MamavEsmee. tuurlijk kom ik een foto showen. Gister alles gestript en vandaag samen met hubbie een geraamte van hout gemaakt. Straks als Levi op bed ligt de electriciteit omleiden en dan gipsplaten er tegen aan. En dan nog aan de andere kant en heel veel schilderen. Druk bezig dus Dani, leuk onverwachts naar de dierentuin !
hellow meiden vanmorgen gewerkt tot half 1, daarna ff langs ouders geweest en toen met een boek en bikini achter in de tuin. Boek is inmiddels uit. Morgen dagje vrij en dan weer 3 dagen werken.. Mijn menu: O:yoghurt en kellogs T: 3 glazen water en halve ontbijtkoekreep. L: 250 ml optimel kwark glas water. T: glas water en magnum.. ( foei) A:Mihoen.
@Hvj: thanx meis... weet precies wat er mis gaat... Hopelijk gaat alles goed. Heb ook helse krampen gehad! Bel anders de vk als je het niet vertrouwt??? Geniet van de bbq vanavond!!! @Dani: balansdagje... hmmm... Nee ik weet het, bapao komt er niet meer in! ookal is het gezonder dan een vette hap. Tis immers alleen vlees en deeg! Enne de koekjes: zitten per 4 verpakt en er ligt nog een pakje in de kast te schreeuwen!!! @Lotje: de kust zal een goed idee zijn. Dan kunnen de kinderen lekker op het strand spelen, de iets ouderen het water in... Hooikoorts? Hier prikkende ogen, maar het niesen blijft gelukkig uit. Mag die pilletjes niet meer nu dus moet het zonder doen... @Annemie: wat super dat je zoveel werk aangeboden krijgt! @Butterfly: glacekoeken, ijs, en toch een lieve weegschaal? Wow! Ben blij dat je lekker in je vel zit! Gezond eten doet veel met een mens verklaart wel mijn dipje hahaha... Moet dus een voorbeeld aan jou gaan nemen!!!!! @Beschuitje: geniet van je vakantie! > Salade: probeer er eens wat fruit door te doen. Ik doe er altijd een zure appel en mandarijn of sinaasappel door... Ook wat maiskorrels of wortelreepjes is erg lekker. @MvE: moet streng voor mezelf zijn, toch? Lekker actief al weer geweest! En je menuutje, vooral dat tussendoortje vanavond, ziet er heerlijk uit! === Redelijke dag gehad... 09:00 2 nectarines, thee (60) 10:30 1 bh zuivelspread, thee, 1 dropje (90) 13:00 2bh zuivelspread, thee, flesje water (160) 15:00 1bh zuivelspread, thee, pakje appelsap, 7 dropjes, flesje spa rood (300) 17:30 flinke bak pasta uit de diepvries, glas melk (550) 18:00 banaan (80) Tussen 8:00-16:00 halve komkommer en stuk of 6 waspeentjes. Totaal flinke bak rauwkost opgekonijnt op het werk... Totaal: ong. 1300 kcal ... En nu ga ik naar een vriendin. Vriendlief is met haar man op pad en komt vanaaf laat weer terug. Fijne avond allemaal!
ps. misschien die oreo koekjes nog meenemen voor onderweg wanneer ik naar vriendin wandel??? 200 kcal voor 4 kleine koekjess ofzo... kan dat?
