10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Wat hebben jullie gisteren veel gekletst :$ Ik ben gisteren morgen om 07.50 de deur uit gegaan en ik was 's avonds rond 23.00 weer thuis...

En het belangrijkste ik heb netjes mijn mond gehouden haha het is me gelukt het is opzich ook wel erg leuk om je mond te houden kom ik overal als zwangere en eigenlijk niemand weet dat :D
    Van onze vrienden kregen we gisteren een super lieve kaart en een heel lief badstof knuffeltje (dezelfde hebben ze ook van ons gehad toen we wisten dat ze een kindje kregen)

Gisteren zaten mijn ouders bij mij in de auto en mijn pa zei (mijn vader is iemand die altijd grapjes maakt enz) ik ben nogal zenuwachtig hoor met Nieske mee rijden toen ze mijn ma en met 2 vrouwen in de auto erbij ik dacht je moest eens weten er zit er nog 1 extra in de auto ;):)

Vandaag nog een behoorlijk drukke dag ik ga straks naar de stad om mijn 2 brillen op te halen en eind van de middag rijden mijn lieverd en ik naar Leusden (wonen de ouders van mijn ma en haar zus met man en kinderen) en die hebben voor ons bij de c1000 zegels gespaard voor een lounge set voor in de tuin gaan we ophalen... Even 1,5uur heen en terug rijden :$:)

Tot straks meiden... (zie het niet zitten om op iedereen te gaan reageren haha)

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Beschuitje en Renate, Mamavesmee bedoelde met versteld van de weegschaal dat wanneer je je eten weegt, je precies weet hoeveel je hebt gegeten. Je eet gauw meer dan je denkt dat je eet. Bijvoorbeeld op calorie checker moet je invoeren hoeveel je hebt gegeten. Even een voorbeeld. Je schept aardappels op, en dat zijn 3 opscheplepels. Dan kun je invoeren 3 opscheplepels. Maar de ene opscheplepel is veel groter dan de andere. Hoeveel een opscheplepel is weet je dus niet. Heb je een grote, dan eet je veel meer dan je denkt. Door te wegen wat je eet weet je hoeveel je eet en dat kan soms al een heel verschil maken. Daarom zul je versteld staan als je weegt ;).

@Kimmetje, joehoe!! Gelukt om je dit keer te gedragen op een teras.
    Hahaha, flauw he :p. Ik hoop dat je weegschaal je lief vind meid.

@Zustertje, niets verteld dus. Vind het knap van je. Ik vertel mijn ouders ook altijd alles en kon dit niet stil houden hahaha.
    Druk dagje voor je dus meid.

Hier al mega vroeg op!
    Was 05.30 uur wakker en had trek, besloot dus maar op te staan.
    Gisteravond niets meer gedaan dus vandaag erg veel te doen.
    Inmiddels al alle was gevouwen, er draait er ook al weer een was en er hangt al een was buiten. Het is erg koud buiten trouwens BBBRRR.
    Esmee haar kamer is bijna bijna bijna klaar. Het laminaat ligt erin, dus straks stofzuigen en haar meubels kunnen erin.
    Vanavond slaap ze op haar eigen kamer, of wij schuiven ons matras daar heen en gaan eerst onze kamer doen, dat is handiger denk ik.
    Moeten we even zien nog. En dan eindelijk haar gordijnen ophangen :).

Heb ontbeten:
    O: 30 gram all bran flakes, glas melk en verse ananas.

Verder nog geen idee wat ik ga eten.
    Ik hoor dat Esmee wakker is dus die ga ik maar uit bed halen.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Jee vanochtend was er eindelijk 2 ons af ;)

Mijn menu van vandaag: ( zelf aangepast )
    Vrijdag
    Ontbijt: 2 beschuitjes ( 30+ kaas en vruchtenhagel)1klein glaasje jus d'orange
    Tussendoor: 1 snijkoek
    Lunch: 1 tosti ham/kaas 30 +
    Tussendoor: Fruit
    Diner: aardappelen, witlof en vlees

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Nou, Esmee en ik zijn even gaan liggen, lekker gespeeld en gek gedaan en ..... mama sufte weer in. Was er ook veel te vroeg uit hahaha. Nu maar hard aan de slag :p.

