10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Iedereen bedankt voor het meeleven.Erg lief van jullie.

2. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @ Melany: Mooi menutje hoor en die 3 ons valt zeker mee:D Komt helemaal goed, morgen is de weegschaal weer lief.

@Suzanne: Heftig hoor..voorlopig een pauze voor jullie?
    Sorry weet je verhaal niet.

3. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @renieta/melanie, ik heb eigenlijk geen idee hoever ik ben, erg onregelmatig cyclus altijd, maar wonder boven wonder in de eerste ronde gelijk raak!! (terwijl bij mijn eerste bijna een jaar over gedaan).

@kat, welkom en succes met afvallen!

@suzanne, jeetje meid wat naar zeg, heel veel sterkte!

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen.

Ten eerste.....

@Suzanne, wat verschrikkelijk meid. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verdrietige nieuws. Helemaal omdat het nu al zo vaak is gebeurd. Vreselijk.... weet ook niet wat ik verder moet zeggen. Dikke knuffel meid!!!!

Vind het heel rot voor je Suzanne, maar moet Patriesja feliciteren. Wat is het toch oneerlijk allemaal :(. Voel me nu ook gewoon lullig.

@Patriesja, gefeliciteerd meid. Daarom was je er zo weinig. Moppie maakte zich al zorgen om je :p.
    Wat geweldig, hoe lang ben je nu zwanger?? En wel blijven kletsen hoor, ben ik ook niet meer alleen.

Verder reageer ik nu even niet.
    Moet zo snel wat boterhammen klaar maken en dan in de auto.
    Vergadering en late dienst.
    Hier ook gewogen, en toch wel 1 kilo aangekomen van dit bijzonder lekkere weekeinde. Had ook niet anders verwacht eigenlijk. De high tea en patat.....hm, hakte er wel weer in.

Doei doei, fijne dag allemaal!

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

#1605 steenbokje, Apr 26, 2010
    Last edited by a moderator: Apr 26, 2010
    @Renieta: ik zag je foto's al op hyves, ziet er super uit!!
    Moet wel een heerlijk gevoel zijn om weer in die maten te passen ;)

@SweetRoosje: Wat een geweldig meisje heb jij zeg! (ook ff op hyves zitten neuzen...)

@Melanie: die eerste fiets!
    Een mand kan je altijd nog voorop monteren, bagagedrager vind ik een must op een fiets.

@Woonplaats: ik woon tussen Heerenveen en Drachten ;)

@MamaRianne: super foto's van je jongens!!!

@SweetRoosje: idd nog druk aan het verbouwen. Denk dat we nog wel tot in augustus bezig zijn.

@MamavEsmee: je bent welkom hoor... Zal zo snel mogelijk boompjes planten om de hangmat aan op te hangen ;)
    Heb nu net in mn kop gekregen dat ik een jacuzzi buiten op mn terras wil al alles straks af is, maar dat duurt nog wel een paar jaartjes.
    Eerst de garage, schuur, aanbouw en dan pas de tuin in gaan richten helaas...

@Melanie: ik heb begin dit jaar mn abo ook maar opgezegd. Voor die paar keer per jaar dat ik naar het zwembad ga (daarvoor had ik dat abo) kan ik beter per keer betalen.

@Patriesja: GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD!!!!
    Ik miste je al ;)

@MvE: nog steeds aan het afvallen terwijl je aan het stabiliseren bent? Prima toch? Zo sluip je langzaam aan richting de 70 ;)

@Suzanne: ow wat naar :( sterkte...

@Nicole: ook jij sterkte... Niet fijn om een huisdier te moeten laten inslapen :(

@Kimmetje: lekker bruin geworden op het terras?
    Super dat er weer een halve kilo af is!

@Kat: Succes! Ik ga hier in de kast ook nog maar op zoek naar chocola die "op moet" hahaha... wel een goed idee trouwens! Alles opmaken voordat je begint te dieten...

