kat heb ik in het begin ook zo gehad dan er aan dan er af erg frustie en ik wilde ook gaan gooien maarja dat wordt zo duur he !! isabella mmmm lekker tonijn !! ook zin in maar heb mijn avondeten al op .. maar binnekort eens lekker maken en het was ook maar een kilo van de vakantie maar ben blij dat hij weer weg is hihi ! wow renieta ! maatje 40 wat super .. echt gaaf hoor !! ben jaloersig ... (das gezond jaloers zeg maar haha) en goed geshopt dus vandaag !!
Hier net lekker gegeten... gekookte kipfilet in Griekse kruiden. rauwkost salade 100 gram gebakken aardappels (had niet echt veel trek) Vandaag 2x erg goed nieuws gekregen!!!!! Nummer 1 mijn zusje is in 1 keer geslaagd voor haar rijbewijs nummer 2 mijn broer belt net dat hun huis verkocht is ben zo blij voor hun want eind mei krijgen ze de sleutel van hun nieuwe huis. Ik ga me verkleden en dan nog even 2 uurtjes werken. Liefs
Hallo dames ik ben thuis van het bezoek en ben nu aan het koken! (pasta met mager gehakt, veel groente en 2 el tomatensaus) Vanmiddag cake gebakken en heb 1 klein stukje geproefd, gedeelte meegnomen naar het bezoek en de rest gaat morgen met mijn mannetje mee naar het werk! Heb nu al 1.5 l water op dus ga er vandaag wel overheen. blij dat de medicatie de pijn wat verlicht ga vanavond ook lekker rusten/bankhangen! @MvE de fruithapjes vind ik wel lekker (gewone eten niet) Even mijn menu voor vandaag: O:2 beschuiten met 1 plakje kaas T: water L: plakje cake en fruitpotje T:water A: pasta met mager gehakt gebakken op eigen vet en veel groente T: 2crackers met smeerkaas en denk water gemengd met appelsap (250 ml appelsap en 500ml water)
@ emma wat goed dat die kilo er weer af is! af en toe mag je zondigen (vooral met vakantie) niet te vaak op vakantie gaan dus
Hey meiden, @ MamavEsmee: Weer goed geslaagd bij de Ikea! Lekker menuutje heb je vandaag meid. Mmm kersenkruimel!!! @ Kim: Fijn dat het gezellig was, en dat je presentatie goed is gegaan. Voor niks druk gemaakt dus. Fijn dat er maar 1 ons bij is. Nu deze week weer vol goede moed verder. @ Mama Rianne: Ja, dat vroeg ik inderdaad. Fijn dat het zo goed is gegaan. Een goed begin is het halve werk. @ WenT: Balen van die koffieautomaat. Waarom stoppen ze daar dan ook chocomel in? Het is niet voor niks een KOFFIE automaat! En calorieën tel ik op www.caloriechecker.nl @ Kat: Je gewicht wisselt elke dag meid. Het is misschien inderdaad beter om niet elke dag te wegen, maar ik kan het ook niet laten hoor. Morgen is er vast weer wat af. @ Isabella: Ik was vanochtend een halve kilo lichter dan gisteren. Hopelijk blijft dat zo, en is er morgen weer wat vanaf. Ik lig wat achter op mijn schema. @ Inez: Leuk dat je even komt vertellen hoe het met je gaat. Fijn dat het nog steeds goed gaat! @ Dani: Bah een niersteen. Hopelijk slaan de medicijnen goed aan, en ben je snel weer pijnvrij. Fijn dat de pijnstillers al iets doen! Beterschap meid. @ Zustertje: Super, dat de weegschaal zo lief voor je was. Voor 1 juni nog 7 kilo, is strak gepland maar dat gaat je lukken meid! Ik wil graag voor 26 mei (verjaardag van mijn vriend) onder de 100 (liefst eerder maar dan zeker). @ Emma: Fijn dat die vakantiekilo er weer af is meid. Super! @ Renieta: Lekker geshopt vandaag. Leuk hoor! Zo, ik ben ook weer thuis van een dag werken. Heb wel lekker gewerkt. Maar belangrijker: IK BEN VANAF NU 7 DAGN VRIJ! Heerlijk zeg Heb er echt naar uit gekeken. Ik was vandaag mijn peer vergeten mee naar het werk te nemen, dus die ga ik vanavond nog maar even opeten. Dan heb ik mijn fruit voor vandaag ook weer binnen. Mijn menu voor vandaag: O: 1 krentenbol 1 beker optimel drink T: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker (geen peer ) L: 200 gram optimel vanille yoghurt met; 1 banaan erdoor 2 volkorenboterhammen met; 20 gram ham T: water A: pastagratin met spinazie en salami (was over van Maandag) T: 1 peer Ik kom vandaag op een totaal van 1179 kcal. Liefs