Ben doodop! Vanmiddag een heel stuk met Esmee gefietst, langs de hertjes geweest, langs schoonzus om post te brengen. We waren tegen 16.00 uur thuis en toen Esmee moe. Zat even te schrijven, wil ze de pennen hebben, steeds huilen. Zijn vroeg gaan eten en na het eten met z'n drieen naar het parkje geweest. Daar waren meer kinderen aan het spelen, en ouders te kletsen hahaha. Esmee stapte al op de kinderen af, heeft lekker gespeeld, om 17.30 in bad geweest en naar bed. Als een blok in slaap gevallen . Net even gezogen, vaat opgeruimd. ga zo maar even op de fiets wat boodschappen doen. Zou gisteravond al, maar goed, vanmorgen het nodige wandelend gehaald en nu even met de fiets. @Mamavesmee, zo, van 07.00 tot 09.00 uur, wie bedenkt zo'n dienst? Daar zou ik echt niet happy mee zijn trouwens. Morgen lekker naar het water dus, heerlijk! Ja, je mannetje is dan thuis natuurlijk. Harrold niet , en vind alleen zwemmen ook niet leuk. Ben dan wel met Esmee, maar vind het wel leuk als er iemand mee is. Wij gaan het weekeinde wel weer lekker zwemmen, morgen zwembadje maar buiten. @Moppie.....teveel drop is niet goed ( in de zwangerschap ). En jou menuutjes zijn echt niet zo slecht hoor. Hahaha, en dat ik niet aankom van ijs en koek verbaasd mij ook heeeeel erg. Ben er wel blij mee . Kwam er altijd meteen zoveel van aan , nu niet!! Ik lees lekkere salades . En die mars icecreams.....moet ik misschien ook maar halen . Heb ze steeds laten liggen en er wel lekker bij staan kijken. Maar denk dat ik het nu niet meer kan negeren whahaha!!
Lekker dagje vandaag! Hier een beetje in twee(of drie)strijd... waterijsje (40) appel (60) pakje oreo koekjes (200)
Hey meiden, @ Butterfly: Mooi buikje meid! Groeit goed! @ Hvj: Hoe is het nu met je buikkrampen? Lekker geBBQt? @ Kim: Misschien houd je vocht vast met het warme weer?! Ik heb ook zin in de BBQ Zondag! Kan ik eindelijk je auto zien! @ Annemie: Spannend die sollicitaties. Hoe is het gesprek vandaag gegaan? Succes voor het gesprek van morgen! @ Mamametzoon: Waar bemoeien mensen zich mee zeg lijkt me toch dat dat iets tussen jou en je ex is daar heeft niemand anders wat mee te maken @ Dani: leuke dag gehad dus wel stom dat ze dat van het uitzendbureau niet even gezegd hebben! @ MamavEsmee: Oh Macdonalds ik ben jaloers! Mmm! Geniet ervan! Hier net mijn avondeten achter mijn kiezen. Was lekker. Vanmorgen intercollegiale toetsing bij een apotheek in Best (eindje verderop) was erg gezellig. Leuke meiden daar! Ze hadden aardbeienvlaai (gewoon voor de gezelligheid) maar ik heb niet genomen. Ik was erg trots op mezelf. Daardoor liep mijn eetdag wel in de soep. Mijn fruit eet ik normaal altijd s morgens maar had ik in die andere apotheek niet bij (niks trouwens). Toen ik om kwart voor 12 weer terug op het werk was had ik ontzettende honger. Toen heb ik maar even vlug een graanreep genomen. Om kwart over 12 had ik weer pauze, dus toen gelunched. s Middags uiteindelijk tussendoor mijn fruit gegeten. Werkte niet echt (ben 3 kwartier bezig geweest) maar we hebben het er weer in zitten. Mijn menu: O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: 1 lu time-out graanreep L: 1 reuzekrentenbol 1 meergranenboterham met; 8 gram filet americain en Uitjes T: 1 peer 1 appel A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram sausmengsel (kipfilet/chickentonightsaus/groenten) Totaal van 1197 kcal. Liefs
@Butterfly: ze zijn maar 145 kcal ofzo, die mars icecreams! dus eigenlijk best goed te doen als je het incalculeert! Tsjah... ik denk dat ik voor een waterijsje ga, die neem ik dan mee als ik naar vriendinnetje loop. Moet nu echt wel weg trouwens Doei!
