Sorry ff ego hoi meiden Vanmorgen weegschaal nog hetzelfde 74.6. Blijf nogal steken dus. Vandaag dagje vrij, moet weekend en maandag werken. Word een druk weekend, moet de ochtenden werken en zaterdagavond feestje en zondagavond voetbal.. dus dat word dinsdag bijkomen. Het is me nu veelste warm.. pff zou eigenlijk boodschappen doen, maar geen zin in dat gesleep. Ga zo maar eerst me haar wassen enzo en maybe dat ik dan naar een plas/zwembad ga, alleen is niet erg gezellig, maar ja je moet toch wat haha.
@Mamavesmee, esmee is de laatste dagen hier ook erg vermoeiend hoor. Als ik zeg nee meteen huilen en de met gestrekte armpjes komt ze op me af. Weiger haar daqn ook gewoon aandacht te geven, al is het zooo moeilijk soms. De laatste weken wil ze geen brood, ja 2 of 3 hapjes en dan weigert ze. Ga haar nu ook gewoon in de middag geen lekkers geven zoals een koekje o.i.d! Als ze trek krijgt, krijgt ze haar brood gewoon weer . Ik hoef maar aan tafel te zitten schrijven, en ze wil aandacht. Dan wil ze mijn pen, pak ik een andere pen, dan wil ze die ook . Eet ik een kopje soep, of weet ik veel, dan wil zij dat ook beslist. Of ze speelt leuk, ik even achter de computer, wil ze ineens speelgoed hebben waar ze niet bij kan en dus huilen en jammeren. Zucht......................................
--->> mamavesmee; neej heb geen oven en ook geen magentron haha. anders was dat idd een optie geweest --->> moppie; mooi dagje vandaag! --->> renieta; dat is balen :S maar je moet maar zo denken iedereen blijft een keer steken en dan ineens val je weer af idd slim om verkoeling te zoeken! ik heb vanmorgen om 9 uur de boodschappen gedaan was het nog niet zo warm. liefsz
@Butterfly: Hier hetzelfde verhaal! Het enige wat bruin wordt zijn mijn voeten, en gezicht en hals. Benen ook spierwit, vreselijk!! En wat de familie dag betreft, je doet helemaal niet moeilijk! Je houdt juist rekening met iedereen, wat jij bedacht hebt is leuk voor jullie EN voor de rest van de familie! @MamavEsmee: Telefoon is weer gemaakt (tot nu toe) haha. Enneh, hier ook watermeloen in huis, lekker!! @Moppie: Ligt misschien aan het model dan! Mel en ik zijn vrij groot, en broeken van hun kom ik al helemaal niet in! Hahaha Ik mag mijn abonnement al verlengen als ik bij deze provider blijf. Nu wil ik heeeeeeeeeeeel graag een blackberry, maar voor een 2 jarig abonnement moet ik nog veel te veel bij betalen, omdat het zon dure telefoon is. Dus zit nu in dubio wat ik moet doen . Heb deze maand nog geld over aangezien ik dinsdag alweer centjes krijg. Maar had het eigenlijk liever apart gezet. Zit nu te denken om mijn Samsung op marktplaats te zetten, die heb ik nog niet super lang en ziet er nog erg netjes uit .
Nou, schoonzus 2 ook al een bericht gestuurt ! Ze belt vanmiddag even over mijn idee. Aangezien zij vond dat we niet alleen rekening met de kinderen moesten houden zal het ook wel gezeur zijn. Zit in spanning op het belletje te wachten. Bedenk je ook een idee. Esmee is verschrikkelijk vanmiddag! Mag hopen dat ze last van de hitte heeft. Echt niets is goed, als ik iets ga doen meteen huilen en brullen. Heb haar al 2 keer voor straf achter de deur in de hal gezet en maar even laten brullen. Heb haar weer naar bed gebracht. Daar is het lekker koel, op haar kamertje. Kan ze even tot rust komen...... GGGRRRR en mama ook!!!! Kinderen zijn soms echt NIET leuk!!!!!
Butterfly.. Kindjes vragen gewoon erg veel aandacht. Wat jij beschrijft is erg herkenbaar.. Met foto's oid bezig doe ik enkel omdat ik dan rustig kan werken.. Overdag het huishouden/ boodschappen etc. Als Esmee slaapt de dingen die ik leuk vind om te doen. Scheelt een hoop iritatie! Humbly.. Dat is wel balen, geen oven of magnetron.. Renieta.. Jammer van de weegschaal, slim om de verkoeling op te zoeken..Gaan wij ook lekker doen! Moppie.. Mooi menu hoor! Aan het werk? **** Ik heb onwijs last van mijn kaak.. Mijn verstandskiezen komen door.. ( durf niet naar de tandarts) eet al 2 dagen ibuprofen.. De tas voor vanmiddag gepakt. Straks alleen nog even de koelbox inpakken en dan lekker weg..