@Kaatje, dus je menu een beetje aangepast. Hou je de menu's wat vol? Toen ik met Sonja ben begonnen moest ik eerst heel erg wennen, vond het soms echt te weinig wat ik mocht eten.
    Wat heb je aangepast trouwens?

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja gaat eigenlijk prima. Dit is mijn officiele menu van sonja

Vrijdag
    Ontbijt: 2 appelen,1glas jus d'orange
    Tussendoor: 1 speculaasje
    Lunch: 1 tosti ham/kaas 30 + met 1opkikker
    Tussendoor: 1 glas chocolademelk light
    Diner: 125 gram gekookte rijst, 200 gram roerbakgroente, 3 stokjes kipsaté
    (voorzichtig met de saus)
    's Avonds: 1glas rode wijn of 1glasjus d'orange met 3 toastjes met smeerkaas 20 +

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Ik was al vroeg wakker. Ben om half 9 maar uit bed gegaan. Ik kon toch niet meer slapen. Heb mijn nieuwe rok en riem aan. Staat echt leuk! :D

De weegschaal was ook weer lief. Die weinig calorieen van gisteren was blijkbaar een goed idee. De weegschaal schommelde wel heel erg. Vanalles tussen de 97,1 en 97,7. Uiteindelijk bleef hij 3 keer 97,4 aangeven, dus dat houd ik maar aan. Misschien toch maar nieuwe batterijen erin. Moeten van die platte in, even kijken waar ze die hebben. Ben in 1 dag 1,1 kg kwijt. Deze week dus precies een kilo eraf. Valt uiteindelijk niet tegen.

Vanmiddag komt er een vriendinnetje naar mijn meubels kijken. Daarna gaan we nog even samen de stad in. Ik moet nog een vaderdagcadeau halen namelijk. En even kijken voor een legging bij H&M.

Dadelijk eerst maar even boodschappen doen. We zouden eigelijk vanmiddag in de stad lunchen, maar dat is niet zo goed voor mijn calorieen. Dus heb nu afgesproken dat ik wat lekkere broodjes haal, en dan lunchen we gezellig hier.

Mijn menu voor vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt met;
    1 peer erdoor
    1 beker optimel drink

T: 1 kiwi

L: 1 bruine pistolet met;
    filet americain en
    uitjes
    1 beker optimel drink

T: niks

A: 2 pittabroodjes
    100 gram kipfilet met shoarmakruiden
    beetje paprika
    lepel knoflooksaus

Verder ga ik nog even kijken voor wat rauwkost voor bij het avondeten. Ik kom nu op een totaal van 974 kcal, zonder rauwkost.

Liefs

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Netjes je menu !

Ik heb vandaag ook mijn nieuwe rok aan :) ben er ook helemaal blij mee.
    Liet hem gister aan Ferry zien ( had hem niet aan ) zegt ie "is die niet veel te groot?" En bedankt :( Maar ja maatje 46 zo voor je houden ziet er gewoon kolosaal uit ;)

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Is toch positief. Dat wil zeggen dat jij er smaller uit ziet dan die rok ;)

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Renieta en Butterfly.. Gezellig gemeet dus?!:D

Kim.. EN? wat zei de weegschaal?

Melanie.. mooi menu zeg! Je kunt evt ook kiezen voor nog wat kwark na oid..;) En fijn dat er deze week in iedergeval een kilo af is! Knap zeg! Veel plezier vanmiddag!

Kaatje. Mannen!!;) Hij staat je dus wel leuk? Je hebt je menu mooi aangepast meid.

Hier was ik bang dat de weegschaal enorm zou uitslaan vanmorgen.. Viel me reuze mee.. 74,3.;) Vandaag maar proberen een beetje rustig aan te doen.

Menu voor vandaag:

O: 1 boterham met rookvlees en bekertje karnemelk.

T: pindakoek en koffie/ water..

L: Tosti met 30+ kaas en een schaaltje aardbeien..

T: schaaltje meloen of een peer.

A: geen idee.. Eet op het werk.

