@Schatje: nou die 5 kg moet wel haalbaar zijn. Ik ben 24 febr begonnen met lijnen en sporten en sindsdien nu 6,5 kg kwijt en 14,5 cm om me buik. 2 kledingmaten kleiner. @Rebbel: Welkom hier en succes met afvallen. @Mamavanrianne: Thanks voor je respect op me www. @All: Het is hier wel erg rustig zeg.
Rianne.. Zie geen dagmenuutjes van jou voorbij komen! Gaat het nog goed? Zustertje.. Vind het erg knap dat je niet gesnoept hebt van de taart. Maar wel genoten van het eten en wat hapjes! Je hebt groot gelijk!! Fijn dat de weegschaal toch lief voor je was. Verwend met mooie kado's? Renieta.. Heel fijn dat je ook pb'r zaken etc kunt doen wanneer het rustig is. Hier wordt je alleen bij nood uitgepland en kun je met pb'er zaken bezig. We hebben geen kantoor dus soms is het lastig een stil plekjes te zoeken. Rebbel.. Welkom! En eerst 5 kilo is een mooi doel! Jongmoedertje.. Toch weer letten op je voeding. Hopenlijk lukt het je nu om het weer op te pakken en ben je snel de overige kilo's die je kwijt wil ook echt kwijt! Isabella.. genoten van jullie avondje samen zo te lezen! De kindjes inmiddels weer thuis.. *** Zo.. Alles in huis is weer aan kant, was etc is weg. Ga alvast even mijn menu bekijken voor morgen!
Mijn menu tot nu toe: Ontbijt: 2 vlk. brood met hagelslag puur en ham. Tussendoor: 2 koffie met magere koffiemelk. Lunch: Kopje groentesoep ( zelfgemaakt met een beetje van knorr) 1 volk. broodje met light aardbei-jam 250 gr optimel aardbei kwark.
degene die al snel vele kilo's zijn afgevallen hebben jullie wat tips voor me? hoeveel calorieeen kan ik het best eten op een dag? wat kan je het beste laten staan? enz enz alle tips zijn welkom!
Ik eet om de 2 uur en ben nu op dinsdag begonnen en zaterdag zat ik al op 1.1 kilo kwijt!! Ik heb nog geen 1x echte menu's opgegeven hoor,ik schrijf het zelf op als ik het niet vergeet en zo laat ik het lekker als ik zelf maar weet hoe en wat Vandaag al erg gezondigd *bloos* en vanmiddag ook nog wat erbij hihi dus morgen er weer hard er tegen aan
water drinken is voor mij een ramp. ik dronk altijd liters met water maar tegenwoordig lukt het me maar moeilijk om veel water te drinken. bewegen is een goede een dat wil ik ook zeker weer doen, lukte niet door me rotoorontsteking en daarna is het een beetje blijven liggen omdat ik toch niet meer wou lijnen. Maar als ik beweeg val ik wl sneller af dus ik zal wel moeten!
Mamarianne.. Ben gegewoon nieuweschierig naar wat je eet op een dag.. En al 1,1 kg kwijt. Dat is super toch?! Renieta.. je zegt zelf dat je blijft hangen. Maar je sport er ook bij en spiermasa is zwaarder als vet.. Dus misschien val je in cm wel giga af! Jongmoedertje.. Wat ik zelf probeer is om elke ochtend het ontbijt af te wisselen, de ene ochtend krackers, de andere ochtend yoghurt met muesli. De ander ochtend kwark met een banaan. Zo blijft je stofwisseling geprikkeld. Ik eet volkoren producten. Matig met melk ( slaat bij mij meteen op de heupen..) Probeer dmv kwark etc wel aan mijn zuivel te komen. Ik viel met het eten van 1100-1300 callorieen goed af. Probeer ook per dag te wisselen met callorieen. Zorg ook voor een actieve stofwisseling. *** Net 25 minuten actief gewandeld met de honden. Nu een appeltje en zo bij de thee een koek. Zit dan incl friet op 1530.. Straks even thee drinken bij mijn ouders.. Erwin is voetbal aan het kijken.. Niets aan!
