10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Net uit kwaadheid buikspieroefeningen gedaan! Nu heb ik hoofdpijn! :(

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey....

Ik wilde 6 maanden BV geven, heb het 3 maanden vol gehouden.
    Vooral de eerste weken waren verschrikkelijk. Ik heb veel last van kloven gehad. Ik zat s'nachts gewoon te huilen van de pijn als ik Esmee aan de borst had. Ik heb doorgezet, ondanks de kloven en pijn. Omdat het live voeden teveel pijn deed ben ik gaan kolven en dit beviel erg goed. Ik gaf Esmee de melk dan in een fles. En dat ben ik met regelmaat blijven doen. Voede haar ook nog wel aan de borst af en toe. Omdat ik veel kolfte, en ze de nachten door sliep kelderde mijn melk met een snel tempo. Ik kolfte echt vaak om het op te krikkken, en was soms echt om de twee uur aan het kolven. Ik wilde het zo graag 6 maanden vol houden, het beheerste mijn leven en ik werd er niet vrolijk meer van. Even weg konden we niet, want ik zat aan de kolftijden vast. Toen ik weer ging werken daalde de melk nog sneller en ik kolfte de helft minder dan ik uit de vriezer haalde. Ik begon te stressen, had gewoon niet genoeg melk meer. Ik moest dus bij gaan voeden, wat ik niet wilde. Na veel huilen, praten met mijn man besloten de BV te stoppen. Heb me heel schuldig gevoeld. Ik wilde voor Esmee het beste, en ik had het gevoel haar dat niet te geven als ik geen BV gaf maar KV. Maar ze deed het super op KV.

Esmee is net zo oud als jou dochter.
    Ze wordt 12 juni pas 1 jaar, maaaaaar, we gaan verhuizen straks en zijn al aan het inpakken. We krijgen het erg druk komende tijd.
    Ik wil haar verjaardag ruim op tijd "geregeld" hebben. Ik wil zelf kaartjes maken namelijk en daar zit tijd in. Heb mijn uitnodigingen voor mijn bruiloft ook zelf gemaakt. En wil ook nog zelf kaartjes maken voor adreswijzigingen ;). En heb een week of 6 nog hahaha.
    Neem soms teveel hooi op mijn vork. Vandaar nu al taart bedenken en kaartjes maken :p.

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Moppie, precies, hier ook gekke opruim en inpak buien.
    Is ook wel nodig. Lag op zolder allemaal oude troep, dus alles is weg. De tuin bijgewerkt voor de nieuwe bewoners.

@Melanie, het is weekeinde meid.... dan mag je best iets kleins hebben. Niet boos zijn op jezelf. Begrijp het wel, je bent na pasen natuurlijk iets aangekomen en dat wil je er weer af hebben. Nu gewoon van de chocolade afblijven :p. ennuh, anders stuur je het maar hier heen hahahaha :D. Me is verslaafd aan chocolade. Ik had het ei in 1 keer op gegeten met de gedachte: "dan ben ik er maar vanaf";);).

@Emma, dat heb je knap gedaan, 1050 incl chips en wijn :). Ik durf vandaag niet te tellen eigenlijk :). Friet gehad en kibbeling, en een lekker koekje. En fruit vergeten ;). Dus als ik vanavond nog trek heb, yoghurt en aardbeien :).

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik heb net op de computer foto's zitten kijken van onze zomervakantie afgelopen jaar. Wat waren wij dik! :$:$:$
    En dan vooral mijn gezicht en mijn vriend zn buik! Niet normaal!!!

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ melanie , hahahaha erg is dat he als je foto's terug ziet van voordat je af ging vallen ... heb nog een foto van vorige zomer toen we in de dierentuin waren en die is van achteren genomen :):) heb m nu als bureau achtergrond van de computer , helpt wel als ik wat te snaaien wil nemen onder het typen :)

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Melanie, ja erg is dat he. Ik heb nog foto's van de zomer voor ik met Sonja Bakker 20 kilo ben afgevallen. Als ik die foto's nu bekijk :$ dan walg ik gewoon van mezelf. Dan vind ik het echt verschrikkelijk en kan ik niet begrijpen dat me dat toen niet zo boeide en ik lekker at wat ik wilde eten.

Heb ook weer foto's van dat ik 20 kilo afgevallen was en ik dus 78 kilo woog. Als ik doe foto's zie kan ik wel huilen. Dat wil ik weeeeheeeeer :(. En dacht dat mooi voor elkaar te krijgen voor ik weer zwanger raakte :p;). Maar ja, kleine wijziging he hahaha.

