Butterfly.. al weer druk geweest lees ik. Geniet van je koek! HVJ.. karig diner hoor! Of komt er nog een zak chips straks! Moppie.. Erwin en Esmee zijn geen pasta/rijst fans.. Aardappel wok maaltijd is wel lekker.. Maar heb nu al pizza in mijn kop zitten. Maar vind dat meer iets voor het weeken dus wil graag die pistoletjes ala pizza met salade oid.
Trouwens, Aviko heeft goede aardappelschotels (vriesvak), allerlei verschillende. Met een salade erbij maak je het dan helemaal af!
Zit er iig wel vol van eerlijk gezegd en nee er komt geen zak chips, heeft mannetje opgemaakt maar heb er ook geen trek in gelukkig (gisteren wel door de zenuwen). Ik denk dat ik een raketijs neem zo.
@ MamavEsmee: Bistro Baquette van dr. oetker!!! (lekker ) Net hier bijna in slaap gevallen op de bank, ik denk dat ik maar ga douchen en naar mijn bed ga...
@MvE, was altijd gek op pistolet met kaas en ananas. Alleen vraag ik me af welke kaas ze gebruiken, de jong belegen toch?
Zow koffie weer op en de administratie van me werk weer bijgewerkt en ligt klaar om ingeleverd te worden morgen op kantoor. Nu lekker op de bank, genieten van me schone huisje. Soms heb k echt zo'n vreselijke actieve schoonmaakbui haha. Ongi is gelukkig bijna over.. vandaag dag 2 van de hormonen, moet ik nog tot en met zaterdag slikken. Mijn menu voor vandaag was: O: yoghurt met kellogs glas verse jus T: 2 koffie en glas water. L: 2 kleine witte blletjes kaas met komkommer T: schaaltje aardbeien en 2 glazen water. glas sinaasappelsap A: 1 opscheplepel aardappelpartjes, schaal sla en varkenshaasje T: 2 koffie en glas water.
Ik zie op de site van dr. oetker dat er in die hawai mini-pizza's maar 186 kcal zitten. Das wel een keer lekker voor bij de lunch... Moet ik onthouden!
Ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken, lekker vroeg erin. Morgen weer een lange dag voor de boeg! Eerst nog even mijn flesje water leegdrinken, dan heb ik weer 2 liter binnen! Slaap lekker allemaal!