@moppie: Niet schuldig voelen omdat je een keertje wat meer gesnaaid hebt hoor. Geniet er maar lekker van en vandaag weer een verse start. @Zustertje: Werkze! En tot strakjes. @Kimmetje: Oei oei, zal maar niet solliciteren dan, denk dat ze me er gelijk uit gooien. Mijn stemgeluid als ik zing is te vergelijken met een kruising tussen een valse kraai en een krolse kat. @mama rianne: Lekker toch, weer een onsje minder. Netjes! Oew, dat jij tot zondag kunt wachten zeg met wegen, ikzelf moet er iedere dag opstaan. ------------------------------------------------------------- Nou, mijn weegschaal heeft eindelijk besloten zich bij mijn dieet neer te leggen en maar gewoon aan te gevan wat ik zeg: 98,5 kg! 2 kg eraf sinds maandag! Mag ook wel hoor, heb de blaren op mijn voeten staan met al mijn gewandel de laatste tijd. En nou heb ik gisteren na mijn avondeten ook nog een cornetto gepakt omdat ik te weinig c-tjes binnenhad EN een schaaltje nibbits. Nu heb ik gisteren wat minder melk gedronken. Denk echt dat ik heel erg veel van melk aankom, dus die zal ik ook maar weer gaan beperken.
Anders maak ik mezelf alleen maar gek hoor als ik er elke dag op ga staan! Als het erbij gaat dan wil ik al stoppen haha!! Coach zei ook al het gaat om de cmters en kilo's zeggen niet zoveel!!
Renieta.. spannend, dinsdag dus weer een eicelmeting.. En ze plannen je wel veel in he? Sweetroosje..Goed zeg dat je al 2 kg kwijt bent, dat motiveerd om door te gaan he? Gaat jou wel lukken meid.. Moppie.. veel plezier met je logees! Zustertje.. De weegschaal heeft de weg richting de 100 gevonden he?? Hardstikke goed meid en je doet het allemaal ZELF! Kimmetje.. Jou zangkwaliteiten zijn dus niet zo goed haha.. Rianne.. alle beetje helpen he? Kat.. wat ontzetten mooi en motiverend! Nu doorzetten he? Melk is i.d. een dikmaker.. Ik drink eigenlijk zelden zuivel. Zorg wel dat ik het binnen krijg door het eten van yoghurt of kwark ( vult ook nog eens goed!!) **** Vanmorgen was de weegschaal al weer lief.. Al 2 dagen niet naar het toilet geweest en morgen of zaterdag komt mijn ongi er aan! Wat is het al ontzettend lekker weer.. Zit in een t'shirtje en witte capri op de bank.. Zo lekker wandelen.. Mijn menu vandaag: O: 2 volkorenboterhammen met 15 gram 30+ kaas en een plak ham. T: Meloen L: 2 krentenbollen. T: appeltje A: 2 pitabroodjes met 120 gram gebakken kipstukjes, rauwkost en tzatizki ( neem ik mee en kan ik koud eten) 250 gram kwark na T: pakje sultana en wat chipjes. Zit dan op een totaal van 1524 callorieen.. **** Zo eerst maar eens stofzuigen en dan lekker een stuk wandelen!!
Goedemorgen dames, Alles goed? @Moppie, streep eronder en verder gaan met gezond doen. Succes en veel plezier met je visite. @Rianne, super dat er verandering is. En idd de cm's zeggen meer dan de weegschaal! @Kat, super 2kg eraf motiverend is dat he! @Zustertje, het gaat de goede kant op he? Onder de 100 zul je komen meid! @Hier, het is klerendag vandaag. Was ophangen, opvouwen, strijken, kasten ordenen...etc Heb net mijn ontbijtje op, zit nu aan mijn flesje water. De kleine speelt lekker met d'r speelgoed, gelukkig heb ik gisteren het huis opgeruimd zodat ik me vandaag kan focussen op kleren. Krijg vandaag mijn lappie binnen, ben benieuwd.
@MvE, ja werkt idd motiverend en vreemd dat dit wel bij me past. Nou en of het me gaat lukken, daar ga ik voor! Wandel ze, ik ga straks ook met de kleine brood aan eendjes geven maar eerst wat doen in huis.
