Goedemiddag meiden. @Melanie.....meissie toch!!! Ik herken je probleem helemaal. Het is ontzettend heet, je wilt leuke zomerkleding aan, maar niets wat je hebt vind je NU leuk, je plakt en kleeft, van ellende weet je het gewoon niet meer en alles maar dan ook echt alles staat stom. Ik heb het ook, ben zwanger, heb een buikje en pas gewoon mijn eigen zomerspullen niet. Ontzettend leuke broeken en shirtjes, maar dat staat nu gewoon niet met die dikke buik. Positiekleding heb ik wel, maar voor dit weer!!!! Alles zit wijd en slobberig, ik hou me dit weer van hempjes en topjes. Heb gelukkig een paar lange die ik nu graag draag. Maar dan loop ik in het centrum hier, zie mooie slanke dennen met bruine benen en armen, en mooie zomerkleding aan. Dan zie ik mezelf in de etalageruiten en denk........ was ik maar zover . Vorige zomer liep ik zwanger en nu weer. En die hitte...maakt ook niet vrolijk. Voel je je intussen beter? @Mamametzoon, hoe ik dat bijvoorbeeld doe. Ik werk 28 uur in de zorg ( verstandelijk gehandicapten ) en heb vaak late diensten en slaapdiensten, mijn dochter is 07.00 wakker en ik dus ook. Ga dan stofzuigen, dweilen etc en ben dan rond 12.00 klaar. Als Esmee op bed ligt ga ik gewoon door. Als ze wakker is hebben we tijd voor leuke dingen. En als ik werken moet is het huis schoon en gaat ze naar de oppas. Nu ik zwanger ben doe ik overal wat langer over en momenteel heb ik vakantie en de maand daarvoor weinig gewerkt omdat wij net verhuisd zijn. @Emma........WOWWWWW , jou woonkeuken is mijn droom!!!!!!!!!!! Ooit over jaren..heb ik dat ook. Wat mooi zeg! Kan me voorstellen dat je er trots op bent. Heet heet heet!!!! Harrold is behang aan het plakken, ik zei al: je bent gek. Hij wilde het toch doen. Esmee slaapt, vanmorgen even 2 badpakjes gehaald voor haar. Ik denk dat wij straks het water maar gaan opzoeken. Ik word gek!!!!!
KImmetje.. Zwitsal parfum? Ruikt dat lekker?? Net als de gewone zwitsal? Veel plezier in iedergeval! Annemie.. Jeetje 56 dagen! Je weet nu in iedergeval waar je aan toe bent en kun je verder. Veel plezier vanavond!! Beschuitje.. Die salade met kip en ananas klinkt wel lekker! Fijn dat je lekker genoten hebt tijdens de BBQ. Misschien vandaag een balans dagje en dan valt het morgen wel mee. Dani.. Hier is het niet uit te houden, maar ja, heb niet zo veel keus he?! Melanie.. Oef.. Niet zo'n leuke dag voor jou vandaag! Kun je niet bij een goedkopere winkel ( takko ofzo) wat hempjes/shirtjes in slaan.. Heb je er 3 voor 10,00 en kun je weer even tegen aan.. Of iets lenen van een zus/ moeder/ vriendin? MamamZoon.. Ik doe elke dag wat.. Elke ochtend zowiezo even de beneden verdieping schoonmaken ( doekje over dressoir, tafels) stofzuigen en de toiletten. Is een half uurtje bij elkaar. Dan mag Esmee met wat lekkers voor de tv.. Lief dat je je ouders ondersteund in het huishouden! Oja, ik werk 18 uur in de gehandicapten zorg ( vooral slaapdiensten) dus ben relatief veel bij huis. Renieta.. Als we thuis BBQ maak ik wel spiesjes zelf.. Maar we hebben nu lekker makkelijk alles kant en klaar gehaald. We gaan wel zelf lekkere salade maken.. Jij hoeft je niet te vervelen vandaag.. Lief dat je tante met je mee liep naar de auto om het nieuws te vertellen. Hebben jullie een goede band? Weet ze dat jullie in de MMM zitten? Heb je de link van marktplaats? Emma.. Ook nog een dakkapel er op?! Jullie pakken het groots aan! butterfly: Stoer dat Harrold toch gaat behangen! En genietze vanmiddag aan het water.. het is i.d. heet!! ******* Vanmorgen alle boodschappen gedaan.. Alles is nu binnen.. Ook gezorgt voor wat mager vlees.. ipv worst/speklappen/karbonade.. We hebben ook filetlapjes, gemarineerde kipfilet en kipsatétjes meegenomen.. En tzaziki, stokbrood, 3 soorten BBQ salade en we gaan zelf gemende sla met komkommer, tomaat etc maken.. Lekker!! Oja.. Mijn dag is al goed verpest .. Vanmorgen in de auto 5 dropjes, thuis een handje chocopinda's ( niet maar halen dus!!) en een 1/2 sausijzenbroodje. T: 5 dropjes, handje chocopinda's & schaaltje aardbeien. L: 2 boterhammen met klein beetje hagelslag ( op elkaar) en 1/2 sausijzenbroodje. T: milkshake?! Het had gisteren bij mijn zusje flink gerommeld, helaas zet het nog niet echt door! Morgen verjaardag van mijn zusje en ze heeft heerlijke taart besteld bij de hema.. Ben bang dat het een slecht weekend gaat worden?!
