10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Mamavesmee Ja ik ben in Januari begonnen omdat we in april naar de HA zouden gaan als we nog niet zwanger zouden zijn en dan zouden ze er misschien toch wel over beginnen en zo was ik ze voor haha want in april was ik al ruim 17kilo kwijt de HA was echt super trots op me was echt wel leuk hij zei toen ook je hebt geen diëtiste nodig :-D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Met dat harde werken was mijn lunch te weinig dus zit nu aan 2 cracottes met filet

Butterfly, wat vervelend zeg zo'n szus. Alleen maar aan haar eigen ding denken. Heb je het al met de rest van de familie besproken ? Ga er toch vanuit dat groot deel het wel zal begrijpen dat het met zo;n kleintje niet te doen is. Boerengolf loop je groot deel van de dag door weiland,klim je over slootjes, hekken ect. Niet handig met Esmee dus.
    Vind jou idee super klinken ! Voor alle leeftijden leuk en idd als je het zat bent ben je ook zo weer thuis

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff men oh men!!!!
    Wat een hitte zeg!
    Lukas zit in het badje en Jurre in de kinderstoel aan een broodje die was vanmorgen in slaap gevallen nadat ik in Leeuwarden was geweest dus die op bed gedaan toen ik thuis kwam.....
    Heb gewoon euroshopper musli mee genomen :) en dan maar zien wat we ervan gaan maken :D
    Heb nergens zin in,wil ook wel in badje maar ja Jurre mag niet vanwege de wond :( en Man-Lief moet even weg pffffffffffffffffffffffffffffffffffff hijg hijg ;)

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier 38 graden, jemig joh!!
    Esmee is eindelijk leuk aan het spelen :).
    Schoonzus heeft gebeld, ze was gelukkig redelijk schapelijk en begreep me ook wel dat ik liever geen dag weg ga.
    Ze wilde liever geen BBQ omdat we zo lang hebben gespaard en ze wel eens wat luxer wil. Wij nemen Esmee niet mee uit eten, dus hoop dat mijn moeder kan oppassen. We gaan na haar middagslaapje naar Terherne ( kameleondorp ). Mijn idee is dus weg!!!!
    Had niet anders verwacht.

Wat een warmte, zit al de hele middag thuis.
    Wilde wel even fietsen of wandelen maar daar is het echt te warm voor, voor mij maar ook voor Esmee. Ze speelt nu dus in haar badje.
    Ik heb van alles te doen....maar amper ergens aan toe gekomen.
    Dus heb nogal zitten snaaien, maar wel gezond :p.

Dagje:
    O: 2 boterhammen met 30+ kaasm magere yoghurt drink.
    T: druiven, meuslireep
    L: 4 boterhammen, 2 met kaas, 2 met vlees, groentefit opkikker.
    T: waterijsje, watermeloen, zakje smoeltjes, mueslikoek :), cola light.
    A: BBQ ( alles waar ik zin in heb :p )
    T: denk niets meer.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zeker warm. hebben boven in de slaapkamer ook een fin draaien anders is het niet vol te houden daar.

Butterfly, jammer dat er gelijk zo over je idee gewalst wordt. Al kan ik me ook wel ergens voorstellen dat als je ergens zo lang voor spaart het leuk is om eens buiten de deur te gaan eten,maar ze zouden zelf toch moeten weten dat dat niet praktisch is met kleine kinderen
    Hoop dat je moeder kan oppassen en jullie toch nog een leuke dag krijgen

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier weer thuis na dagje werken !
    ben gewoon 1.5 uur achter elkaar uitgescholden door een klant ! nou waar je zin in hebt met dit weer...
    pff
    iedereen vondt dat ik zo kalm bleef .. ja lekker boeien ook met dit weer !
    straks tim ff ophalen is nog bij mijn ouders blijft daar ff eten en zwemmen en hier zo de loodgieter nog ff !
    verder maar niet te veel het is echt vies warm door dat windje

en ow ow ow kletskontjes wat een lekker gebep vandaag zag veel goede gewichten !
    weegschaal was hier ook erg lief had ik niet verwacht !

en MvE wouwwwwwww wat een verschil die foto's! slanke den dat je bent !

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn menu van vandaag:

O: 2 br. boterhammen,dieethalvarine, 30+kaas en Linera smeerpate
    T: 1 koffie en 100 gram aardbeien
    L: pitta broodje met 30+kaas en ui onder de grill
    T: 2 cracottes met filet, 2 koffie
    A: aardappelschijfjes, sla en een rundervink
    S: 1 koffie ( en chips )

Samen 1182 calorieën, dus denk dat ik vanavond nog een schaaltje chips neem. Heb rijst chips meegenomen bij de AH

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Daarnet even naar buiten gegaan omdat ik de weekboodschappen nog moest doen. Jeetje wat een klap in mn gezicht, die hitte! Pfffttt... Ben echt blij dat ik weer in mn koele huisje zit met de gordijnen dicht...

