hey meiden hier gewerkt en daarna de loodgieter over de vloer nog naar de praxis geweest iets vergeten en terug geweest en ga nu pas zitten ben er klaar mee heb een zalige grote milkshake gehaald voor man bij de mac kwam er langs en lekker 3 slokjes van op ! zit nog netjes op 1110 c dus top dagje ! sorry ga niet op iedereen reageren ga bankhangen ...
Hier in de verleiding gevallen en een appel genomen, denk dat ik maar overstap op plan B vanaf zaterdag want dan is mijn pakket op en moet toch een nieuwe halen. Of ben ik nou te zwak?
Hoi Meiden. Zow lig met de laptop in me bedje. Vanavond gesport en daarna nog even achter op terras bij onze "stamkroeg" gezeten. Vriendengroep was aan het bbqen. Heb niks genomen, op me flesje water na haha @Sweetroosje: De mmm gaat wel goed. Ik merk wel sinds ik nu aan het afvallen ben dat me lichaam/cyclus beter gaat werken. Ben nu met ronde 14 bezig, nog tot vrijdag clomid slikken en dan a.s dinsdag heen voor een echo. Hopelijk is er dan weer een groeiend eitje en hoop echt dat me eisprong dan het weekend van 8/9 mei is. ZOu wel super zijn, want dan is me vriend thuis haha @Butterfly: Ja wel leuk idee he, ik zag die tasjes in de kruitvat folder, vond k zo leuk, denk kan zelf ook wel iets maken, is toch persoonlijker
Hoi meissie, Hier regent/onweert het heel erg, zit ook met mijn lappie op schoot op de bank. Straks ermee in bed kruipen, mijn kleine slaapt gelukkig wel door de onweer heen. Netjes dat je je aan je lijn hebt gehouden, knap meid! Grappig om het te lezen want ik hoop ook dat mijn ei 8/9 mei springt want dan is mijn man ook thuis (is nu op zakenreis), ben benieuwd wat mijn temp zegt. Wat ben ik een muts zeg, dacht bij Weught care niks anders dan die repen/soep/shakes te mogen eten, blijkt dat ik 2 stuks fruit mag en onbeperkt rauwkost. En ik mezelf verhongeren en hoofdpijn verdragen, wou zelfs overstappen naar plan B omdat ik dacht dat je bij A niks mag pff hoezo blond. Gezond afvallen met WeightCare
Ha sweetroosje, is dat toch weer een opluchting of niet. Pff meiden krijg net rotnieuws... me oma is vanmiddag met spoed opgenomen in het ziekenhuis, bloeduitslag niet goed, nieren werken zeer slecht en problemen met de hartklep. Vorig jaar juni me opa ( moeders kant) verloren aan kanken en 2 weken erna de oma van me vriend. Pffff ben zo bang.... blegh.. Morgen ga ik even langs, maak m er erg veel zorgen om.
Idd, meer voor mijn hoofdpijn. Aaah meissie toch, ik hoop dat je oma er gauw bovenop komt. Veel sterkte gewenst en beterschap voor haar. Dikke knuff!
Bijgelezen, kom alleen even zwaaien~! Drukke dienst gehad, ben nu moe.. Kom morgen weer mee kletsen! Kom vandaag uit op 1506 callorieen!! Vanaf morgen van 1550 naar de 1600.. Toch best weer spannend
@Kat1981: Goed dat er 2 kg af is!! @MamavEsmee: Nee ik geloof niet dat mensen er blij van worden als ik ga zingen @Mel: Wat fijn dat er weer een kilo af is, jippie! Heel veel plezier dit weekend, geniet er van! En groetjes aan iedereen! @Renieta: Heel veel sterkte! Zo, heb even alles bijgelezen! Moet vandaag van 12 tot 7 uur werken, en dan morgen nog een dagje, en dan ben ik lekker van zondag t/m dinsdag vrij, heerlijk. Vanmorgen was de weegschaal lief voor me, was weer een halve kilo afgevallen en zit nu op 98.1 kg. Jippie! Terwijl ik gisteravond bij een vriendinnetje op het balkon heb gezeten en we samen frikadelletjes hebben gegeten. Ben super blij! Vandaag weer lekker gezond aan de slag. Heb net mijn ontbijtje op. Fijn weekend allemaal!
Oja, weet iemand misschien een andere afvalbanner voor mij, want deze kan ik maar 1x in de week aanpassen...
Goedemorgen dames, Lekker geslapen allemaal? Gisteren regen en onweer, vandaag droog maar de lucht is bewolkt. Ben benieuwd hoe de weer zal zijn dit weekend. @Kimmetje, Weight Loss - Diet Ticker @Renieta, hoe gaat het nu met je oma?