Emma.. Knap dat je maandag het meteen weer hebt opgepakt! Het stabiliseren gaat goed. Ik zit nu rond de 1550 per dag.. Maar zoals vandaag kom ik een stuk lager uit. Zit nog niet eens op de 1300.. Dus vanavond nog maar een lekker fruitsalade maken of een pakje sultana.. Ondanks het stabiliseren val ik nog steeds iets af dus het gaat lekker.. Kat.. oooohhhh.. een familie zak marsen.. lekkerrrr.. IK zou naast de koffie ook een glas water nemen.. Koffie ontrekt vocht uit je lichaam. Renieta.. Je bent lekker aan het shoppen geslagen de laatste tijd! Leuk hoor.. het vroege opstaan kan je i.d. opbreken.. Vroeg naar bed vanavond! Isabella.. Goed op te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de keuken. Toch best spannend en een dure aankoop.. Bij Ikea of niet. het kost gewoon veel geld! En voor ons hoort lekker eten ook echt bij een gezellige avond.. Zustertje.. wat een goed nieuws allemaal! Werkse voor vanavond.. Dani.. Die fruitpotjes at ik ook af en toe wel een hapje mee van Esmee. Maar heeft het een reden dat je het eet? Mooi menuutje vandaag hoor! **** Vanmiddag de hele middag op pad geweest.. Esmee heeft helaas niet geslapen vanmiddag. Bij de buren waren ze aan het klussen.. Dus iets te veel lawaai..Ze was er gelukkig niet vervelend onder. Lekker gewandeld met de honden en daarna mijn fiets opgehaald bij de fietsenmaker.. De trapper tikte.. Het tandwiel blijkt krom ( rara op een nieuwe fiets ) dus die is besteld en dat gaan ze volgende week maken. Met de fiets richting bokjes ( 15 minuten) die waren weg.. erg vreemd .. toen richting hertenkamp.. ( 20 minuten).. En vanuit daar weer naar huis.. ( 15 minuten).. Toen was ik best moe haha.. Na het eten kwam er iemand voor mijn oude fiets. Die heb ik verkocht.. altijd weer leuk! Net even opnieuw mijn callorieen geteld.. Zit nog erg laag 1257.. maar moet zeggen dat ik weinig zin heb in meer eten.. Misschien ook de warmte ofzo? Vanavond denk ik nog een grote bak fruit of een pakje sultana..En natuurlijk wat chipjes! Morgen slaapdienst.. en van zaterdag op zondag weer.. Zit dan in mijn 2e weekend. Dan nog 1 weekend en dan ben ik bijna 2,5 week vrij!
Melanie.. joeppie!! Geniet van je weekje vakantie meid.. je hebt er zo naar uitgekeken.. Mooi menu vandaag!
@MvE ik pak die af en toe vanwege maagbandje. soms blijft een appel ofzo nog eens steken (is soms net nog te grof) en dan is ene fruitpotje een goede vervanging van fruit! Maandag wprd hij opgespoten en moet ik zeker weer 1 dag vloeibaar (fruitpotje, brinta, misschien beschuit met jam en zacht eten savonds) ben benieuwd of ik nog meer afval deze week. (moet zeggen dat ik vandaag ook minder honger heb dan normaal misschien het weer of toch de pijn!) Wat jammer van je fiets nu al kapot :S @melanie geniet van je vrije dagen vooral met dit lekkere weertje! Ik moet vanaf 12 mei op stage en kan vanaf de 8e gebeld worden (zal dan iets minder aanwezig zijn!) ben dan van 12 t/m 16 mei weg zit dat in Lathum dus 4 dagen niet hier aanwezig geef dan wel als ik terug kom een update van mijn gewicht want beweeg dan heel erg veel en eten zal op andere tijden gebeuren dan nu dus ben benieuwd!! Hoop nog voor eind mei zeker 6 kilo af te vallen!! XXX dani PS dank jullie wel voor de beterschapjes
Hoi meiden Alles goed met iedereen? Misschien dat ik later nog de puf heb om bij te lezen, want ik ben MOE! Ik denk dat ik maar lekker vroeg ga slapen vandaag! Morgen nog 1 dagje werken.. Wat moeilijk toch om tegen iedereen je mond te houden
Nou Emma het was ook heerlijk de tonijnsalade . Jammie. Zustertje dat is inderdaad goed nieuws in de familie! Melanie gelukkig dat de weegschaal vandaag wat liever was, hopelijk morgen nog liever . Oh wat lekker joh 7 dagen vrij . Ja keukens zijn niet goedkoop, maar een praktisch mooie keuken is zo fijn . Ben dol op koken en ben de halve dag in mijn keuken haha. Lekker hoor zo'n dagje buiten met dit weer! Nou ik zou die calo's lekker aanvullen met meer chips , ben zwaar chips verslaafd haha. Heftig wel Dani zo'n maagbandje. Toch een hoop waar je rekening mee moet houden enzo qua eten toch? Zijn er ook dingen die je dan echt niet meer mag eten of is het meer dat je niet kan/wil vanwege het maagbandje?
