Bekijk bijlage 84514 woonkamer vanaf de andere kant ! hier zie je ook de open trap die nu dicht is gemaakt ! de vloerkleur zie je zo ook best goed en de open haard is nu achter wit en op de "pijp" bruin was eerst andersom 8)
Bekijk bijlage 84515 dit is nu de "woonkeuken" het gedeelte van de grote kast tegen de muur is nu open was eerst voor de helft van de kamer dicht .. is dus erg veel ruimte ! en wat er na komt is de aanbouw ! is moeilijk om het echt goed te laten zien hoor want het best lang ! ons huis is nu 12 mtr lang
thanks meiden !! dit maakt het idd echt helemaal goed !! en de tuin is ook nog steeds lekker 10 mtr diep dus ook die is nog lang genoeg !! ben zo gelukkig met alle mooie spullen .. we hebben er zo hard voor gewerkt en gespaard ! zonnescherm zal ik ook nog wel eens laten zien en ook van buitenaf ! maar ook dat is helemaal top
Hellow dames, wonder boven wonder doet opeens me modem het weer. Heeft het vanaf 16 uur tot 21.30 niet gedaan. @Emma: mooie woonkamer enzo zeg, mooie smaak heb je. @Menu's: Zie weer allerlei lekkere menu's en gezonde menu's voorbij komen. toppie dames. @warmte: pff wat was het warm he vandaag, ben vanmiddag ff alleen naar plas hier buiten het dorp geweest.. niet echt gezellig alleen, maar heb wel ff 3x gezwommen en ben redelijk rood geworden haha. @Butterfly: Pff word ook zo over je idee heen gewalst.. lijkt me allemaal erg frustrerend zeg!! @de rest: sorry vluchtig doorgelezen.
@Renieta: zal de hitte wel zijn, blij dat je er weer bent! In ieder geval NIET afbellen! Straks valt ie weer uit en dan mag je weer een paar dagen langer wachten. Hebben wij ook een keer gehad. Vlak voor het weekend afspraak afgezegd, 5 dagen zonder internet gezeten omdat ze pas op de woensdag weer konden komen...
@Rianne: hmmmz, kan me voorstellen dat je ventje pijn heeft, en dat je kleine man dat niet echt door heeft, of er niet aan denkt wanneer ie bij papa op schoot springt... vervelend allemaal zeg! maar vooral dat je man het afreageert op de kleine... sterkte!!! @Emma: prachtige woonkamer!!!!! Enne, ja, die tomatensoep is heerlijk met dit soort weer. baal alleen ff vna de baguette. 400kcal per stuk en heb er nog 2 gekookte eitjes bij gehad ook === Avond: Grote kom verse tomatensoep met roma tomaatjes, ui, macaronigroenten (was te lui om te gaan snijden dus heb zak uit de diepvries gepakt haha) 1 baguette met 2 gekookte eitjes, wat salade (over van vanmiddag) schaaltje watermeloen ow, en 2 witte oreo koekjes... oops... dat was 220kcal die niet hadden gehoeven... 1900kcal vandaag. netjes?
hey renieta leuk dat je er weer bent !! en nu lekker blijven ook he ! moppie 1900c is toch super netjes !! je bent ook zwanger he ! 2000 is eigenlijk al normaal dus je doet het top zo hier liep ik met een mega reep choco rond ! man is niet thuis dus de kasten roepen me allemaal heb hem netjes terug gelegd ik ben ook iets meer aan C aan het nemen zit nu op de 1500 voor vandaag ! vindt het wel netjes zo !
MamavEsmee, lekker de mc Net klaar met klussen dus neem nu nog een beetje chips. Goede beloning MamaRianne,wat heeft je man Emma, gaaf huis ! Ik ga off truste
@Mel: Niet echt een winkel van Vila, maar bij le ballon verkopen ze het, en bij een winkel in dat nieuwe straatje in de stad (volgens mij catwalk of iets dergelijks). Hier net bij een vriendinnetje weer foto's geplakt. Had thuis een stuk watermeloen gegeten en 2 kleine sneetjes brood met kipfilet. (is speciaal lijnbrood, zijn heel klein en zit weinig in, EN nog eens goed voor de stoelgang). Maar bij haar een beetje tomatensoep gehad, en klein stukje pizza en stokbrood met kruidenboter. Sorry, ik heb me niet netjes gedragen vanavond. Gelukkig overdag niet veel gegeten. Wel meer dan 2.5 liter water gedronken, dus hoop heel hard dat de schade mee valt morgen, maar ben er bang voor
Tjonge jonge jonge,....ik wil slapen maar het lukt gewoon niet ! Wat een hitte boven in bed...( nee niet van ons samen ) Niet normaal meer die temperaturen hoor. Vanavond BBQ gehad en toch nog te veel gegeten natuurlijk. Afgesloten met een slecht ijsje...stom maar ja het was zo heet en lekker kon niet af slaan. Morgenochtend weer strak verder.