@ All: Dankje voor jullie medeleven. Ik zal nu ophouden met zeuren. Ik zou blij moeten zijn dat al mijn kleren te groot zijn... @ Renieta: Voornamelijk spul voor dit weer. Op het werk door de week heb ik gewoon een spijkerbroek aan, maar daar heb ik airco. Spijkerbroek vind ik nu veel te heet. Ik heb maar 2 broeken die wat korter en luchtiger zijn, maar daar heb ik eigelijk niks boven. Al mijn rokken zijn inmiddels ook te groot. Op 1 na, maar die ligt in de was. En qua shirtjes heb ik niks zonder mouwen. En mouwen vind ik nu ook te warm. Heb nu uiteindelijk een hemdje aan wat ik normaal alleen ergens onder draag. Gewoon saai zwart... Morgen maar weer verder kijken... Dan moet ik helpen bij ons mam bij de BBQ, dus dan wil ik ook niet al te warm gekleed. Sorry zit weer te zeuren. haha Mijn lunch aangepast naar een bruine pistolet met filet americain. Misschien dat ik mijn raketje vanavond laat zitten. Dan kom ik op ongeveer 1000 kcal. Dus toch een balansdagje.
Zit nu op 878.. valt opzich nog wel mee eigenlijk! Ach weekend.. maandag weer goed oppakken. Genieten moet ook kunnen toch?
@ MamavEmsee: Oeh... tja als je eenmaal aan het snaaien slaat is het moeilijk weer te stoppen he. Geniet ervan meid! Na het weekend gewoon weer een paar dagen streng. Spannend bij je zusje!
Maar ja Mel daarom kan ik je frustratie nog wel begrijpen hoor! Ik heb die ook wel eens,dan vind ik mezelf zoveel bijna alles wel wat jij ook hebt genoemd! We hebben zo een kraamfeest,treffen het met het mooie weer maar ook wel warm hoor. Fijne dag voor iedereen
Pfff... wat een hitte. Zit binnen op de bank, te snotteren van de hooikoorts. Deuren en ramen dicht. Geen puf om iets te doen. Stelde net voor om een filmpje te kijken, is de DVDspeler kapot. Ik verveel me! hahah
@butterfly .. we hebben ook 10 jaar gespaard ! dat ging nog makkelijk zonder kind maar nu valt dat niet zo meer mee.. maar goed iedereen altijd maar 4x per jaar op vakantie en bla bla ! maar wij hebben nu dit ! komt bij jou ook echt hoor ... MvE haha nou het valt nog mee hoor wat je hebt genomen .. ik heb ook een sausijzebroodje op .. tja over de datum gaan is ook zonde he haha Melanie meis lekker je hartje luchten hoor ! we hebben toch allemaal een baaldag .. en joh je moet juist aan iedereen laten zien hoe veel te groot je kleding al is ! kanjer zo ik trek mijn badpak aan en ga zwemmen in het zwembadje van 1 bij 1 met tim haha
Zow net even uurtje op de bank geslapen, vanacht slecht geslapen en aankomende nacht er laat in en vroeg eraf om te werken. @MvE: Hier de linkt van spijkerrokje, kun je op alle advertenties klikken en zie je de rest. Marktplaats.nl > Te koop: Leuk donker blauw spijkerrokje maat 42 - Kleding | Dames - Rokken @Emma: Badderse @Melany: Meis als je dichtbij woonde, mocht je zo hierheen komen.. heb in de logeerkamer bergen met kleding liggen.