Moppie.. Vind het al knap dat je de oreo koekjes kunt laten liggen. Hier waren ze allang op geweest.. En je menu is netjes zeg! Maar je kunt nog best wat nemen hoor! Schatje.. Goed zeg! Melanie.. Wat goed dat je de vlaai hebt kunnen weigeren! En je menu ziet er prima uit. Ik begrijp goed dat je zondag een familie BBQ hebt?! Butterfly.. Leuke middag gehad dus.. En mars ice cream valt echt reuze mee hoor. 145 calorieen per stuk. ( voedingswijzer geeft veel meer aan) Succes met de boodschappen. *** Esmee ligt gewassen en gestreken op bed.. Heb inmiddels de helft van de foto's in het album zitten. Straks de andere helft doen. Heeft ze inmiddels 3 albums van 175 foto's. Leuk hoor! Wat is het warm he?! puf puf puf! Ga eens even neuzen op de site van MC donalds!
@ MamavEsmee: Jeetje wat een verschil zeg! Super! We hebben zondag een BBQ ter ere van de verjaardag van mijn vader. Hij word morgen 60!
@Mamavesmee, wat een verschil meid! Voelt goed he, als je de foto van vorig jaar bekijkt. Dan besef je eigenlijk wat je hebt gepresteert. En daar mag je best een beetje heeeeeeel erg trots op zijn. Jij gaat snel met plakken . Plak je gewoon, of scrapbook je ook? Bij mij gaat de tijd in het scrappen zitten. Neem mezelf elke avond voor vast te beginnen, maar er zijn steeds dingen die tussendoor komen. De buit weer binnen . Wilde de ijsjes als laatst meenemen, anders smelten ze al voor ik aan de kassa sta. Was lekker bezig, sta ik te betalen, schiet me te binnen dat ik de ijsjes was vergeten . Ben niet daarvoor de winkel weer in gegaan. Zag cornetto's liggen etc en had het helemaal in het hoofd, dat ik het vergeten ben heeft zo moeten zijn . Heb afgelopen 2 dagen voldoende ijs gehad, nu maar waterijs . Mijn dagje: O: Creusli balans met melk, magere yoghuirtdrink. T: schaaltje ananas. L: 3 bruine bollen met kalkoen en komkommer, kopje bouillon. T: snack a jack ( kaassmaak ), waterijsje. A: overfriet met 2 lepels mayo, kombino ( vis van iglo ), waterijsje. T: net schaaltje druiven op. Zometeen kopje thee zetten met een meuslikoek. Verder zie ik het wel!
Thanx voor de complimentjes.. Ik had op de eerste foto echt zo'n gordel van VET rond mijn middel zitten. Butterfly.. Zie.. je mocht gewoon geen ijs mee nemen! En ik heb een album gekocht waar ik de foto's in kan schuiven.. Bij de hema.. met verschillende bloemen er op. Leuk en handig! Melanie.. Alvast gefeliciteerd met je pa.. Gezellig! Jullie hebben er in iedergeval mooi weer bij.. **** Net lekker een waterijsje op!
@Mamavesmee, precies, het mocht niet zo zijn . Ooooh, vandaar ga je snel. Ja, hier moet het weer heel uitgebreid hahaha . Vind het geweldig leuk werk, en wilde in mijn vakantie de boeken tot nu af hebben , moet ik wel gaan beginnen he hahaha!! @Melanie, je hebt het prima opgelost hoor, met het eten. En goed dat je de vlaai hebt afgeslagen . Wij gaan aan een bakje thee!!! En dan.... vast beginnen op te ruimen in te schuur. De slaapkamer schiet op , verfen is klaar, manlief heeft de gaten dicht gemaakt, en is nu behang aan het snijden, wilde ook vast plakken en hij wil dat zaterdag klaar hebben. Zaterdag kan dan EINDELIJK ons bed weer staan. We slapen al weken op een matras op de grond. Voor mij wordt dat dus echt TE als ik moet opstaan. Hele klauterklim hoor. En dan kan Esmee naar haar eigen kamer, en daaaan de babykamer , Leuk leuk leeeuuuukk werk.