@Butterfly: Soms is je geduld gewoon op en dat is helemaal niet erg! Mama's hebben het ook warm! Al begrijpen de kleintjes dat natuurlijk niet... Merk aan een vriendin van me (die ook een meid heeft, maar dan van 3) dat ze er af en toe helemaal klaar mee is. Dat hangerige, en dat zeuren, ik zou er echt niet tegen kunnen! (Wil daarom ook geen kindjes haha, maar ik heb ook totaaaaaaaal geen geduld en ben geen kindermens). Maar wie weet veranderd dat nog ooit eens.
Goedemiddag meiden, Wat een temperaturen Ik ben altijd van alles open zetten als ik thuis ben maar nu zit alles potdicht ook de achterdeur dan blijft het tenminste lekker koel in huis. Net lekker een lauwe douche genomen en mijn haar gewassen echt lekker. Nu rustig aan want ben zo moe straks als mijn haar droog is ga ik lekker een poosje op de bank liggen. Vanavond hebben we een verjaardag van mijn zwager dus zal het ook niet vroeg zijn. Ik hoef dit weekend alleen zaterdagavond te werken is wel erg lekker! Gewicht blijft netjes rond de 100 hangen soms iets meer soms iets minder ben der erg blij mee! Straks ga ik heerlijk een watermeloen slachten en zeker een kwart opeten. Heb ook nog 2 bakken aardbeien en een bak kersen in de koelkast staan en 2 galiameloenen op het aanrecht maar die zijn nog niet goed. Voor vanavond maak ik een maaltijdsalade en vis uit de oven lekker makkelijk en licht. en voor de rest heel veel water drinken! Mijn 8 kannen van MVM zitten al vol haha en dat vanaf maandag en ik heb elke dag gewerkt kun je nagaan hoeveel ik gedronken heb. @Butterfly sterkte met je dochtertje ga zelf lekker achter de ventilator zitten en een boekje lezen @mamavesmee wat een verschil op die foto's SUPER!! @Humbly gezellig dat je weer mee komt kletsen! Is je huisje helemaal ingericht? voor de rest weet ik het niet meer uit mijn hoofd sorry!
Ik kan er gelukkig meestal wel goed tegen, maar vandaag!!!!!! Ze is leuk aan het spelen, ik pak een boek en ga zitten... kom niet eens aan een zin toe en staat ze alweer naast me . Heb over het algemeen veel geduld, maar nu is het op. Met haar erbij kan ik niets voor mezelf doen blijkt dus wel. Moet steeds met haar bezig, en meestal doe ik dat ook. Fietsen ofzo, maar het is zoooo heet. Zwembadje kijkt ze niet naar om 8). Nou, ze slaapt weer even. Hen een nieuwe was kunnen ophangen en de droge opgevouwen .
Kim.. kan je niet helpen betreft je telefoon.. ben niet zo van de high tech! Zustertje.. Leuke update.. En i.d. je kunt maar beter alles potdicht hebben.. Zo, flink wat fruit in huis zo te lezen.. Fijn dat je lekker op gewicht blijft.. Wil je na de zwangerschap weer verder met lijnen!
@mamavesmee Ik wil eigenlijk rond de 85/90 wegen iedereen vind het eigenlijk zo al goed maar heb nog steeds geen gezond gewicht en dat vind ik toch wel belangrijk. Maar mijn man wil nog wel iets vast te houden hebben hij vind dunne vrouwen niet mooi En ik was 24 kg geleden ook al erg tevreden met mezelf en nu al helemaal en we zien wel wat er na de bevalling gebeurd (als alles goed mag gaan natuurlijk) Ga na de bevalling wel weer beginnen met volleyballen en fietsen blijf ik ook gewoon doen en als we een kindje hebben kan ik natuurlijk heerlijk met de wagen gaan lopen
Menuutje tot nu toe 10:00 banaan (82) 11:00 dubbellikker (39) 12:00 banaan (82) 13:00 tosti van pita broodje, beetje 30+ kaas en beenham + wortel, komkommer, feta kaas (417) 13:30 dubbellikker (39) Planning 14:00 groot stuk watermeloen (100) 15:00 cup a soup met 2 kb met zuivelspread (175) 18:00 2 gekookte aardappeltjes, 200gr asperges, gekookt ei, beetje ham, drup boterjus (326) 21:00 beker vanillevla met roosvicee laxo (243) Net gekookt, gegeten... Brrrr vies gewoon, shoarma... Maarja vriendlief heeft ong. een halve kilo naar binnen gewerkt (ok, was wat veel maar was grote portie uit de diepvries haha... en hij is een enorme vleeseter dus klaagt niet) Heb voor hem mayo + knoflookpoeder + peterselie gemengd als sausje (heb alleen mayo/curry in huis). Viel wel goed volgens mij. Arme collega's Tosti was lekker. Een keer iets anders, maar met gewone volkoren boterhammen vult het stukken beter! Heb daarnaast nog 3 waspeentjes en een stuk komkommer met ijsbergsla gehad, + wat feta kaas in olie erdoor. Menu nog even uitgebreid met vla vanavond. Zat te denken aan een bakje chips, maar dan liever wat extra fruit/zuivel erbij. Kom op 1500kcal uit vandaag.
