Wat een weer he. Vanmiddag wat geschilderd in de slaapkamer maar Levi was vroeg wakker dus konden niet verder. Mijn menu van vandaag O: 2 bruine boterhammen, dieethalvarine, linera pate en filet T: Bumba cakeje en koffie L: 4 crackers, dieethalvarine, filet, appelstroop,halvajam, 30+ kaas T: 1 ontbijtkoek A: Aardappelen,spitskook,diepvrieshamburger S: 1 koffie Totaal 1266 calorieën. Misschien iets meer of minder want weet de hamburger niet precies. edit: bedenk me net dat ik ook nog een blikje energiedrink op heb Annemie, geen handige dag voor ongi idd,maar wel goed dat het er nu doorheen is Melanie, heel herkenbaar hoor, dat je jezelf dik vind en niets leuk vind staan. Maar je bent al bijna 35 kilo kwijt en dat is echt super ! Huishouden en kind Beneden stoffen,wc ect doe ik gewoon als Levi rond loopt. Dingen als stofzuigen, dweilen, was opvouwen ect doe ik tussen de middag of 'savonds als Levi op bed ligt Renieta wat leuk voor je oom en tante ! Kimmetje, vind het idd ook niet kunnen dat personeel kleding draagt en het dan nog verkopen Idd waar werk je, koop ik daar iig niets meer eten staat nu op. Na het eten moet ik echt boodschappen doen anders heb ik morgenavond niets te eten
@Kleding: Ik heb vernomen dat ze een stoom apparaat gaan regelen en idd een wasmachine. (was er zoiezo al op het park, maar niet op onze afdeling) maar dan nog ben ik benieuwd hoe dat gaat lopen allemaal... @MamavEsmee: Ruikt inderdaad gewoon precies naar Zwitsal!! Echt heel lekker
Nee maar goed dan nog, als het gewassen is ect gaat de kwaliteit toch ook gelijk een beetje achteruit. Zie het wel vaker in winkels maar vind het eigenlijk niet kunnen.
Bekijk bijlage 84641 nou dames, de tuin... uiteindelijk betegeld... (en met tenten voor de feestvreugde...)
Leuk tuintje annemie Feest kan beginnen Vriend is nu naar pizzaria, errug slecht, i know,maar totaal geen zin om te koken ofzo. Maandag maar weer hard aan de balansdagen ( lukt me doordeweeks zoiezo beter als weekends) Vanavond feestje.. maar pff weet niet wat ik aan moet...ook omdat er slecht weer zou komen..
@ Annemie: Ziet er goed uit je tuin! Netjes betegeld. Vergeleken met jou tuin, liggen hier de tegels schots en scheef hahaha! @ Kim: Gadver, zou ook niks voor mij zijn. Zal lekker ruiken. Wij zijn toch al van die zweetjannen! @ Kleding uit de winkel gedragen door personeel: Gebeurd in heel veel winkels. Ik heb regelmatig met passen dat ik denk van dit is al eens gedragen (en langer dan alleen in de paskamer) Bah! Ik vind het ook echt niet kunnen, maar het gebeurd heel veel! Hier net gegeten. Was lekker weer. Vandaag toch geen balansdag geworden. Vanmiddag extra een snelle jelle gehad. Ik viel zowat om van de honger, en toen heb ik ook nog maar een raketje genomen. Kom nu op ongeveer 1163 kcal. Vind het wel prima, en ik mag vanavond nog een raketje Morgen de hele dag bij mijn ouders ivm BBQ. Smorgens helpen met opzetten van partytent en voorbereiden van het eten. Heb er wel zin in. Gezellig de hele dag met de familie. Word wel een hele volksverhuizing. Mam belde of wij extra stoelen, bestek, BBQ meer wilde brengen. En ook nog bier. Ach ja... komt helemaal goed.
