Jeetje, wat een avond . Ben dood en dood op! Esmee wilde niet op bed, al mijn plannen liepen in de soep. Merk de laatste 2 weken dat ze geen slaap heeft om 07.00 maar pas om 20.30 uur . We hebben haar dus maar op gelaten. Nu ligt ze te slapen. Ik ben net lekker in bad geweest waar ik mijn boek heb uitgelezen. En net...........was totaal niet de bedoeling.... De chocoreep aangebroken. Ik zat nog maar op net 1600 kcal, dus kon het gelukkig wel hebben. Komt door mijn vermoeidheiddipje..... Kruip zo lekker mijn bed in denk ik. @Melanie, oh wat balen meis, 2 kilo eraan. Was dus hier ook zo vanmorgen. Kan ook veel vocht zijn, want daar zit ik dus ook mee. @Dani, ik kan je geen antwoord geven meid. Toen ik begon met afvallen ben ik niet meer ongesteld geweest . Zo, lange dag gehad jij zeg. Dan ben je ook wel blij thuis te zijn. Ben hier al doodop van een hele dag spelen met een dreumes . @Kaatje, lekker dineetje had je. Kan toch ook zo, prima oplossing. Welterusten meiden. Tot morgen maar weer . Nog 2 weken vakantie... joehoeee!! Moet vanaf morgen wel echt gaan werken aan mijn lijstje van things to do 8).
Even illegaal vanaf het werk.. Het is onwijs rustig, van de 12 clienten maar 5 in de woonvoorziening, heb alles voor mijn vakantie gekregen.. Ga dus maar vroeg naar bed. Kan ik wel gebruiken nu! Vannacht maar 4 uurtjes geslapen ofzo. @Melanie jeetje, 2 KG! 2 daagjes balansen en het komt weer goed hoor! @ Kimmetje.. Gaat dus goed met het kleding dragen uit de winkel.. @HVJ.. Ok, het was dus "nodig" om te stoppen. Dan is dit wel een goede manier i.d.! @butterfly.. Een gezellige middag gehad met je meisje zo te lezen.. En je boek is uit. Wat is de volgende die je gaat lezen? Jeetje, nog 2 weken vakantie.. Hoelang is je to do list?! Oh.. lekker chocolade.. Er van genoten? @dani.. Een lange werkdag gehad vandaag! @Emma.. geniet van je meloen meid! Lekker... @schatje.. Doel 1 behaald. Hoeveel KG wil je er nog af hebben? @ Moppie.. Wat goed, geen gaatjes! En wat een lekker bordje fruit had je gemaakt. Jummie!! ****** Jeetje wat een heftige drukke dag vandaag! Ben helemaal kapot. Ga zo lekker mijn bedje opzoeken denk ik, nog even douchen en tv kijken.. Mijn menu vandaag: O: 2 boterhammen met light jam ( 181) T: appeltje ( 60) L: krentenbol en schaaltje optimel kwark ( 210) T: 2 dora koekjes ( 78) A: 3 opscheplepels zilvervliesrijs met kerriesaus, bloemkool, ui en champignons. (348) T: plak chocolade cake ( 280) Zit nu rond de 1100 ofzo.. Ga zo nog een schaaltje japansemix nemen.. Door de stress en het haasten slecht/weinig gegeten.. Morgenvroeg 8.00 heb ik vakantie.. Heerlijk.. Ga eerst het hele huis soppen ( boven stoffen, stofzuigen, de badkamer schoonmaken en dweilen) dan beneden ook soppen, stofzuigen en dweilen.. Daarna grote boodschappen halen.. En dan s'middags wat leuks doen met Esmee!! Mijn zusje mocht vanavond naar huis, fijn hoor! Ga proberen er morgen niet heen te gaan.. ook al ben ik wel welkom! Wil het eerst thuis lekker klaar hebben. Heb trouwens een leuk shirtje besteld voor daan.. appeltjes groen met een witte opdruk van zijn naam en daaronder 2 voetjes. Echt lief! Hoop hem woensdag binnen te hebben. Kan het bij in de kraammand!! Gaan we die woensdag geven!
