10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Emma.. dan heb je de rest nog niet gezien :).. Zal zo mijn menu droppen! Oh.. lekker frietjes gegeten en gepoedeld in het badje. Heerlijk hoor.:)

Renieta.. Ziet er leuk uit. Vooral die zwart met witte.. Ga er even over denken!

MamamZoon.. En als je even geen tijd/zin hebt in poetsen pech hoor! Even de stofzuiger er door en het is voor het oog weer schoon.;) Wat voor lekkere maaltijd is het geworden vanavond?

Moppie.. I.d. chocopinda's kan ik niet weerstaan:)..Als die in de kast/koelkast liggen dan moeten ze op.. had ze eigenlijk voor morgen gehaald maar helaas.. :) Wat zitten er veel calorieen in witte oreokoekjes.

Kimmetje.. Vind het niet heel netjes dat je kleding uit de winkel aan moet..;) Wist niet dat dat in veel winkels gebruikelijk was.. Een wasmachine is dan wel gepast .. minimaal! Je menu is toch prima?!

Renieta.. Lekker pizzaaaaaaaaaaaaa!!! Wat voor 1 had je?!

Kaatje.. De boodschappen voor morgen binnen? En je menu ziet er netjes uit!;) Zoals altijd!:)

Annemie.. Ziet er netjes uit meid! Veel plezier vanavond.

Melanie.. Je humeur inmiddels iets opgeknapt :D.. Arme mannen ook! Goed dat je je zelf wat lekkers hebt gegunt hoor!

HUmbly.. beterschap voor Liam.. Last van de warmte?

Butterfly.. zijn de muren mooi geworden? En bij je schoonouders gezwommen, lekker hoor! Geniet van het lekkers vandaag!;)

Hier inmiddels terug van de BBQ.. Esmee ligt er een halfuurtje in maar het is zooooo warm.. Net onweerde het even maar het lijkt weg te trekken. Balen hoor!:x

Heb me goed ingehouden tijdens de BBQ.. uitgerekend kom ik op 1900 calorieen uit vandaag.. netjes voor zo'n waardeloze dag niet?;)

T: kleine milkshake banaan
    A: 2 scheplepels cole salade, 8 sneetjes bruin stokbrood, 2 kleine stukjes kipfilet & 2 stukjes varkensfilet,, en een eetlepel tzatziki..
    T: 2 waterijsjes..

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    soooooooooooooooooooooow nou hier gaat het tekeer !!
    echt niet normaal de bliksem is ergens vlakbij ingeslagen pff het was net of de grond openscheurde ! we hebben ook geen tv meer en alle putjes pruttelen ... de deuren en ramen kunnen niet echt open het regent nog te hard !
    volgensmij is het ergste geweest maar het is nog niet voorbij !
    het is ook ineens 6 gr koeler volgens de thermo !

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Oh get Emma wat eng brr brr

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja idd butterfly we krijgen niet de heftigste stukken!!!

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Leuk leuk onweer!!! laat het maar komen!!! geweldig :)

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

1900 is prima toch? voor een uitspattingsdagje ;)
    ik heb niks met chocopinda's, wel met m&ms met pinda...
    vriendlief had chocorozijnen mee (die as we speak open gaan!), vind ik ook niets dus heeft hij geluk haha

ja de oreo koekjes zitten veel kcal in. ze zitten per 2 verpakt, dat is 230kcal, dus 115 per stuk. heb er net nog eentje gehad, vriendlief pakte het laatste pakje (van deze doos... zucht...)

7. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    even snel een berichtje. hier alles zeiknat ... iedereen staat de partytent vast te houden maar de sfeer is geweldig...

vertel jullie morgen alles. maar het noodweer is losgebarsten...:D

ebn ik kan gelukkig nog lachen... alleen mijn leuke jurkje zeiknat...

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ferry wilde morgen graag Pizza eten,maar ik schrok van het aantal calorieën dat daar in zit ( 735-760 ), dus hij eet pizza en ik bakje kant en klare macaroni ( 455 calorieën )
    Verder de hele avond aan het schilderen geweest. Nu een hele zere rug dus blij dat ik ff zit.