Goedemorgen meiden, @ Mama Rianne: Fijn, een ons eraf @ Kat: Super zeg 2 kg eraf in 3 dagen! Ga zo door meid! @ MamavEsmee: Heerlijk he, dat weertje Ik ga er vandaag ook echt van genieten. Lekker menu heb je vandaag meid. Ik ben ook weer uit mijn bed gerold. Ik was al vroeg wakker, heb alleen nog een hele tijd liggen lezen. Tot mijn maag zo begon te knorren dat ik er toch maar uit ben gegaan. En tot mijn grote verbazing was de weegschaal echt SUPERLIEF!!! Hij gaf 102,9 kg aan. Jeej 1 kg lichter dan gisteren. Hoop dat dat morgen nog steeds zo is (of liever nog iets meer natuurlijk) Zo eerst even boodschappen doen voor ons weekend weg. En dan lekker met een boek in het zonnetje. Heerlijk genieten! En vanavond spullen inpakken voor het weekend. Mijn menu van vandaag: O: 200 gram optimel kwark 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: niks (heb laat ontbeten) L: 2 volkoren boterhammen met; 20 gram ham en; 20 gram 20+ kaas 1 cup a soup tomaat 1 beker optimel drink T: 1 peer 150 gram meloen A: 400 gram tomatensoep 1 bruine pistolet Half met 20 gram kip-kerriesalade Half met light salami Ik kom dan op een totaal van 1181 kcal Liefs
Goh Mel dan zijn we vandaag even zwaar maar denk dat je mij wel gaat inhalen jij gaat elke keer zo snel hihi!!! Wanneer pas je je banner weer aan???
Hallo meiden , Wat afvallen betreft sta ik weer op hetzelfde , nog steeds 73.9 :x Doe echt mijn best maar het schiet niet op ik ga wel door maar ik wacht even 2 weekjes af en gaat er echt niets meer vanaf ga ik afbouwen en stabilliseren , dan begin ik na de zomer of zo nog wel een keertje voor die laatste 5 kilo Planning voor vandaag , boodschappen doen , Sara naar de creche brengen en dan even hier naar het dorp ... Vanavond mihoen op het menu ... Kom straks even bijlezen hoe jullie stand van zaken is !! @ melanie , super meis weer een kilo eraf , je gaat echt goed zeg !
Sweetroosje.. En?? De kasten/was etc allemaal op orde? En veel plezier bij de eendjes! Toch juist mooi dat dit goed bij jou blijkt te passen. Melanie.. Jij hebt ook weer een mooi menu.. het is voor mij echt een sport geworden of voor zo weinig mogelijk calorieen zo lekker mogelijk te eten.. En die broodjes met kip en rauwkost is bij elkaar nog geen 450 callorieen.. Ben je er al uit wat voor lekkers je allemaaal gaat halen voor het weekendje weg? Nicole.. Als het je zo tegen gaat staan.. Kan me voorstellen hoor als je niet af lijkt te vallen.. Ik zou ook gaan stabiliseren en dan zul je zien dat je alsnog wat gaat afvallen.. En na de zomer pak je het weer op.. Lekker.. Miehoen!! *** Vanmorgen lekker een stuk gewandeld en bij schoonpaps een bakkie gedaan en Esmee kon lekker bij hen op de glijbaan spelen.. Net hebben we een schaaltje meloen op.. Zo even op de fiets nog een rondje doen.. moet nog even een kleinigheidje halen voor mijn zusje.. ( Die past op vanmiddag).. Dan hebben we de beweging wel gehad voor vandaag!
@ Mama Rianne: Mijn banner pas ik altijd alleen maar op vrijdag aan. Mijn officiele weegdan. Morgen weer dus. Hoop dat die kilo er dan nog steeds vanaf is, want ik geloof het eigelijk niet helemaal. @ MamavEsmee: We hebben met pasen (toen we allemaal samen waren) alvast boodschappenlijstjes gemaakt voor wie wat meeneemt. Alleen de standaart dingen als koffie, thee, wc-papier enz. En eten voor de eerste dag. Morgenavond of zaterdag (net hoe het uitkomt) gaan we met de dames boodschappen doen. (we maken 1 grote pot en daar worden de boodschappen uit gedaan, bij een supermarkt daar in de buurt.) En dan halen we dus de boodschappen voor de rest van het weekend. We doen dit elk jaar zo. Is erg gezellig! hahaha... altijd een hoop lol met 5 meiden in de supermarkt (mijn moeder, mijn zussen en ik). En we komen natuurlijk altijd met veel te veel terug, maar dat nemen we dan na het weekend wel weer mee naar huis. Mijn moeder, zus en zwager vieren zaterdag hun verjaardag ook meteen daar. Dus ze hebben met z'n 3en een BBQ geregeld. Morgen gaan we brunchen, met broodjes en soep en hapjes enz. en zondag word het waarschijnlijk friet. Dus echt gezond gaat dit weekend niet zijn. Maar wel erg gezellig. Ik ga me wel zo veel mogelijk aan mijn dieet proberen te houden, gelukkig is Roland erbij om me een halt toe te roepen als dat nodig is. Sorry heel verhaal. Ik heb er echt zin in. En waar je hart van vol is... stroomt je mond (of in dit geval mijn vingers) van over. hahaha... Net de boodschapjes gehaald. Moet ook nog geld pinnen, maar het was daar veel te druk bij de pinautomaat. Straks maar even hier naar de pinautomaat lopen...
