10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nou uiteindelijk zal het wel minder worden maar met een maagband moet ik me aan veel regels houden en veel dingen mag ik niet!
    ik beweeg meer dan voorheen (voorheen niks) en eet minder dan voorheen (2100 cal) dus ik val nu 1.5 kilo af per week en dat vind ik genoeg! anders krijg ik hangend vel en dat wil ik niet ben pas 23. vanaf 3 mei wor dhij opgespoten en dan kan ik niet meer dan 1300 cal op en bij de 2e opspuiting worden het er 1100 dus dat is vrij weinig aangezien het avond eten de meeste calorieen zijn. doe het rustig aan precies zoals de dieetiste en de arts het voorschrijven

ik hardloop 3x per week, fiets zoveel mogelijk en wandel iedere dag 30 minuten met de hond dus dat is genoeg beweging

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!!!!

Ik kom even snel gluren mijn gewicht is nu 107.7 -16,3kg :D
    Wij moeten zo naar de HA toe en daarna ga ik naar de kapper duurt nog wel even dus voor ik weer kom kletsen tot vanmiddag!

Liefs

3. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Lieve meiden

Ik kom even mijn geheimpje met jullie delen, waarom ik de laatste tijd zo weinig hier meeschrijf;

Ik ben zwanger!!!!!!!

Echt kan het nog niet geloven, maar ik wil wel af en toe met jullie mee blijven kletsen hoor, want jullie zijn zo een leuke, gezellige groep!
    Bedankt voor het helpen met afvallen, zonder jullie was het niet gelukt!
    Maar nu hoeft het dus even niet meer ;)

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    ohja ik heb banner/afbeelding even aangepast ;)

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Veel mensen zijn tijdens kraamvisite gefocust op het knuffelen met de baby, ik vind het leuk, tuurlijk. Maar snap ook dat als een baby slaapt je het laat slapen.. Deden we zelf ook! En er wordt nog genoeg geknuffels straks! Vond het vooral erg spannend om mijn vriendinnetje te zien. Ze zag er zo slecht uit.. * snik*.. Komt wel weer goed maar toch. Slim om dan de sportschool op te zeggen. Die 300,00 kun je dan mooi bij de fiets doen!;)

Dani.. Als het zo ook goed gaat is het prima hoor. Was alleen maar een tip.. ;)

Zustertje.. ben benieuwd naar je verslag van de huisarts! Geniet bij de kapper meid.

Patriesja.. Wowwie!!! Gefeliciteerd meid! :)

Vanmorgen natuurlijk gewogen.. Ennnnn... 74,1 Ten opzichte van vorige week - 0,6 kg afgevallen. Terwijl ik aan het stabiliseren ben.. Joeppie!!:D

Vanavond zwemmen met een vriendinnetje, straks een stuk wandelen en fietsen.

Mijn menu vandaag:

O: 200 gram optimelk kwark met 20 gram muesli.

T: koek? en anders een appeltje.

L: 3 boterhammen met light jam

'
    T: fruit ( appel/ aardbei/ meloen.)

A: 175 gram aardappelen, 200 gram groentemix gekookt en 2 kipbraadsticks.

T: schaaltje chipjes.

Zit met 2x fruit en een koek op 1440 callorieen.. Dus heb nog speling..

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Vanochtend mijn 5 dagen dieet intensief pakket gekocht van weight care bij Albertheijn (was 5 euro goedkoper dan online), de strijd kan beginnen. Heb meteen een ommetje gemaakt (30min gelopen), straks weer richting het zh lopen (45min heen en 45min terug).

@MvE en Dani, dank je dames.

@Zustertje, toe maar meid!

@Patriesja, van harte gefeliciteerd meissie. Geniet ervan!!!

@Hier, vanochtend 100gr lichter dan gisteren dus nu weeg ik 85.7kg.

Vandaag:

Ontbijt: maaltijdmeusli met 200ml magere melk + 0.5l water
    Lunch: maaltijdreep caramel + 0.5l water
    Tussendoor: bouillon met 200ml kokend water + 0.5l water
    Avond: kaasomlet + 0.5l water
    Beweging: 2 uur lopen

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @patriesja gefeliciteerd met je zw3angerschap geniet ervan!
    @MvE veel plezier met wandelen en fietsen en wat goed weer 0.6 minder!!!
    @zustertje geniet van je kappersbezoek!!