Annemie, hoe is het weer bij jullie ? Hier idd noodweer, dus ben bang dat je partytent het niet overleefd heeft

MamavEsmee, jep boodschappen weer binnen. Zit nu weer aan een klein schaaltje chips. heb er hard voor gewerkt ;)
    1900 is prima voor zo'n dag !

Tot morgen

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Fijn dat je zo genoten hebt van de BBQ. 1900 is super netjes meid. Ik weet zeker dat ik morgen hoger uitkom. 1 voordeel. We gaan 's middags rond 2 uur al BBQen. Dus 's morgens een licht ontbijt. En 's avonds misschien nog een cup a soupje of 2 knackebrodjes ofzo... in de hoop dat ik nog vol zit van de BBQ. Mijn humeur is een stuk beter. Vriendlief is weer happy (eigelijk best zielig, maar het is ook wel eens andersom (eens per jaar ofzo ;))

@ Weer: Hier binnen inmiddels 4 graden koeler als vanmiddag. Nog 26 graden, maar het scheelt al een hele boel. Inmiddels buiten wel flink afgekoeld. Het flitst nog wat, maar regen hebben we niet echt gehad. 1 flinke bui vroeg in de avond en dat was het dan. Wilde net buiten gaan zitten, maar ik vind het te fris met mijn capribroek en hempje... tis ook nooit goed he...

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier was het om 19.00 32gr en nu geeft buienradar 20 gr nog aan !! maar het is hier ook niet normaal het is al 2 uur verschrikkelijk aan het onweren en regenen !
    pff ondertussen is de bliksem al 3x vlakbij ingeslagen ik vind het echt niet leuk meer zo
    tim slaapt gewoon door ... nou ik begrijp er niks van wat een herrie en felle flitsen ... ik hoop dat het nu voorbij is hier maar dat dacht ik net ook al
    ben serieus gewoon bang en dat ben ik niet snel

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, zo, heb je netjes gedaan meid. En een leuke avond gehad zo te lezen. Esmee haar kamer is ook nog zooo warm. Gewoon sneu haar te laten slapen, maar ze ligt heerlijk in dromenland. Wip steeds even binnen om te kijken en te voelen op haar hoofdje.

@Weer, hier inmiddels iets koeler. Maar buiten nog erg lekker. Zijn enkele drupjes gevallen, lucht dreigde eerder op de avond heel erg maar is helemaal weg getrokken. We gaan nog even buiten zitten. Had wel zin in ene flinke onweersbui :p. Hoor dat het vooral in het zuiden dus flink te keer gaat zeg!!! Hmmm, of we dat hier zullen krijgen ;).

Meiden, ik ga in elk geval afsluiten!
    Hoop op een lekkere koele nacht...al slaap ik ook niet minder met die hitte. Tot morgen!!!
    Ben benieuwd naar het weer, we hadden in de planning te zwemmen. Maar ja.....

12. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

#2252 kleinvisje, 11 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2010
    hoi meiden

even snel een ego berichtje na een rotte start van de dag

- heb nieuwe lenzen binnen gekregen. Maar ze zitten voor geen meter en de linker lens heeft nu cilinder maar ik zie er niet goed mee. mijn ogen moeten steeds scherp stellen en de samenwerking van de ogen is nu slecht en bovendien zitten ze ook nog eens niet lekker. door hoofdpijn en oogpijn nu gelijk na ruim 2 uur proberen maar uit gedaan. bah. Morgen de opticien maar bellen dus dat dit geen succes is