Dani.. ik dacht al.. Wie gaat er nu voor zijn lol fruithapjes eten.. Wat ga je doen op stage? isabella.. aanvullen met chips doe ik maar niet.. En hier is een praktische en mooie keuken ook belangrijk.. Patriesja.. Hier alles goed! Bij jou ook op de moeiheid na? *** Net in slaapgevallen op de bank.. Wel erg lekker.. Zo eerst douchen en dan alvast eten maken voor morgen.. Hoef ik me daar morgen niet druk over te maken!
Oh... dit is echt erg. Ik heb nu al zin in het stukje taart wat zaterdag ga eten hahaha... en ik weet nog niet eens wat voor taart. Heb zo'n zin in ons weekend weg!
Haha Melanie herkenbaar, zit zelf al te bedenken wat ik zaterdag op 'ons' avondje voor 2 lekkere dingen ga halen haha. Zoveel keus .
hier net 5 min aan het zitten pfff wat een drukte met de verbouwing ! ben gesloopt daar zijn vast heel wat C af ... en vandaag eigenlijk ook nog laag in de C gebleven owwwwwwww wat zie ik nu ! meiden wat hebben jullie lekker veel vrij ! en wat een gezellige dingen staan er op de planning ! lekker van genieten allemaal hoor ...
hmmmm zit vandaag ook pas op 860c da's wel heeeel weinig ! stoute emma heeft ook geen ontbijtje op .. foei foei menu voor morgen zit op 1100 da's beter ! en vanavond voor straf nog maar iets nemen een lekkere eierkoek ofzo
@MamaRianne: Zeker fijn! Zie dat het bij jou ook goed gaat, volhouden! @Kat1981: Ik kan die weegschaal dus ook niet loslaten, probeer daarom wat later op te staan zodat ik voor mijn werk, geen tijd heb om even te kijken. Bij mij gaat het aankomen ook veel sneller dan het afvallen. Heb soms het gevoel dat ik amper wat gegeten heb, en dan ben ik toch weer aangekomen. Balen is dat! @MamavEsmee: Vandaag ben ik weer goed bezig geweest na de BBQ Hopelijk is er weer resultaat! Heb je nog iets gekocht bij Ikea?
Ik mag veel niet meer: geen prik (geen cola sinas, spa rood enz) geen groente en fruit met schil (appel schillen, perzik schillen) mag geen gewoon brood meer alleen getoast of beschuit/krackers, geen te rauw vlees, frietjes 1x per week liefst 1x per 2 weken en dan ook de harde punten eraf halen, geen stokbrood meer enz is veel wat je moet laten maar oke heb het er voor over. woog 104.3 en was voor de opratie al afgevallen tot 98.3 (dus was al 6 kilo kwijt) en nu sinds 26 maart (toen heb ik het bandje gekregen) met deze week erbij (vrijdag definitief wegen) 7.2 kilo eraf in totaal dus 13.2 kilo eraf en moet nog 28 kilo ongeveer nu! Maar voel me goed, heb minder honger, ben van maat 50 naar nu maat 46 gegaan (hoop voor mijn verjaardag eind mei maat 44) ik doe de opleiding leisure and hospitality host en ga dus op een camping de animatie verzorgen: knutselen met de kids, speurtochten houden, fietsen, voetballen, shows in elkaar zetten voor savonds en daarbij af en toe ook staan in de horeca. tis niet echt stage vanwege iets wat in januari is gebeurd (lang verhaal"even de korte versie: toen door teveel stress uitval van 1 kant gehad en was dus halfzijdig verlamd in rolstoel gezeten en 7 weken neit naar school geweest, veel gemist enz) dus hebben ze gezegd vanwege je vooropleiding (SPW4) kun je gewoon over naar de 2e en had toen al die stage plaats en heb het in vakantie werk omgezet (3weken alles bij elkaar) dus verheug me er op. veel beweeg, lekker gek doen heerlijk!!!
@mve, ja af en toe misselijk, dus eet (nog) niet echt meer dan normaal en erg moe, maar ja dat hoort er wel bij.. Jij ook lekker liggen pitten op de bank hihi lekker is dat idd! @melanie, jummie taart! waar ga je heen t weekend? @emma, dat kan niet he, wel ontbijten
@Dani26: Wat toevallig! Die opleiding doe ik ook, maar dan via mijn werk. Gisteren toevallig de laatste cursusdag gehad! En in juni examen.
ah nice vind de opleiding echt geweldig! ik heb vanaf vorige week donderdag "vakantie" heerlijk! nog even genieten!! Wat voor werk doe je kimmetje??