Heb appels, 2 soorten druiven, aardbeien, sla, witlof, courgette, waspeen, prei, peultjes, bloemkool.... uhm ben vast iets vergeten :p
    Ow ja, en flevosap, zoooooo lekker! Is nu in de aanbieding bij de AH!
    Het enige slechte wat mee is gekomen, zijn 2 pakken oreo koekjes. Witte en bruine met witte vulling... ook aanbieding, 2 voor ... ? en vriendlief heeft me niet tegen gehouden... Hoop dat hij de meesten op eet!

@Zustertje: heb je al een echo gehad? Ben het even kwijt...
    En hoe voel je je?

@Rianne: Warm he :p
    Je staat er dus alleen voor vandaag? of is je ventje al weer terug?
    Jammer dat Jurre het badje nog niet in mag. Hoe gaat het met zijn herstel? en met de hernia van je man?

@Butterfly: Hier te warm, ik weet niet eens hoe warm haha..
    Balen dat je idee niet serieus genomen wordt, maar inderdaad boerengolf met kleine kinderen is toch niet te doen??
    Ik ben ook een beetje inactief vandaag. Om 10u uit bed gekomen, en op de bank gaan zitten. 2 wasjes opgehangen en wat opgevouwen, en daar blijft het bij vandaag...

@Emma: jeejjj dat je je zo lang uit laat schelden? Ik had hem al lang verzocht zijn toon aan te passen of terug te komen wanneer hij gekalmeert was!!

@Kaatje: lekker menuutje vandaag ;)

@Alle andere dames: vast allemaal van het lekkere weer aan het genieten, of gewoon geen zin om achter de pc te kruipen met deze hitte...

===

@Hier: watermeloen geschrapt van mijn menu, net als de cup a soup. Kon het niet opbrengen. Vlak voor t boodschappen doen wel even 2kb met zuivelspread gepakt, maar heb echt geen trek in avondeten... dus ook de aardappeltjes met asperges gaan van het menu...

Net een halve meloen in stukjes gesneden, en die gaan we vanavond samen opeten. Misschien nog wat nectarine en druifjes ofzo erbij, maar die meloen is al een flinke bak...

Bah, echt geen trek!
    Toch maar even eitjes koken. Heb nog een bak sla over van het middageten. Denk aan een broodje met gekookt ei en een bak sla erbij...

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie..Wanneer je op deze voet verder gaat ( gezond en gevarieerd eten ) dan komt het helemaal goed met jou!:)

Butterfly.. Hopenlijk kan je moeder wat uurtjes oppassen en hebben jullie alsnog een leuk dag! Lekker menuutje vandaag!:D

Emma.. Leuke klant dus! En de weegschaal lief? Fijn!!!:) Ben benieuwd naar de foto's!

Kaatje.. Jou menu ziet er ook prima uit. Geniet van je chips vanavond!:)

Een gezellige middag gehad, daarna gegeten bij de MC.. Esmee vond het allemaal prachtig en haar lievelings tante was mee dus wat wil je nog meer!!

T: watermeloen en een zakje chipjes ( 200 )
    A: middel friet ( 340) 6 kipnuggets ( 250) Beker cola light ( niets):D thuis nog wel een mars icecream gepakt. Beter dan een grote beker MC Flurry!:)

Zit incl 50 gram chipjes op 1608 calorieen.. best netjes toch?!:D

10. steenbokje

Hoop dat het goed komt! Gisteraaf vanillevla met roosvicee laxo genomen ivm mn trage (stakende!) stoelgang. Het werkt goed :p
    67kg op de schaal vanmorgen, schade beperkt dus... Vanavond maar weer om alles op gang te houden, of is de watermeloen al genoeg? Las ergens dat die ook erg laxerend kan werken ivm al het vocht er in...

Krijg ineens zin in verse tomatensoep, dus denk dat ik toch even de keuken in ga... Stokbroodje in de oven (geen kruidenboter!), soepje erbij...

11. steenbokje

owww herinner me ineens het woord "mac" van gisteren... wat het lekker? heb je geen sausje bij de kipnuggets/frietjes genomen? Vind t eten daar altijd zo droog...

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Annemie: Vervelend dat je je zo beroerd voelde gisterenavond! Hoe was je gesprek vandaag?

@ MamavEmsee: Ik vind het ook een erg gaaf jurkje. Zit toch nog te twijfelen om (als ze m nu nog hebben) de maat L (met 2 weken levertijd) te bestellen… Leuke dag gehad vandaag?

@ Humbly: Nog gefeliciteerd met je verjaardag en welkom terug meid! Balen dat je weer aangekomen bent. Ik eet met dit weer geen gekookte aardappelen (maar die eet ik zoiezo bijna nooit) Maaltijdsalade, soep met een broodje, koude schotel, chickentonight of bistroaardappeltjes in de oven. Dat soort dingen meer!