Hoi allemaal, hebben jullie het ook zo verschrikkelijk heet ?! Pffff...je kan echt niets doen zonder dat je het zweet op je rug hebt. Wij vanmorgen even naar de stad, moest nieuwe lenzen. Tjonge jonge echt geen doen, snel maar weer naar huis gegaan. Ben nu druk met de was enzo. Vanavond gaan we bij vrienden lekker BBQ-en, zij hebben een heerlijk koele tuin. Ik heb nu ook alles dicht zitten hoor, dan hou je het nog een beetje koel in huis. Humbley ik ken je geloof ik nog niet ?! Bij deze ...ik ben beschuitje
Butterfly.. Overdag als Esmee wakker is hoef ik echt niet te gaan lezen oid.. En ik snap ook wel dat het voor de kids veel leuker is om met Mama te spelen..
haha ik moet steeds denken ..over welke Esmee gaat het nou ? Kom er achter dat er twee Esmee kids zijn...slim slim...ach het zal de warmte wel zijn
Awwwww arme Butterfly! Ik leef met je mee Gezellig trouwens, die schoonzussen! :x Nope ben vandaag vrij. Heb wo-do gewerkt deze week. Autsj, verstandskiezen... niet te lang mee rond blijven lopen maar gewoon laten trekken, dat scheelt je heel wat pijn! Uhm, maare waarom zit je dan op ZP Is immers een forum voor mensen die proberen zwanger te raken? Hier is het nog heerlijk koel. Heb 1 klein raampje open staan maar die staat altijd open ivm de aquaria en het vocht in huis. Straks als de zon op de woonkamer staat, gaan de gordijnen dicht! Ben overigens nog niet buiten geweest. Moet zo nog boodschappen doen, dus thanx voor de waarschuwing over het weer! Had niet verwacht dat het heet zou zijn buiten omdat het binnen zo lekker is... Veel plezier vanavond met BBQen! Enne, ja verwarrend he, 2x Esmee, van MvE en Butterfly!
Zustertje.. Natuurlijk gaat alles goed! En je kan i.d. lekker wandelen en fietsen met de kleine.. De reden dat je ging afvallen was de kinderwens? Maar een gezond gewicht is natuurlijk wel erg mooi! Beschuitje.. haha.. Butterfly en ik hebben allebei een dochter die Esmee heet! Veel plezier met de BBQ straks! Moppie..Wat is een KB?? En je menu is lekker gevarieerd.. Wat doe je goed je best zeg!! *** Hier net een waterijsje en een glas bronwater met fruitsmaak ( light) gehad.. Even wat anders dan alleen maar water.
@MamavEsmee: Ik heb er dus ook totaal geen verstand van!! Maar heb deze telefoon nog helemaal niet zo lang, dus denk dat ik nog maar even afwacht....misschien zijn de blackberry's dan ondertussen weer wat goedkoper geworden Ik vind het eigenlijk zonde om de hele dag binnen te zitten met dit weer op mijn vrije dag. Maar kan het ook niet uithouden in de zon. Verder is er niemand vrij van mijn vriendinnetjes.... dus zit me hier maar een beetje te vervelen haha.
Jammer dat de schaal niet liever voor je was vanmorgen, maar er zit in ieder geval niks bij! Je hebt een druk weekend voor de boeg! Hier relaxen (hoop ik!) Welke plas/zwembad ga je naar toe? Heb ook wel ff zin om te relaxen eigenlijk... Zit vandaag thuis, vriendlief zou vrij zijn maar is toch gaan werken... Zorg je daarom dat je op vrijdag ook vrij bent... Lekker, mannen! Denk dat ik zo maar boodschappen ga doen en misschien nog even de motor pak ofzo... Vriendjes motorjas past me goed, knelt niet rond de boobs en mn buik, dus daarmee kan ik nog een paar weekjes rijden hoop ik! Dan zijn alleen mn heupen/knieen niet beschermd... Maar ik rijd wel extra voorzichtig nu...
knäckebröd Heb me zo enorm k*t gevoeld omdat ik zo snel aankom, dat ik nu echt de motivatie heb gevonden om gezond te blijven eten! Gister uit frustratie toch nog die oreo koekjes opgegeten, voelde me zielig... maar nu zijn de koekjes op, en de bapao broodjes... Aleen nog wat kibbeling en kipnuggets in de vriezer, maar die lust ik toch niet... Gezond eten dus! En ook gezond boodschappen doen! Fruit en groente is op, dus moet weer gaan winkelen zometeen...