

14. MamavEsmee

Dat is vrij hoog hoor! Hoeveel neem je normaal?

Ik ben bezig met stabiliseren en eet dat nog niet eens.;)

15. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hoi meiden ,

Hier een lekker lui dagje achter de rug :p Wel weer een goed eetdagje ,
    vanmorgen , 2 plakjes vetarme ontbijtkoek
    vanmiddag , 2 vitalu crackers met kaas
    vanavond , 3 rostirondjes met erwten en worteltjes
    tussendoor , stukje 20 plus kaas en een mueslireep

Ben snotverkouden dus heb ook niet echt eetlust ;)

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik heb een maagbandje en mag max 1700 cal per dag (bandje is nog leeg dus kan nog 2000 cal op!)

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi meiden
    wat een heerlijk weertje vandaag he, vanmiddag lekker op terras gezeten en daarna ff naar de kroeg geweest te eten.
    Heb een nieuwe foto op me hyves en krijg al veel reacties erop, erg leuk :D
    Vooral ook omdat het spijkerrokje en de bolero maat 40 zijn, hempje en legging maat 38:d:D:D:D
    Vriend moet nog terugkomen uit de kroeg, net alle was gevouwen en opgeruimd, nu lekker onder fleecedeken op de bank.
    Morgen weer ff werken van 7.15 tot 10.30 en morgenavond sporten:D Wil deze week echt weer 3 a 4x in de week sporten, want afgelopen week niet geweest... blegh baal van mezelf.
    Maar morgen gaan we er weer tegenaan, veel gezonde dingen in de koelkast, dus komt goed:D

18. MamavEsmee

Maar dat is best veel hoor! Sport je er ook naast dan? Als je meer en sneller af wilt vallen zou ik lager gaan zitten hoor..

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja 30 minuten gefietst en in de tuin gewerkt (terras leggen, stenen stapelen/tillen, vegen van zand, gelopen

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Nicole: Mooi dagje hoor!

@ Dani: 1600 is best wel veel (Zoals mamavEsmee ook al zegt) ik zou proberen iets lager uit te komen. Max 1400 kcal.

@ MamavEsmee: Fijn dat het kraambezoek leuk was. Jammer genoeg niet kunnen knuffelen met Jesse, maar dat kun je straks nog dubbel en dwars inhalen!

@ Renieta: Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. En een goed voornemen om veel te gaan sporten, nu nog doen :p

Ik ga mijn abonnement voor de sportschool opzeggen. Ik ben al een jaar niet geweest. Ik had het nog aangehouden voor als het met lijnen niet zo makkelijk zoy gaan, dat ik erbij zou gaan sporten maar dat is tot nu toe nog steeds niet nodig. Ik ga veel liever straks een eind fietsen (als ik eindelijk een keuze gemaakt heb). En we zitten eraan te denken om 1x per week te gaan zwemmen.

Deel Deze Pagina