@ Butterfly: Veel plezier! Lekkere schoonzus zeg. Denkt alleen aan zichzelf! Belachelijk. Fijn dat je er toch nog uitgekomen bent met de
    familie…

@ Kim: Als jij al zegt dat VILA klein uitvalt, dan bestel ik m denk ik niet. Dat gaat dan toch niet passen! Wel jammer. Zit er in Eindhoven een winkel waar ze VILA verkopen?

@ moppie: Hmmm… misschien dan toch het jurkje bestellen?! Als jij zegt dat vila niet klein valt. Ik denk dat hem maar gewoon bestel… stuur m wel weer terug als ie niet past…

Sorry, ik heb vluchtig doorgelezen en dus niet op iedereen gereageerd.

Vandaag wel lekker gewerkt. Het was niet zo druk, alleen de telefoon stond roodgloeiend de hele dag (en rara… wie moest die opnemen?)

Vanmorgen was de weegschaal wel lief. Ik woog 95,8 kg. 5 ons lichter dan gisteren. Totaal deze week 6 ons afgevallen. Pfff… ik hoop dat dit weekend me beter vergaat dan de afgelopen weekenden. Maar dat zal wel niet… ivm de BBQ Zondag!

Mijn menu vandaag:

O: 200 gram optimel vanille Yoghurt
    30 gram cruesli balans
    1 beker optimel drink

T: 150 gram watermeloen
    1 appel

L: 2 meergranenboterhammen met
    23 gram 20+ kaas en
    18 gram ham
    1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker

T: 2 engelse dropjes (39 kcal, oeps)

A: 1 bruine pistolet met
    25 gram filet americain
    1 kom groentesoep met rundergehaktballetjes en VEEL groente

Totaal van 1232 kcal.

Vanavond gaan vriendlief en ik ons verdiepen in 1 trouwlocatie. Daar hebben we 77 pagina’s van ontvangen over wat er kan, en wat de prijzen zijn. Leuk! :D

Liefs

13. steenbokje

Mededeling: Renieta komt pas maandag weer online ivm geen internet thuis! Maandag middag komt de monteur pas langs...

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Het is drama met mijn man,hij vloekt en tiert haast de hele dag hij word er stront chagarijnig van!!!
    Lukas klom op hem nou je had hem moeten zien pffffffff
    Lukas weet wel dat het niet kan maar in hoeverre snapt hij dat? Hij zal er wel gefrustreerd van raken ofzo van die pijn constant en pijn met het slapen! En heb het idee dat hij het aardig op de kids afreageerd als er iets gebeurd wat hij niet leuk vind!!

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    MvE oh ja ik zal eens foto's maken van onze trots !
    mooi hoor alles nu het zo bijna af is
    en idd mooi menutje van vandaag ! netjes binnen je C gebleven !
    hier was de watermeloen niet goed meer ik ga aan de kersen

Moppie whahahaha aan de tomatensoep met stokbrood pff lekker warm
    en joh ik kan al veel hebben hoor .. kan mij het als ze boos zijn !
    het was niet terecht en na 4x zeggen ging ik er niet meer op in

mamarianne wat vervelend van je man
    lukas is nog zo klein die snapt dat nog niet he! !
    misschien eens proberen voorzichtig te zeggen dat de kids er ook niks aan kunnen doen

renieta pff kan je zo lang zonder internet ! ai ai

melanie toch goed afgevallen van de week hoor !
    en mmm lekker BBQ zondag ! wij ook maar ik probeer niet te veel salade en stokbrood te nemen dat maakt wel verschil

zo en nu stukkie hollands got talent kijken !!

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    whahahhaa ik lach me suf hier ... staat daar een man op tv een liedje te fluiten op de neus van zijn vrouw haha
    nou dat zie ik mijn vent nog echt niet doen en al helemaaaaaaaaal niet op tv !!

17. MamavEsmee

Moppie.. Tomatensoep! Jummie!!

Melanie.. Ik zou hem bestellen, past hij niet dan kun je hem weer terugsturen! En toch 600 gram afgevallen deze week. Beter iets dan niets.. Morgen balansdagje? Dan valt het misschien mee maandag?:(:p

Emma.. Heb je al foto's?! Kersen zijn ook lekker.. Hier inmiddels ook een doosje weggekauwd. Lekker he?!

Rianne.. vervelend dat het thuis niet lekker loopt nu!

Net een waterijsje gegeten.. Esmee was wakker .. erg warm ( 29 op haar kamertje) Dus die moest een beetje afkoelen..

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Heb ik al gezegd tegen hem maar dan reageerd hij bozig terug!! Lukas is 3,5 maar snapt vast niet helemaal dat Heit pijn heeft in zijn rug! Ik snap me mannetje ook wel kwa gevoel enzo maar probeer je wel gewoon wat in te houden,kids zijn nu eenmaal speels

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
  20. MamavEsmee

Gave vloer zeg!

Deel Deze Pagina