Zal vanavond tellen wat het is geworden.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net menu ! 74.3, wou dat ik dat woog ;)

Zal straks even een foto maken van mij in die rok. Vind hem iig erg leuk staan ( en dat zegt heel wat aangezien ik geen rokken mens ben )

11. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    MOguh!

hier heerlijk uitgeslapen... en we hebben vandaag de verjaardag van onze kleine!! ze is 1 geworden... (zal wel niet veel visite komen8))

wat betreft het ontbijten:
    volkoren crackers, beschuit, cracottes

mijn menu vandaag:
    ontbijt: yoghurt, 2 kiwi's, glas jus'd orange en 1 glas water
    tussendoor: appel, 1 glas water
    lunch: tosti hawai, 1 glas jus d orange en 1 glas water
    tussendoor: liga, 1 glas water
    diner: ??? zal wel makkelijk worden
    's avonds: 1 bakje japanse mix, 1 glas rose, 1 glas water

heeft iemand nog tip voor het diner? we moeten vanavond naar de avondwake toe en weet niet hoe laat vriend lief thuis is van zijn werk...

ik ga eens even naar de markt lopen denk... heb nog appels en kiwi's nodig...

12. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    ben benieuwd naar de foto kaatje!
    de rok zag er echt leuk uiT!

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen dames

Fijn om te horend at er weer vaart bij jullie inzit :p
    Ik weeg momenteel 86 kilo (nu in totaal 12 kilo kwijt vanaf operatie)
    Ik word 30juni om 10.15 opgespoten en het moet dan sneller gaan dan nu dus ben eens benieuwd.
    Ben nu precies de helft kwijt van wat ik moet en voelt echt goed.
    Ik ben van maat 50 naar 44 gegaan (bijna 42) dus gaat goed :D ben erg happy!

Iedere dag 100 tot 150 situps, daarbij veel lopen en masseren van de buik want daar gaat het vel nu beetje hangen. maar er kan nog veel gebeuren volgens de arts dat het allemaal netjes terug trek dus ben benieuwd.

Ook hebben vriendlief en ik besloten afgelopen weekend dat we vanaf deze ronde weer intensief bezig gaan zijn met zwanger worden dus mijn duimen gaan weer volop draaien :p

xxx

14. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Dani!

dat zijn goede berichten, We gaan voor jullie duimen...

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Annemie.. gefeliciteerd met de kleine.. ( huisdier?;)) En mooi menu hoor!

Dani.. goed nieuws dus bij jullie!

Kaatje.. Ben benieuwd naar de foto meid..

Zo.. hier alles weer aan kant en schoon, straks komt een vriendinnetje een bakkie doen.. Gezellig!:D

Met de hond gaat gelukkig alles goed.. Eet al weer wat zachte brokken ( met heet water geweld)

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Een vraagje, en dan wel off topic hahaha.
    Er hingen hier hele mooie rolgordijnen die we mochten houden.
    Nou wil ik ze weer ophangen maar ze zijn erg vies.
    Las op internet dat ze wel goed schoon zijn te maken, door ze in een bad te doen. Heeft iemand een ander idee?
    Het zijn creme kleurige rolgordijnen.

En we hebben nu een douche cabine, en het glas... is steeds zo vies. Heb verschillende antikal spullen gebruikt maar komt steeds heel snel terug. Wie heeft er een douche cabine en hoe maken jullie die schoon? Want ben daar wat onervaren in hahaha.

@Dani, fijn te horen dat het goed gaat meid.
    En ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn. Ik dacht dat jullie al bezig waren met deze wens?
    Of wel bezig maar niet heel intensief?? Veel plezier met klussen.

@Annemie, een tip voor een diner wat makkelijk is? Als ik iets makkelijks moet maken omdat we vroeg weg gaan maak ik vaak een pan nasi al in de middag. Dan is het een kwestie van opwarmen en klaar. Maar chicken tonight maak ik dan ook wel vaak als ik snel moet. En een lekker menu verder hoor. Doe je ook Sonja Bakker trouwens, want dat heb ik dan gemist geloof ik. Je menu ziet eruit ala Sonja namelijk.