===

Hier valt niet veel te vertellen, behalve mn menuutje :p

O: -
    T: klein beetje spaghetti wat ik voor de lunch aan het maken was
    L: spaghetti met gehakt, prei, ui, tomaat. bakje kwark met appel
    T: flesje sap, 2 koppen thee
    A: warme choco
    T: zie ik vanaaf als ik thuis kom nog wel

6. steenbokje

Zow... lees je verhaal nu pas! Dat is even flink schrikken geweest. Is alles nu wel weer in orde?

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Ja ik was er erg weinig ik had een super lange cyclus en dacht steeds ben ik nu wel zwanger of niet? al 3 weken overtijd! :$
    En nu dus eindelijk een positieve test!
    Maar denk dat ik een hele late eisprong heb gehad en dus nog niet zo heel lang zwanger ben.
    Ja ik blijf gezellig meekletsen, ik vind jullie veel te leuk! :D
    aaah moppie, das lief, maar alles goed! hopelijk ben jij ook snel zwanger meid! :)

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Moppie: Ja wel leuke foto's he, ben ook wel trots op mezelf.
    Had vorige week echt een dipje, maar gaat nu weer goed:D

@Butterfly: Werkse meid en inderdaad erg dubbel, de 1 verdriet en de ander blijdschap, het is allemaal zo oneerlijk verveleld.

9. steenbokje

Super meis! Ben blij voor je :D
    Wat heb jij dan lang in spanning gezeten!!!

Hier: Zelfs vriendlief die in het begin riep dat het nog wel tot augustus mocht duren (dus na de verbouwing) begin nu af en toe te mompelen "binnenkort moet het toch wel een keer raak zijn??"

Ik lees al bewust niet meer mee in het januari-pilstoppers topic, daar zijn ze grotendeels in ronde 3 zwanger. Mijn lichaam volgt z'n eigen willetje, denk ik dan maar... We wachten rustig af 8)

10. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Moppie1986: Ja wel een beetje verkleurd, maar ik word meestal alleen maar rood ipv bruin ;)
    @Mel: Ja vandaag lekker vrij, morgen cursus op Limburgs Peel (vlakbij meerdal) dus rijden we vanavond al aan. Poets ze!

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    zo ik ben er even tussen het poetsen door pffff...... heb 2 kamers en de badkamer af nu nog 1 kamer en de overloop, trap en wc met de gang!
    even wat eten nu en even bijlezen!!blij als ik klaar ben!

@Patriesja: hoeveel ben je afgevallen in totaal todat je wist dat je zwanger was?

@Suzanne:sterkte...

@Nicole: sterkte en knuffel!

@Kimmetje: lekker bruin geworden op het terras?
    Super dat er weer een halve kilo af is!

@Kat: Succes!

12. steenbokje

Hier ook hoor. Laatst verbrand, heeft een week pijn gedaan!! Tis nu nog meer rood dan bruin eigenlijk, en het vel laat al los :p
    Ik hoop binnenkort lekker veel in korte broek/jurkje in mn tuin te kunnen werken... dan zien mn benen ook eens de zon ;)

13. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Moppie1981: Inderdaad! Deze week schijnt het heel mooi weer te worden, vooral woensdag, maar ik moet vanaf morgen t/m zondag werken dus zal niet veel zon zien helaas :(

14. steenbokje

Dat heb ik dus ook altijd! Ik werk do+vr op kantoor en baal enorm als de zon schijnt en ik binnen zit. Typisch dat het hier altijd vlak voor het weekend mooi weer is, en niet op de dagen dat ik thuis zit (tis nu ook bewolkt, waait...)

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Ik hoop dat het van het weekend nog zo'n mooi weer is, als wij een weekend weg zijn. Kunnen de kindjes mooi buiten spelen. En wij lekker in het zonnetje :D

16. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Balen is dat he.
    Ik hoop het ook voor jullie Mel!

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Uhm... tja dat valt dus mooi tegen. Vrijdag word het slechter, gaat het regenen en dat stopt dan voorlopig ook niet. Zaterdag geen zon en pas maandag wel weer. Dat lekker in het zonnetje zitten kan ik wel vergeten.

Zo eerst even lunchen, daarna te voet naar de winkel (hoewel het nu wel erg donker word buiten)... Daarna weer verder poetsen. Ergste (de keuken) heb ik gehad.