Hey meiden, Hier gruwelijk shagrijnig wakker geworden, omdat mijn moeder zo nodig om 7 uur 's ochtends de hele toko moet stofzuigen! Ik heb al weken niet meer uit kunnen slapen, dus nu weer vroeg wakker, en baal ervan Maar meteen een ontbijtje gemaakt, schaaltje aardbeien en een sneetje brood (dat lijnbrood) met kipfilet en een glas optimel. Het viel mee wat ik was aanekomen, gelukkig maar 4 ons, maar toch jammer. Maar heb er wel van genoten gister. Vandaag dus ECHT netjes gedragen want morgen de BBQ, gezellig!
Goedmorgen meiden, Hier al vroeg wakker omdat (domme ik) vergeten was mijn wekker uit te zetten... Kwart voor 7 dus wakker, en kan nu niet meer slapen. Buurkindjes zijn al lekker aan het buiten spelen, dus die hoor ik steeds. Net al even op de weegschaal gaan staan. 6!!! ons zwaarder dan gisteren. Was ik al bang voor. Ik had gisterenavond al in de gaten dat ik heel veel vocht vasthoud. Wat wil je met dat weer? Vandaag dus maar veel water drinken, en hopen dat het er morgen weer af is. Mijn menu voor vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 1 peer erdoor 1 beker optimel drink T: niks L: 2 meergranenboterhammen met 23 gram 20 + kaas en 18 gram ham 1 beke optimel drink T: 1 appel A: 250 gram ovenfriet 1 kroket 1 lepel halfvolle frietsaus 1 lepel curry T: 1 raketje Totaal van 1180 kcal. Ik denk dat ik maar even ga douchen, en aankleden... Liefs
Goedemorgen Hier alles al aan kant beneden. Alleen nog stofzuigen en dweilen Vanochtend 3 ons aangekomen, ga er maar vanuit dat het mijn volle darmen zijn. Kimmetje, woon je nog thuis ? Fijn zo'n actieve moeder op de ochtend Mama Rianne, au hernia's zijn niet fijn. Gaat hij er aan geopereerd worden?
Goede morgen dames.. Hier al weer vroeg op.. Oh wat een hitte. Inmiddels beneden alles weer schoon en de toiletten ook al weer gedaan. Wasje hangt buiten. We zitten nu buiten te ontbijten. Vandaag een drukke planning, straks met mijn zusje boodschappen inslaan voor de BBQ vanavond en vanmiddag dus alles voorbereiden en BBQ'n. **** De weegschaal was redelijk lief. 74,1 maar kan slecht naar het toilet. Menu: O: 2 boterhammen met light jam. T: Appeltje L: 2 boterhammen met kaas oid. T: schaaltje watermeloen. A: BBQ.. ga voor magervlees en veel fruit en natuurlijk wat stokbroodjes.. T: niets.. Hoop nog vol te zitten van de BBQ!~ Zit zonder de BBQ op 495.. dus 1100 speling..
Melanie.. Wat jammer zeg dat je zwaarder was.. En een mooi menu! Geen balansdagje vandaag? Kimmetje.. Kon mijn moeder vroeger ook zo goed..:x Kaatje.. ook al last van volle darmen.. Veel plezier met de vrienden vandaag! Moppie.. 1900 is netjes als je zwanger bent hoor! Beschuitje.. I.d. wat een hitte. niet prettig om in te slapen he? Hier om 7.00 wakker, nou dat gebeurd me nooit! **** Ik ga mijn spullen bij elkaar rapen en mijn zusje ophalen.. Doei!!
@Kaatje:Woon inderdaad thuis. @MamavEsmee: Fijne dag vandaag en veel plezier met de BBQ! Ga zo naar een vriendinnetje, gaan we even naar het winkel centrum. Moet weer 2 pakketjes wegbrengen naar het postkantoor, en we gaan de zwitsal parfum scoren voor dames. Ruikt heeeeeeeeeeeerlijk! Speciaal voor de mama's. Al ben ik geen mama maar goed
Eindelijk na 56 dagen weer eens een ongi te bekennen. (en dan uitgerekend op zo'n drukke dag....:x partytent staat, straks nog even boodschappen doen en dan feesten...