10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Mensen ik ga offline, morgen werken 7.00-12.00 & 17.45-23.15

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeeeee eindelijk :) Gefeliciteerd met Daan !
    Leuke naam ook, heeft ook op mijn lijstje gestaan ( net als Esmee )

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Gefeliciteerd Tante MvE!

Ik duik ook mn bedje in, truste!

4. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Klopt, dat is inderdaad de grootste maat. Ik weet niet of het zal passen, ik heb niet zoveel van boven als jij hahaha. Vind 'm wel vrij strak zitten.

@MamavEsmee: Wat een goed nieuws!! Proficiat!!!

Balen dat NL niet door is, vind het zo zielig om die mannen te zien met hun beteuterde gezichten!

Maar wat een kl*te scheids zeg! Met zijn gele kaarten, ongelooflijk!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga hier ook vast off
    Truste

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Mamavesmee: Gefeliciteerd.... je bent tante meid!!! Super dat de kleine Daan en je zusje het goed maken. Is het verder wat soepe verlopen? En al lekker geknuffeld, of nog niet??

Ik duik mijn bed ook in!
    Wat een wedstrijd zeg...... ben uiteindelijk de vaatwasser gaan uitpakken, en gaan opruimen. Scheelt morgen weer :p whaha!!!

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Gefeliciteerd met DAAN:D:D !!
    Dat maakt deze dag toch nog goed...wat een verlies zeg:(.

Ben helemaal niet zo'n voeltbalkenner maar deze scheidsrechter was echt STOM en partijdig GRRR............:x:x

8. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

Hallo allemaal, goedemorgen

@ MvE; gefeliciteerd !! tante :)

voetbal Gisteren toch voetbal aangezet. Ben niet zo'n echte voetballiefhebber maar vond de gezichten van de mannen achteraf wel erg sneu idd. Had het ze echt wel gegund om te winnen. Die zullen vandaag wel wakker worden met een naar gevoel. Vond het idd ook een rare wedstrijd met wel erg veel kaarten maar ach. niets meer aan te doen he.

weegschaal ondanks de taart gisteren toch weer -0,2 eraf. Nu 75,5 kilo dus na het aankomen vorige week nu weer goed.

Hier straks naar de tandarts en daarna door naar mijn werk. Druk dagje vandaag. Ik moet vanavond ook echt bijtijds naar bed want merk nu al dat ik moe ben maar kom de laatste tijd maar moeilijk in slaap 's avonds terwijl ik wel echt moe ben.

menu
    vanmorgen 2 boterhammen op met smeerkaas en veg. smeerworst en een kopje thee.

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Hier ontzettend slecht geslapen, wat is het hier warm pffff.
    De weegschaal was lief! Een halve kilo eraf na de BBQ! Dus nog maar een halve kilo en ik zit weer op mijn laagste gewicht.

Ik moet 6 dagen werken deze week, en heb zooooooo geen zin. Ben alleen donderdag vrij.
    Word al moe als ik eraan denk :(

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik zie lieve weegschalen!! Hier was hij ook lief.. woog 73,5 vanmorgen.. Terwijl we toch frietjes hebben gehad.

@zusje.. Mijn zusje heeft een ruggeprik gekregen omdat de ontsluiting niet vorderde.. De baby was vrij groot voor de bouw van mijn zusje.. Toch heeft ze hem er zonder kleerscheuren uitgekregen. Ben zo enorm trots op haar.. Ga straks met Esmee en ons cadeau naar het ziekenhuis. Ze moest een dag blijven omdat ze niet goed kon plassen. Daan weegt 3940 gram en mijn zusje was 52 kilo voor ze zwanger raakte en maatje 34.. Een wonder dat het er uit is gekomen!!

Mijn menu:

O: 2 boterhammen met light jam en thee.
    T: appeltje mee naar het ziekenhuis.
    L: 3 boterhammen met ?
    T: fruit.
    A: ? eet op het werk.

Hier vroeg wakker.. Pffff wat een hitte. Alles staat lekker open, kan het lekker luchten en afkoelen. Hier de stofzuiger en lap al door de woonkamer gehaald. De hond van mijn zusje haart giga.. Mijn schoonzusje heeft hem gisteravond meegenomen..Hij is hier erg onrustig ivm onze 2 honden. Veel blaffen enzo.:x

Nu eerst met de honden wandelen, wat boodschapjes halen, door naar mijn schoonzusje, naar de hema voor een stoer pakje en dan naar het ziekenhuis, vanmiddag de slaap in en dan vakantie!:D

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. ja heb al heerlijk mogen knuffelen met Daan!! Wat een leker ding!!

Kimm.. Balen , 6 dagen is wel veel he? En knap dat je na de BBQ zelfs bent afgevallen!!

MmZ.. succes bij de tandarts.. BRrr...

12. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: 6 Dagen vind ik ook erg veel, hoop dat het rustig is, (zeker met dit weer) misschien moeten er dan mensen af, dan houd ik me graag aanbevolen ;)
    Super knap van je zus zeg! En bijna vakantie, fijn!!! Gaan jullie nog weg?

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ben ik ook weer ff, heb net ontbeten en ga zo sporten.
    Kom daarna wel weer meelezen en schrijven.

@MvE, lees dat je tante bent geworden gefeliciteerd met Daan en voor je zusje!

Zo ben er weg van, laters!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Straks de ochtend maar even beginnen met een kopje venkelthee want ben sinds donderdag al niet meer naar de wc geweest

Ik zie een hoop lieve weegschalen J

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier een goed begin van het afvallen....

Ga ik vol goede moed naar de sportschool, is er waterschade en is het dus gesloten.

Bahbah...

16. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier even berichtjes voor jullie i.p.v. ego bericht!:D

@ mamametzoon, balen zeg met die lenzen! gaat het nu wat beter?? Wat een verhaal meid, over je ex... mannen....
    @ kaatje, haha ochtendhumeur....
    @ renieta, zeker dat het gistren nog gezellig was, de partytent en de tap stonden gisteren nog dus we zaten weer met een koppel van obngeveer 15 man te kijken.. weer om half 1 naar mijn bed...
    @ kaatje en renieta, hier ook moelijk naar de wc....
    @ kimmetje, had effe aangekomen toen je naar schiphol ging! daar wonen we 10 mninuten vandaan! :)
    @ mamavEsmee, Spannend.... 3 cm ontsluiting... (gewijzigd)... wel een goed gevoel denk naar het ziekenhuis...dan is ze daar toch met alle zorg...(egwijzigd) volgens mij heeft ze het echt zwaar....
    @ melanie, was echt super je, van onze logees. dat scheelde een hoopwerk... ik vind het dan nu wel weer onwijs jammer dat ze nu al weg zijn..
    @ butterfly, zeker geen bedorven feest. Heel veel mensen hebben gezegd dat dit een feest is wat ze nog lang gaan herinneren...haha
    @ kaatje, echt waar omgewaaide bomen in de regio?? eens even straks op de site van de brandweer kijken...
    @ emma, das lekker dat tim door het onweer heeft heengeslapen!
    @ kaatje, wat zeg je nou over die duracel baterijen? meen je dat? haha...
    @ westrijd... heb amper gekeken, kon het niet aanzien...
    @
    mamavesmee. WAT LEUK!!! GEFELICITEERD MET DAAN !!!
    @ kimmetje, ben het helemaal met je eens, wat een kl*te scheids!
    @ mamametzoon, goed hoor, weer afgevallen... als ik een keertje aankom straf ik mezelf niet en leg het doen een halve week verder... dan toch nog afgevallen... voor mij hoeft het niet snel te gaan, als het er maar afblijft!
    @ kimmetje, ik wordt er ook al moe van als ik zie dta jij 6 dagen moet werken... sterkte meis!

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.730
    3.169
    113
    Vrouw
    --->> mamavesmee;

GEFELICITEERD!!

hier gaat het goed. vandaag weer goed begonnen. net het hele huis schoon gemaakt en nu zo even de vlaggetjes van buiten weghalen haha.
    Liam was vrijdag ziek van de warmte. heeft het hele huis bij mijn moeder onder gespuugd :S gelukkig had hij gisteren nergens geen last meer van.. nou jah van de warmte pukkels wel maar die gaan pas weer weg als het afkoelt.

zo lekker een bakje kwark :)

ik ga niet terug lezen, jullie kletsen veel te veel haha

liefsz

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hier was de weegschaal helemaal niet lief :(!!
    Ik heb een nieuwe weegschaal en ik ben gewoon 2 kilo zwaarder op de nieuwe en dat terwijl ik deze week zo goed mijn best gedaan heb. Nu heb ik nog geen resultaat...
    Het resultaat is dat ik nu sago ben...gr...:x:x

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@mve, gefeliciteerd!! wat leuk, tante! :)
    Fijn dat alles goed is gegaan en heerlijk op kraamvisite!

@mamametzoon, waarschijnlijk ook die warmte, dan slaap je ook erg slecht..

@kimmetje, 6 dagen met dit weer pff.. snap dat je er geen zin in hebt!

@hvj, sportse!

@kaatje, oh vervelend, hopelijk helpt de venkelthee.

@pino, pff dat is idd balen!

@annemie, met jou ook alles goed?

@humbly, vervelend he die warmte, kleine kinderen hebben er vaak last van, gelukkig gaat het weer beter met liam!
    Hier ook van die irri warmte bultjes, jeuk!

@hier, nog een beetje balen van het voetbal gister :x jeetje wat een scheids!
    Verder is het ook erg WARM!! hier pff... nou ja... we gaan maar is wat doen.
    Gelukkig hoef ik maar 2 dagen te werken deze week, moet woensdag naar het CB met mijn mannetje.

20. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Oh dat is balen zeg!

Deel Deze Pagina