Hier alweer druk bezig geweest.
    Eigenlijk TE. Heb met ons matras lopen slepen van de ene kamer naar de andere, ontzettend zwaar :), en toen Esmee haar bedje naar het kleine kamertje getilt, het arme meisje slaapt al 2 weken in een camping bedje en nu weer lekker in haar eigen bed.

Het is echt koud buiten :(.
    Hoop dat de was wat droogt buiten.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Annemie, gefeliciteerd !

Dani, ik duim met je mee

Butterfly, kan je ze niet gewoon wassen ?

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Jeujjjjjjjj ik ben afgevallen!! Woog vanmorgen 91.9 kg, dus mijn kilo van het weekend ben ik gelukkig kwijt, en zelfs nog wat extra!
    Heel blij mee! Dus weer lekker door vandaag.
    Heb nog niet echt plannen om iets te gaan doen, misschien even zonnenbanken...

@Mel: Ga je met R. shoppen? Veel plezier in ieder geval!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou daar is hij dan. Wilde mijn hoofd er eigenlijk nog af knippen:D maar heb nu wel gelijk een foto van het begin van het lijnen om straks te vergelijken.

20. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Butterfly het is niet echt super makkelijk om mijn mond te houden maar we willen tot de eerste echo wachten en het dan vertellen nog 4 weken en 6 dagen en dan vertellen we het dan ben ik precies 10 weken...
    We wilden eerst tot 11 weken wachten en daarna gaan we met mijn ouders op vakantie maar we zeggen het toch met 10 weken omdat we dat weekend bij mijn opa en oma in het midden van het land zijn en we willen het persoonlijk vertellen en niet via de telefoon....
    Wordt het eerste achterkleinkind van mijn opa en oma die in Nederland woont ze hebben al 6 achterkleinkinderen maar die wonen in Nieuw-Zeeland daar komen ze maar af en toe (logisch natuurlijk haha)
    Jij ook al zo vroeg wakker maar voordeel je hebt een heerlijke lange dag :p

@Kaatje super er weer 2 ons vanaf! Mooi menu ik vind het erg knap dat je het vol kan houden! Ben benieuwd naar je foto!

@Melanie Geweldig dat je toch nog een kilo kwijt bent deze week SUPER!! Fijne dag vandaag had ik het nu goed gelezen dat je vakantie hebt? Zomervakantie of niet?

@Mamavesmee Volgens mij was jij flink aan het snaaien geweest haha en de weegschaal valt mee joh gelukkig maar!
    Mooi menu voor vandaag! Moet je nog werken? Gelukkig dat het goed gaat met de hond is hij nog misselijk geweest of viel het mee?

@Annemie lekker uitgeslapen dat heeft een mens soms nodig... Gefeliciteerd met jullie kleine...
    Mooi menu voor vandaag.

@Dani86 leuk jou ook weer tegen te komen! Gaat goed het afvallen komt dat mede door de operatie of heb je het helemaal op eigen kracht gedaan?
    Halen ze dat bandje er weer uit als je op gewicht bent? want zoveel hoef je niet meer af te vallen toch?
    Hopelijk zijn jullie ook snel zwanger het is zo een geweldig gevoel om dat mee te mogen maken...

@Hier is het echt super lekker weer ben net in mijn shirtje naar de stad geweest!
    Heb na eindelijk 2 weken mijn brillen in huis ze zijn echt super gaaf!!!
    EN ik heb een ''vaderdag'' kado voor mijn lieverd meegenomen 2 boxers van bjorn borg (hij is een beetje verwend en wil geen andere haha)
    Wilde eerst iets van een babypakje meenemen maar durfde het nog niet zo goed eigenlijk.

Ik kwam nog een kruidvattest tegen gisteren in de kast en die heb ik net gedaan (niet met ochtendurine) en die teststreep is net zo donker als die andere streep haha ik moet het nu wel geloven....
    AL voel ik nog niet super veel alleen mijn tepels doen zeer en heb niet veel eetlust moet me echt dwingen wat te eten..
    Ik ga eerst maar eens even de was buiten hangen die is bijna klaar.

Deel Deze Pagina