Goedemorgen, wederwom al actie overal lees ik Ik ben zo laat mogelijk naar bed gegaan, zodat ik echt heel moe was. Heb eindelijk toch nog een aardige nacht gehad. Vanmorgen werd ik rond 6 uur even wakker en toch nog geslapen tot een uur of half 9 !! Heb nu lekker mijn ontbijtje op en ga zo eens kijken wat we allemaal nodig hebben voor dit weekeind. Moeten nog boodschappen doen bleh..:x Ik ben van plan om vanavond een lekkere salade te maken uit het sonja B zomerboek. Er staat een salade in met rijst ( koude ) en ananas en stukjes kipfilet. Lijkt me erg lekker. Met dit weer heb je niet echt zin in een warme hap. Althans ik niet hoor. Gisteravond lekker uit mijn dak gegaan bij de BBQ met een stukje chocola en een heel fout ijsje toe. Het vlees eten heb ik daarentegen heel keurig gedaan haha ..pfff ben nu maar even niet op de weegschaal gaan staan, morgenochtend weer. Ik heb ook wel het gevoel dat ik vocht vast hou. Verder vandaag niet echt veel plannen, het is echt te warm om iets uit te voeren vind ik. Beetje lezen dan maar. Hoop dat ik vriendlief een beetje tevreden kan stellen want hij wil juist met dit weer actief gaan doen en leuke dingen doen. Ik moet er niet aan denken om buiten te lopen met dit weer. Ach hij is nu sporten dan is hij een deel van zijn engergie vast kwijt hahaha...
Goedenmorgen dames!!! Hoe is het hier?Is het bij iemand thuis uit te houden met dit super warme weer???
Hier is het redelijk te doen, nu zit ik steeds bij de voordeur buiten ( daar is nu schaduw) en als dan de zon daar komt verhuis ik naar de achtertuin. Beetje mee lopen met de schaduw he? Alhoewel straks zit ik denk ik met de deuren en ramen dicht binnen. Het is niet te harden hè? Zomer is lekker maar dit is echt weer zo extreem bah bah bah je zou er haast sago van worden
@ MamavEsmee: Geen balansdag! Ik ben ontzettend chagrijnig, dan lijkt me een balansdag geen goed idee. Houd ik toch niet vol! Pfff ik ben zo chagrijnig. Vriendlief is al gevlucht naar de winkel. Kreeg niet een een kus toen ie ging! (volgens mij wassie een beetje boos ) Ik heb echt een baaldag vandaag. Ik kan wel janken. En waarom? Om niks. Ik voel me dik :x, en heb niks meer in de kast hangen wat past. Alleen maar shirtjes met mouwen, niks geen hempjes. Lijken allemaal wel vuilniszakken :x. En ik heb nu geen geld om nieuwe te kopen. Ik heb vanochtend mijn halve kledingkast aangehad. Bah Sorry voor mijn gezeur!
lieve melanie, je bent zoooo veel afgevallen !! Niet zeggen dat je dik bent joh...ik weet wel als je zo'n bui hebt is niets goed ( heb ik ook zo vaak) Hoop dat je deze dag een beetje door kunt komen Ik herken veel in je berichtje..op deze hete dagen heb ik ook niets om aan te trekken en voel je je extra geconfronteerd met je lijf als het warm is en je half bloot voor de spiegel staat... Ik probeer maar niet te veel voor de spiegel te staan en gewoon aan te trekken wat lekker zit en niet knelt. Desnoods is dat vaak hetzelfde setje. Ik gooi het gewoon 's avonds in de was...heb toch vakantie niemand die het ziet dat ik veel hetzelfde draag...
Wij hebben de boodschappen al binnen Nu zo ff snel alleen Lenzen halen in Leeuwarden en dan snel weer naar huus Had een rok besteld bij de wehkamp maat 48 maar die zit veel te wijd,dus gelijk maar ff een maatje 46 besteld die krijg ik dinsdag maar zien hoe die zal zitten!