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goed bezig nichtje!! Ik ga zo ook even te voet boodschappen doen. En dan mijn kamer opruimen, is ook 1 grote bende hier!

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sweetroosje.. Super goed dat je hebt doorgepakt en begonnen bent! Laat je even weten hoe het je bevalt? Succes in het ziekenhuis.

Dani.. mooi menu meid! En lekker aan het soppen in huis! Hier ook alles weer lekker schoon..:D

Suzanne.. jeetje meid wat verschrikkelijk voor jullie! Begrijp ik goed dat jullie niet meer verder gaan voor een kindje? Ik weet niet zo goed wat te zeggen meid. Afvallen gaat nog wel goed lees is. Dikke knuffel voor jou!:(

Nicole.. Wat vreselijk dat je de hond moet laten inslapen.. Sterkte vandaag! Ja, ben ook verwonderd dat ik nog steeds gewicht verlies.

:(

Kimmetje.. Leuk weekend gehad zo te lezen.. Het was ook heerlijk terras weer he?! Meerdal zijn we eens een weekje geweest, wel een leuk park! Veel plezier met de BBQ!!:D

Patriesja.. Ja, het stabiliseren gaat zeker goed. Sta er echt versteld van! Wanneer heb je de intake en eerste echo?

Renieta.. Krijg je extra uren ook uitbetaald ( flexuren).. Of kom je dan in de +? Mooi menu vandaag! Ga je vanavond nog sporten? Ja, het stabiliseren gaat goed.. Ben erg happy dat het zo goed gaat..maakt het meer eten minder "eng" ;)

Kat.. Op naar de 99,9 meid! En lief dat je man je zo goed steund! Ik zou de hagelslag etc laten staan en vervangen door mager broodbeleg zoals, kip, ham, light jam, filet etc.

Melanie.. precies. Nog genoeg tijd om lekker te knuffelen! De schade na gisteren valt echt mee. Fijn hoor, durf je de volgende keer ook weer lekker te genieten. Ik duim met je mee voor mooi weer a.s. weekend! Heb ik zelf ook wel zin in! haha... Lekker menu vandaag zeg!

Butterfly.. die kilo heb je er zo weer " af" meid! Werkse vandaag!

Moppie.. lekkerrrr.. een jacuzi! Jij maakt het helemaal af of niet! :) Haha.. maar nog genoeg te doen lees ik! Schiet de verbouwing inmiddels op? Misschien s'avonds een boterham bij de chocomelk?

@ weer.. woensdag ben ik lekker vrij en donderdag pas om 15.30 beginnen dus lekker genieten van het weer!

Vanmorgen al lekker veel bewogen.. gewandeld, gefietst en beneden en boven stofgezogen. De douche had ik vanmorgen al gedaan.
    Was gezellig bij mijn vriendinnetje.. Geen koek oid. gehad en mijn appel vergeten dus geen tussendoortje vanmorgen.

Mijn menu is iets aangepast. Even mijn nieuwe menu!;)

L: 1 volkorenbol ( 90 gram) met 30 gram 30+ kaas en een schaaltje meloen.

Ik neem nu nog een appeltje.

T: pakje sultana yofruit ( 140 callorieen).

A: 175 gram aardappels met 200 gram groentemix gekookt en 1 braadstick ( 100 gram) , 200 gram optimel caramel na.

Na het zwemmen een appeltje en later op de avond nog een schaaltje chips.

Zit dan op 1431.. Maar heb toch echt veel in mijn menu voor mijn idee.. Misschien een wat groter ontbijt nemen morgen!

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Je eetdagje ziet er inderdaad aardig vol uit. Misschien een ander toetje na het eten ipv optimel, iets waar meer calorieen in zitten? Ik zeg ook maar wat hoor.

@ Moppie: Ik heb je dieet gevonden! :D The Hollywood Cookie Diet - Koekjesdieet

Zo, ik ben net terug van de winkel. Stevige wind staat er, maar wel lekker even gelopen. Zo maar eens verder de benedenverdieping uitsoppen. Is hard nodig!

Share This Page