Water drinken uit een fles is hier echt een aanrader!!! Ik heb nu een fles van 1,25liter en ik heb er al 2 leeg! Water drinken uit een glas vind ik niet ''lekker'' heel vaag maar dan drink ik heel weinig. Vandaag doe ik even geen calorieen tellen want het eten is een beetje een rommeltje vandaag... Vandaag eten we geen warm maar alleen maar brood hebben nog behoorlijk wat vleeswaren over van gisteren zonde om weg te gooien. Morgen weer calorieen tellen ben zo benieuwd naar de weegschaal morgen ochtend @Rebbel WELKOM!!! en veel suc6 met afvallen! @Schatje WELKOm!!! en veel suc6 met afvallen!
Hmmm ja dat is misschien ook wel zo ja.. merk het wel, want had van de week een capribroek gekocht bij ter stal in maat 40 en na een dag vragen moet ik daar wel een riem bij om hebben..
@Rebbel: Heel veel succes met afvallen, gezellig dat je bij het clubje komt Net terug van het shoppen, wat een rotweer bah. Maar heb een heel leuk jasje gescoort bij de Zara. Normaal kom ik er nooit in omdat maat L het grootste is, maar deze paste perfect! Had zelfs nog wat ruimte over. Vanmorgen toch nog even gekeken, en toch weer 2 ons afgevallen. Kom ik op 97.8 kg. Gaat de goede kant op! Helaas wel komende week dinsdag uit eten, en ook nog met moederdag, dus hoop dat ik niet al teveel aan kom....
kwark doe je dan halfvolle of magere kwark? yoghurt lust ik echt niet dus dat hoef ik niet. drink je helemaal geen melk of optimel? oke dus tussen de 1100 en 1300 dat moet genoeg zijn? en veel bewegen haha!
oh meiden ik wilde even me bewondering voor jullie uitspreken ! ( bij deze ) Ik moet en wil eingelijk ook wel 15 kg kwijt ! ondanks dat ik 2x eerder heel veel ben afgevallen kan ik dit keer echt totaal geen motivatie vinden . Ik walg echt van me lichaam , vind het verschrikkelijk me mezelf naakt te zien maar dat allemaal is nog steeds geen drijfveer om succesvol af te vallen Volgens de weegschaal heb ik nog 4 kilo er aan zitten van de zwagerschap maar mijn lichaam is zoooo totaal anders dan voor de zwangerschap , hoe kan dat nou he ? Ik heb na de bevalling ( keizersnede ) 3 maanden lang elke avond buikspier oefeningen gedaan maar dat deed helemaal nix , met gevolg dat ik nu een dik hangende onderbuik heb Morgen ga ik nogmaals een poging wagen en hoop dit keer wel succesvol te zijn ! mag ik zo nu en dan ook met jullie mee schrijven ? ( jullie kennen mijn verhaal nu in ieder geval hahahah)
hey meiden pfff wat een drukte hier in huis ik ben gesloopt en kan niet bewegen van de spierpijn !! we zijn zo super druk met de verbouwing niet normaal ... nou mijn beweging krijg ik zo wel heb alleen wel wat gezondigd de laatste dagen .. foei foei ! maar met het verbouwen en een ziek kind in huis is alles al snel makkelijk ! met tim vandaag naar de HA post geweest hij is net een zeehondje en heeft er zelf zo'n last van .. zo sneu maar het is een virus en hij moet het uitzieken .. nou ik ga eens naar mijn frietjes kijken .. door het uitgraven van de fundering in de tuin kan ik niet naar de schuur voor de frietpan dus eet verse friet uit de oven.. deed ik vroeger ook ben benieuwd of het ook nog lekker is haha sorry dat ik er wat minder ben maar ow ow ow wat een drukt ! volhouden he meiden en hopelijk heb ik morgen weer ff tijd
@Romaira: Welkom hier! Hopelijk kunnen wij je ook motiveren om lekker af te vallen! (Mij helpt het in ieder geval erg goed). Ben namelijk ook al eens eerder 10 kg kwijt geraakt, maar ben nu toch weer met volle moed opnieuw begonnen. Uiteraard blijft het zwaar, maar dit gezellige forum helpt stukken!! Heel veel succes!