Goedenmiddag dames Vandaag erg laat: vanmorgen op de fiets naar huisarts en mams geweest, even met mams naar de markt voor fruit en naar de apotheek en nu thuis. Ga zo lekker op de bank liggen echt een beroerde nacht achter de rug! De weegschaal was weer aardig tegen me (90.9kilo) dus ben benieuwd morgen dan weet ik precies wta ik in 1 week ben afgevallen! @melanie geniet van je weekendje en beetje zondigen mag dan wel met 3 feestjes en 1 stuk taart (anders waren het er misschien 3 geworden!) geniet!! @MvE Fiets ze beweging genoeg! ik heb vandaag ook maar eens gefietst (ondanks de pijn) maar voelt goed! @de rest heb helaas niet alles terug gelezen sorry Zag wel nog iets van een hyves?? zou wel leuk zijn om daar "lid" van te worden!! Als iemand me op hyves toe wil voegen hoor ik het wel!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr heb ik op iedereen gereageerd valt mijn pagina uit, anyways ik ga de kleine nu boterham geven. Ow ja dames, wat ik ook doe is elke ochtend een grote glas water met een tl appelazijn erin.
Hey meiden, Hier ben ik weer, heb slaapdienst gehad. En ben helemaaaaaal kapot, zucht! Vanmorgen uit de slaapdienst eerst langs mijn schoonmoeder maar Esmee sliep nog, dus eerst naar huis en snel wat opruimen en poetsen. Daarna Esmee opgehaald en boodschappen gedaan. Wat een drukte overal zeg, jeeetje . Moet nog wat kleine dingen hebben, en zou te wandelen, maar heb de puf er vandaag niet meer voor. Zo lekker de tuin in met een boek denk ik. En lekker niets meer doen....... . Heb alles gelezen, maar om op iedereen te reageren , jullie kletsen echt teveel als ik er niet ben hoor.
Melanie.. Klinkt erg gezellig allemaal! Goed dat je lopend naar de pin gaat.. Heb je je beweging ook weer gehad! Dani.. drukke ochtend gehad. Slecht geslapen van de pijn vannacht? Mooi dat de weegschaal je in iedergeval goed gezind was.. @ appelazijn.. is dat goed voor de vetverbranding ofzo? *** Tussen de middag achter thuis gelunchd met Esmee. Lekker zeg! Tas etc is allemaal ingepakt voor het werk dus kan nog lekker even een uurtje in de zon zitten met een boek waar ik zondag in ben begonnen.. lekker!! Meiden, geniet van het mooie weer en tot morgen!
@MvE: ja ze plannen me inderdaad veel in, moet zeggen dat het me ook wel een beetje opbreekt, maar ja hoort er nou eenmaal bij. @Mamavrianne: Mooi man, het begin is er. Bevallen de shakes een beetje? @Sweetroosje: lukt het met afvallen? @Melany: leuk leuk een weekendje weg, hopelijk een beetje mooi weer Geniet ervan en zondigen mag zo af en toe zeker wel @Butterfly: Ja is druk nu he in het dorp, moet zo nog naar shoeby fashion, gister een shit gekocht, blijkt er gewoon een gat in te zitten. Mijn menu: O: schaaltje magere yoghurt met cruesli T: 2 koffie + 2 plak ontbijtkoek L: 2 rijstewafels met plakje 20+ kaas en glas cup a soup tomaat en kopje magere melk.
appelazijn is dat de vetten die je opneemt met het eten sneller afgebroken worden en je dus minder snel aankomt. maar tevens ook door het azijn gebeuren " verkleint" je maag waardoor je midner honger hebt! Ik heb idd slecht geslapen van de pijn en het hoesten. vannacht het idee gehad dat ik stikte dus naar de huisarts en die heeft me kuurtje gegeven voor slijm op de longen (2 dagen geleden nog niks). ben alleen vergeten te vragen of het samen kan hangen met die niersteen......ben ook erg moe en slap nu maar wel weer eetlust dus dat is fijn:d Geniet nog even van het zonnetje en werk ze (niet te hard!) @renita mooi menuutje! @Mamavrianne: het begin is er. succes!