hallo allemaal emma had nog niet gereageerd op je huis.... super joh mve en butterfly dank voor jullie reacties... jullie doen dus vooral veel in de ochtend vanwege jullie diensten / werk. Tja ik werk van 08.30-17.00 uur dus ben van 7.30-18.00 van huis weg en dan is het koken, eten, bad van de kleine, afwas etc en kleine naar bed en heb ik even rust vanaf 20 / 20.30 uur. om dan nog alles te doen zie ik niet zitten hoor haha (doe de grote lijnen dan even snel) Dus bij mij komt het echt aan op mijn vrije dagen maar dan loopt Luuk dus ook rond en die wil dan graag "helpen" dus gaat alles iets anders dan gepland. Al moet ik zeggen dat ik vandaag toch aardig wat gedaan heb en het gezellig was ook nog haha met zijn hulp (lees doekje over de tafel en gelijk ook maar even de tv... alle spullen van de grond op de bank leggen enz hahaha) moest er wel om lachen. renieta jouw zwangerschap komt ook hoor !! Ga gewoon heel hard voor je duimen. == Hmmm heb echt nergens trek in maar moet straks natuurlijk wel wat gaan eten met de kleine. Geen zin in koken enz. mmm zal toch even wat moeten gaan maken zo haha. Maar even kijken wat voor verantwoords ik nog heb liggen. Heb iig nog watermeloen voor vanavond mjam
^^ zo denk ik er dus ook over. Bah wat haat ik het om slanke dennen te zien die in afgeknipte spijkerbroekjes met gebruinde benen eronder rondhuppelen, en dan een mega strak topje erop, en gewoon GEEN buik! Enne, heeft je ventje last van de hitte ofzo? Zonnesteek te pakken? Behangen met dit weer
@MvE: jij valt altijd voor de chocopinda's he? Dat heb ik nou met choco koekjes op dit moment hahahaha... Veel plezier op verjaardag morgen! Met dit weer eet je toch al veel minder, dus iets minder gezond mag vast wel?? @Melanie: als je een naaimachine hebt, kan je veel spulletjes zelf wat innemen, of als je iemand kent die daar goed in is. Of inderdaad alles op marktplaats zetten, geld opsparen en dan nieuwe dingen kopen!!! Toch super hoeveel jij al kwijt bent!!!!!!! === Hier ook nergens trek in O: 2 witte oreo koekjes (230) T: 2 nectarines (60) L: 2 witte oreo koekjes (230) T: flesje water (0) T: stuk komkommer, paar blokjes kaas (300) A: verse hamburgers en frietjes (450) ~1300kcal fruit, groente... moet ik ook nog meer eten, dus komt nog wel wat bij...
@Mel: Hier hetzelfde dilemma. Ook schijtshagrijnig, koppijn van die zon! En alles te groot, en weinig zonder mouwen. Ik zie er tegenop om maandag te werken, want we moeten voortaan kleding aan uit de winkel. Ik heb gezegd dat ik daar echt voor pas met dit weer, ik zweet al na een half uur, lekker als je dan die kleding nog moet verkopen....... Maar het is toch verplicht, ze willen het in ieder geval een poosje proberen, maar ik vind het walgelijk. Bah. En nu koop ik vrij veel bij ons, maar iedereen moet in dezelfde kleurtint, en het moet natuurlijk NU in de winkel hangen. Snap hun idee wel dat het beter verkoopt, maar dan mogen ze ook wel een wasmachine of iets dergelijks regelen. O: Schaaltje aardbeien, klein bammetje met kipfilet en een glas optimel. T: / L: Reuzekrentebol & kleine tosti met kaas. T: rakket ijsje. A: Word geloof ik tomaten soep met iets.... Hoop dat de calorieen meevallen.......
Kleding uit de winkel aantrekken, en daarna weer in het rek terughangen? Gadver! Wat voor winkel is dat? Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik daar niet ga winkelen!!! Waarom niet een paar sets kleding voor je medewerkers ter beschikking stellen of de kans geven om met een flinke korting te kopen? Dan kan je het zelf in ieder geval wassen... Want ook kleding die gedragen is, en wel gewassen, vind ik niet dat je dat nog kan verkopen...
Helemaal met moppie eens Brr moet er nie aan denken. Pff wat is het warm he mensen... zit hie rbinnen bij de ventilator, het is me te warm buiten. Vriendlief zit buiten onder de parasol haha. heb geen zin om te koken, vriend heeft ook weinig trek.. dus moet ff zien wat we gaan eten..