10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Go Chantal Go harstikke goed van je meid!!!!!!

Wel lekker toch suus een pond eraf?

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik ga nu zo een stukje roggebrood eten met 30+ kaas meiden :)

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

helemaal mooi toch :D

alles beetjes zijn mooi mee genomen toch ?

Thanx mamarianne ;)

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik zal me ff aanmelden op hyves bij jullie!

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Dani, succes straks in het zh. Dank je, nee nee daarom wandel ik ook nog elke dag een uurtje en na de meivakantie ga ik 4x per week sporten dus zorg dat die vel niet gaat hangen.

@Rianne, dat volle gevoel heb ik ook met WC vooral met de shake ervan ben dan gewoon verzadigd. Succes verder!

@Nicole, dank je. Succes bij het CB/oma en kermis!

@Weekenden, heb ik ook ietjes moeilijker mee maar vooral s'avonds voor de buis. Heb dan snaai drang maar hou het altijd bij thee en desnoods, snoep ik aan komkommer en tomaatjes.

@Butterfly, ja zeker een heerlijk gevoel. Eindelijk iets dat beweging brengt op de weegschaal en te doen is. Met je zw en de kleine alles goed?

@Moppie, idd een idee dank je ff kijken of het lukt. Chips als ontbijt, FOEI. Hou het verder gezond deze dag, en tot vanavond.

@JM, je kan het meid succes! Qua beleg kun je 20 of 30+ kaas nemen, halvajam, smeerkaas, zalm, kip en kalkoenfilet..etc. Betreft koek daar kan ik je niet mee helpen, haal ze niet in huis om niet in de verleiding te vallen.

@Chantal, wat goed zeg! Succes verder.

@Rianne, wat is er met je banner snap het niet helemaal?

@Suzanne, goed toch dat je alsnog afgevallen bent.

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik eet wel mager nog enzo,maar heb ook aardig wat gesnaait....vooral ' s avonds.Niet extreem,maar wel bijna elke avond.Maar overdag let ik wel goed op wat ik eet.Veel groenten en mager beleg en mager vlees enzo.
    Mag ik ook lid worden van jullie Hyveskluppie?Of is dat voor de meer actievere mensen in dit topic?Ben dol op kluppies nml :D

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Moppie, ook een punt pakt die niet. Denk dat ie alleen met hele getallen werkt, ach geen probleem joh.

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nou ik wil ook wel een banner neer zetten met het gewicht waar ik mee ben begonnen en wat ik nu weeg zodat ook iedereen het kan zien. Maar volgens mij kan je maar 1 banner gebruiken in je handtekening en geen 2 dus dan zou de banner die voor Jurre bedoeld is en hoe oud hij is weg moeten :)
    Vat je hem nu?

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, even een banaan en twee pruimen gehad, en nu een kopje thee.
    Esmee ligt inmiddels lekker op bed, die was zo huilerig ineens.

@Sweetroosje, met mijn zwangerschap gaat het heel goed, en met mijn meisje ook. Alles gaat helemaal toppie en zit heerlijk in mijn vel. Geniet er echt van.

@Chantal, wow, goed man!!! Zet hem op.

@Jongmoedertje, welkom terug :). Tips voor broodbeleg... ik neem vaak kaas 30+, mager vleeswaren, slankie smeerkaas, philadelphia, jam, kaas beleg ik ook wel vaak met plakjes tomaat of komkommer, met vleeswaren kun je dat ook weer doen. En tussendoortjes... sinds kort eet ik wel lays oven baked als snaaihapje :p, 70% minder vet en ik zeg maar zo, dat is altijd weer beter dan nootjes en gewone chips. Aan koekjes neem ik veel ontbijtkoek, meergranebiskwietjes, maar als ik trek heb ook wel eens een boterhammetje tussendoor hoor.

--------------------------------------------------

Ondertussen aan het koken, eten voor manlief en Esmee vanavond en ik neem zelf een prakje mee. Aardappelen met rode bieten.

Moet zo mijn functioneringsgesprek even voorbereiden.
    Vanmiddag 16.00 Fgesprek met mijn leidingevende.
    Maak me totaal geen zorgen. Wil even wat dingen op een rijtje hebben met oog op mijn verlof. Dus even wat punten op papier zetten.

10. liebrando

liebrando Niet meer actief

bedankt voor jullie tips meiden, zal er straks rekening mee gaan houden met de boodschappen!

@ banners je kan er idd maar 1 banner plaatsen helaas....

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Butterfly succes met je gesprek!! En met het voorbereiden ervan!!

Hmmmm zal eens zien of ik ergens een leuke banner kan vinden!!!

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Patriesja: Sterkte meid! Knuff!

@ Schatje1 & Rebbel & Romaira: Welkom en succes met afvallen!

@ Lovely: Welkom terug! Fijn dat het afvallen nog steeds zo goed gaat!

