10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoihoi,

dank jullie wel voor al het welkom heten! :)

ik let ook op wat ik eet, ik snoep niet, drink veel water.
    wel gun ik me in het weekend eens wat lekkers, maar dit compenseer ik dan op de maandag met een fruitdag!
    van een dieetiste gehoord dat het daar uiteindelijk om draait, dus ik hoop dat het werkt!

jullie ook veel succes met afvallen!

liefs rebbel

2. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden.
    Iedereen een goed weekend gehad?
    Ik in iedergeval wel, vrijdag gewerkt en s'avonds naar de kroeg geweest. Zaterdag lekker thuis omgerommeld en s'avonds kreven we visite van vrienden van ons, die gingen half 3 s'nachts weer naar huis haha.
    Gister uitgeslapen en s'middags kregen we nog onverwachts visite van goeie kennissen van ons en 'daarna in de kroeg gegeten en waren we 23 uur thuis. Dus vandaag een beetje moe.

@Romaira: Welkom hier :D
    @Kimmetje: Leuke jas gekocht dus, leuk he als je kleding kleiner moet kopen :p
    @Dani: Hoe gaat het nu met je, slaat de medicatie aan?
    @Isabella: Ja vandaag is spannende dag, ben heel erg benieuwd wat eruit komt.
    @jongmoedertje: Gaat helemaal goed komen. Wanneer begin je met sonja bakker?
    @mama van rianne: Doe je alleen het ontbijt met een shake? en dan verder gewoon gezond eten?
    @MvE: Ik heb voor zowel me moeder als schoonmoeder een klein tasje ( kun je bij kruitvat en trekpleister kopen) met daarin dove shower en bodylotion en een bruna-bon.
    @Lovely: Welkom terug, modifast? hoe gaat dat in z'n werk en wat eet je dan zoal op een dag?
    @Sweetroosje: Met me oma gaat het aardig goed, vandaag nieuwe onderzoeken, weet alleen nog niks verder. Ben erg benieuwd.
    Hoe doe je dat zeg? 3 kg eraf.. ik blijf alleen maar hangen.
    @Zustertje: Wow toppie zeg :D Ga zo door!!!!!!!!!!!!
    @Melany: Dus een geslaagd weekend, jammer van de 2,3 kg, maar die heb je er zo weer af :D

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Euhm...Rebbel....volgens jouw BMI heb je ondergewicht :) volgens mij hoor.Of klopt je banner niet?Wil niet te bemoederend overkomen hoor.

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja alleen ontbijt met een shake,voor de rest is het gewoon normaal eten wat je met calorieen tellen ook doet. Ik kan evt ook op middag de shake doen maar ik ben zo gek van brood :D dat ik dat nog maar niet ga doen ;)

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Rebbel, dank je.

@Rianne, leuke banner!

@Renieta, dank je. Ik volg gwn weight care intensief, en daarnaast 2l water drinken, 2 stuks fruit en onbeperkt rauwkost kortom volg plan A.

Zo nu ff lunchen.

Ontbijt:
    200 ml water met tl appelazijn
    250 ml bosvruchtenshake
    Mok rooiboshoning thee

Lunch:
    Maaltijdreep pinda/nouga
    Halve banaan
    Mok groene thee
    500 ml water

Ts:
    200 ml tomaatbouillon
    500 ml water
    Pruim
    Mok rooibos thee

Diner:
    200 ml chinese groentensoep
    Bakje tomaat/komkommersalade
    Pot verveine thee

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Haha ja daar kon ik me wel in vinden in die andere niet echt allemaal dus d8 dan kies ik deze maar hoor ;)

7. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Pff hoe hou je het vol sweetroosje...

Herbalife heb ik wel eens gedaan en dat zou ik natuurlijk wel als ontbijt kunne gebruiken... maar even zien.

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Rianna, hij staat je leuk!

@Renieta, ik hoop dat de onderzoeken van je oma goed nieuws brengen. Hoe ik het volhoud, het is makkelijk vind ik omdat het vullend is. Het ziet er weinig uit maar het VULT wel!

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja idd die dingen vullen dan zeker wete,dat heb ik al met de shake nu dan wel :) eerst niet maar ja daar wen je dan ook wel weer aan!!

Je kan altijd eens op de site neuzen Renieta? Misschien is het ook wel wat voor jou?

10. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

moppie ik heb me ook aangemeld op hyves ! mijn naam is maar 1 letter anders en tim staat er bij zo weet je het wel
    vandaag lekker in mijn ritme en ben ook wel wat afgevallen door het harde werken aan de bouw van het weekeind !
    eten voor vanavond is al klaar en als tim zo naar bed gaat ga ik ook eens een uur niks doen ik ben gesloopt ! en we blijven lekker thuis ook vandaag ,...

zag dat het goed gaat met iedereen
    melanie na de vakantie was ik ook aangekomen was er zo weer af was volgensmij ook vocht ..
    welkom nieuwe meiden !
    en flauwvallen is natuurlijk echt niet goed ..

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Nou ik zal er eens over nadenken... eerst maar hopen dat er deze week nog wat af gaat qua kilo's..

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja idd maar zien hoe het gaat deze week!!
    Zal voor je duimen meid!!!

13. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

Feb 26, 2009
    508
    0
    0
    Hallo Dames,
    Mag ik me aanmelden?
    Ik ben Renate!
    En ga ook de strijd aan met de kilootjes

Ik ben vorige week heel erg streng voor mezelf.
    Vrijdag heb ik mij gewogen en was ik 74,8 kilo.
    Ik wil graag naar 65 kilo met een uitloop naar 67,5 kilo..
    Dat betekend dat er ongeveer 8 kilo af moet..