Het probleem is juist dat alles te groot is... pfff! Het ziet er echt niet uit... al die hobbezakken! Maarja... nu geen geld voor iets nieuws *zucht*
Hallo meiden Nou ik meld me ook even @ melanie.... pff die baaldagen af en toe... maar kom op he je bent al zo veel kwijt !! @ all.... hoe doen degene met jonge kinderen dat toch die ochtend pas v.a. 7 uur of later wakker en dan van alles in het huishouden. Mijn kleine is om 6 uur al op en ik doe dan ook wel aardig wat maar lees hier veel meiden die echt elke dag druk zijn met huishouden... werken jullie?? en hoe combineren jullie het dan met de kids? Ik kan met mijn kleine ook wel wat in huis doen maar na even vraagt hij weer de volle aandacht en ook is alles zo weer vies whahah. Daar komt dan wel bij dat ik 4dgn werk dus alles aankomt op de woensdag, weekenden en avonden maar toch. == hier vanmorgen was de weegschaal weer iets liever. van 76 gisteren nu weer terug neer 75,7. Ongi lijkt niet echt door te zetten.. vreemd Verder vanmorgen voor de echte hitte maar alvast van half 8-half 10 schoongemaakt bij mijn ouders (doe ik 1x per week 2 uurtjes ivm hun gezondheid) en een 3 in 1 kinderwagen op marktplaats gezet (als iemand interesse heeft laat meer even weten) Verder alles beetje zijn gangetje. Baal nu alleen wel dat ik geen tuin of balkon heb zeg haha. is hier warm maar met alles tegen elkaar open en de ventilator aan is het wel te doen. @ zomerkleding; vind ik ook verschrikkelijk. heb vrijwel niets idd en ook geen geld nu, maar goed misschien maar goed ook want ik ben helemaal lekgestoken door muggen en mijn benen zien er momenteel daardoor echt niet uit hahahah
Goedemiddag meiden. Eerst even reageren @Annemie: Balen van je ongi en helemaal met dit weer. Veel plezier bij de party. @MvE: Lekker hoor bbqen, zoiets vind k altijd lekker en gezellig. Maak je veel dingen zelf? @Melany: Meis snap wat je bedoelt.. heb er zelf ook last van. Net allemaal weer kleding opgestuurd. Wat zoek je zoal dan? Dikke knuf voor jou. @Beschuitje: gelukkig toch nog een redelijke nacht gehad, ach vandaag weer een balansdagje. Je kunt niet altijd even streng zijn hoor. @Kimmetje: Kan me voorstellen dat je chaggie zou worden.. zou ik ook niet blij mee zijn om 7 uur s'ochtends.. @mamametzoon: Nog geen belang bij een kinderwagen haha, eerst maar eens zwanger worden & blijven.. * zucht *
Zow, vanmorgen gewerkt om 7 uur bij 1e client, was eigenlijk om half 9 alweer vrij, maar ze hadden ziekte dus heb nog 2 clienten erachteraan gedaan. Heb ik toch weer 1,5 uur erbij Daarna langs me ouders gegaan, mijn oom en tante + me nichtje van bijna 3 waren daar op de koffie. Me tante uit londen is namelijk gister overgekomen, en me oom brengt haar vandaag naar me oma. Daar verblijft ze dan. Vandaag verder rustig aan, vriendlief is thuisgekomen met allerlei was, dus dat even erdoorheen draaien en wil eigenlijk nog even met de stofzuiger door huis vandaag.. maar pff wat is het weer warm zeg. Ben gister trouwens nog best wel verbrand, kan nu niet eens in volle zon staan, dan voel ik me schouders enzo wel haha. @Weegschaal: Nog steeds 74.6, maar moet zeggen dat ik momenteel elke dag wel ijsje eet.. te weinig drink.. Zolang ik niet groei vind ik het prima. @Leuk nieuwtje: Mijn tante bracht me even naar de auto, en die vertelde dat ze 18 febr is uitgerekend van hun 2e kindje, ze is nu 8 weken. Gelukkig is de laatste ivf aangeslagen. ( tante is al 39 & oom 43) Ben errug blij en hoop dat alles goed mag gaan @Menu: O: yoghurt & kellogs glas water T: 2 koffie en mergpijpje ( foei) L: 2 kaiserbroodjes met kaas en komkommer.
Even een ego bericht. (sorry hoor meiden maar heb het zo druk.. 2 loge's die nu lekker naar het strand zijn. en alle voorbereidingen treffen voor vanavond) Hoop dat het droog blijft. heb er een hard hoofd in... Maar ook nog even goed nieuws... nu weet ik dus waarom ik een beetje bleef hangen in mijn gewicht... vanmorgen woog ik 103!!!! dat betekend dat ik nu 5,9 kilo kwijt ben.. ben zo blij. HAHA. net telefoontje. mijn vriend krijgt waarschijnlijk serenade van de blaaskapel.. hih... nu de laatste partytent opzetten en dan lekker rustig aan doen... mijn buikje vind dit echt niet leuk! oja, vanavond nieuwe jurkje aan,...ga een foto maken en hem jullie showen!!
Ik weet precies wat je bedoeld meid zit hier met hetzelfde!! Misschien heb je iemand in de familie die je oude truitjes kan innemen? of was ze eens wat warmer? dan worden ze kleiner en passen ze maybe weer! mijn ma is dat nu ook aan het doen en binnenkort ga ik al mijn te grote blousen enz op marktplaats plaatsen krijg je er nog wat voor en daarvan kan ik nieuwe kopen Hier is het niet uit te houde. in de tuin en veranda staat zon, voren wel schaduw maar is het ook 31 graden dus hebben net bluray filmpje gekeken met ventilator aan en gaan zo met de hond en 2 vrienden wandelen in een bos met een heerlijk meer even akoelen! Vanavond bbqen bij mijn ouders! Met dit weer totaal GEEN honger! dus afvallen gaat nu wat makkelijker! Dames geiniet van dit TE warme weer! hopelijk vnavond regen dat het wat afkoelt! Groetjes Dani
hey meiden bedankt voor alle leuke reactie's op het huis ! geniet nu zo van het zonnescherm dat de halve tuin schaduw geeft ! wat lekker is dit zeg vanmorgen met mijn pa ons dakkapel gaan bestellen .. van de week bellen ze wanneer het geleverd kan worden ! gaan we gelijk maar door ! vandaag echter niet TE warm puf puf ik ga zo met tim in het zwembadje zitten denk ik maar ehhhh als je naar buienradar kijkt wordt je bang van het weer dat er aan komt zeg !
Haha ja dat zei ik net tegen manlief maar die gelooft er niks van,maar we krijgen een aardige rode/roze pluk vannacht!!
ja maar moet nog maar zien of dat allemaal wel komt.. we hebben vanavond nog feestje bij vrienden, meende dat het buiten was. Zit ff te neuzen op marktplaats, staan altijd leuke dingen op. Voor de liefhebbers: Heb een rood-wit gebloemd rokje op marktplaats Maat 42 Licht blauw spijkerrokje tot op de knie Maat 42 Donker blauw kort rokje maat 42