Ik ook niet.. ik heb zelf een spoedks gehad dus het allemaal niet meegemaakt.. Hopenlijk komt ze er zonder te erge kleerscheuren af..
@Mamavesmee, phoe, dan zit ze er al eventjes in dus. Hopen dat de kleine nu snel besluit te komen. Spannend he, dat zitten wachten. Hier inmiddels gedouched en klaar! Esmee is nog even buiten, is ook net in bad geweest maar ze wilde niet naar bed, last van de warmte. Vanmiddag in de auto naar huis sliep ze ook al even, dus tsja, nog niet moe denk ik. We hebben heerlijk even gezwommen, Esmee lekker gespeeld in de speeltuin. Tsjee, met zo'n kleintje op een druk strand......eigenlijk is het een drukte hoor. Ze gaat er met andermans spullen vandoor, gaat bij wildvreemde mensen op de handdoek zitten en kletsen . Keek er zowaar van op zeg. Die is totaal niet verlegen. En wij er zwetend steeds achteraan rennen. Ga zo lekker met een boekje luieren!! En dan straks voetbal kijken
MvE: Oehhh spannend Ben benieuwd. @Butterfly: ha dat lijkt me wel druk ja, dat ze zo bij anderen gaat zitten.. Net woonkamer enzo stofgezogen, pff veelste warm voor.. Maar ja, die kat haart momenteel zo erg.. vreselijk... Me broertje had chinees meegenomen en dat hebben we net gehad. Bami met babi pangang. Straks lekker thuis voetbal kijken, wilden wel naar de kroeg, maar dat is wel zo warm.. vreselijk..
@MamavEsmee: Wat spannend zeg!! En inderdaad het moet gebeuren... Hopelijk duurt het niet al te lang meer! Hier net terug van de verjaardag. Was weer erg gezellig met z'n allen! Heeeeeeeeeeeeeerlijk gegeten, heb er echt van genoten. Lekker veel water gedronken, hoop dat de weegschaal morgen lief is. Ga me even afspoelen en me dan voor de tv installeren!
Mijn god wat wordt je huis een zwijnenstal zeg als je aan het klussen bent. Boven alles opgeruimd, 3 draaien was opgevouwen, doekje door het wc gehaald en het bed uitgeklopt. Nu eerst een bak koffie en dan de vaatwasser uit en in ruimen . En dan eindelijk even een paar uurtjes voor mezelf Butterfly, haha niet echt ontspannend dus met Esmee naar t strand. Levi blijft ook altijd en overal staan kletsen tegen mensen.
Hey meiden, Hier net terug van de BBQ. Was erg gezellig. En natuurlijk heerlijk gegeten. Ben benieuwd wat de schade morgen is. We zullen zien... @ MamavEsmee: Spannend zeg bij je zusje. Hoop voor haar dat er snel een eind aan komt. Zeker in deze hitte! Arme meid! Veel plezier allemaal met de finale! Ik ga tv kijken! Liefs
Ik ook Volgens mij heb ik het geluk dat de buren het ergens anders kijken. Vorige wedstrijd was er een partij herrie hiernaast
Vraagje. Weet iemand hoe je bij de calorie checker alchol moet invullen ? Als ik vanavond een glaasje passoa wil. Kies ik dan voor Likeur <15 vol % alcohol ? en moet ik daar dan de sinaasappelsap nog bij op tellen ? Zit nu op de 1153 calorieën dus misschien trakteer ik mezelf vanavond nog wel op een glaasje. gebeurd eens in de paar maanden
Groetjes vanaf de A1 haha, zal straks bijlezen. O: 200ml roomyoghurt T: cola light T: water, kleine koek L: halve kipschnitzel,geb.e Aardappelpartjes, worteltjes, salade, hap chocovla (mee gegeten in bejaardenhuis bij Wims oma, verbazingwekkend goed eten! ) T: cola light, raket (ene oom & tante) T: ranja (andere oom&tante) T: magnum white (tankstation) A: koude schotel, kip, groente, aardappelsalade, magnum rolletje (s-ouders) Lekker rustig op de weg!
pfff... wat een wedstrijd zeg. Hoop dat de 2e helft nog wat gaat worden. @ Kim: Heb even op die website gekeken die jij noemde, maar klopt het dat maat m/l het grootst is? Daar ga ik toch nooit in passen?!
@Pino: welkom! @Regen: hier een uurtje wat regen, paar knallen en toen was het weer voorbij... Arme kat van ons was buiten en kwam niet binnen. Heb tot 1u steeds geroepen, hoop dat ze bij de buren binnen zat. Vanmorgen had ze in ieder geval veel verhalen toen wij weg gingen en ze op ons af kwam rennen hahaha... @MvE: Spannend! Al nieuws? Moet haast wel toch??? Alweer frietjes? Of ben ik nou in de war? @Dani: wat raar ineens zo'n korte cyclus. Naja, hoop dat het dan ook niet al te lang duurt Bij mij was het steeds 4 dagen ipv 8 (voor de pil met rondes van 2-3 maanden) Succes met de waterschade! @Butterfly: chocolaaaaaaaaaa! lekker @Emma: wat heerlijk dat Tim overal doorheen heeft geslapen! Was het gezellig vanavond? @Kaatje: op mijn digitale weeg ik 61 kg met goedkope batterijen haha, op mn draaischijfje sta ik >65. Denk niet dat ik echt lichter ben dan 61 hoor! Haha dan zou ik een graatje zijn!!! @MmZ: alsnog een digi-knuff vanaf de bank! Cruesli is een suikerbom he! Ik ben sinds zaterdag (boodschappen doen) op muesli over gestapt... Wel minder lekker... === @Hier: weer thuis na een lange dag. Nog even het einde van de wedstrijd kijken (vriendlief kijkt, ik lees hier bij) Hoor net dat er nog een half uur aan geplakt wordt? Het is hier uitgestorven op straat! Was heerlijk rustig naar huis rijden tijdens de wedstrijd, en geen vuvuzela getoeter hier. Komt straks vast wel vrees ik... Heb nog een flesje water onderweg gehaald. Mn voeten zijn opgezwollen, au! Krijg je van de hele dag in de hitte / in de auto en bij mensen zitten met de voeten omlaag... Niet prettig... Nu dus de beentjes omhoog en nog even wat water drinken...
@ babynieuws.. Ben vanavond tante geworden van een neefje Daan! Al in het ziekenhuis wezen kijken en heeeeeel veeeeeel foto's gemaakt. Mijn zusje en Daan doen het beiden super!!
@MvE: Joepie!!! Eindelijk, goed nieuws. Gefeliciteerd * knuffel * Leuke naam ook!!! Gelukkig maakt iedereen het goed.