Mijn menu gaat er vandaag zo uitzien:

O: 2 krackers met 20+ smeerkaas
    T: water en bakje aardbeien
    L: 2 beschuiten met 1 plak kaas
    T: water en appel en wortel
    A: speklap, aardappelpuree en denk bloemkool
    T: vers fruit in de blender met 0.2l melk

Daarmee zit ik vandaag op 1040 calorieen

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer.Heb net miskraam nr 4 achter de rug .
    Ik merk dat ik nog steeds heel goed kan emotie-eten,dus ik ga vandaag snel weer aan de WW.Ik ben 1 kilo aangekomen,dus die heb ik er zo weer af.Ik gok deze week al.Dus nou ja....daar was ik weer...

Groetjes,
    Suzanne

Ik zit nu op de 75,9 kilo.

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @suzanne heel veel sterkte met het verwerken van miskraam 4 heftig!!Dikke knuffel en die ene kilo gaat je zeker lukken!!!

@all ik ga nu boven grote schoonmaak houden, kledingkast uit-/opruimen, badkamer poetsen, mijn kappers-/visagiekamer opruimen en ordenen dus zal tegen de middag pas terug zijn (klets niet teveel:p)
    ik heb nog steeds die steken in mijn rechter zij (rechts naast de navel) en soms verspringt de pijn (is geen spierpijn dat voelt anders) maar kan pas morgen bij de huisarts terecht bah dus hopelijk red ik mijn schema van deze week!!!

Iedereen een fijne morgen!!

Groetjes

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Suzanne, balen van je mk meid. Knuff en het gaat je zeker lukken afvallen, je bent al heel ver!

@Dani, auw pijn ik hoop dat het gauw over gaat. Succes met poetsen!

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden ,

Vandaag een depri dagje voor mij , hondje waar ik laatst over vertelde krijgt vandaag een spuitje :( Vanmorgen gewogen en zit nog op 73.9 .... verder geen plannen voor vandaag ga de was maar eens wegstrijken , staan 2 mandjes te wachten en dan naar de winkel en wat halen om te koken ...

@ zustertje , super meis , al zoveel afgevallen , veel plezier bij de kapper !
    @ patriesja , wowww super meis , van harte gefeliciteerd !
    @ mamavesmee , super dat je onder het stabiliseren nog afvalt :D
    @ sweetroosje , heel veel succes met weightcare , is dat zoiets als cambridge ?
    @ dani , goed menu voor vandaag !
    @ suzanne , jeetje meid , sterkte , vind het heel rot voor je !

12. Suzanne68

@Nicole....heel veel sterkte vandaag.

13. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Patriesja: Van harte gefeliciteerd meid!

Gister een heerlijk dagje achter de rug. De hele dag met mijn slippertjes en zomerjurkje (die nog nog mooier zat dan toen ik het gekocht had) op het terras in Eindhoven gezeten, daar lekkere nachos gegeten, en toen door naar het terras van Valkenswaard. Daar waren collega's van me, dus zijn we nog lekker gaan dansen tot een uur of 12.

En de weegschaal was lief voor me, toch weer een halve kilo eraf!
    Vandaag weer lekker veel water drinken en gezond eten, heb er weer zin in!
    Heb morgen cursus op een ander park, en daarna gaan we barbequeen met z'n allen omdat het de laatste les is. Dus ik neem mijn flesjes water weer mee, dan komt het helemaal goed!

Zometeen even boodschappen doen voor morgen, en lekker fruit halen!

Fijne dag allemaal.

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Thx voor de felicitaties!

@mve, wat goed meid! 0.6 eraf! het stabiliseren gaat goed he!
    Heerlijk zwemmen, wandelen, fietsen :D

@sweetroosje, succes met je dieet!

@dani, welkom hier, ik heb je volgensmij nog niet gezien, succes met afvallen!

@suzanne, jeetje meid, kom ik net mijn blije nieuws, dat is ook niet echt leuk voor jou.. heel veel sterkte! X

@nicole, oh wat zielig... sterkte!

15. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi Hoi meiden.
    Vanmorgen even gewerkt, werk belde net al of ik morgenochtend en woensdagochtend kon werken, er was ziekte op die route en ze willen zo weinig mogeljk verschillend personeel erop inzetten.
    Dus ik werk nu morgen van 8.00-13.00 & woensdag ook.
    Weekend ook weer werken, dus kom mooi over me contractuurtjes heen.