Goeiemorgen meiden @renieta, sterkte met je oma, rot is dat he? Hier ook een opa, waar het helemaal niet goed meegaat @kimmetje, netjes hoor, weer een halve kilo eraf! @sweetroosje, hier idd gisteravond/nacht ook regen en onweer, nu is het bewolkt... ik hoop dat het wel een beetje droog blijft vandaag! Ga je nog Q-day vieren? Hmmm het lijkt zelfs of het regent ga zo maar is op buienradar kijken.. Wij gaan eerst rustig aan douchen/eten enzo en daarna pas hier in amsterdam is even rondkijken. Wat zijn jullie plannen?
Goedenmorgen dames Alvast een fijne koninginnendag!! @renieta heel veel sterkte!! @kimmetje wat eraf is is eraf JOEPIE!!! @MvE hoe was je dienst? @patriesja hier heeft het vannacht geonweerd en geregend en ziet er nu niet veel beter uit dus ben beneiuwd (is wel nog benauwd) we wilde zo even op de fiets aar de braderie hier! @all vanmorgen gewogen en precies deze week 2 kilo afgevallen (weeg nu 90.8............volgende week hopelijk onder de 90) en over het hele lichaam 14cm zo happy (zelfs 1 cup maat minder nu ) We gaan vanmiddag lekker naar de braderie en vanavond wokken dus neem alleen ontbijtje, tussendoor water en appel dan kan ik vanavond ook "gewoon" eten dus mijn menuutje voor vandaag: O: 2 crackers met 1 plak kaas T: water L: appel T: water A: wokken (kipfilet, veel groente, 1el rijst of bami even kijken en toetje word fruit) hoop zo an 1100cal te komen ben eens benieuwd! ga dat morgen weer compenseren met opletten met eten en wat meer bewegen! Wat zijn jullie plannen voor vandaag?? Groetjes dani
@dani, mooi zeg 2 kilo! Goed hoor! Hier regent het nu ik hoop dat het straks beter wordt, dan gaan wij ook weg!
Zo, ik ben er klaar voor. Heb mijn gezonde lunchpakketje al ingepakt. Ik moet helaas werken Veel plezier iedereen! Oja, kwam vanmorgen eindelijk weer in mijn oude spijkerbroek, die ik 2 jaar geleden gekocht heb. JOEHOE!
goedemorgen meiden !! bah het regent al de hele ochtend en ik wou gaan shoppen maar de winkels zijn dicht ! da's ook niet leuk heb lekker pistoletjes gekocht en ga er beetje sathesaus bij maken mmmmmmm lekker lang geleden ! renieta sterkte vandaag !!! kimmetje werk ze vandaag ! dani goed afgevallen hoor ! MvE owwwww weer wat meer c lekker hoor ! patricia veel plezier vandaag ! hoop dat het snel beter wordt
Goedemorgen meiden, @ Sweetroosje: Vind het helemaal niet dom hoor. Goed dat je er nu achter komt voor je naar plan B overgaat. Toch? @ Renieta: Sterkte met je oma! Knuff! @ Kim: De banner die in heb, kun je blijven aanpassen volgens mij! En foei frikadellen. Wel fijn dat er weer een halve kilo af is. Daar doen we het voor he?! Zal iedereen de groeten doen van je! @ Dani: Mooi hoor 2 kilo eraf! Je gaat echt heel goed. En volgende week onder de 90 moet zeker lukken! Vanmorgen was de weekschaal iets minder lief dan gisteren. Ik woog 103,0. 1 ons meer dan gisteren. Maarja het was ook te mooi om waar te zijn. So be it! Ben toch deze week lekker 1,7 kg afgevallen. Ik ben er blij mee. Nu hopen dat er in het weekend niet te veel bij komt. De keukenweegschaal gaat in ieder geval mee, dus kan wel mn eten gewoon afwegen. (iedereen zal me voor gek verklaren, maar het zal me een worst wezen!) Spullen zijn allemaal ingepakt. Klaar voor vertrek. Misschien dat ik in heet weekend nog even kom kijken hier. Ik neem zelf geen laptop mee, maar mijn zwager zal er vast wel 1 bij hebben. En zo niet, tot Maandag! Succes allemaal dit weekend! En fijne koninginnendag! Liefs
Goeiemorgen meiden Zow net ff me route van 3 clienten gedaan, was erg leuk Het is wel heel ander weer zeg, vindt het maar koud buiten brr.. Vriend is nog aan het werk, die zal eind van de middag wel thuiskomen. Om 15.30-16.30 is het bezoekuur in het ziekenhuis van me oma, en daar wil ik even heen. Maak me erg zorgen om haar, hoop dit jaar niet weer afscheid te moeten nemen van een dierbare. Maar ja, maar zien wat ze vanmiddag te vertellen hebben. Mijn menu tot nu toe: O: 2 br bolletjes met light jam en casselrib. T: glas thee, kop koffie en mueslireep. Lunch en avondeten nog geen idee.
@Melany: Jij een heel fijn weekend Geniet ervan!!! Dank je wel meiden voor jullie support. We zien allemaal wel hoe het gaat. Ga nu ff uurtje op de bank slapen, dan lunchen en ff boodschappen doen & daarna naar me oma. Meiden allemaal een fijne dag!!! Liefs