Ik heb een trainings schema gekregen van een vriend, de man van Trieske, die kennen jullie hier misschien wel?
    Daar ben ik zaterdag mee begonnen, daarvoor deed ik al wat in de sportschool.(2 weken)
    Nu eet ik ook mager en dus vanaf zaterdag zwaar trainen....3x in de week...!

Ik hoop dat ik mee mag kletsen hier...!
    Groetjes

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo meiden....

Hier de lunch op, eten voor vanavond klaar, de 3e was in de machine, gesprek voor vanmiddag is voorbereid.
    Ik zal zo alleen nog even afwassen. Esmee zal dan ook wel weer wakker zijn. En dan hebben we nog twee uurtjes om te relaxen.
    Wilde wel even naar buiten..... maar het weer :(. Hier is het alweer gaan regenen.

@Melanie, dat is weer het vervelende na zo'n fijn weekeinde. Maar Melanie, soms heb je dat ook echt even nodig. Je hebt het zo goed gedaan..... afvallen betekent niet dat je je nooit meer mag laten gaan, dat je nooit meer lekker een weekeinde alles eet wat je wilt eten. Als je daarna er maar een streep onder kunt zetten en weer door kunt gaan. Dat is verantwoord eten. Keuzen maken, wat doe ik wel en wat laat ik dan. En jij kunt dat. Je hebt dit weekeinde genoten.... jij kunt nu weer doorgaan met je gewone eetpatroon wat je gewend bent. Dus die 2 kilo heb je er echt zo weer vanaf. Tenzij je in het weekeinde blijft hangen;), maar dat doe je niet. Maak je geen zorgen meid en zet dat baal gevoel gewoon lekker van je af. Jij hebt een leuk weekeinde gehad, dat heb je verdiend, je hebt genoten en dat mag ook wel eens. Vandaag weer een nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe week in het vooruitzicht.... komt helemaal goed.

15. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Jongemamainspe: Welkom hier en moet lukken die 8 kg :D

@Butterfly: Mooi geschreven meid.

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    @Jongemamainspe: Welkom hier!!

Net een volkoren boterham gegeten met halvarine en appelstroop en een roggebrood met 30+ kaas!
    Heb al 4 flesjes water op waarvan 2 met de kruiden thee.
    En heb ook al 4 mokken thee op haha
    Moet nu maar even stoppen met drinken ;)

Zo maar even Daiko uitlaten en dan maar weer eens de winterjas aan trekken. Het is volgens mij echt koud buiten brr brr

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ All: dankjulliewel voor alle opbeurende woorden.

@ Jongemamainspe: Welkom en succes met afvallen!

@ Butterfly: Dankje meid! Ik weet het ook wel. alleen nu is het gewoon even blegh!!! :(

Net mijn lunch gehad. En even zitten vechten met mijn calorieen. Vanmorgen nogal veel calorieen bij het ontbijt gehad, dus die moet ik nu ergens anders missen.

Mijn menu voor vandaag:
    O: 1 (redelijk grote) meergranenbol (zacht) met;
    48+kaas (er was geen andere) en;
    ham

T: 1 peer

L: 200 gram optimel yoghurt met;
    25 gram muesli
    1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker

T: 150 gram galiameloen

A: 250 gram hutspot
    80 gram runderrookworst
    1 juslepel jus
    100 gram appelmoes

Totaal van 1194 kcal!

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmiddag dames

Ik ben terug uit het ziekenhuis en ben echt aan het balen :(. ik moet nog wachtten 5 weken met opspuiten :( ik viel nog altijd zelf af en ze hebben dus alleen littekens bekeken, draadjes eruit gehaald en nieuwe afspraak gemaakt.
    wel nog met iemand gepraat die van 150 kilo naar 70 is gegaan en ze gaf me nog wat tips:
    * als je geen vis eet maar wel meer dan 10 kilo moet afvallen kun je viscapsules nemen zodat de huis mooi strak mee trekt en geen hangend vel overblijft
    * sultana is een grote boosdoener hoe verlijdelijk het soms ook is (in de auto ofzo)
    * ik moest 2 yoghurtjes per dag eten op stage zodat ik wel wat binnen kreeg maar het afvallen bleef
    * en ze zei dat voor mij de 70 een haalbaa rdoel is maar de 65 wist ze niet!

Baal echt ervan dat ze me niet hebben opgespoten moet nu verder op eigen kracht maar heb de hele dag door een honger gevoel. bleg!

@jongemamainspe: welkom hier en succes
    @melanie fijn dat je weekend leuk was maar minder van die 2 kilo!je hebt vandaag mooi menuutje!
    @chantal ik volg je op hyves en het gaat goed meid!volhouden je kunt het!!!
    @mama rianne het is idd koud heb ook al trui aangetrokken

2de rest hoe gaat het met jullie? en is het allemaal vol te houden?

19. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Ben net even buiten mijn boekje gegaan tijdens mijn bezoek aan de action. Kwam bij de kassa, en daar stond een mega grote doos uitgestald met droste chocolade. En natuurlijk heb ik er weer 1 mee genomen. Nu baal ik ontzettend dat ik 'm op heb.
    Maar goed, straks als avond eten neem ik een salade, en ik probeer zoveel mogelijk water te drinken.
    Hopelijk valt de schade dan mee. :(

20. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

Feb 26, 2009
    508
    0
    0
    Ik heb vandaag een kom cornflakes ongesuikerd op met magere melk
    een dubbele boterham met 1 plak 3o+kaas,
    Nu ga ik 2 glazen water drinken en een granny smith appel eten...
    Dan over 2 uur weer een kleinigheidje

Share This Page