verder er zojuist achter gekomen dat mijn ex een nieuwe vriendin heeft. Via via dit gehoord en nu op hyves ook gelezen. En al weet je dat het een keer komt en had ik het niet verwacht het doet me toch pijn.
    Hij wilde alleen zijn, geen problemen meer hebben enz en is daarom toen bij me weggegaan. Hyves had hij voorheen nooit enz en nu met die nieuwe meid kan alles wel weer ineens.... leuke dingen doen, stappen enz. (waar hij het geld vandaan haalt geen idee want hij zit in het voortraject van de schuldsanering dus heeft vrijwel geen geld oorspronkelijk)
    ergste is nog hij heeft mij en ZIJN ZOON verlaten toen omdat hij alleen wilde zijn en kijkt nu dus wel om naar een nieuwe meid maar moeite nemen om zich aan afsprake n te houden voor zijn zoon etc doet hij niet. Allemaal leugens en bedrog naar mij toe om het mij moeilijker te maken waar hij dus in feite ook zijn zoon mee heeft en nu dit. Getver !! Had niet verwacht dat het dit met me zou doen. Vind het gewoon verdrietig te merken dat mijn kleine jongen zo'n vader heeft die sinds onze relatie is verbroken zo is veranderd.
    Ik verwijt hem of die meid (weet niet eens wie) niet dat er een relatie is hoor maar ik vind het moeilijk dat mijn ex ons liet zitten om alleen verder te gaan na alles en dit nu dan wel kan zonder om te kijken naar zijn kind omdat meneer het te moeilijk vind om te gaan met problemen en dan contact maar afhoudt. :(

Pfff en ik baal dan ook wel dat ik alleen door ben moeten gaan toen hij wegging. uiteraard met de kleine (heel dankbaar) maar mijn leven is gelijk geheel veranderd. Even voor mezelf of uitgaan of wat dan ook is er gewoon niet meer bij en hij gaat maar gewoon door met zijn leven zonder enige verantwoordelijkheid te nemen en moeite te doen zijn stukje te veranderen. Bah

ok... sorry moest er echt even uit. Zat gewoon echt even bijna te janken toen ik over zijn vriendin las enz. Denk dat het vooral gaat over stukje gerechtigheid voor mijn gevoel.
    Zo van hij is weggegaan en door leugens mij bij veel mensen slecht neergezet. en nota bene heeft hij een leven nu waarin hij gewoon door kan gaan nu ook weer een vriendin / relatie
    dat terwijl ik alles moest regelen, mijn hele leven is veranderd en de dupe ben geworden van zijn leugens in 1e instantie.
    Voor mij voelt het daarmee alsof hij niet heeft hoeven boeten voor wat hij heeft gedaan een aangezien hij alleen maar ten negatieve is veranderd voelt dat voor mij als onrecht. Getver zeg.

weegschaal was vanmorgen hetzelfde.

kom later nog wel bijlezen

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hoi dames,

Mag ik met jullie meedoen?
    Vandaag begonnen officieel maar heb vanavond een BBQ. Ga proberen me in te houden.

Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we voor een kleine gaan als ik mijn streefgewicht heb behaald. Dit als motivatie voor mij omdat ik zooooo graag die kilo's kwijt wil maar het mij tot nu toe niet lukt. Iemand tips over hoe ik het het beste aan kan pakken? Ik ga al meer sporten (sportschool, wandelen en fietsen) en niet meer snoepen.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen. Was vroeg hier. Hoorde Levi al rond 6 uur door zijn kamer schuifelen.
    En dan vervolgens ga je hem aankleden krijgt hij toch een partij ochtendhumeur. blijf dan gewoon nog ff slapen !
    Ik ga pas weer op de weegschaal staan als ik naar de wc ben geweest. Ben nu een kilo zwaarder door het niet naar de wc kunnen

Mamametzoon, heel logisch hoor dat het meer met je doet als je zelf misschien had gedacht. Je bent zelf toch verliefd op hem geweest, hebt altijd een beeld gehad van een leuk gezin met hem en dan wordt je leven opeens op zijn kop gezet.
    Vervelend van je lenzen. idd maar even de opticien bellen

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Welkom SL!!

Hier heeft het flink geregend rond 00.00 uur en aardige dikke flitsen en harde wind! Maar volgens mij niet super spectaculair ofzo!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Welkom SL .
    Ik ben begonnen met Sonja Bakker,maar merk dat ik nu met de vakantie wel moeite heb om me daar streng aan te houden. Wel heb ik daarmee geleerd wat goed beleg is ect, en waar veel calorieën inzitten en waarin juist niet. En natuurlijk veel water drinken.
    Ook vul ik mijn calorieën in op www.caloriechecker.nl

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ok, ik heb wel een sonja bakker boek en gebruik er ook lekkere recepten uit. die zijn dan zowiezo al verantwoord. En je leert er inderdaad veel uit.