@Mamavesmee, ga nu beginnen in De vliegeraar van Khaled Hosseini. Van de bieb geleend nog en als die uit is ga ik het nieuwste deel van Karin Slaughter lezen. En de chocolade was heerlijk . En de to do list erg lang . Heb van de hele lijst de eerste 2 weken niets gedaan. Zelfs onze slaapkamer is nog niet klaar. En ik wilde aan het einde van mijn vakantie zelfs de babykamer geverfd en geplakt hebben. Dus we mogen nu wel tempo gaan maken hahaha. Zit hier met een schuld gevoel. Esmee wil niet meer in het stoeltje van de winkelkar, en dat is mijn schuld. Ze gaat er de hele tijd in staan, en omdat ik dat gevaarlijk vond heb ik haar zonder na te denken onbewust in de kar zelf gezet. Dit vond ze prachtig, vind ze helemaal super. Maar vanmorgen wilde ik haar in het stoeltje zetten, en mevrouw was erg boos en meteen huilen. Ik heb het zelf verprutst. Met de hitte fiets ik soms even naar de supermarkt, we doen het altijd wandelend en vaak doe ik de grote boodschappen in 1 keer zonder haar. Maar het zit me gewoon niet lekker dat IK het zelf verprust hebt, en de kar zelf is best gevaarlijk. Zit er toch weer aan te denken grote boodschappen 1 keer in de week te halen en verder gewoon wandelend de groente. Ging altijd super. Maar voel me er een beetje rottig over.
MvE werk ze nog ff en alvast fijne vakantie weltrusten meiden ben morgen werken van 8 tot 20.30 dus zal er niet zijn
Goedenavond meiden. Zow ben inmiddels ook weer thuis, route liep anders zoals gepland. Planning was een client vergeten dus moest er "even" iemand tussen gepland worden. Maar daarvoor hoefde ik niet meer naar de allerlaatste client, scheelt me toch even 60 km ( 30 min rijden) Daarna even bakkie bij me zusje gedaan, die heeft haar schoonzus en zwager uit Polen over, dus even bij haar geweest. Het is hier in me slaapkamer aardig afgekoeld, heerlijk. Beneden maar 2 ramen open, durf voorste kiepraam niet open te doen.. bang dat ze inbreken Morgen en woensdag vrij, maar morgenochtend er vroeg af, heb om 9 uur afgesproken met de buurvrouw, we gaan om 9.15 naar zumba. Pff we zullen zien hoe dat gaat haha. Al maanden niet meer gedaan Woensdagochtend moet ik om 8.40 in het ziekenhuis wezen voor een echo en gesprek met de gyn. Ben zo benieuwd of die 50 mg clomid ( weer verlaging) nu wat doet.. laatste x dat ik dat heb gehad was in 2007. We zullen zien ************************************************************** @Moppie: Brr tandarts.... not my favorit. Ha wat schattig van de kittens @Dani: Het is bij erg wisselend met de menstruatie, voel me eisprong soms wel en heb soms erg last van me rug en enorme buikpijn.. @Kimmetje: Ja das een goed begin met de nieuwe werkkleding. Ben benieuwd hoelang dat stand houd. @Schatje: Goed bezig Ga zo door. @Butterfly: Ja is toch weer uur langer thuis. Wel fijn. Balen dat esmee niet wilde slapen en jammie hoor die chocoladereep.. zoiets is hier niet vertrouwd.. dat gaat in 1 keer op. Nog 2 weken vrij, heerlijk zeg @Melany: Jemig 2 kg, dat is schrikken inderdaad.. balansdag ertegenaan, komt het wel goed. Je gaat zo goed @MvE: Nog 8 uur en je hebt vakantie Leuk idee van dat shirt zeg, wat voor kraammand ga je geven? Schoonmaakse ***************************************************************** Meiden ik ga proberen te slapen.
Hey meiden, Hier net lekker gebadderd en mijn haar gewasssen. Zit nu aan mijn ontbijtje. De weegschaal was weer lief, nog 3 ons en ik zit weer op mijn laagste gewicht! Ik merk wel dat het allemaal niet meer zo snel gaat Het is gelukkig wat meer afgekoeld hier, maar moet zo mijn haar fohnen en dan heb ik het weer bloedheet denk ik haha. Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen meiden. Mijn gewicht nog 74.6, niks verandert dus. Moet ff bekijken wat me menu voor vandaag word. Zit nu aan me ontbijt, zo om 9 uur met de buurvrouw naar zumba toe.. zal me benieuwen haha.
