Dan mag je mijn buik, lovehandels en vetkwabben er aan de achterkant ook bij hebben En zijn alleen mijn onderbenen hoor, bovenbenen zijn stuk breder maar lijken smaller door die legging
Goeiemorgen meiden Net thuis van het werken, heb nu lekker weekend Vanmorgen ff route van 7.00-10.30 Heerlijk. Vanmiddag even boodschappen doen en vanavond sporten. @MvE: Ja was gister errug gezellig @Butterfly: En het tuniekje al gepast? @Kaatje: Leuke foto meid, rokje staat je erg goed @Kimmetje: Super hoor, en nu zo doorgaan he @Zustertje: Toch nog weer een test gedaan haha, meid je bent gewoon hartstikke zwanger Lijkt mij erg moeilijk om niks tegen ze te zeggen. Zou ik niet kunnen. @mijn weegschaal: gister 75.3, vanmorgen 75.1 *zucht*
@Kaatje, nou, dacht ook dat dat ik ze kon wassen hoor. Maar het zit aan de stok vast helaas. Dus dat lukt niet, en het is vrij stevig stof dus ben bang dat als ik het in de was had kunnen doen het niet mooi zou worden. Moet ze nog maar eens goed bekijken. En de rok is leuk meid. Vind het altijd leuk om een beeld bij iemand te hebben. Nu weet ik wie Kaatje is . @Zustertje, ik snap je gevoel. Je durft het niet goed te geloven omdat je het aan je lichaam ook niet voelt. Ik ben niet echt misselijk geweest en dat maakte wel dat ik me zorgen ging maken hoor. Ik wilde alle kwalen wel hebben om zeker te weten dat ik zwanger was. Maar goed, het was natuurlijk ook gewoon zo. En ja tuurlijk, bij jou is het weer mooi weer he. Hier niet, het is ook gaan regenen dus alle was maar binnen gehaald, moet de droger maar aan gaan zetten. @Renieta, nee nog niet gepast . Kwam gisteren thuis en dan ga je toch weer dingen doen he, en omdat ik wat later thuis was dan ik in gedachten had vandaag dus veel op het programma hahaha. Maar tsja, ben bang dat ik niet alles ga redden. Maar hij past vast wel, en ik vind hem echt super mooi. Waarschijnlijk hebben we morgen een uitje, dus kan ik hem mooi aan . En je baalt he, van de aardappelen en brood. Ik snap je ook wel, maar je hebt echt wel brood en aardappelen nodig. Kun je niets eens een dietiste bellen en het eens vragen waardoor het nou komt. Vind het toch wel apart dat je gelijk zoveel aankomt als je brood en aardappelen eet. Toch is er 2 ons weer af, dus bekijk het ook weer van de positieve kant. ******************************************* Moet trouwens nog een vaderdag cadeau scoren. Voor mijn mannetje en mijn paps. Voor Harrold wilde ik met Esmee iets maken. Wil een leuke fotolijst kopen en vingerverf en dan haar handjes op papier drukken en als ze dit leuk vind, de voetjes ook . En dat inlijsten.
Leuk idee ! Hier ook al iets geknutseld en gekocht maar dat zet ik even op de hyves want anders leest Ferry het misschien
@ Mamavesmee, haha, jij bent uitgeslapen zeker! haha, sorry ik was even meelig na al die droeve dagen! minoes, onze kat van de foto is 1 geworden vandaag! @ butterfly, goed idee die pan nasi, dan kan ik ook weer eens wat invriezen voor mijn vriend... als hij mijn menu niet lekker vind. en trouwens, die douchecabine, Bij karwei hebben ze een speciaal goedje voor dlouchecabine's (schijnt heel goed te werken volgens mijn moeder) @ kaatje, meid wees trots op jezelf... je ziet er toch hartstikke goed uit! Leuke rok! ik denk ook dat ik maar eens ga shoppen! @ zustertje, de testen liegen er dus niet om. en wat de symptomen betreft, er zijn mensen die geen eens door hebben dat ze zwanger zijn... (een vrouw van een collega van mijn vriend (snap je hem nog???) die kwam er na 16 weken pas achter!!! Ze waren al 2 jaar in de MM en nu is het spontaan gekomen....) @ hier, net wezen wandelen met de poes... blokje om naar de winkels en markt en ze liep gewoon mee alleen het wachten op de markt werd haar te veel, toen sprong ze even de bosjes in! hahah (ja ik ben echt gek!)