zo zeg eindelijk tijd om even te reageren! Liam was gisteren avond weer vervelend.. en vanmiddag de hele middag lopen spugen.. dit weer is echt niks! hier gaat het verder goed gelukkig. liefsz
wij zijn ook erg blij met de tuin. met het weer denk straks iets minder... ze geven hier zware windstoten door... grr... als de partytent maar blijft staan...
nou ik vind het ook geen lekker idee hoor ! gedragen kleding kopen .. dan is het toch niet nieuw meer dan is het eigenlijk al 2e hands en als iemand jouw maat wil dan uittrekken en zeggen "neem deze maar" da's ook geen doen hier lekker frietjes gebakken mijn ma is ook in het zwembadje gaan zitten en toen netjes frietjes met wat curry op geen overdreven gedoe ! en me goed ingehouden hier begint het inmiddels al anders aan te voelen .. de wind is koeler ! ben benieuwd ze geven veel slecht weer aan
Hey meiden, Hier inmiddels een half uur geleden de eerste onweersbui gevallen. Heeft niet heel hard geregend. Maar het is wel een beetje afgekoeld. Nu dus lekker alles open. Laat maar waaien!
Hier ook nog snikheet!!! En als ik de lucht bekijk komt het slechte weer komende uren ook nog niet. Vanmiddag met manlief en Esmee bij mijn schoonmoeder gezwommen, die heeft een joekel van een zwembad in de tuin . Hier een slechte eetdag gehad, en het wordt ook niet beter. Heb muffins voor bij de thee zometeen, chipjes gehaald en ook chocolade , maar dat kan ook morgen of volgend weekeinde whahaha!! Ik zie wel. Vanavond frietjes gehad oh oh oh!! @Moppie, vind het heerlijk zwanger te zijn, maar dit is de 2e zomer dat ik zwanger rond loop, en begin nu wel erg te verlangen naar een 70 kilo gewicht. Aan de ene kant kan ik niet wachten tot de bevalling en aan de andere kant mag het nog wel eventjes duren. @Annemie, hoop op droog weer voor je . Zou zonde zijn als het niet droog bleef. Ze verwachten erg naar weer. @Melanie, ik ben ontzettend trots op je!!! Je bent ontzettend veel afgevallen en er zijn weinig die je dat eventjes na doen. Volgende week wordt het koeler meid, en dan voel zelfs ik me beter. Je *** gevoel komt vooral door de hitte. Kop op meissie!!!! Dikke knuffel! @Renieta, de pizza lekker??? Wij hadden ook geen kookzin, dus het is friet geworden .
Het is inderdaad flink bewolkt geworden. Laat het maar snel los barsten!!! Volgens buienradar duurt het helaas nog wel even. Hoop dat ie het mis heeft!
@ Butterfly: Dankjewel voor je peptalk meid! Je bent een schat! @ Weer: Hier inmiddels weer zo goed als windstil... jammer genoeg. Het is inmiddels wel anderhalve graad afgekoeld hier binnen. Weinig, maar beter iets dan niets. Ik heb zin in iets lekkers. Ik zit te twijfelen om mijn waterijsje vanavond de verruilen voor een klein zakje chips. Dan kom ik natuurlijk wel iets hoger uit in calorieen. 1250 ongeveer...
Ik mezelf toch een zakje nibbits gegund. Was erg lekker, lang geleden! Ik kom nu op een totaal van 1229 kcal. Nu mag ik NIKS meer vandaag.
Heey meiden Hoe gaat het met iedereen? hoop dat hier alles goed gaat! Ik kom alleen even gedag zeggen, want het is hier nog steeds snikheet, ondanks dat het begint te regenen. Misschien kom ik morgen weer eens reageren..
OOk hier dreigt het nu gevaarlijk. Als ik buienradar zo bekijk... duurt het nog wel even en gaat het weinig voorstellen. Het ergste lijkt langs ons heen te gaan???? Hier nog 28 graden. Heb even lekker gedouched. Ga lekker relaxen nu!!