Goedemorgen meiden ! Gisteravond nog wel even bij gelezen maar nog niet echt tijd gehad om zelf te reageren. Vanmorgen was de weegschaal weer iets liever. Was 8 ons kwijt. Maar ja toch nog altijd die anderhalve kilo meer dan op mijn oude weegschaal. Ik weet niet meer wie het zei, maar ik denk dat ik mijn nieuwe gewicht op de nieuwe schaal gewoon maar weer als startgewicht moet zien. Het is niet anders. Net mijn ontbijtje op en straks even langs mijn zus en de kids. Gezellig beetje bij praten. Hier is het ook alweer aardig afgekoeld in huis,het is nu 23 graden ipv 29 van de week. Dat is toch een stuk beter.
Goedenmorgen dames Vriendlief moest vandaag om 5uur op dus toen was ik al wakker! wel blijven liggen tot 8uur (was heerlijk koel met raam open) Toen met d ehond gaan wandelen en net de ramen gedaan en zometeen de rest vd woning maar even rusten want zweet me dood en heb steken op mijn borst!! Hier was de weegschaal minder lief! was opeens 2 kilo zwaarder en dat terwijl ik vrij weinig eet maar wel veel water drink dus zal wel vocht zijn denk ik!! @MvE je hebt vakantie!!!!!!sop ze!! @renieta bij mij lijkt de ongi wel heviger ofzo en veel meer krampen bleg!! @beschuitje fijne middag bij je zus!! Hier is het ook lekker afgekoeld! gister in de woning 31 en nu 28 en heb alles tegenover elkaar open staan want het waait lekker! Vandaga is het ehct ideaal! 23 graden zon en beetje wind!!I love it!!!!!!! Vandaag ook nog even naar de ha om 1 oor te laten uitspuiten ben echt doof aan 1 kant super vervelend! Nou dames ik ga weer verder met soppen en hopen dta de steken gauw verdwijnen!!
Hey meiden, @ Schatje: Super meid! Gaat goed he?! @ Butterfly: Kan me voorstellen dat je ervan baalt, maar je kunt er nu niks meer aan veranderen helaas. @ Renieta: Hoe was zumba? @ MamavEsmee: Poetsze! Hier net beneden, en ontbeten. Was op de weegschaal 1 kg lichter dan gisteren. Nog 1 kg te gaan dus. Vandaag nog maar een balansdag. Mijn menu voor vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram muesli T: niks L: 1 bruine pistolet met 30 gram filet americain met uitjes 1 beker optimel drink T: laatste beetje fruitsalade (perzik, banaan, aardbeien, ananas, appel, witte en blauwe druiven) straks nog even wegen hoeveel het is. A: 300 gram nasi goreng (gisteren voor 2 dagen gekookt) Totaal van ongeveer 984 kcal. Liefs
Goedemorgen. Het gevoel al een hele ochtend te hebben gehad. Ben om 06.30 opgestaan, tegelijk met mijn man. Dan had ik een halfuur voor Esmee wakker wordt, dacht ik . Ben lekker aan de poets geweest, keuken helemaal uitgesopt, gezogen, gedweild, boven opgeruimd. Dat is maar weer klaar. Nu even zitten, zal zo even een flesje water drinken. Vloer is nog nat, dus heb nog niets gepakt. Vanmorgen wel met Esmee watermeloen gegeten. Die is ook weer op! @Mamavesmee, joehoe, je hebt vakantie!!! Nog leuke plannen? @Renieta, hoe was Zumba? Ik vind het geweldig leuk. Deed het in de sportschool ook, maar toen Esmee geboren is heb ik er geen tijd meer voor gehad. Baalde wel, ben toen gestopt bij de sportschool en heb de Zumba DVD set toen gekocht. Doe het thuis nu wel eens, maar goed, de lessen in de sportschool zijn vast al veeeeel gevarieerder dan de DVD's nu. Misschien pak ik de sportschool volgend jaar weer op, puur voor Zumba . @Melanie, nou, die 8 ons is maar weer af meid! En nee, aan de chocolade is niets meer te doen. Ook niet veel gehad, heb manlief de rest laten opeten dus de chocolade is op. @Dani, steken is niet goed meid! Hopelijk is het snel over, en als je het vaker hebt en langduriger zou ik toch de HA eens inschakelen. Ga zo nog wat opruimen, vanmiddag met Esmee wandelen en boodschappen doen. Moet nog wat kleine dingen halen ook. We gaan dit keer het oude brood maar naar de eendjes brengen. Heb die hertjes nou ook wel eens bekeken hahaha! Wil even een plan maken voor volgende week. Dan is manlief ook vrij, en willen we even wat leuke uitjes doen. Is iemand wel eens in het land van jan klaasen geweest? Heb een vrijkaartje, maar geen idee of het leuk is.