@Patriesja: Gefeliciteerd meid, geniet ervan:D Hoever ben je nu en wanneer ben je uitgerekend?
    @MvE: Mooi menutje en super zeg 0,6 eraf, toppie:D
    @Dani: Au meid, lijkt me niet fijn, ben benieuwd wat de HA morgen zegt, beterschappies:D & opruimse ;)
    @Kimmetje: Heerlijk he op terras zitten, hebben wij ook hele middag gedaan:D Alleen helaas niet bruin geworden haha.
    @Sweetroosje: Succes met je dieet:D Is het erg duur? Ben erg benieuwd.
    @Suzanne: Bah meid, 4e miskraam. Hoever was je? Hebben ze het al onderzocht of er misschien een oorzaak is?
    Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!!!!
    @Nicole: Sterkte meid, zijn geen leuke dingen :(

16. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    @Susanne:
    Heel, heel erg veel sterkte met het verlies van je vierde kindje.
    @nicole: ook heel veel sterkte. Ik weet uit eigen ondervinding hoe het is om je maatje te moeten laten gaan.

Nou dames...vandaag heb ik me gewogen en ik begin mijn dieet met een schokkende.....*tromgeroffel*.....100,5 kg!!!:$:):$ 9lengte van 1m61, dus i rest my case...)
    Bah. Veel te veel weer, en ik was voor mijn eerste zwangerschap zo mooi 15 kg afgevallen. En ik heb het er zelf weer door alle stress aangegeten. Maar het is genoeg nu. Gelukkig heb ik vriendlief die me steunt, mits ik hem beloof dat ik hem niet weer afkat als hij met goedbedoelde adviezen en opmerkingen komt, de arme schat.:)

de dag is goed begonnen in ieder geval, met mijn ene broodje met klein beetje hagelslag puur hagelslag en minimaal boter, koffie met balance koffie melk en stevia zoetstof en glaasje halfvolle melk.
    Nu de rest nog
    (Oh ja, de chocolade die nog in de kast lag, heb ik gisteren maar uit voorzorg opgegeten.:D)

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Mijn menu voor vandaag:

O: 2 volk.brood met filet american
    Glas afslankthee.
    T: 1 koffie met 2 plak ontbijtkoek
    L: 2 volk.brood met 20+ kaas & light jam
    1 volk. knackebrood met filet american
    T: Bakje met banaan/aardbeien & kiwi
    A: Gekookte aardappelen met jus
    Sperziebonen
    Varkenshaas

Totaal kcal: 1123 kcal

18. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Kat: Heel veel succes:D

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Zustertje: En hoe was het bij de huisarts?

@ Patriesja: GEFELICITEERD! Wat een supernieuws! Hoe ver ben je?

@ MamavEsmee: Ik zou (als het mijn baby was) ook lekker laten liggen, als ie lag te slapen hoor. Tijd genoeg om te knuffelen voor ie groot is. Sneu dat je vriendin er zo slecht uitzag, maar dat komt vast weer goed! Mooi menu heb je vandaag weer meid.

@ Sweetroosje: Succes met weightcare!

@ Suzanne: Sterkte met het verwerken van de miskraam meid. En welkom terug! Dikke knuff!

@ Nicole: Sterkte vandaag meid!

@ Kim: Veel plezier bij de BBQ morgen, en fijn dat er weer een halve kilo af was. Ben je vrij vandaag?

@ Kat: Succes meid!

Vanmorgen was ik 3 ons zwaarder dan gisteren. Valt me echt 100% mee, ik was van een kilo uitgegaan. Vandaag een balansdagje (1015 kcal) en dan hoop ik dat het er morgen weer af is.

Mijn menu voor vandaag:

O: 2 knäckebröd volkoren met;
    Slankie smeerkaas
    1 beker optimel drink

T: niks (laat ontbeten)

L: 1 bruine pistolet met;
    Kip-kerrie salade
    1 cup a soup tomaat
    1 beker optimel drink

T: 1 appel
    150 gram meloen

A: Pastagratin met spinazie en salami
    http://www.ah.nl/recepten/recept?id=373086&rq=pastagratin+met+spinazie+en+salami

Totaal van 1050 kcal, mooi balansdagje dacht ik zo.
    Vandaag flink poetsen. Vandaag beneden en as Donderdag (dan ben ik ook vrij) boven. En straks nog even naar de winkel lopen (als het droog blijft tenminste).

Liefs

20. Suzanne68

@Patriesja....Gefeliciteerd!!!!
    Ik vind het niet erg hoor...ben toch nooit zo heel actief in dit topic en ben heel blij voor je.

Het was mk nr 4 en kindje nr 5.Ben nog zwanger geweest van een 2ling.We gaan ook stoppen nu.Heb de huisarts vandaag gebeld voor de pil.

Deel Deze Pagina