We zien wel hoeveel ik aan kom en over 7 maanden ga ik weer lekker aan mezelf werken. Ik zal de 75 wel bereiken, volgende zomer misschien? Was vorige zomer zwanger, nou ja deels. En nu weer 8) haha. Had ik vorige zomer niet kunnen bedenken dat ik het jaar erop weer zwanger rond zou lopen haha.

joehoe, vanavond geen snaaibuien.
    Gisteravond weer, halve zak chips gehad :x. Had echt trek. BEdacht me achteraf dat ik meer waarde had gehecht aan een boterham.
    Heb vandaga stokbrood gehaald, we hebben nog pindasaus over en manlief had bedacht dat we dat wel lekker bij het stokbrood konden doen. Ja, dat natuurlijk HEERLIJK.
    Maar hij is aan het darten met zijn broer nu, dus breng ze wel wat boven. Ik neem netjes wat stokbroodjes met komkommersalade, en wat aardbeien. Kan ook eerst aarbeien nemen, wat yoghurt en dan kijken of ik nog trek heb en dan eventueel nog stokbrood. Het is witbrood, wel weer hoog in kcal geloof ik.

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Update: niet gesnaaid!! Alleen een kommetje vanille-yoghurt gehad met een glas spa en fruit. JOEHOE:D gelukkig!

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Bekentenis!!!

heey meiden,,

nou gisteren heb ik me dus helemaal rond gegeten,, niet op de verjaardag daar ging het super maar thuis,, mijn moeder had weer eens geen zin om te koken en bot vierde dat op mij,, ik voelde me dus weer rottig maar jah,,
    ik voelde me zo ONGELOOFLIJK schuldig dat wil je niet weten joh! ik heb er gewoon bijna niet van kunnen slapen,, heb me motivatie wel weer terug ;)

nu leuk nieuws ;)

Gisteren op de verjaardag was een vriend van mijn kennis er ook en dat was toch een leuke jongen!! heb hem al wel vaker gezien en hij viel me toen ook al op haha maar ja het zal wel niks worden aangezien we verder geen contact hebben maar toch ;) hun zitten altijd in een chatbox en daar ben ik ook maar eens in gaan zitten gisteren :p alleen was hij er natuurlijk niet omdat hij nog op de verjaardag zit :p
    hele aardige jongen die het ook heel goed met Liam kan vinden ;) en gek is op kinderen :D

Liefsz 8)

DUS VANDAAG GAAN WE MET VOLLE MOED VERDER!!

9. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden:D

Nou heb de verjaardag overleefd hoor haha. Heb de chocoladetaart afgewezen en gewoon me mueslireep gehad. Heb 1 koffie en voor de rest water gehad. Wel een paar cherrytomaatjes en stukjes varkensvlees, is iets uit polen ( zwager is pools). Maar ben trots op mezelf dat ik het zo goed heb laten staan. Wel waren die hapjes wat zout, dus ben vanmorgen 0,2 aangekomen, zal wel vocht zijn.
    Al met al dus een geslaagde avond. Alleen me vriend zat me steeds te klieren over dat ik zo die calorien tel... pff hij groeit alleen maar, hij is natuurlijk chauffeur, sport niet en was eerder altijd 83 kg ofzo en nu al 93... niet best :p
    Trek me er niks van aan :D

@Humbley: Wat heeft je mannetje mooi kort haar zeg:D Erg leuk.
    Dat is niet leuk van je moeder.. lekker is dat.. voel jij je je weer schuldig :(

Dikke knuf meid. Heb respect voor je hoe je Liam zelfstandig opvoed en met alles omgaat. Je mag trots op jezelf zijn meid.
    Oehh een leuke jongen... dat is natuurlijk altijd leuk of niet haha:D
    @Jongmoedertje: Ben benieuwd of je spierpijn hebt, ik denk toch wel dat je benen enzo er wel strakker door worden, maar ja echt verstand heb k er niet van.
    @Melany: Meid zo af en toe moet toch stukje chocola wel kunnen hoor, gewoon maandag weer met frisse moed verder:D Je bent al zo ver gekomen, dus dit komt ook echt wel goed;)
    Leuk is dat he om dat verschil te zien, ik zit nu ook wel foto's te bekijken en dan denk ik ook echt van.. pff dat ik dat toen niet zag:$

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Eten uit een rot gevoel is een grote valkuil meid.
    Soms heb je het het gewoon eventjes nodig en dat is dan ook helemaal niet erg. Je zegt zelf al, vandaag vol goede moed verder en dan is het allemaal helemaal niet zo erg.
    Wat leuk van die jongen? Je weet het maar nooit wat er uit kan komen.

Hier zit in aan mijn onbijtje.
    Twee geroosterde boterhammen met jam, melk en een zure haring:p. Klinkt denk ik al walgelijk, maar had zo'n trek ineens in een zure haring;).

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Klinkt euhm niet erg aantrekkelijk haha...

