Nog een keer een poging wagen dan maar wel in het kort. @Nicole, ik hoop dat de weegschaal gauw lief voor je zal zijn. Misschien ben je in cm's wel slanker geworden? @Dani, beroerde nacht gehad. Gaat het nu beter? @MvE, was is zo goed als weg gewerkt. Strijken doe ik vanavond wel voor de buis, geniet nu liever van het zonnetje op het balkon. Ben ook blij dat er iig wat helpt bij mij, nu nog volhouden. @Melanie, geniet van je weekendje. @Appelazijn, bij mij helpt het iig wel. Het is het proberen waard, hier meer over Appelazijn als wondermiddel voor uw spijsvertering | Mens en gezondheid: Beauty @Renieta, ja hier z'n gangetje en bij jou?
nu ik die medicijnen heb gaat het beter ja! krijg meer lucht end e pijn is te verdragen alleen nu moe van de beroerde nacht dus leg me zo nog even uurtje (erg he) Ik wacht even tot maandag en vraag eens aan mijn arts of ik die tabletten mag nemen in combinatie met mijn maagbandje! @niclo houd je cm ook bij? ik wel en ik ben deze week 2 cm afgevallen alleen al bij de buik dus misschien een tip om te doen!
Plaatje veranderd , zeg het maar even. Esmee ligt even op bed, die was zoooo moe. Wat warm buiten joh. Heb even zitten lezen, maar het is echt warm dus ga zo nu en dan even naar binnen. Denk dat ik maar vast was ga vouwen ofzow, anders ligt er weer voor vanavond . Daar heb ik ook geen zin in. @Renieta, ja, het is in Oosterwolde erg druk hoor. Parkeerplaatsen bomvol, heb daar maar een hekel aan. Had ook geen zin meer om er heen te gaan. Morgen zijn de supermarkten ook nog wel even open. Moet nog fruit hebben. Had wel pruimen en appels meegenomen, maar de meloenen zijn zo lekker en die had de C1000 niet meer. En de aardbeien waren daar weer belachelijk duur ineens. @Dani, vervelend meid, dat je steeds zo moe bent. Het beste kun je je er inderdaad even aan over geven. De dag is dan wel lang als je dat niet doet hoor. @Mamavesmee, werkse meid! Voor vandaag zit het er hier weer op. Morgen lekker vrij en dan zaterdag en zondag late dienst 8). Dus eigenlijk hele weekeinde naar de knoppen . Maar goed, overleef het wel wel weer haha. @Appelzijn, mij lijkt het niets. @Citroensap, dat doen mijn moeder en zusje nu. Overdag gezond eten en elke avond persen ze een citroen en drinken dat op. Moet een beetje hetzelfde effect hebben geloof ik. Je verbrand dan het vet wat je gehad hebt. Ik wandel dan toch echt liever een blok. @Melanie, hoop dat het weer wat mee werkt het weekeinde meid. Maar het klinkt super gezellig. Geniet ervan!! Wanneer gaan jullie weg dan? Heb het misschien gemist, maar werk op het moment weer veel en ben dan niet heel veel actief hier en je leest vluchtig eventjes bij. Nou meiden, ik ga maar wat dingen doen. Scheelt me vanavond een hoop werk.
We vertrekken morgen. We kunnen rond 15.00 uur in het huis. We blijven daar tot maandag! Meloenen zijn op het moment inderdaad heerlijk. Net nog een schaaltje op! mmm Zit nu aan mijn peer!
Goedemiddag meiden! Wat een weertje he! @butterfly jij bent weer flink bezig geweest! Blijf je onregelmatig werken nu je zwanger bent of niet? @Mamavesmee Werkse! en tot morgen... @Melanie jou weegschaal was ook weer lief en keek mijn ogen ook uit toen ik er vanmorgen op stond haha. @Dani Beterschap.... Hier al weer van alles gedaan boodschappen voor zaterdag samen met mijn zusje die blijft tot zaterdag avond/nacht erg gezellig! Vanavond met manlief samen boven opruimen,stoffen,stofzuigen. Morgen taarten bakken samen met mijn zusje ook erg leuk om te doen. Vanavond eten wij. rode bietjes met gebakken ui gekookte aardappels gekookte kip manlief en zusje rode bietjes gebakken aardappels leeuwburger
@ sweetroosje en dani ,, ik houd wel cm bij maar is intussen alweer ff geleden , dat kan ik dadelijk nog wel eens gaan doen idd Appelazijn pillen heb ik wel maar die zijn zo groot en van grote pillen moet ik altijd kokhalzen Net lekker een pakje yofruit gehad , ff lekker tussendoor ....