Goedenavond dames wij zijn vandaag naar de zwarte markt in tersenderloo geweest en hebben dus 4 uur gelopen! alleen mijn eten voor vandaag is volgens mij weer minder baal gewoon zo! waarom houd ik het nu niet vol ging al 5 weken zo goed! zo blij als bandje morgen word bijgespoten dan kan ik gewoon minder eten! O: 2 beschuiten dun besmeerd met 20+smeerkaas T: water en 2 pepermuntjes L: frikadel bij tersenderloo (mijn ouders broertje en vriend zaten aan de friet en frikadel dus heb me ingehouden) T: water A: buritos met kipfilet, cougette, ui, augurk en wat aardappeltjes (niet veel) en 1 el remia mayo lijn T: appel met water moet eens even gaan tellen!! @de nieuwe dames welkom hier! heel veel succes!! en dat gaat jullie zeker lukken! zijn hier ook om elkaar te steunen! @Emma klussen is ook wel fijn je krijgt er iets moois voor terug en de beweging is mooi mee genomen maar minder van je ventje! beterschap met hem en laat de frietjes smaken? @romaira een zwangerschap kan schijnbaar veel met je lichaam doen ik wens je veel succes en die 15kilo gaat je lukken! @kimmetje geniet van je nieuwe jasje!! @de rest weet ik niet meer SORRY!!!!
Zustertje.. ja het is zonde om vleeswaren etc weg te gooien.. Vind het persoonlijk helemaal niet erg om een keer niet warm te eten. Morgen weegdag he? Duim voor een goed resultaat zowel voor jou als voor mij! Renieta.. Zie.. je verliest nu cm's ipv vet. Doordat je sport! Kimmetje.. Leuk dat je geslaagd bent bij de Zara. Dat zijn winkels waar ik ook nooit kwam. Maar nu kan ik daar ook weer lekker shoppen! Geniet van het uiteten gaan. Matig met stokbrood en sausjes en geen toetje.. Dan komt het wel goed! Jongmoedertje. Ik zelf heb altijd kwark van Optimel. In 4 verschillende smaken te krijgen. Vind dit erg lekker ( wel prijzig) Maar gewone magere kwark kan ook met evt wat zoetstof of suikervrije ranja ( vind het zelf niet zo lekker) Verder neem ik af en toe een glas karnemelk of optimel i.d. Maar geen melk. Ja, of je moet magere melk drinken maar dat is net water. Romaira.. Jij bent van het naaiclupje he? Leuk dat je in iedergeval de eerste stap hebt gezet door hier je verhaal te doen. Hoop je morgen weer te zien! Emma.. Druk druk meid. Beterschap voor Tim. Hopenlijk ziekt hij het virus snel uit.. Geniet van je frietjes.. **** Vanmiddag even naar mijn ouders geweest en daarna thuis lekker vlaamse frieten met een goulash kroket gegeten.. lekker zeg! Verder nog flink aan het poetsen geweest.. Beneden stofgezogen en gedweild, stof af genomen en de wc gesopt.. Boven ook alles gestoft en gezogen en de badkamer uitgesopt.. alles weer lekker schoon en fris.. De wasmachine draaid nu.. Kan ik straks ophangen.. En het eten voor morgen staat ook al klaar. Morgenvroeg moet ik oppassen op de dochter van een vriendinnetje.. Dus geen tijd om te poetsen en eten voor te bereiden.
nou net even gekeken maar het valt me voor vandaag nog reuze mee! zit nu op bijna 1000 calorien moet nog een appel dus kom totaal op 1055 cal.
@MvE voelt heerlijk als alles weer gepoetst is!i love it ! was het gezellig bij je ouders? en neem aan dat de vlaamse frietjes gesmaakt hebben haha
Dan zal ik vanaf morgen proberen om mijn menu's eens door te geven MvE Ja 1.1 is netjes je moet uitgaan van 2-3 in een maand. Degene die me begeleid was ook heel erg trots en vond het super goed van mij. Ik drink echt wel 2 liter water en daar komt dan nog eens de thee bij dus zit er dik over heen!!! Tot morgen denk ik meiden!