Oh ja, water drinken, ga gelijk even flesjes vullen!

18. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Moguh meiden :D:D:D

Hier een geweldig feest gehad. Partytenten hebben het allebei overleeft, er is maar 1 kaars in glas gesneuveld en iedereen heeft het onwijs naar hun zin gehad.

Toen uiteindelijk rond 21 uur de bui losbarste waren er al aardig wat mensen in huis, iedereen wist wat er ging komen en stond paraat. Alle mannen hielden gelijk de grote tent vast (moet je voorstellen ca. 3 X6 meter) en we hadden ook nog eeen kleine tent van 3x3. die werd ook vastgehouden door 3 man... de parasol heeft het wonder boven wonder overleeft, er zit een soort stormbeveiliger op... hij is alleen zeiknat.

Ik wat tot over mijn oren helemaal drijfnat. wat hebben we gelachen... Zeg annemarie...(want zo heet ik dus eigenlijk) waarom heb je niet gemeld op de uitnodiging dat we zwemkleding mee moesten nemen... hahaha

uiteindelijk is de wind gaan liggen en rond 00.00 uur was ook de regen weg. We hebben tot 5.30 uur buiten gestaan en toen heb ik de laatste mensen uit de tuin geschopt...

En toen was het 7.00 uur en kon annemarie niet meer slapen.. haha (niet genoeg gedronken denk..een fles besse was toch niet voldoende...8)) Onze loge's waren al lang uit bed en we hebben met zijn 3en even alles aan kan gemaakt. Ik ben ze zo dankbaar....
    afwas gedaan, vloer gedweild... alles aan kan...

ik ga nu nog effe in mijn eigen bedje verder slapen... nu het nog kan want vanmiddag komt er nog meer visite en vanavond weer voetbal kijken... hahaha

IK HEB EEN TOPAVOND GEHAD!!!

19. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ kaatje, wat een weer he???
    @ pino, welkom en succes!

20. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden.
    Zow ik heb alweer gewerkt, moest van 7.00-8.30, maar was 8.10 al klaar, heerlijk haha:D
    Net al even de afwasmachine uitgepakt en alle ramen staan hier beneden open, waait het even lekker door. Heerlijk:D

Gisteravond feestje gehad in O'wolde, was wel gezellig, lekker buiten gezeten tot uur of elf denk ik, toen brak voorzichtig aan de hel los en wat een noodweer hebben we hier gehad. Vreselijk :(
    We lagen tegen kwart voor 2 in bed en heb elk uur op de klok gezien, totdat me wekker om 6 uur ging. Al met al dus denk ik 2-3 uur geslapen.
    Voel me nu nog fit haha, maar voor hoe lang... i dont now:p

Vandaag geen plannen, we zijn nog in twijfel of we vanavond voetbal in de kroeg gaan kijken of dat we lekker thuis blijven. Heb ook wel zin om even samen thuis te blijven vandaag.
    Gister mekaar ook amper gezien, vriend was hele dag op het werk, truck wassen en poetsen.. truckstar festival is over 2 weken.
    En gisteravond dus weg.. dus ja..

@MvE: Mooi aantal kcal toch voor een bbq enzo;) Heb een broodje doner kebab gehad.. pff zat vol haha.

@me weegschaal: 75.2 betekent dat ik door gister 0,6 ben aangekomen.. maar is vocht en slecht eten en moeilijk naar wc kunnen...

@Butterfly: Bij jou ook zo'n slecht weer geweest?

@Annemie: Ha klinkt als een geslaagd feestje, slaapse nog even en fijne dag verder. Word vast gezellig:D

@Pino: Welkom hier, ik tel kcal en let op gevarieerd en gezond eten, veel drinken ( water ). Sport 3x n de week gemiddeld, maar heb momenteel nogal een dipje haha.

Deel Deze Pagina