Ik ben weer terug van mijn weekend weg. We hebben het echt super gehad. Vrijdag en Zaterdag lekker van de zon genoten en heel veel met de kinderen buiten bezig geweest. (veel) Trampoline gesprongen, verstoppertje gespeeld, Gebadmintond. Heb nu wel overal spierpijn van die trampoline! En ‘s avonds toen de kinderen in bed lagen, lekker genieten in de hottub (en daarna afkoelen op de trampoline, hahah) Zondag was het weer niet zo goed (vrijwel de hele dag regen) dus zijn we lekker binnen gebleven. Spelletjes gedaan, gesjoeld gebiljart, gedart.
    Helaas ben ik met het eten gruwelijk de mist in gegaan (zoals ik al voorspeld had) Vrijdag heb ik me nog goed in kunnen houden. Maar Zaterdag en Zondag… pfff… Zaterdag 2 stukken gebak, paar handjes ships, dropjes, en mezelf helemaal ziek gegeten met de BBQ. En gisteren 1 stuk gebak, frietjes met een frikadel speciaal en een saterol. En ’s avonds ook weer chips. Vanmorgen toen we thuis kwamen meteen gaan wegen (wel na het ontbijt) en ik woog gewoon 105,3 kg!!! 2,3kg erbij!:x Bah bah, wat baal ik van mezelf. Vandaag extra veel water drinken, want ik heb wel veel zout gehad, dus mijn lichaam zal ook wel vocht vasthouden (hoop ik)… Morgen maar weer eens kijken of er dan al iets vanaf is. Zo maar een peer pakken en een flesje water, en daarna boodschappen doen.

Liefs

13. upc

upc Niet meer actief

IK HEB ME OOK AANGEMELD.
    HIER GAAT HET HARTSIKKE GOED, BEN BEST TROTS. (oops capslock )

Jullie gaan ook goed meiden.

14. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb nu minder moeite met het weekend omdat maandag mijn weegdag is geworden eerst was het vrijdag en dan kon ik het weekend mijn gang gaan en door de week weer goed mijn best doen haha.

@MamaRianne ik heb al gestemd voor baby van de maand sorry....

@Butterfly suc6 met rommelen ik ben al uit gerommeld :p

@Moppie dankjewel ben ook erg blij met mijn vriend de weegschaal haha... En jij weer wat chips als ontbijt haha je bent er ook een hoor.

@Jongmoedertje als beleg eet ik 20+kaas,rosbief,fricandeau,filet,rauwe ham,achterham,kipfilet voor de rest weet ik even niet meer.
    koek met weinig calorieen zijn er eigenlijk niet zover ik weet.

@Chantal je bent goed bezig SUPER!!!! Heb je lekkere menu's?

@Suzanne je zit bijna op je streef SUPER ga zo door!

@Butterfly lekker aardappels met rode bieten eet smakelijk alvast voor vanavond. Suc6 met je functioneringsgesprek!

@Melanie balen dat de weegschaal 2 kilo meer aangeeft maar weet je je bent al zoveel afgevallen en je bent zo goed bezig dat dit een keer moet kunnen als je er maar van genoten hebt! En het zal ook gewoon vocht zijn hoor door al het zoute eten. Komt best goed hoor!
    Ben je nu nog een hele week vrij?

Ik heb net een klein blikje kippensoep op was 70 calorieen had trek straks lekker een paar boterhammen met halva jam en rauwe ham (apart en niet die 2 dingen op 1 boterham :-D)
    Vanavond een tartaartje en andijviestamppot denk ik.

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Melanie,ik ken het dat had ik toen ook in dat weekendje weg,kun je nagaan hoeveel alles wel niet bevat!
    Ik heb toen wel gewoon veel water gedronken maar ik was wel 1,5 aangekomen toen!
    Je kan het meid en het komt allemaal weer goed!!!

Dikke knuffel!!!

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Rianne, misschien die van je zoontje eruit halen en alleen schrijven wanneer hij geboren is en een afvalbanner zetten?

@Butterfly, fijn om te lezen dat alles goed gaat! Succes straks.

@Melanie, belangerijker is dat je genoten hebt van je weekend. Streep eronder en de draad weer oppakken meid!

@Whoopie, wat goed dat het goed gaat bij je.

17. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Hey nichtje, nog proficiat met jou mama. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad, heb nog aan je gedacht!
    Ontzettend balen dat je wat bent aangekomen, maar zoals al gezegd is, ik weet zeker dat je dat er snel weer af hebt!!
    En ik denk inderdaad ook dat het veel vocht is. Dus lekker veel water drinken, dan zal het morgen weer meevallen!
    Kus

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja dat was ik al van plan :D maar kan geen leuke banner vinden grr grr

19. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Clubje is voor mensen uit dit topic. Je bent welkom!
    Zal de nieuwelingen vanaaf accepteren wanneer ik weer op de laptop kan!

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ps. Misschien wel handig als jullie een pb naar me sturen met je voornaam, dan weet ik wie ik accepteer;)

Share This Page