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Butterfly: Joepie niet gesnaaid! Goedzo meid! Tja… wijziging in de plannen. Maar wel een leuke wijziging. Volgende zomer ben je weer helemaal strak zoals je het wilt!!! Je ontbijt klinkt in mijn oren inderdaad walgelijk, maar ik houd niet van haring! Hoop dat je er lekker van genoten hebt meid!

@ Humbly: Jammer van het snaaien maar zoals je zelf al zegt: vandaag gewoon met volle moed weer verder! Enne… leuke jongen ontmoet! Spannend! Houd ons op de hoogte he ;) Is alles nu weer rustig thuis?

@ Renieta: Gewoon lekker laten zeuren die mannen! Jij bent straks weer lekker helemaal strak, en dan zal ie wel inzien dat dat calorieën tellen helemaal niet zo’n slecht idee is! En goed gedaan hoor op de verjaardag! Super meid!!! En tja… over die foto’s. Het probleem bij mij is, dat ik mezelf nu nog steeds zo zie. Ik zie het alleen aan mijn gezicht maar verder zie ik het verschil niet echt. Terwijl er dat wel degelijk is!

Joehoe… ik ben (ondanks de chocola gisteren) vandaag 3 ons lichter dan gisteren! Na een week stil te hebben gestaan (en aangekomen te zijn) ben ik gewoon weer aan het afvallen! Ik ben zo blij!

Vanmorgen ontbeten met 200 gram yoghurt met een banaan erdoor. Straks gezellig met 2 vriendinnen meeten. Heb er zin in!

Liefs

13. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goed zo Melany:D Helemaal goed.
    Ja ach trek me er ook niks van aan hoor. Hij zeurt maar lekker verder haha.
    Ik zie het alleen aan me buik dat die platter word & merk het aan me kleren.
    Had gisteravond bijv een spijkerrokje aan, normaal zat die erg strak ( te strak) en had k hem nooit aan. Maar nu zit ie gewoon lekker:D

Mijn ontbijt bestond uit een kopje thee en schaaltje yoghurt met cruesli.
    Koffie loopt nu en zo lekker plak ontbijtkoek erbij.
    Ga straks ff eigen groentesoepje maken, is dat voor tussen de middag:D
    Vanavond broodje kebab eten met tomaat/komkommer salade.
    Iemand een idee hoeveel kcal dat is?
    Probeer nu wat laag in calorien te zitten, zodat ik dat broodje kebab kan eten...

14. nicole26

@ humbley , spannend zeg :D Wie weet kun je toch via via een beetje in contact komen met hem , ook leuk dat hij het goed met liam kan vinden !! Misschien moet ik dan toch ook eens wat vaker naar verjaardagen gaan :p Nu al bijna 4 jaar vrijgezel :$
    @ melanie , fijn dat je weer aan het afvallen bent !!

Vanmorgen weer gewogen en nog steeds hetzelfde :( begrijp dr niets van , doe toch heel goed mijn best maar schiet niet echt op , gisteren nog wel 2 auto's gewassen dacht dat dat toch wel wat calorieen waren :p:p Of toch maar wat anders proberen , shakes of zo ....

15. nicole26

16. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Nicole: Ow jee.. hier word ik niet blij van.
    Ik heb gewoon van die pitabroodjes, neem dan 1 broodje die k kan vullen met dat vlees & veel rauwkost....
    Ow k durf het niet te eten.....aaarrrgghhhh

17. nicole26

Hahahaha , sorrryyyyyyy maar je kan dit beter van tevoren weten dan erna , toch ??? Maar als je nou minimaal vlees doet en heeeeel veel groente dan zal het toch meevallen bedenk ik me zo en dan 1 klein broodje ,misschien dat ze de saus ook meegerekend hebben daar in die test ?

18. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Whahaha die van mij is in 6 jaar tijd van 80 naar 95 gegaan :$
    Hopeloos geval noemen ze m op de sportschool. Hij traint en traint en traint en valt niet af....
    Nee, moet je ook anders gaan eten hahaha....... Ow wat gemeen...:)

Goh meis, ben je ZWANGER??????????

WHAHAHAHAHA!!!!

Jeetje wat een ontbijt hahaha

*moppie hijst zichzelf ff van onder de tafel vandaan*

19. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Moppie is weer bijgekomen... grinnik ;)

Zow... ontbijt:
    banaantje + handje chips FOEI!

Er lag hier nog een zak chips op tafel met een restje erin. 1 handje gepakt en daarna de zak in de prullenbak gegooid... zucht...

Nu bakkie thee maken en aan het werk!!

20. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Haha Moppie, ja me vriend is ook verwend hoor, die is natuurlijk hele week weg en eet altijd in wegrestaurants, dus altijs mayo, cola, gebakken aard. al zulke dingen.. tja....

@Nicole: Ja nou ik twijfel enorm.. weet het niet hoor, maar ja, ga het ook niet weggooien.

Deel Deze Pagina