Pfff, vanmiddag een zwaar calorierijk broodje gehad... Heb vaak trek maar geen honger door stress op het werk... Hoe zorg ik nou dat ik dna sterker ben... ? Vanavond maar compenseren dan... D.w.z. rauwkost en hardlopen. Weekendje weg, lekker hoor ! Veel plezier !! Iedereen een zonnig en slank weekend gewenst !
Ik breek even in. Wie kan me vertellen hoeveel calorieen een koteletto per 100 gr bevat.. Bedankt alvast
oh... de buren zijn hier aan het inventariseren wat het hele gezin van de friettent wil hebben. Ik ben momenteel in staat om over de schutting te roepen dat ze voor mij ook wel een friet sate+mayo en een fricandel speciaal mee mogen brengen haha...
Hahahahahaha, klinkt wel erg lekker! Lekker he, buiten zitten. We horen hier de buren ook altijd praten.
Hoi Hoi meiden, vandaag raar dagje qua eten. O: magere yoghurt met beetje cruesli. T: 2 koffie met 2 ontbijtkoek ( gammel) L: 2 rijstewafels met 20+ kaas en kopje magere melk en glas tomaat cup a soup. T: Mueslireep A: 200 gr roerbakgroenten ( o.a wortels/doperwten/mais/champignons) en een kipschnitzel Bakje magere yoghurt na. T: Nog geen idee... Vandaag weinig zin aan eten Vanmiddag ff wat boodschapjes gedaan, shirt omgeruild, nu 1 zonder gat haha. Ook heb ik alvast moederdagcadeautjes gehaald, bij de kruidvat hadden ze van die leuke geschenkentasjes, heb voor zowel me moeder als schoonmoeder daar een dove shower en bodylotion ingedaan, 10 euro brunobon. Voor me moeder nog een boekje van de liefste mama en een heerlijk geurende zeepketting. Is toch wel leuk dacht ik.. Me sporttas staat alweer klaar, zo om 18.30 word ik opgehaald, 19 uur slim belly doen ************************************************** @Sweetroosje: Ja hier gaat het met ups en downs... @Dani: Bah meid, wil allemaal nog niet zo of wel? @Butterfly: Ja ik ben nog wel heengeweest, heb me shirtje om kunnen ruilen en kon me auto gewoon bij de lidl kwijt, dus ben k daar ook maar even heen geweest. @Appelazijn en citroensap lijkt mij ook maar niks.. brrrrr @Melany: Haha heb je nog geroepen voor patatje Ach meid er staat je een leuk en gezellig weekend voor de deur
@Nicole, ik heb de azijn niet de capsules. @Went, op zulke momenten kun je naar gezonds grijpen zoals fruit ofzo. @Melanie, voor mij een patatje oorlog haha. @Whoopie, succes met afvallen! @Renieta, hoest met de mmm ondertussen? Is het te doen icm lijnen? Slim Belly ze!
@Renieta, wat een leuke moederdagcadeautjes heb je gekozen. Wel een leuk cadeau heb je voor je schoonmoeder, dat tasje, dove en een bon van Bruna. Voor mijn schoonmoeder ook een heel leuk idee, mag ook graag in boeken neuzen namelijk. Heb nog niet echt over moederdag nagedacht. Wilde ook wel een leuke foto van Esmee op canvas laten zetten voor de moeders. En niet te vergeten, ik ben ZELF nu ook moeder . Heb tegen manlief al gezegd... vergeet je niet he, 9 mei moederdag . Het is weer rustig hier. De boel is hier weer opgeruimd en schoongemaakt. Esmee ligt in bed, lekker in bad geweest en haar bedje verschoond. Nu zo eerst zelf maar eens lekker douchen. En mijn kcal nog even tellen, dan weet ik wat ik vanavond nog eventueel mag . Wilde bij de thee wel een lekker koekje, en ook nog wel chippies . Mijn dagje: O: twee bruine boterhammen met kaas, 1 kop chocomelk en 1 kop melk. T: Cup a soup kerrie. L: 4 bruine bolletjes, twee met rollade, twee met gehakt. T: glas cola, 4 glazen tintel fruit ( 35 kcal per glas ). A: Nasi, een wolkentoetje ( 180 kcal ). T: Net een kommetje yoghurt/vanille gehad. Het lijkt me wel mee te vallen. Ga even tellen .
Zo, mijn eerste vrije dag zit er weer op (qua eten dan). Ik heb me goed aan mijn menu gehouden vandaag. Dus ik hoop dat ik morgen nog steeds hetzelfde weeg als vanochtend, liefst nog iets minder. We zullen zien... Vanmiddag lekker in de zon gezeten, en mijn boek uitgelezen. Heerlijk zeg... Net nog even naar de pinautomaat gelopen, dus ook nog even een beetje beweging gehad. Straks nog even mijn spullen bij elkaar zoeken voor het weekend, en dan ben ik er helemaal klaar voor.