Hier even snel ego bericht: Mijn menu van vandaag: Tussendoor: 2 liga continu koekjes Lunch: 2 kadetten met halvarine en 1 met jam en 1 met vruchtenhagel (ik weet de kadetten zijn niet verantwoord maar ik heb ze nog liggen en moeten op!) tussendoor: 1 snelle jelle ontbijtkoek Avondeten: 200 gr bloemkool, 125 gr gekookte aardappelen, jus, 75 gr tartaat en rauwkostsalade met yoghurtdressing Tussendoor: 2 kleine koekjes. nog 2 liter drinken.. is echt nodig, mijn vingers waren zo opgezet dat ik helaas even mijn ring heb af moeten doen... totaal aan de 1059 kcal 8) kom straks na de boodschappen even bijkletsen met jullie!
Goeiemorgen meiden. Zow he.. pff dat is flink zweten dat zumba.. ben ik niet meer gewend haha. Heb zumba in februari ofzo voor het laatst gedaan. Was wel erg gezellig, net nog even kop koffie met de buurvrouw op de sportschool gedronken. Morgenavond gaan we weer @MvE: Joepie je hebt nu vakantie Huis al schoon @Butterfly: ik vind zumba ook erg leuk, soms best wel moeilijk haha. Maar ben blij dat ik weer heen ben geweest.. had al 2 weken niet meer gesport.. foei foei. Volgend jaar maar weer lekker sporten meis @Melany: Lekker he dat het nu zo afkoelt in huis, hier nu ook de ramen wagenswijd open. Vervelend van pijn op je borst, ben je daar bekend mee? lijkt me toch niet goed meis.
@Dani, zou het wel in de gaten houden hoor, je kunt altij de HA bellen. Maar heb je het ook vaker dan nu en gisteren? Hier ook de toiletten schoon, wasje opgehangen en machine weer aan het werk gezet. Het inschrijfformulier voor gastouderbureau EINDELIJK ingevuld . Bleef het maar uitstellen omdat ik twijfelde, maar vandaag gaat het formulier dan toch eindelijk ECHT weg. Nog wat regeldingen gedaan, dus moet nog wat dingen op de post doen vanmiddag. Kan mooi met de wandeling allemaal . Zo, huisje op orde! Heerlijk. Ga de knutsel/scrapspullen erbij pakken en vast beginnen aan de foto albums . Eerst een waterijsje nemen ,
Goeiemorgen meiden @mve, heerlijk vakantie! @schatje, mooi hoor! goed gedaan meid! @kimmetje, die 3 ons is er vast zo af! jammer dat het niet zo snel meer gaat, maar dat is bij de meeste helaas zo. @renieta, oh leuk zumba! ik vind het wel erg leuk, ben benieuwd wat je er van vindt.. Oh ik lees het al, je had het al eerder gedaan, ja het is een flinke workout he! @beschuitje, ja ik denk ook dat je dat als nieuw startgewicht moet zien. Ja lekker he, eindelijk weer een beetje normale temperaturen in huis @dani, oh vervelend die steken, misschien als je toch naar de ha gaat vandaag, gelijk even vragen? @melanie, die andere kilo is er vast ook morgen weer af! Lekker menu en weinig cal @butterfly, zo jij hebt al lekker veel gedaan, scheelt wel een hoop om het in de ochtend te doen. @annemie, netjes hoor je menu! @hier, ik blijf de laatste weken aardig op gewicht, ben niet meer fanatiek aan het afvalllen, want dat is ook niet echt nodig, heb een goed gewicht en als er nog een paar kilo afgaat is dat mooi meegenomen. Blijf wel goed opletten, anders zit het er zo weer aan Vandaag eindelijk wat koeler ik hou echt van de zomer en vind warm weer prima, maar in huis 29 gr. tja... Nou ik ga maar weer verder, nog even de vaatwasser leeghalen en dan gaan we zo lekker naar buiten. Fijne dag iedereen!
Mijn menu tot nu toe: Ontbijt: yoghurt met kellogs, glaasje jus Tussendoor: 750 ml water ( sporten haha) kopje koffie Lunch nog geen idee...