@Butterfly: Klopt baal daar echt van, maar zal het toch nodig zijn. Ik kijk het eerst even aan. We zullen zien. Mijn menu tot nu toe: Ontbijt: 250 ml magere yoghurt met verse aardbeien en glas optimel drink. Tussendoor: Kop koffie en br bolletje met hagelslag(gammel en duizelig, moest iets hebben). Lunch: Nog geen idee..
@ Kaatje: Ziet er leuk uit meid! Staat je goed! @ Annemie: Gefeliciteerd met de kleine meid! @ Dani: Veel vorderingen bij jullie. Succes met alles! @ MamavEsmee: Fijn dat het alweer iets beter gaat met de hond. Arm beestje! @ Butterfly: Jij bent weer lekker in touw vandaag. Hahaha En leuk vaderdagidee! @ Kim: Ja ik ga even met R. naar WCW! Moet even bij cook & co zijn, en die zit volgens mij niet in de stad! @ Zustertje: Nee nog geen zomervakantie. Die heb ik eind augustus begin september (3 weken). Ik heb nu een weekje, omdat het anders nog zolang duurt voor ik ECHT vakantie heb. Heb ik vorig jaar ook zo gedaan, en dat beviel me goed! Je hebt het wel goed uitgekiend om nu zwanger te worden zo vlak voor Vaderdag Hahaha hier ook zon verwend nest dat alleen Björn borg onderbroeken draagt hahaha Hier net bij de bakker bart lekker broodjes gehaald. Ik verander mijn pistolet van vanmiddag in een junglebartje (lekker ) en dan kom ik op een totaal van 1072 kcal. Groenteboer was niet open dus geen rauwkost vanavond. Maar zo zijn mijn overige calorieën ook (lekker) besteed.
@ kaatje! ze gaat altijd mee boodschappen doen! de digros is hier om de hoek dus dat is wel goed te doen voor haar! wel leuk hoor, altijd veel bekijks en mensen geloven niet dat ze dan bij ons hoort. Ze reageert ook heel goed op mijn fluitje... dan denken mensen dat er een hond aankomt en schieten keihard in de lach! wij zijn zo blij met haar
@Melanie ik ken meer mannen die zweren bij bbboxers Het zijn ook hele leuke alleen zo duur nu ook 2 voor 39.95 echt belachelijk eigenlijk maar ja ze gaan wel heel erg lang mee sommige zijn al 3/4 jaar oud en zijn nog even netjes. Geniet van je weekje vakantie! Ga je van de zomer nog wel weg of niet?
@Mel: Gezellig! Doe haar maar de groetjes van mij! In de stad zit Cook&Co inderdaad niet. Niet teveel kopen he
@ Kim: Ik doe mijn best! hahah... gisteren alweer nieuwe schoenen gekocht! hihi... @ Zustertje: wij gaan as zondag 2 dagen naar Brugge (1 overnachting) en 1 september gaan we 8 dagen naar Portugal. Naar Albufeira! Heb ik nu al zin in. Ik wilde niet heel lang op vakantie omdat ik ook graag wil gaan sparen voor de bruiloft (niet dat ik inmiddels al gevraagd ben maar toch ) maar thuis blijven vond ik ook niks. Dus nu gaan wel lekker een weekje weg.
@Mel: oooh nice! Wat voor iets? Heb gister op het werk ook voor 100 euro aan kleren gekocht, en toen was de korting er al af